Youfone reviews

2.5

Saskia

Goede sim only

Ik heb nog nooit problemen gehad bij youfone. Goede service ook.

Tamara

Perfect geregeld

Goede service. Perfect om een mailtje te ontvangen als de data voor 80% op is!

03-06-2021

Nog nooit problemen gehad.

Duidelijk, goedkoop en probleemloos.

Marianne
03-06-2021

Met Youfone val je niet uit de toon !

Hele goede ervaringen,nooit geen problemen!

Arjan

Goed en goedkoop

Zeer betaalbaar. Prima dekking via het KPN netwerk. Goede service via de website en app: de meeste zaken rondom abonnement en contract zijn eenvoudig online te regelen.

Niets dan lof voor Youfone!

Liesbeth

Youfone

Werkt goed geen problemen en goed internet

Tanti

Lekker relaxen bellen

Gen zorg meer over te kort aan bellen te goed

Ger

Goed en goedkoop abonnement

Maken gebruik van een klein sim only abonnement, loopt goed, nooit problemen mee

Werner

Prima provider

Prima provider. Werkt altijd en overal. Echter nooit het tegoed ontvangen nadat ik een nieuwe klant had aangemeld. En dat is dan wel jammer.

Arjen

Goed en betaalbaar.

Goed bereik, snelle internet en goed betaalbaar.

Will

Zeeer tevreden

Heb al jaren naar volle tevredenheid een sim-only abonnement. Een keer een afwijkende rekening gehad. De krant gedownload op de boot van Noorwegen naar Denemarken! Perfecte helpdesk en overal goed bereik.

Marleen
03-06-2021

Altijd bereik! Veel data voor weinig geld.

Duidelijke communicatie. Bereik is altijd goed. Abonnementen zijn niet duur. Echt een aanrader om bij youfone klant te zijn.

Dicky

Kan niet goedkoper

Overal bereikbaar zelfs met het internetten ook in de Europese landen net weer mijn abonnement laten verlengen en nu voor dezelfde prijs nog meer MB erbij

Top hoor we blijven zolang mogelijk bij jullie

Michelle

Geen aanrader

Niet tevreden met de service en er komen vaak extra kosten bij. Je moet voor alles bij betalen.

Chynna

Super fijn!

Youfone is een super fijne provider. Nog geen problemen mee gehad en zijn altijd goed te bereiken! Zou het bij iedereen aanraden!

Niek

Zeer tevreden

Goeie prijs voor wat je krijgt.

Nog nooit problemen gehad

Ge

Probleemloos.

Prima verbinding, geen storing

Victor

Onvriendelijk klantenservice

De ene medewerker zegt wat toe en gaat het regelen. De andere medewerker zegt: "Ja die was nog maar net in dienst, dus die toezegging kan je vergeten. Fijne dag!"

Marieke
03-06-2021

Goede provider voor een goede prijs

Met Youfone heb ik altijd bereik, nog geen storingen gehad en de hoeveelheid minuten en GB voor de prijs waarvoor ze het aanbieden is netjes.

Melinda

Al jaren de fijnste

Erg goede ervaringen met Youfone. Dat maakt dan ook dat ik al jaren gebruik maak van hun service. Na elk abonnement kan ik weer een nieuwe afsluiten voor minder geld. Inmiddels zit ik op 10 euro per maand voor 10GB en 200 bel/sms. Alles wat je verwacht van een telefoon abonnement.