Youfone reviews

2.4

Ruth

Mijn Evaring

Youfone heeft goede deals voor een lage prijs!

Martine
25-11-2020

Goede aanbieder van telefonie.

Nooit geen trammelant, altijd goed bereik. Toppie.

Visar

You fone is de beste

Ik beb heel te vreden met Youfone

Mandy

Let op je datalimiet!

Op zich tevreden over het netwerk, goed ontvangst, maar dat zal vast met het kpn netwerk te maken hebben. Dikke tegenvaller: je moet betalen om een datalimiet in te stellen en als je dat niet doet en over je limiet gaat kost het bakken met geld! Het sms’je dat je over je bundel aan het gaan bent krijg je veel te laat. Daarnaast kunnen aanbiedingen misleidend zijn. Ik betaal uiteindelijk meer dan ik dacht te gaan betalen, dat zal wel in de kleine letters hebben gestaan.

Goede prijs/kwaliteit-verhoudig

Prima provider. Overstappen ernaar toe ging heel soepel. Hierdoor nog nooit echt met de klantenservice te maken gehad. Deze kan ik dus verder niet beoordelen. Maar een goed bereik voor een prima prijs. Ik raad het iedereen aan.

Adi

Tevreden

Werkt goed, goede prijs/kwaliteit verhouding

Paula

Prima

Tot nog toe goed

25-11-2020

Gewoon perfect zoals het hoort

Alles gaat soepel, van een leien dakje

Danny
25-11-2020

Prima prijzen en werkt altijd.

Zeer tevreden, goede prijs en voor iedereen wel een geschikt abonnement.

Jerry

Youfone abonnement

Ik was gestart met een 3+3 GB bundel, daarna had ik het veranderd naar een 1+1 GB bundel, sinds ik niet zo veel data gebruik op dit moment wegens corona. Alles verloopt naar wensen en heb nog geen problemen ondervonden. Prima ervaring tot nu toe!

Liane

Perfecte match voor mij

Ik heb er een hele goede ervaring mee echt een aanrader mijn nichtje is ook klant geworden door mijn goede ervaring.

You phone with everyone!

Youfone bevalt prima. Zowel mijn vrouw als ik hebben een eenvoudig abonnement, waarmee wij als senioren meer als voldoende mee vooruit kunnen.

Youfone bevalt goed

Goed en goedkoper

Scherpe prijs / kwaliteit

Alles werkt uitstekend voor een scherpe prijs.

Annieta
25-11-2020

Mooie prijs voor veel data

Erg tevreden over Youfone. Ben al jaren bij ze en ze blijven toch een van de goedkoopste. En op het netwerk van KPN, zodat je overal goed bereik hebt! Een zeer tevreden klant!

Mat

Goed prijs kwaliteit

Grote bundel voor een goede prijs. Prima verbinding en snelheid, aan te raden dus :)

Asu
25-11-2020

Super goed! Zeer tevreden!

Zeer tevreden over jullie diensten!

Altijd en overal bereikbaar en zeer voordelig echt super!

Eva

Conference call

In principe prima provider maar als je met meerderen tegelijk wilt bellen, dan kun je beter een andere provider kiezen.

Stephan
25-11-2020

Goede service, al jaren klant

Youfone biedt een uitstekende dienst, met goede dekking. Ben inmiddels al meer dan 3 jaar klant. Zeer tevreden, mede wegens het KPN netwerk. Binnenkort sluit ik mijn zakelijke telefoon ook aan bij Youfone.

Prima provider!

Prima provider met mooie abonnements prijzen. Met het bereik heb ik geen probleem ondervonden.