Youfone reviews

2.4

24-08-2019

Simkaart nog steeds niet ontvangen

Abbonnement loopt reeds een maand maar simkaart nog steeds zoek. Ze bieden geen compensatie of alternatief aan. Stelletje

Criminelen.

Simon
23-08-2019

Slechte provider met slechte contractuele voorwaarden

Zoals eerder vermeld buitensporig hoge buitenbundel kosten voor data 1 gb = 100 euro. Daarbij slechte communicatie over Facturatie (je moet inloggen voor factuur, terwijl je wel de melding over de factuur op je e-mail krijgt). Onoverzichtelijk platform na inloggen en late reactie klantenservice. Klantonvriendelijk bedrijf, waarbij goedkoop heel snel duurkoop kan worden.

Stefan
22-08-2019

Contract aan passen kost in eens super veel

Ik wilde naar een jaar internet op de telefoon van mijn dochter en zoon zetten. Dit blijk je 30 EUR te koste om dit er bij te laten zetten. En als je weg wil betaal je de maande die je nog moet volgens je contract klus 25 administratiekosten. Wat een bende daar zeg.

Angela
21-08-2019

Zeer slecht product, service kennen ze niet

Glasvezel TV en internet van Youfone zijn zeer slechte producten, en van Youfone krijg je totaal geen service.

- Bij opnemen via de tv gids staat het eind van je programma er niet op. Geen enkele keer. Ligt volgens hen aan de gids. Die ze dus zelf doorgeven of beschikbaar stellen. Vreemd dat ze daar geen actie op nemen. Ik kreeg het advies om dan alles met de hand in te programmeren (welkom in 2019!)

- Het programma erna maar extra opnemen biedt geen oplossing. Het eerste programma komt bijv 5 minuten te kort terwijl het programma erna maar 1 minuut vooraf wordt opgenomen.

- Terugkijken via Uitzending gemist idem dito, het eind van je programma wordt niet uitgezonden.

- Geen teletekst mogelijk (dove mensen behoren kennelijk niet tot de Youfone doelgroep).

- Bij het aanzetten van je tv kom je automatisch in een Youfone menu en moet je 3 x klikken om gewoon normaal op het juiste net terecht te komen. Dit is niet te omzeilen volgens Youfone.

- Geen wifi meer in bed op de 1e verdieping, ondanks hetzelfde type modem en exact dezelfde wifirepeater als de dag ervoor bij een andere aanbieder.

- Telefonisch sta je standaard zeer lang in de wacht. De lijn wordt regelmatig afgebroken, dan kun je weer van voren af aan beginnen.

- Voor bijna elke vraag moet je naar een andere afdeling. Waar je eerst weer heel lang in de wacht staat.

- Ze incasseren gewoon alsnog, terwijl de automatische incasso 3 weken eerder al was ingetrokken. En dat terwijl het bedrag in de week voor de incasso al handmatig door mij was overgemaakt op de dag dat ik de factuur kon inzien.

- Factureringsafdeling traag. Opvragen van de kosten heeft weinig zin, de factuur wordt toch anders. Op de eerste factuur is geen enkel bedrag te herleiden tot hetgeen je hebt afgesproken.

- Zelfs het afkopen wordt niet netjes en per direct afgewikkeld.

Bespaar jezelf de ergernis of ga de uitdaging alleen aan als je rechtsbijstand hebt.

21-08-2019

Slechtste bedrijf ooit!

Ga niet in zee met deze maffia. Je moet zelf achter alles aangaan en ze laten je 3 weken wachten op internet om dan te melden dat het nog makkelijk 3 weken kan duren. Als je dan annuleert komen ze met een verhaal dat je €50,- moet betalen. We hebben voor meer dan €50,- aan telefoonkosten gehad om ze te bereiken. Triest bedrijf met kansloze medewerkers.

15-08-2019

Zomaar incassokosten en boetes

Youfone heeft nu al voor de tweede keer bij automatisch incasso niet afgeschreven en zet daar meteen een aankondiging rechtsmaatregelen tegenaan net boetes en incassokosten. Dit allemaal zonder meldingen. Daarnaast worden er allerlei bedragen bijgehaald die niet te verifiëren zijn. Vervolgens word je van het kastje naar de muur gestuurd bij de klantenservice en kunnen ze niks doen. Alles moet via de mail met 3 dagen reactietijd. Ondertussen worden de boetes alleen maar hoger. Stelletje criminelen zijn het.

HEce
06-08-2019

Sluit geen glasvezel af. Komen afspraken niet na!

Leverdatum wordt keer op keer uitgesteld. inmiddels wacht ik meer dan 2 maanden op internet. Ik kom ook niet meer van mijn abonnement af omdat 14 bedenktijd voorbij zouden zijn. bedenktijd over een product die ik nooit heb geleverd gekregen. Als ik af zie van product, zou ik boete moeten betalen. Problemen worden afgeschoven naar KPN waar ik geen deal mee heb gesloten. Maar niemand die communiceert met KPN. Kortom, trap er niet in.

Sonja
01-08-2019

Wachttijd klantenservice

Al 5x gebeld met de klantenservice, steeds meer dan 10 minuten in de wacht en nog steeds niemand gesproken. Waardeloos.….

Leonie
31-07-2019

Youfone is niet eerlijk

Geen bericht gehad dat ik over mijn data bundel zat. Volgens mijn mobiele gegevens zit ik daar ook nog niet aan. Nu blijkt dat ik 630 MB te veel gebruikt heb , en mag 63 extra bij betalen. Dit was een uur geleden nog 45 euro. Direct mijn mobiele data uit gezet. Een uur later was het opeens 63 euro. Ik ga per direct op zoek naar een andere provider. Youfone nooit meer!

28-07-2019

Onbetrouwbaar

Wat een slecht bedrijf. Heel jaar abonnement betaald voor een internetverbinding die ik niet kon gebruiken maar ik kom er niet onderuit wat ik ook probeerde. April gestopt en nu krijg ik ineens via een deurwaarder een sommatie voor een openstaand bedrag. Al 4x gevraagd wat het is geen reactie maar ze gaan gewoon door met vordering. Zeker onbetrouwbaar bedrijf!

Gj
25-07-2019

Onduidelijk over kosten buiten bundel

Zoon (12) heeft mobiel abonnement bij Youfone met 1GB data p/mnd. Daar zit, komen we nu achter, géén standaard limiet op de databundel. Er zit wel een standaard limiet op bellen / SMS.

Pas nadat kosten tot boven 80 euro zijn opgelopen krijg je een SMS-je als waarschuwing. Data-limiet instellen kost overigens 50 cent per maand extra.

Kortom: waardeloos. Blijf bij Youfone weg.

Luuk
24-07-2019

Klantenservice niet netjes en denkt niet in oplossingen

Net contact gehad met de klantenservice van Youfone over het gebruik van hotspot in het buitenland. Krijg je een antwoord daar doen wij niks mee. Vaak krijg je eem rekening van informatie nummers terwijl je naar mijn weten niks hebt gebeld of de nummers kostenloos waren. Ronduit slecht ben er nog steeds niet uit wat precies de regels zijn rondom hotspot gebruik. Belachelijk als je iets meer geld er voor over hebt neem dan. KPN, Vodafone of t-mobile.

Arjen

Telefoon abbonement

Heel erg slecht geholpen door onverantwoordelijke mensen die een verschrikkelijk beleid hanteren. ze hebben zich zo in gedekt dat ze niet aan te vechten zijn, vuile autoriteit.

Ik ben een persoon die belt en een afspraak maakt, maar helaas gaan ze na telefonisch bevestiging zelf regels verzinnen toepassen en per mail sturen, hier heb je je maar aan te houden .

Ben een jaar bezig en ga telkens over mijn bundels heen. Terwijl ik net als iedereen ook per maand hetzelfde bedrag afgeschreven wil zien.

De mensen die bij youfone werken vinden het dood normaal dat als je onbeperkt bellen hebt ingesteld je daarna nog een factuur van 10 - 15 euro extra krijgt. vind ik persoonlijk heel raar, je zou zeggen ik heb onbeperkt toch?

nou okee het zal wel, het zijn weer 'andere' nummers. moeilijk voor mij te begrijpen als boere jongen.

Volgende maand : weer 10 erover, dit keer naar het buitenland gebeld. DUS : het was niet onbeperkt want ik moest nog een buitenland bundel, iets, er bij hebben. Heel slecht naar mijn wensen geluisterd dus . onbeperkt is onbeperkt koste wat het kost.

DAN, over mijn internet bundel heen. weer 10 euro bovenop mijn maandelijks abbonement van inmiddels €17,- voor maar 2gb internet.

De oorzaak dit keer: op je telefoon staat aangegeven hoeveel je verbruikt hebt, maar natuuuuuurlijk klopt dit niet met de bedragen die youfone zelf bijhoud. Dit was opzich nog wel te begrijpen voor mij.

Maar hierna weer gebeld (ik bel altijd) en dit keer wel een tikje geergerd. Mij is verteld een plafond in te stellen. Goed doe mij maar een bel en internet plafond ik wil nergens meer overheen gaan!

Ook had ik inmiddels op de site gezien dat ik zwaar genaaid werd omdat mensen 6gb internet konden krijgen voor veel minders centjes als deze domme boer betaald. Goed dit zouden ze aanpassen. zelfde bedrag als normaal maar wel 6gb.

Je zou zeggen ik heb uitgelegd niet meer te veel te willen betalen! Heel duidelijk gezegd!

Plafonds in gesteld, meer internet!

Kan niet misgaan!

Fout!

Na telefonisch afgesproken, sturen ze mij een mail dat het pas een maand later ingaat.

Die vuile grafmongolen hebben gewoon even bedacht we naaien die jongen nog een maand.

Heel duidelijk aan gegeven ik wil niets meer te veel betalen. (heb wel 10keer gebeld en 10x auto incassos terug geboekt).

Dit is dus heel 'normaal' want ze hebben gewoon een beleid met voorwaarden waarin staat vanaf volgende maand. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven hoor.

Dus de factuur die ik nu weer heb gehad is meer als 30 euro bovenop mijn 18 euro abbonement.

Je word toch scheit ziek van al die eigen regels die ze verzinnen.

en het personeel moet zich schamen dat ze niets meer mondelijk durven en kunnen afspreken.

Anne

Goed in afzetten

Ik zou je echt 100% afraden om hier een abonnement af te sluiten voor televisie.

Heb in januari iets afgesloten, werkte 4 maanden niet (waarin ik wekelijks heb gemaild en gebeld met klantenservice.) Door een verkeerde update voor tv. Uiteindelijk 1 maand (?!?) Terug gekregen qua kosten. In januari zo snel mogelijk mijn abonnement opgezegd, ze doen ontzettend moeilijk over. Je moet opzegging bevestigen, krijgt dan allemaal nieuwe stomme aanbiedingen, die je allemaal MOET weigeren anders accepteren ze nog steeds het stopzetten niet. Ondertussen al meer dan 40 mails in 2 maanden verstuurd, en nog steeds vast aan dat kut abonnement. Heb ze nu via de bank maar gewoon geweigerd, en sta op het punt juridische stappen te ondernemen. Geen tv abonnement afsluiten!

Marit

Verschrikkelijke klantenservice + oplichting

Verwacht dat ik de volledige bundel (a 10GB) zou krijgen op de eerste maand. Daar ook netjes ondergebleven en dan aan het einde van de maand een factuur krijgen voor extra internetkosten. Bundelplafond kan ingesteld worden maar daar moet je voor betalen. Youfone is een provider die geld probeert te verdienen door klanten met extra kosten op te zadelen. Wanneer je contact probeert op te nemen word je zéér onvriendelijk te woord gestaan en wordt er geweigerd een oplossing te zoeken.

Ruben
23-07-2019

Klantenservice van lik m'n .

Net gebeld met Youfone klantenservice & ik kreeg de zuurste medewerkster ooit aan de lijn. Kon me ook niet helpen met mijn vraag & toen ik vroeg of ze mij misschien door kon verbinden, kreeg ik enkel een "nee" te pakken. Waardeloze service, niet mee in zee gaan.

Lies
20-07-2019

Berekening extra verbruik klopt niet.

Verbruik in My Youfone loopt aanzienlijk achter met het werkelijke verbruik. Op 21.6 zag ik dat ik voor eur 1.93 over de bundel heen was. Mobiele gegevens direct uit gezet. op 22.6 eur 1,94 op 23.6 1.94 op 27.6 1.96 op 30.6 1.96 op 1.7 mobiele gegevens weer aangezet. op de factuur over juni staat dat ik eur 12,63! meer heb verbruikt. Klopt gewoon niet. Antwoorden helpdesk zijn correct maar je kunt er niets mee. Ga overstappen naar andere provider.

Frances
17-07-2019

Super slecht bedrijf, waardeloze klantenservice

Wij hebben hier een jaar lang tv abonnement gehad. Vooral niet doen veel storingen, langzame tv, weinig zenders en super slechte service. Er werd vrijwel niks met de storingen gedaan. We waren blij dat we er eindelijk vanaf waren. dachten we. nu kreeg ik een mail dat onze factuur klaar stond. Maar ons abo is in mei afgelopen. Ik heb gebeld hierover, was per ongeluk gegaan dat ze nog 2 facturen in rekening hebben gebracht, zou worden opgelost werd er aan de telefoon gezegd. Waarna ik een mail kreeg dat ik het geld zelf maar via onze bank moest storneren als ik het terug wou. Wat een belachelijk bedrijf. Wonder dat het nog bestaat. Mensen doe niks met youfone, goedkoop is duurkoop!

16-07-2019

Oneerlijke praktijken

Oneerlijke praktijken: je verbruik in MyYoufone loopt aanzienlijk achter met het werkelijke verbruik. Dit ervaar je aan het eind van de maand wanneer je denkt tegen de limiet aan te zitten (maar er later dus al dik overheen blijkt te zijn).

Bezint eer ge begint.

16-07-2019

Oneerlijke praktijken:

Oneerlijke praktijken (oplichting!): je verbruik in MyYoufone loopt aanzienlijk achter met het werkelijke verbruik. Dit ervaar je aan het eind van de maand wanneer je denkt tegen de limiet aan te zitten (maar er later dus al dik overheen blijkt te zijn).

Bezint eer ge begint.