Youfone reviews

2.4

Henkjan
19-10-2019

Youfone; ABSOLUTE AFRADER

Een absolute afrader voor iedereen die twijfelt om een mobiel abonnement af te sluiten bij youfone, dit om meerdere redenen. Er is geen standaard data plafond ingesteld waardoor ze heel makkelijk geld kunnen verdienen aan je. De eerste maand heeft mij meer dan €300,- gekost (voor een abbo van 21,- p.m.) aangezien ik rond de gb over mijn bundel was gekomen, werkelijk schandalig. Welkom bij youfone. Daarnaast is de klantenservice ver onder maats. Meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen met de klantenservice. Een tip vooraf; pak een kop koffie en een goed boek, zet je telefoon op luidspreker want het duurt een eeuwigheid voordat je door het standaard menu heen bent. Wat mij regelmatig is overkomen tijdens het bellen van de klantenservice is, eenmaal door het standaard menu heen gekomen, verbreken ze uit het niets de verbinding.!? 10 minuten aan de lijn gehangen, niemand gesproken en vervolgens verbreken ze de verbinding. Ongekend slechte service van youfone richting hun klanten. Een kleine 2 maand geleden ben ik overgestapt naar een andere provider. De 16e deze maand zou alles overgezet worden van youfone naar vodafone. Drie maal raden, dit is niet gebeurd. U vraagt zich vast af wat er dan wel is gebeurd. Youfone heeft op de 14e alles stopt gezet. Geen internet, bellen of sms. Dit betekend dat je onthand bent wanneer je voor je werk activatie codes ontvangt via de sms om in te kunnen loggen in systemen, zoals in de zorg. Ook medische hulpmiddelen kon ik door het ontbreken van een activatie code niet bestellen. uiteindelijk is via uitstekende service van een werknemer van vodafone gebeld om te vragen wat het probleem was. Het bleek dat youfone was vergeten om de gegevens over te dragen! afgelopen maand ben ik overgestapt naar vodafone, een verademing als je meer dan een jaar bij youfone hebt gezeten. Vodafone biedt een uitstekende service en een klantenservice waar veel bedrijven nog van kunnen leren. Mocht u twijfel om een abonnement af te sluiten dan kan ik u uit ervaring mededelen; youfone is waardeloos. Kijk een deur verder en ga naar vodafone.

LCB
17-10-2019

In een maand jaar aan kosten betaald

Voor mijn kinderen had ik ieder een youfone abonnement afgesloten. 11 euro voor 3Gb. Eerste rekening blijkt echter al 97 euro te zijn voor 1 kind. Een vierde Gb aan data kost 100 euro! Idioot en duidelijk waar het verdienmodel ligt. Volgens de betreffende telefoon was de databundel niet op. Omdat het abonnement echter midden in de maand is begonnen wordt de data per mb afgerekend. Zodra ik kan zeg ik op. Dat data wat duurder is buiten de bundel is niet onlogisch maar 1000% is idioot (afzetterij heeft dat)

Dick
16-10-2019

Waardeloze klanten"service"

Zonder overleg aanvraag annuleren. Klungelige monteur die internet en tv niet geïnstalleerd krijgt omdat hij het verkeerde aderpaar testte. Zelf overal achteraan moeten gaan. Dag van mijn vakantie kwijt omdat er weer een monteur langs moest komen. Telkens medewerkers aan de lijn die niks snappen of elkaar tegen spreken. Ronduit onprofessioneel. Telefonisch schier onbereikbaar. Afstandsbedieningen die niet werken. Kortom heel veel spijt van zit helaas aan contract vast maar zodra dat af loopt meteen weg en overstappen naar een ander. Als compensatie wordt 5 euro geboden. terwijl het bellen naar youfone op de factuur al 14 euro bedroeg. Dat is lef hebben en minachting tonen voor de klant!

Maria
15-10-2019

Aansluitings kosten kut bedrijf youfone

Ongelooflijk nu hebben ze aansluitingskosten laten betalen zonder dat ik aangesloten ben wordt steeds leuker bij youfone

Denise
15-10-2019

Zeer slecht!

Voor mijn dochter een abo genomen van 10 euro met 3 gb. Het zou genoeg moeten zijn omdat ze vooral bereikbaar moest zijn. 1ste factuur was al 65 euro nu 2de factuur 95euro!terwijl datalimiet is ingesteld!geen bericht gehad! en heb gezegt de telefoon thuis te laten op wifi om te kijken of de kosten lager zouden vallen.Maar nee hoor nu nog meer! Zoveel abo ś gehad maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! Oplichters zijn het!

Michel
10-10-2019

Belplafond van youfone me reet

Zag tot mijn schrik dat ik weer meer dan 50 euro buiten me internet bundel zat (andere keer lag ik in het ziekenhuis en had ik meer dan 100 eu buiten me bundel) dus toch maar die 50 cent betalen voor een data plafond ( wat ik overigens super triest vind) nu kijk ik op met telefoon heeft hij gewoon weer 50 euro buiten me bundel verbruikt waar betaal ik dan die 50 cent voor youfone jullie zijn oplichters dat jullie dit kunnen maken schaam je diep youfone dacht wat geld te besparen door een sim only te nemen ik ben er zo klaar mee dus daarom mensen sluit nooit een abonnement bij youfone oplichters af dit bedrijf maakt winst via zijn kleine lettertjes en listen pas op voor deze provider mensen doe het niet!

10-10-2019

Neem nooit geen Youfone

Zo spijt dat wij youfone hebben genomen, slechte verbinding tv zenders storen haperen en de klantenservice zo slecht dat zulke bedrijven mogen bestaan geld innen voor zo slechte levering en ze doen er geen fuck aan en je moet wel doorbetalen neem nooit geen Youfone!

Gertrudus
05-10-2019

Slechte verbinding. Continu stilstaand beeld .start moeilijk op .

Heel slecht tele bereikbaar. Schandalig. Geld afschrijven dat niet hoorde. Gestonneerd. .bam 2 dagen later dreigmail van betaal binnen 24 u of we sluiten de diensten af .

Klantonvriendelijk.

Stomme provider.

Ik stap zo gauw ik kan weer over naar ziggo. .tenminste altijd netjes met alles.

Henri
03-10-2019

Databundel plotseling op

Binnen 2 dagen is databundel van 5 gigabyte op

van mijn dochter

Redt zich altijd ruim hiermee

Youtube en nextflix staan uit voor data alleen op wifi

Helpdesk superslecht bereikbaar

Telkens zelfde melding dat ze helaas wat langere wachttijd hebben

Het antwoord is als verwacht dat ze er niets aan kunnen doen

Zeer slecht te spreken over youphone

Harold
02-10-2019

NOOIT MEER YOUFONE

Zoals velen klachten. Ze melden niet als je mbs op zijn vervolgens ontvang je een rekening waar je u tegen zegt. Tip kijk naar unlimited internet provider en trap niet in youfone! vaak geen internet meer actief als mbs bijna op zijn. Hierdoor niet mogelijk om een nieuw bundel aan te schaffen, ook wanneer je deze aanschaft enorm veel vertraging waardoor je denkt dat het niet gelukts, vervolgens doe je het opnieuw dag erna extra kosten voor kopen van dubbele bundel. Nooit meer youfone!

Vital
29-09-2019

Bedriegen je bij overschrijden van limiet

Youfone heeft goedkope abonnementen maar ze bedonderen klanten door niet automatisch te melden dat je je limiet overschrijdt. De kosten voor extra Mbs zijn schandalig hoog. En de klantenservice biedt geen enkele oplossing. Iedere keer als je klaagt doen ze alsof ze je niet begrijpen en geven geen antwoord op je vragen. In plaats van klanten te helpen, beschuldigen ze de klanten dat die iets verkeerds doen.

Pas op met Youfone. Ze bedriegen hun klanten en de klantenservice is waardeloos

Anthonie
25-09-2019

Laten we het op een 5.5 houden

Youfone gebruikt een betrouwbaar KPN netwerk. Klantenservice is matig, maar daar is de prijs ook naar.

Grootste minpunt is het beleid, waarbij ze proberen klanten op extra kosten (0,10/MB buiten bundel) te jagen. Belplafond kost je 0,50 per maand, dit moet je zien als een soort verzekering. Want ze wachten er sneaky op tot je buiten je bundel gaat en ze honderden euro's kunnen factureren.

Nynke
25-09-2019

Loop hier met een grote boog omheen

Sinds vorige maand met mijn internetaansluiting overgestapt van KPN naar Youfone. KPN is duur en ik snap nu wel waarom (daar nemen ze tenminste de telefoon op) want wat een goedkoop kutbedrijf is Youfone. De klantenservice is werkelijk NIET bereikbaar. Ik heb in totaal denk ik al zo'n 3 uur in de wacht gestaan en nog nooit 1 medewerker gesproken. Als je contact zoekt via Facebook kunnen ze je nergens mee helpen, via de mail krijg je totaal geen antwoord op je vragen. Een terugbel afspraak inplannen is niet mogelijk. Ze schrijven meer af dan afgesproken; ik heb een internetpakket van 21 euro per maand maar er wordt 25,67 afgeschreven. Als je dit terug boekt krijg je wel ineens heel snel een reactie dat ze binnen 7 dagen je TV gaan afsluiten als je niet betaald - ik heb geen TV aansluiting dus ze gaan hun gang maar. Verder alleen op de begane grond wifi, boven valt de hele wifi verbinding weg. Kortom; echt een KUT bedrijf waar je ver vandaan moet blijven. Ik ga kijken wat ik kan doen om snel weer over te stappen.

Lianne
20-09-2019

Waardeloze provider!

Ze zijn niet te bereiken! En als het dan wel een keer lukt regelen ze niets goed! Dat het mag bestaan!

Hele boze teleurgestelde klant

19-09-2019

Helpdesk niet bereikbaar

12\9 over gestapt van kpn naar youfone echter tot op heden geen internet. Via de email die binnen 3 dagen reageert zeggen ze bel de helpdesk maar die is totaal niet bereikbaar. Signaal terug geven aan kpn is ook geen optie omdat mijn bedenktijd voorbij zou zijn. Echter is er nog niks gelevert dus de bedenktijd moet nog ingaan. Youfone niet aan beginnen dus.

17-09-2019

Youfone TV erg slecht

Youfone TV erg slecht, goede oplossingen zijn er niet en vervolgens laat klantenservice niet meer van zich horen of reageert niet meer. Af te raden dus!

06-09-2019

Eerder afsluiten

Contract loopt tot 10-09 maar youfone sluit mijn telnummer reeds 06-09 hierdoor 4 dagen geen telefonische bereikbaarheid.

Onder providers afgesproken dat bereikbaarheid oude provider tot datum nw moet blijven, zij overtreden hierbij dus de afspraken.

Het betreft hier dus een nummerbehoud aansluiting, al met al zeer slechte zaak.

Schijnt dat Youfone dit vaker doet met vertrekkende klanten.

Zal " Kassa " hierover informeren en instanties welke dit kunnen oppakken.

Samuel
06-09-2019

Tv is super slecht net als hun klantenservice

Al sinds februari 2019 slechte tv continue haperingen, slecht afgestelde programmering. Echt de grootste miskoop ooit. Niet aan beginnen tenzij je rommel wilt.

Lies
01-09-2019

Staan niet open voor een serieuze klacht

Op 21 juni zag ik dat we eur 1,93 over onze limiet heen waren. Daarna geen internet meer gebruikt. Meerdere keren (zeker 4 keer) tot 30-6 gekeken bedrag bleef 1,93 maar op de rekening bleek dit ineens 12,63 te zijn. Hierover gereclameerd doch de klacht wordt niet gelezen, niet begrepen enkel een stugge reactie. Hierdoor inmiddels overstap aangevraagd naar andere provider voor al onze nummers.

Eline
28-08-2019

Slechte communicatie

Ik probeer nu al een tijdje om over te stappen naar Youfone voor internet. Vanaf 18 augustus zou ik internet hebben. Echter kreeg ik maar geen bericht dat het installatiepakket was verzonden, dus toen uiteindelijk rond de 18e eens gekeken op MyYoufone. Daar bleek de status te zijn "Neem contact op met de klantenservice". Dus ik ben gaan bellen, ik heb een half uur in de wacht gestaan voor ik eindelijk iemand aan de lijn had. Deze persoon kon me niet helpen, want er liep een aansluiting bij mijn eerdere provider en er kon dus geen 2e worden aangevraagd. Was het echt zo veel moeite geweest om hierover een mail te sturen toen ze vastliepen?

Maar goed, dat geregeld bij mijn andere provider op de 20e. Op de 23e krijg ik een mail om een afspraak te maken voor een monteur, deze kan pas 12 september komen! En vanuit Youfone is aangeven bij het installatiebedrijf dat ze pas vanaf 4 september mogen komen! Waar komt dat nou weer vandaag?

Vervolgens kon ik er bij toeval achter dat op het moment dat ik MyYoufone check, ik het tijdvak zit dat het modem zou moeten worden bezorgd. Wederom, waar in de mail? Er staat zelf op de site dat je een mail krijgt wanneer het installatiepakket onderweg is.

Kortom, de service en de communicatie zijn bagger en ik zit hierdoor al weken zonder internet.