Youfone reviews

2.4

Kleo
27-07-2017

Zure nasmaak weg met leuke korting

Je bent er altijd bang voor, je schrijft je in bij een klein budget winkeltje en thuisgekomen is het maar hopen dat het goed gaat. winkel in rotterdam, kleintje, bundel aangeschaft met korting, ja hoor 2de factuur nog geen korting.

kort overleg met deze lieden, blijkt, foutje, aangepast en inmiddels extra korting erop, fijn

Janneke
24-07-2017

Slecht!

Slechtste provider ooit. Rekenen extreem hoge kosten voor buiten bundel internet. 100 MB is dan namelijk 10 euro. Bovendien krijg je geen melding als je aan de MB's van je abonnement zit. Ook verhogen ze facturen nadat de periode is afgelopen zonder uitleg. Klantenservice doet alsof dit normaal is. Bovendien kost kijken van een video van ongeveer 20 min meer dan 700 MB! Wat bij andere providers rond de 250 MB is. Ook is het internet sowieso behoorlijk langzaam.

Palker
17-07-2017

3 maand klant, nog geen factuur

Dankzij de korting heb ik nog geen factuur gehad waar ik voor moest betalen, vrienden en familie zijn klant geworden - lekkere actie zeg!

12-06-2017

3 jaar klant met goede actie

Blij met de maandprijs die ik betaal, heb een stevige bundel waar ik nooit overheen ga.

Leo
29-05-2017

Niets op aan te merken

Ik ben uitgenodigd om een review te schrijven, geen moeite mee. Als trouwe klant ben ik 2x beloond en blijf ik braaf bij Youfone, geen enkel probleem gehad tot nu toe.

Carin
15-05-2017

RAS-OPLICHTERS!

Zelfde als wat ik hier al tig keer heb gelezen! Hoge rekeningen, door problemen met dataplafonds, zelf instellen, maand later gaat het pas in, geen waarschuwingen. Zeer inflexibele klantenservice. Het is een schandalig bedrijf dat hard aangepakt moet worden! Bij ons persoonlijk is het op school gebeurd bij m'n zoon van 13 binnen 1 uur € 132,- aan data verbruikt boven de bundel omdat de wifi het niet deed. Op de specificatie is duidelijk te zien dat het tussen 11-12 uur is gebeurd. elke 3 min. 58,69 aan mb's wat inhoudt € 5,70 per 3 min. Ik heb Youfone gebeld en de situatie uitgelegd, maar geen enkel begrip. Slechts 20,- coulance zoals ik hier vaker ben tegengekomen. Dat je als alleenstaande moeder met WAO uitkering dat er niet bij kan hebben interesseert ze niks!

Gijsbert
04-05-2017

KPN + Youfone

Een abonnement moet goed functioneren ondanks waar je bent of ongeacht hoe je toestel werkt. KPN heeft een prachtig netwerk, youfone maakt het betaalbaar, ik ben gelukkig goed terecht gekomen met een actie en databeperking. houden zo!

Rachel
13-04-2017

Geld verbranden is een betere besteding dan klant bij Youfone

Ik ben nu 2 maanden klant bij Youfone en al 2x toren hoge rekeningen gekregen. Heb al ruim 10 jaar mobiele abonnementen en ben letterlijk nog nooit ergens overheen gegaan. 2 Maanden bij Youfone en gelijk een fortuin lichter.

Klantenservice is uitermate onvriendelijk, bel plafond is een grote grap. Wie in godsnaam wil er nou een bel plafond wat je pas waarschuwt zodra je een bepaald bedrag over je abonnement heen gaat?! Je kunt het bel plafond niet aanzetten met een melding bij 80% etc. verbruik van je data. Enkel of je bericht wil bij 10 euro of meer over je abonnement heen. Ik vind dit uitermate klant onvriendelijk. Daarnaast moet je het bel plafond zelf aanzetten terwijl ze er wel mee adverteren dat er een bel plafond is en dat je dus niet voor onverwachte kosten komt te staan. Zeer misleiden. Vervolgens duurt het ook een maand voordat ze de instellingen hebben aangepast?! Kom op mensen, we zijn in 2017 ga mij niet wijsmaken dat het een maand duurt om zoiets te regelen. Ik zie het als een extra maand waarin ze mensen een onrechtmatige rekening kunnen sturen. Daarnaast kost hun eigen klantenservice nummer geld, waarschijnlijk omdat er zoveel klachten zijn dat ze met al die gesprekken ook nog wel lekker binnenlopen.

Ik ben nu alweer overgestapt. Begin echt niet aan een abonnement bij Youfone, goedkoop is duurkoop en wat ook vele andere zeggen over sjoemelen met de rekeningen, dat gebeurd daar echt! Denk niet dat het jou niet overkomt, omdat je zo'n nette mobiel gebruiker bent. Ik beschouw mezelf als een nette mobiel gebruiker die niet voor verrassingen wil staan, maar ik garandeer je dat dit iedereen die iets afsluit bij Youfone dit gaat overkomen. Geen goed woord over voor deze provider net als vele andere met mij.

Trudy
14-03-2017

Elke keer precies 58.69 MB

Op zich geen klachten over Youfone, wel een vraag: elke keer wordt er binnen een kort tijdsbestek meerdere malen precies 58.69 mb weggetikt. Dit vind ik opvallend, en na wat googelen kom ik het vaker tegen. Maar hoe kan dit? vriendelijke groet Trudy

Nico
24-02-2017

Gemiddeld enthousiast

Rekening altijd in orde, gelukkig, ik was al klant voordat ik ervaringn heb gelezen. houd mn hart vast, maar komt vast goed! tot nu toe tevereden!

Danny
14-02-2017

Dikke rekening

In de eerste maand heb je niet standaard de volledige bundel als het abonnoment op de helft van de maand is ingegaan. Dus ook een rekening ontvangen van 100 euro extra, ik raad iedereen af om klant te worden bij Youfone.

Ook gemeld bij Youfone en aangegeven dat dit toch duidelijk gaat om extra geld bij de klanten weg te trekken en waarom dit zo is.

Reden, omdat er mensen zijn die deze mogelijkheid willen hebben. Mijn antwoord is natuurlijk, zet deze dan standaard aan en wanneer je over de bundel heen wil dat je deze optie dan kan uitschakelen. Met een provider die zo met klanten omgaat doe ik mij best om zoveel mogelijk mensen bij het bedrijf weg te houden.

Leen
05-02-2017

Niet doen!

Adverteren met een dataplafond dat niet standaard aan blijkt te staan. Sturen ook niet standaard waarschuwings-SMS bij bijna gebruik data limiet (iets waar alle telecom providers zich aan gecommitteerd hebben te doen). Klantenservice is ook zo inflexibel als het maar zijn kan. Ontzettend spijt dat ik hier een abonnement heb afgesloten (gelukkig wel maandelijks opzegbaar).

Scott
02-02-2017

Marcelino

Marcelino all the way! bellen en smsen gaat ook geod, eigenlik nooit problemen met gehad.

Loes
27-01-2017

Geen bereik/service maar toch hoge kosten.

Terwijl ik geen internet/bereik had kreeg ik toch een dikke rekening omdat het net van kpn verbinding had gezocht met mijn telefoon. Volgens kpn is dit onzin En moet youphone mij helpen. Klantenservice is echter stug en niet oplossingsgericht Jarenlang klant geweest maar nu kan ik alleen maar mensen waarschuwen. Youphone geeft geen service maar brengt wel kosten in rekening.

Greta
17-01-2017

Kom voor de prijs, blijf voor de service

Een pakkende titel, zegt het meeste wel. Ik probeerde deze gasten voor de tarieven, en na wat gehannes en gebeld te hebben blijf ik voor de service, netjes opgelost toen er gedoe was, zoals t hoort eigenlijk. Sommigen lijken negatief, ik ben positief, verschil moet er wezen.

Willeke
04-01-2017

Kosten buiten bundel. Slechte service.

Mijn dochter had bij Youfone een abonnement met een internet bundel van 500 mb. Op dat abonnement zat een dataplafond. Ze kreeg altijd een mail als de mb's op waren en dan stopte het internet. Per 1 november had ze een nieuw abonnement bij Youfone met een internet bundel van 1500 mb. Half november kreeg ze een SMS dat haar internet bundel op was en dat ze niet meer kon internetten. Prima dachten we, dan wacht ze maar tot december, dan is er weer een nieuwe bundel. Tot ik op my Youfone keek. Daar stond een bedrag aan overschrijding van 102,65 voor 1.028 mb. Direct gebeld naar de klantenservice. Daar zeiden ze dat de algemene voorwaarden waren gewijzigd per januari 2015 en dat je nu zelf een dataplafond moest instellen. Daar heeft u voor getekend mevrouw, was hun reactie. Via Facebook geprobeerd verhaal te halen. Toen waren ze bereid om 20 euro korting te geven. Dat vond ik niet genoeg. Heb contact gezocht met de consuwijzer. Die zeiden mij schriftelijk of per mail bezwaar te maken en te dreigen met de geschillencommissie. Dat heb ik gedaan en ik heb voorgesteld om een extra bundel van 1500 mb te betalen twv 11 euro voor de extra mb's die mijn dochter gebruikt had, omdat ik 102,65 toch wel erg veel vond. Toen wilden ze opeens 50% korting geven. Nog niet mee akkoord gegaan. Weer een mail gestuurd en hetzelfde aanbod gedaan en weer gedreigd net de geschillencommissie. Toen gingen ze ineens wel akkoord en hoefde ik nog maar 26.70 te betalen. Ik heb de consuwijzer nog even terug gebeld om de uitkomst te vertellen. Ze vroegen of ik mijn klacht tegen Youfone wilde intrekken. Maar dat heb ik niet gedaan, want ik vind dat ze schandalig handelen ten opzichte van goede klanten. En in de algemene voorwaarden staat helemaal niets over een dataplafond. Bij de consuwijzer verzamelen ze alle klachten en ze gaan ermee aan de slag als meer mensen klachten hebben.

Esther
04-01-2017

Slechtste provider ooit.!

Slechte service en bijzonder klantonvriendelijk. Bij een wijziging heel star, geen bereidheid of flexibiliteit om te kijken naar een oplossing. Enige is verwijzing naar kleine lettertjes of verzoek tot een privémailtje naar de klantenservice om slechte publiciteit te voorkomen. Mooie reclame en praatjes bij afsluiten, prijktijk is heel anders. Absurd hoge bedragen voor minminimaal gebruik buiten je bundel. Ik raad deze ten zéérste provider af!

Esther
20-12-2016

Super slechte communicatie/ geldkloppers

Slechtste communicatie OOIT van een provider. Nog nooit meegemaakt. Abonnement ging in op 28 november (mijns inziens voor een maand tot 28 december) voor o.a. 1000MB. Krijg ik een factuur met €15,00 EXTRA kosten voor gebruik van 100MB teveel. Terwijl ik in de periode tussen 28 november en heden (20 december) nog geen 500MB in totaal heb opgemaakt. Achterlijk hoge bedragen en alleen omdat zij een andere contractperiode genomen hebben. Ook totaal geen communicatie omdat je over het tegoed heengaat.

14-11-2016

YouFone klachten verzamelen !

Ik heb gelijk vele anderen een 10 euro aktie gebruikt van YouFone voor mijn dochter. Op school en thuis kan zij gewoon gebruik maken van wifi. Op een gegeven moment werd haar internet afgesloten wegens wat YouFone aangaf in een SMS buitensporig gebruik. Wij veronderstelden gelijk vele andere mensen dat er een dataplafond van toepassing was. Dat was dus volgens YouFone niet het geval. De kosten EUR 284,70 werd voor het datagebruik in rekening gebracht en inmiddels van mijn rekening afgeschreven. Op het verzoek om een specificatie te verstrekken werd niet ingegaan. Inmiddels ben ik zover om zowel een klacht bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) en bij de KPN in te dienen. Door YouFone wordt namelijk gebruik gemaakt van het netwerk van KPN, beter gezegd misbruik. KPN is aangesloten bij 2012 de Gedragscode ‘Transparantie Mobiel Datagebruik’. Dat houdt in dat je bij 75% en 100% gebruik een sms krijgt en nog andere maatregelen worden genomen. Youfone is niet aangesloten, zij kunnen en misbruiken daarmee ongestraft het datanetwerk van KPN. Daar zijn ze nog trots op ook zo is mij wel duidelijk geworden. Niet enkel de ACM en de KPN zal ik daarover benaderen maar tevens de Minister van Economische Zaken die de mogelijkheid heeft gegeven aan de telecom bedrijven zichzelf te reguleren. Dat hebben de grootste spelers in de markt gedaan in de gedragscode maar YouFone trekt zich nergens wat van aan. Kortom, de wettelijke regulering is noodzakelijk. Om niet alleen als de spreekwoordelijke roepende in de woestijn YouFone aan te pakken roep ik iedereen op zijn/ haar ervaringen met YouFone naar mij te mailen op het mailadres **** Laten wij zorgen dat YouFone niet meer mensen dupeert met haar praktijken en gereguleerd en aangepakt wordt.

Brianna
02-11-2016

4 jaar klant

4 jaar lang klant, heb bundels en vertraging meegemaakt van de data en het instellen van limiet naar wens. Ik zie een mededenkende provider, maar toon ik tijdens controle van mijn energie provider (geen essent jongens, pff eikels) hier even spiekte schrok ik wel even. Men dient haar verantwoordelijkheid te nemen, vind ik.

4 jaar + klant, lekkere bundels, goed je maand tarief bijhouden en de nieuwe acties, zo kun je met een maand bundel altijd een leuk graantje meepikken. Geen gezeur :)