Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Eerst de aansluitingskosten betaald a € 24,95 . 1,5 Week later is het gratis (aanbieding)maar de aansluiting moest plaats vinden. Gereclameert per email maar moest het "verlies"maar accepteren. Telefonisch onbereikbaar voor klachten 5 x in de wacht minimaal 20 minuten gewacht geen contact. Veel storingen tijdens 1 week gebruik. Signaal niet constant en herhaaldelijk de zenders op "slot" steeds opnieuw pincode of wachtwoord. Ik had nooit over moeten voor alleen de prijs. Goedkoop is duurkoop. Ook hiervan geleerd op 73 jarige leeftijd. Een klant onvriendelijk bedrijf. Laat u niet verleiden door de prijsstelling. Ze maken het niet waar wat ze beloven. Snelle "jongens"?
We hebben op zich prima wifi van youfone maar de tv slaat alles! we wonen sinds 8 december 2017 in ons nieuwe huis maar we kunnen nog steeds niet met plezier tv kijken. Beeld en geluid hapert, als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen, rete irritant! de extra tv ontvanger gebruiken we niet omdat hij de wifi niet vind, maar ik kan die ook niet annuleren dus we mogen iedere maand betalen voor iets wat we niet gebruiken. Wij willen het contact met terugwerkende kracht per ingangsdatum beëindigen, maar youfone geeft geen gehoor! het verzoek ligt er al sinds 15 januari. Conclusie: neem geen youfone
Jaren bij andere providers meer dan ruim zat aan 2,5 gb . nu bij youfone plafond maar opgeschroefd na een overschrijding van 1 gb en een rekening van 265euro waarvoor geen idee. Nu inmiddels opgeschroeft naar 7,5gb. Nog geen 20 dagen verder. Alles op. En dat zonder veel gebruik te maken vaan internet. Gebruik het alleen voor mail whatsapp en marktplaats. Waar gaan mijn mbs heen. Youdone beandwoord gewoon niet. Krijgen van mij een dikke 1 nog nooit zon waardeloze en oplichter van een provider gehad. Let dus op mensen
Die plafonds zijn top! Vooral voor bellen erg fijn. Al even op zoek naar een provider die dit doet. Goed gedaan Youfone!
Mijn vrouw en ik hebben allebei Youfone. Lage kosten voor grote bundels en internet. Fijne provider.
Ik ben sinds een paar maanden overgestapt naar Youfone en ben zeer tevreden! Lage kosten (dankzij het data-plafond) en ik kan het KPN netwerk gebruiken. Heb dit aan al mijn vrienden en kennissen aangeraden!
Nog nooit slechte ervaringen gehad met Youfone. Al 2 jaar lang klant en altijd tevreden geweest. En dat voor een lage prijs! Top!
Klantenservice (Wieteke) beschikt over geen enkel inlevingsvermogen en lijkt geprogrammeerd om alleen maar naar regeltjes/voorwaarden te verwijzen. Totaal niet persoonlijk en oplossingsgericht. Iedere maand pikken ze 10 euro extra in van een 14 jarige. Ik raad Youfone NOOIT iemand aan!
Al jaren tevreden klant! Heb mijn dataplafond en belplafond aan dus geen extra kosten.
Ga met deze provider niet in zee! Wanneer je geen dekking hebt komen ze je niet tegemoet en gebruiken een excuus om onder hun verplichting uit te komen. Goedkoop blijkt wel weer duurkoop!
Na jaren redelijk tevreden gebruik bij Youfone opeens een vette rekening en blokkade op mijn lopende telefoonnummer. Ons gezin heeft 4 nummers lopen via Youfone en normaal geen klachten gehad. Waar opeens een overschrijding weg komt weet ik niet. Ik heb hooguit 1 GB te veel verbruikt , waarschijnlijk door een foutje van mijn telefoon , hoogst waarschijnlijk is mijn wifi er een paar dagen afgeweest. Maar om daar nu direct dik 60 euro voor te rekenen en een blokkade , net als ik op vakantie ben , lijkt mij erg overdreven. Gauw weg bij deze mensen waarbij je geen normale menselijke hulp kan verwachten. Bah wat een bedrijf.
Rudi Mijnheer
Dinsdag 7 november voor 5 uur telefoon besteld. Er stond: 'voor 5 uur besteld, de volgende dag in huis'. Niet dus. Vrijdag 10 november gebeld en mij werd verteld dat na betaling er staat dat de telefoon binnen 2 dagen geleverd zou worden. Niet dus. Het is nu zaterdag en nog steeds niet geleverd.
Youfone is de 1e provider waarbij ik in de 1e 2 maanden fors over m'n data van 4,5gb heen ga. dit is echt nooit voorgekomen en ik vertrouw het ook niet.
Net overgestapt en ik dacht leuk een prima abonnement met veel data. Waar andere providers je een melding sturen als je aan je datalimiet zit daar laat Youfone niks weten.
Standaard staat het dataplafond uit. En deze kan je niet via hun app inschakelen, dat moet op de website. Ik kreeg helaas een vette rekening en die mag ik gaan betalen.
Ik ga gelijk weer overstappen.
Laat je niet verleiden tot een abonnement bij Youfone, want je zult worden opgelicht. Zij hebben hun bedrijf zodanig ingericht dat klanten links of rechts iets "vergeten" aan te zetten (wat o zo duidelijk op hun site staat) en daardoor extra kosten in rekening gebracht kunnen worden.
Bijvoorbeeld: dataplafond staat standaard UIT (en er worden geen waarschuwingen verstuurd). WAAROM? De enige reden die ik kan bedenken is oplichting. Belplafond: UIT, geen waarschuwing EU bundel blijft aanstaan, op het moment dat per 1 juni roaming vervalt. Dus betaal je nog steeds in buitenland.
Slechtste provider ooit ooit. Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Voor de maand augustus moest ik een extra bedrag ( 45,12 euro) boven mijn abonnement geld. Youfone gaf aan dat ik mijn databundel overschreden was. Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem. Zij kwamen met suggesties die iemand zoals ik pietje precies niet in trapt.
Ik gebruik de mobiel heel summier, ik lees de krant ‘ s ochend en s middag in de tram. Volgens de specificatie is de overschrijding van de bundel op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding.
Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens hun. Ik heb al meer dan 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan. Bij mijn vorige providers heb ik jaren lang nooit de datalimiet overschrijden ( ik had 1000 MB). Bij youfone ( 1500 MB) begon de ellende direct.
Dit is een typisch geval van goedkoop is duurkoop. Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest ruim een half jaar geleden overgestapt naar Youfone. Qua maandelijkse kosten zou ik er behoorlijk op achteruit moeten gaan, zij het niet dat Youfone allerlei "verborgen" kosten hanteert. Zo ook tijdens vakantie, volgens Youfone heb ik kosten gebruikt in landen waar ik überhaupt niet geweest ben. Na contact met helpdesk geven ze aan dat KPN dit ziet in de netwerkspecificatie en dat het dan maar zo zal zijn. Ook na bewijs te hebben aangedragen dat ik op tijden dat Youfone Internetgebruik heeft waargenomen op 10km hoogte in een vliegtuig zat was niet afdoende. Wees gewaarschuwd!
Nog nooit zo'n hoge rekeningen gehad! Bah Bah! zeer af te raden!
Sinds 1 juni gaat verbruik binnen de EU uit de bundel. Dus geen extra roaming kosten meer. Duidelijke mail over gehad. Ze waren er echter 'vergeten' bij te zetten dat dit alleen geldt als je EU bundel niet hebt aanstaan. Dus Youfone int nog steeds 2 euro per bezoekje aan het buitenland. Met de klantenservice gebeld/gemaild, maar het is dus duidelijk mijn eigen schuld. Had ik die bundel maar op tijd uit moeten zetten. Na veel gesteggel en dreiging met overstappen naar een andere provider wilden ze me de helft van de gemaakte kosten (6 euro) restitueren. HAHAHA. Ik heb ze de 3 euro geschonken en meteen mijn abonnement opgezegd. Oplichters!
Mijn zoon heeft onbeperkt internet en is 2 weken op vakantie in EU. Nu is al 3x zijn internet geblokkeerd. Vandaag kan hij helemaal niet meer op internet. Hoezo onbeperkt. Voor de 3e keer in 2 weken. 30 minuten in de wacht voordat ik iemand van de klantenservice aan de lijn kreeg. Volgens medewerker heeft hij teveel internet gebruikt waardoor deze nu is afgesloten. Hoezo onbeperkt internet!?!? Volgens medewerker wordt een gemiddeld gebruik berekend en nu gebruikt hij meer internet dus wordt het afgesloten. Logisch toch op vakantie heb je meer tijd en verbruik je dus meer internet. Volgens klantenservice doet de financiële afdeling dit. Op mijn vraag kan ik hun dan even spreken. Nee mevrouw dat is niet mogelijk. Uw klacht wordt zsm afgehandeld. Niet dus. nog steeds niks gehoord. Zeer ontevreden over Youfone.
Helaas ook ik in de dataval getrapt. Youfone claimt alleen door te geven en geen enkel beeld te kunnen geven bij de achtergrond van dataverbruik. Kortom je moet ons maar geloven. onvoorstelbaar en echt niet meer van deze tijd. Inmiddels een datalimiet ingesteld en nooit meer over de oude drempel gegaan (.). Een hele vervelende nasmaak eraan overgehouden. Tip voor youfone - ontwikkel een app die aangeeft welke app welke hoeveelheid data verbruikt. Hiermee kan de klant iig zelf inzicht krijgen in de aard van zijn gebruik. Dit maakt het nog steeds niet prettiger maar het maakt het wel controleerbaar.