Youfone reviews

2.4

17-08-2022

Wij hebben nu 2 maanden youfone tv en internet, en dat is 3 maanden te lang. Geluid loopt geregeld achter, beeld schokkerig, geregeld onscherp, vaak heel lang nodig om op te starten of valt beeld weg en dan begint de modem te updaten. Internet wifi, loopt nog via het kpn modem wat teruggestuurd is? Ja dat klopt, 3 werkdagen is daar 1 1/2 week tenminste een klacht woord afgehandeld in 3 werkdagen maar na 12 dagen nog geen reaktie, dus ik neem aan sat ze 1 dag per week werken. Wat een aanfluiting en wij hebben glasvezel

Estrella
15-08-2022

Wij zouden vanaf 1 augustus internet thuis krijgen via YouFone (glasvezel). Een monteur zou langskomen om de boel te installeren. Op de dag waarop de monteur zou langskomen kregen we bericht dat hij niet kon komen. Ondertussen is het 15 augustus, hebben wij nog steeds geen internet en krijgen we moeilijk contact en weet niemand ergens iets van. We zijn zwaar teleurgesteld in Youfone. Je betaalt iets meer bij een andere partij, maar dat zou ik toch echt doen!

Caar
21-07-2022

Klantenservice gebeld voor uitleg verschillende facturen. De dame snapte er zelf niet veel van. Moest steeds even wachten. Uiteindelijk ging te naar collega. In de wacht gestaan. Daarna legde ze het uit wat de collega gezegd had en als

Ik het kort samenvatte snapte ze het zelf niet meer. Wat een een hopeloos gedoe daar. Zou fijn zijn als ze de mensen eerst opleiden voordat ze aan de telefoon komen.

Oumaima
20-07-2022

Ik heb nog nooit zo een slechte klantenservice meegemaakt als bij Youfone. Ik wilde overstappen naar Youfone maar dat was een heel gedoe veel technische fouten door Youfone waar ik, als klant, een week achteraan moest. Na een week nog steeds niet opgelost, Youfone wil niks compenseren en de klantenservice was erg onvriendelijk. Ik heb mijn abonnement gelijk opgezegd. Wat een vreselijke provider.

Roel
11-07-2022

Abbonement met 10gb internetbundel maar bij verbruik van 8gb houd het op. Oh, en youfone zegt gewoon, ja je telefoon klopt niet. Nou aan de recensies te zien is er niets mis met mijn telefoon maar zijn jullie een stel oplichters die niet leveren waar je voor betaald. Zou zeggen zeeer slecht bedrijf maar is de term bedrijf niet eens waard

RW
22-06-2022

Holy shit, dit is echt de meest incapabele klantenservice waar ik ooit te maken mee heb gehad. De dames die er werken kunnen niet zelfstandig nadenken. Meer dan een uur bezig geweest met het meerdere malen uitleggen van mijn situatie en welke oplossing ik graag zou zien. Dit bij twee verschillende dames. Ze snapten er niks van. Erg vermoeiend!

Daarnaast was het bereik (zowel telefonisch al internet) ook slechter dan bij andere providers

Floor
20-06-2022

Wat een slecht bedrijf.

Onze zoon had per ongeluk erg hoge kosten gemaakt per sms waardoor hij geblokkeerd werd om ons te beschermen. Prima. Dit zou na betaling van de factuur weer gedeblokkeerd worden. De link op hun website om te betalen stond op 75 eur en dan zou het weer gedeblokkeerd worden. Dit direct betaald en er gebeurde niks.

Verschillende keren gebeld met de klantenservice (waarbij je erg lang moet wachten) en uiteindelijk kunnen wij het hele bedrag pas einde van de maand betalen, waardoor hij dus nog 3 weken geblokkeerd is.

Wij willen nu betalen, zodat de blokkade opgeheven wordt (wat ze beloven), maar dat kan dus niet.

Geen meedenkende klantenservice. Antwoord: ons systeem kan dat niet.

Ricardo
08-06-2022

Super slecht. Aanbieding klopte helemaal niets van. 5 verschillende collega's gesproken en niemand die weet hoe het werkt. Uiteindelijk is het bereik buiten NL erg matig. Als ik een klacht indien zeggen ze dat ik een mail moet sturen waar nooit antwoord op gegeven is!

02-06-2022

Een hoop gedoe met het aanvragen van een hogere snelheid, waar het bij Youfone mis is gegaan. Per ongeluk ook nog vaste telefonie aangevinkt, maar dat kan niet ongedaan gemaakt worden, en zit ik aan vast tot einde contract.

Verder kreeg ik een mail dat mijn contract was opgezegd, wat helemaal niet zo was. Nooit naar toe gaan!

LBosma
30-05-2022

Als je in het buitenland werkt niet je vooral NIET bij youfone zijn. Je kunt maar 10 gb van je bundel gebruiken ivm de fair use policy.

Dan stopt het dus. Een ander abonnement afsluiten gaat niet, gewoon je huidige abonnement uitzitten.

Dan is Vodafone echt zoveel beter!

Jasper
30-05-2022

Tot 2 keer toe is mijn abonnement op het laatste moment geannuleerd. De eerste keer door een technische fout, waardoor ik een maand langer moest wachten op internet. Uiteindelijk toch weer besloten om nog een poging te wagen. Helaas kwam de monteur op een compleet andere dag en omdat we niet thuis waren werd deze order automatisch weer geannulerd. Toen ik nogmaals met de klantenservice belde kreeg ik te horen dat ik maar weer een nieuwe bestelling moest plaatsen, wat er op neer zou komen dat ik dan 2.5 maand zou wachten voor internet en dan niet eens zeker zou weten of het dan wel lukt. Ik ga nooit meer bij Youfone bestellen voor vast internet en bij deze raad ik iedereen dat af.

25-05-2022

Zit sinds 01 december 2021 bij youfone en heb niets anders dan narigheid en storingen dan weer geen beeld maar wel geluid dan wel beeld maar geen geluid of geluid dat bij een andere zender hoort dan blijft het beeld weer stilstaan en komt er midden in het beeld een draaiend rondje.

Nu doet het modem het weer niet en dat gaan ze nakijken maar wordt erbij verteld door youfone dit kan wel 4 werkdagen duren.

Al krijg ik youfone gratis dan wil ik het niet meer je haalt 1 bak ellende en narigheid binnen met youfone NIET AANSCHAFFEN.

23-05-2022

Je moet goed de kleine letters lezen. Het verdienmodel van youfone is overduidelijk het inbrengen van onverwachte kosten. Aanvullende data is lastig tot niet te vinden en €95 buiten bundel is niets bijzonders bij youfone. Daarbij wordt je verleid met vaste contracten van meerdere jaren waar je niet meer onderuit komt zonder jezelf uit te kopen voor absurde bedragen. Het is een sterke poging tot misleiding.

18-05-2022

Youfone neemt klacht en daarmee klant (al vanaf 2016) niet serieus.

In april in Frankrijk met simonly van Youfone 3x extra databundel van 5000 Mb a € 15 aangeschaft. De derde bundel kocht ik halverwege de maand, nadat de gebruiksApp van Youfone aangaf dat de 2e bundel op was. De hele 2e helft van de maand 4G internet gebruikt, maar de App gaf al die tijd geen gebruikte Mbs aan in de derde bundel. Die Mbs zijn dus van de 2e bundel afgegaan, die mij dus foutief informeerde dat ie al opgebruikt was. Als ik de juiste informatie had ontvangen had ik die derde bundel niet aangeschaft!

Zowel half april als eind april telefonisch (via telnr. 1200) met klantenservice gebeld.Op 10 mei rekening ontvangen en toch 3e bundel in rekening gebracht.

5 keer contact met Klantenservice van, maar klacht afgewezen omdat ze geen storingsmelding hadden en ik de bundel zelf besteld had.

Zeer teleurgesteld hoe slecht en star Youfone met trouwe bestaande klanten omgaat.

Renata
17-05-2022

Al een halfjaar een internet abo, slecht ontvangst, zeer slecht en onkundig personeel, ze ondernemen niets tot zeer weinig, ze dreunen constant dezelfde woorden/zinnen op, zijn totaal NIET hulpvaardig.

13-05-2022

Ze sluiten gewoon internet af, zonder dat je abonnement is verlopen. Meteen gebeld, maar ze konden niks doen. Systeem doet dat, en dat kunnen we niet veranderen.

Verschrikkelijk.

Service is gewoon 0.

11-05-2022

Waardeloos. Overstap Internet, bellen en TV, wel geld van mijn rekening afschrijven, maar je gewoon 4 weken laten zitten zonder internet en tv.

Klantenservice kan niets doen, volgens eigen zeggen is dat omdat Youfone een low-budget bedrijf is.

Overigens is de WiFi kwaliteit ook slecht. Niet doen dus.

Carolina
10-05-2022

Heel onduidelijk en heel onvriendelijk, ik heb meerdere keren dezelfde verhaal uitgelegd maar noch mailen noch bellen heeft zin.

Geen abonnement met youfone afsluiten!

Dit ga je eerlijk enorme kosten en frustraties besparen.

09-05-2022

Slechte klantenservice en vaste klanten zijn ze liever kwijt. Ze hebben onbeperkt data voor nieuwe klanten maar alleen niet als je al klant bent! Heel bijzonder verhaal.

Matthijs
28-04-2022

Verschikkelijk bedrijf, in het kort;

1) Klantenservice - slecht

2) Kwaliteit netwerk - slecht

3) Onverwachtse kosten - overal

YouFone heeft me diep teleurgesteld, hiervoor 2 jaar KPN klant en 4 jaar Tele2 geweest, iets duurder maar perfecten diensten! Leuk voorbeeld, je SIM-kaart werkt slecht (door YouFone's fout), dit is dan €15 betalen. Tele2 en KPN stuurde ze je gewoon weer een nieuwe op. Even over je data bundel heen? 300 mb = €30. Klantenservice bereiken? Eerst een waardeloze chatbot, gevolgd door een groepje chat agenten die niks voor je kunnen betekenen, bellen? Even half uur wachten, en dan 3x door verbonden worden.

Erg jammer dat ik een contract heb van twee jaar, maar ik zou er aan moeten geloven helaas. Pure hell deze provider, goedkoop = duurkoop.