Youfone reviews

2.4

Marieke
30-11-2020

Aantrekkelijke prijzen en goede diensten

Ik ben erg tevreden over Youfone. Erg aantrekkelijke prijs voor sim only. Bereik is ook altijd goed. Wel jammer dat ze nog geen e-sim aanbieden.

30-11-2020

Met Youfone kom je het verst met je telefoon

Ik ben zeer tevreden met Youfone en zal het iedereen aanraden en aanbevelen. SUPER

Ralph

Data plafond

Ik heb afgelopen maand €30 euro verspild doordat ik 300mb over mijn bundel heen ging. Keurige melding op 80% helaas moet je dan wel 50 cent betalen om een melding te krijgen bij 100% en dat hij dan niet over je bundel heen gaat. Jammer dat je ervoor moet betalen.

Ans

Een goede keuze!

Alles goed en netjes geregeld. Scherpe aanbiedingen. Ik ben een tevreden klant.

Heleen

Een hele goede deal

Youfone biedt wat je van ze mag verwachten. Ze zijn niet duur, als je kijkt naar wat ik krijg voor wat ik betaal zou ik bij een ander zo anderhalf keer zoveel betalen.

Ik heb Youfone al bij veel vrienden en familie aanbevolen, en zal dat zeker blijven doen.

Ook de servicedesk is erg goed, je wordt snel geholpen door ervaren medewerkers.

Tip: Je moet wel soms kijken of Youfone misschien een actie heeft waarmee jouw abonnement in de aanbieding is een dus nog voordeliger kan worden (waar je denkt dat dat niet meer kan, lukt het ze toch nog!).

Melanie

Goed bereik overal!

Al enige tijd abonnement, je gebruikt kpn netwerk dus super!

Makkelijke app inzicht in verbruik!

Geen klachten ga zo door!

Jordi

Eerlijk en overzichtelijk

Goede provider op basis van het stabiele KPN netwerk. Mooie overzichtelijke app waar je goed je kosten in bij kan houden en zo nodig een data plafond in kan stellen. En dat voor een scherpe prijs. Hetzelfde geldt voor hun internet aanbieding. Beide een aanrader!

Maureen

Prima overgestapt

Ging weer goed met meer MBs zo overgestapt zonder extra kosten.

Thijs

Goed(koop)

Fijne provider met duidelijke pakketen en lage prijzen

Alex

Goedkoop en goed.

Al jaren in gebruik en geen klachten.

Herman

Goed bereik

Overal goed bereik en goedkoop

Roeland

Veel voor weinig

Correcte en duidelijke rekeningen .

David
29-11-2020

Zo hoort een bedrijf te zijn

Zeer eenvoudig om klant te worden, scherpe prijzen en perfect netwerk

Rowena
29-11-2020

Goede deal en goed bereik

Ik heb een sim only deal die mij goed bevalt en past bij mijn wensen en heb ook gewoon goed bereik overal.

Zorica

Zeer tevreden

Mijn hele gezin gebruikt Youphone. Ze zijn allemaal zeer tevreden en blij met de prijzen. Facturen zijn zeer overzichtelijk.

Margo

Goede prijs

Youfone heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhoudening. Prima internet, alleen de app mag wel wat beter. Waar je kan zien hoeveel je verbruikt heb in de app werkt niet snel bij. Dat kan een dag duren voordat je verbruik van die dag kunt terug zien. Verder top!

Irene
29-11-2020

Waar voor je geld en betrouwbaar netwerk

Met div concurrenten slecht bereikbaar of soms gewoon geen internet. Youfone is fair qua prijs en maakt gebruik vh stabiele KPN . Buiten NL vallen veel landen binnen mijn bundel zoals zwitserland. Deze is oa bij t-mobile niet inbegrepen.

Madhuri
29-11-2020

Goede ervaring tot nu toe

Prima nu met Youfone

4 jaar zonder problemen

Goede provider met name de prijs van de simonly abbonementen zijn zeer aantrekkelijk. Daarnaast is de app zeer overzichtelijk en kun je makkelijk je abbonement aanpassen. Echt een aanrader!

Marga

Super

Al enige jaren klant bij Youfone en altijd optimaal bereik .ook tussendoor je abonnement aanpassen erg simpel op MY Youfone. Zou zeggen ga zo door