Youfone reviews

2.4

Harry
21-04-2020

Rinkeltijd

Heb nieuwe iphone dus oude simkaart en in en bellen maar.Helaas na 4 weken is plotseling de rinkeltijd bij een inkomend gesprek maar 4 seconden en dat is heel vervelend zeker omdat ik in het buitenland vast zit. Via online chat geprobeerd dit op te ossen en ze zeggen gewoon dat dit niet aangepast kan worden.

De telefoon van mijn vrouw met het zelfde abonnement en in mijn telefoon gaat gewoon 20 seconden over.

Echt jammer dat ik nu na 6 jaar tevreden youfoner nu moet gaan afhaken door de slechte klantenservice.

EdR
21-04-2020

Slechtste service ooit

Slechtste klantervaring ooit. Moet betalen voor iets wat ik niet wil. Klantenservice gebeld; opgelost. Paar dagen later; zelfde probleem. Nee hoor niet opgelost. Geen notitie terug te vinden. 'U heeft ons hier niet over gesproken'.

Werkelijk waar; ik plaats normaliter geen reviews, maar ik ben woedend, witheet, laaiend. Ben nog nooit zo bizar en slecht behandeld. Je komt niet verder dan de frontoffice met medewerkers die niets mogen en kunnen. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan! Wat een slecht, slecht, slecht bedrijf met nog beroerdere klantenservice. Sluit hier geen abonnement af want als er iets is zijn ze onbereikbaar en onwelwillend.

Koert
20-04-2020

Coronacrisis maar youfone geeft niet thuis

Als ondernemer n.a.v. de coronacrisis kosten aan het beperken. Telefonie is er één van maar youfone geeft niet thuis en laat me het volle pond betalen. Op het verzoek om het abonnement om te zetten naar een nieuwe lagere wensen ze ook niet mee te werken.

Jammer, want ik blijf natuurlijk nooit niet meer als mijn abonnement is afgelopen.

Kick
20-04-2020

Uitzuigers

Na jaren lang lid te zijn geweest met een internetgebruik ver beneden de 1 gb (meestal maximaal 300 MB) kreeg ik, omdat per abuis mijn wifi op de telefoon was uitgeschakeld, een overschrijding van 745 MB. Vervolgens een rekening van een dikke 74 euro. Ze rekenen dan eventjes 10 cent per MB. Bij telefonisch contact wordt domweg verwezen naar de voorwaarden en je hebt maar te betalen. Meedenken in een oplossing is er niet bij. Denken alleen maar aan regeltjes en geld. Klantgerichtheid 0,0. Waardeloos.

Kick

Lenny
16-04-2020

Zo blij eraf te zijn

Eens maar nooit weer, pas op voor deze piraten van de telecom.Lijkt goedkoop maar blijkt duurkoop. Verdien model merk je pas als je klantenservice nodig hebt. Als klant wordt je geschoffeerd door deze mensen.

Eva
15-04-2020

Youfone informeert met kleine lettertjes

De eerste maand dat ik mijn rekening van Youfone kreeg, schrok ik behoorlijk. €116, in plaats van mijn abonnementskosten van €16. De kosten voor data, buiten de bundel, is me duur komen te staan. Terwijl ik voor 1 euro meer, ruim binnen mijn bundel was gebleven.

Youfone laat je ook zelf je data plafond in stellen, waardoor je geen signaaltje krijgt dat je over je bundel gaat. En inderdaad dit staat in de overeenkomst die je aan gaat, maar Youfone verschuilt zich hierachter en biedt geen service voor de klant.

30-03-2020

Schandalige behandeling tijdens Corona - hiervoor 6 jaar tevreden klant

Internet via Youfone geeft 0,05 mbits download — 40 mbits uploadsnelheid. Door de lage downloadsnelheid kan ik niet thuis werken. Klacht gemeld bij klantenservice in de morgen – er zou een monteur komen. ’s Middag weer gebeld, omdat er niets werd doorgegeven. Er wordt mij gemeld dat er geen monteur komt (ivm Corona). Als tegenoplossing geef ik aan dat er ook een mogelijkheid is om mij een onbeperkt 4G abonnement te geven (ben ook mobiel klant bij Youfone), zodat ik die als hotspot kan gebruiken. Dit voorstel wordt weggewoven met "dat kunnen wij niet bieden, maar u kan u beroepen op de storingsregeling". Kort samengevat: "zoek het maar uit de komende maanden, dat u geen werk kunt doen kan, maakt ons niets uit, wij gaan u op geen enkele manier helpen". Ronduit een schandalige manier van handelen in deze Corona crisistijd. Mensen die voor hun werk zijn aangewezen op internet aan hun lot overlaten. Ik heb hier geen woorden voor!

Joyce
28-03-2020

Je word belazerd

Let op! Je wordt binnen de regeltjes belazerd. Schijnbaar is geld belangrijker dan goede naamsbekendheid en klanttevredenheid!

Per 23 maart een abonnement bij Youfone afgesloten. Het abonnement bestaat uit 200 bel min en 6G aan mobile Data. Na 4 dagen merkte ik dat mijn mobile data niet meer werkte. Wat blijkt deze was geblokkeerd omdat ik na rato al mijn MB's verbruikt had en ik zelfs aan 227 MB over mijn bundel ben gegaan waarvoor er 22,70 euro in rekening word gebracht. Klantenservice is niet bereikbaar en via de chat kom ik ook niet verder. Dit verwacht je toch nooit wanneer je in Nederland een abonnement afsluit dat je zo word behandeld wanneer je amper 5 dagen klant bent. PAS OP. Wanneer je hier een abonnement wil afsluiten. Ze laten expres je plafond open staan om zo veel mogelijk geld van je af te troggelen 10 cent per MB. Hoe is het mogelijk dat dit nog is toegestaan in Nederland? Een bedrijf dat je moedwillig belazerd.

Rachid
27-03-2020

Misleidend bedrijf

Ik had Youfone genomen vanwege de aantrekkelijke prijs en er was ook nog een actie dat de MB's verdubbeld zouden worden, dit alles voor 8 euro per maand en geen aansluitkosten.

Krijg ik opeens een factuur van € 78,35 en zie ik in de specificatie dat er MB's zijn gebruikt buiten de bundel. Let wel op, dit gaat nog wel over een telefoon die thuis ligt aan de wifi en nauwelijks gebruikt wordt, laat staan als ik m mee zou nemen.

Wat blijkt volgens youfone te hebben gesproken middels een brutale jongen aan de telefoon de extra MB's gaan pas per de eerste van de maand in.

Op mijn bestelbevestiging kan ik dit nergens terugvinden en waarschijnlijk staat dit in de algemene voorwaarden. Sterker nog in de bestel bevestiging staan de extra MB's gewoon aangegeven waardoor een klant verder niet gewezen wordt op deze regel en er vanuit gaat dat de extra MB's gelijk ingaan.

Dus erg misleidend en totaal niet klantvriendelijk dat dit zo wordt gedaan en ook niet dat er specifiek op gewezen wordt in de bevestiging.

Abbonement wordt zo snel mogelijk opgezegd want moet nu bijna een jaar aan abbonements kosten in de eerste maand al betalen.

Mariël
26-03-2020

4 abo's ZONDER problemen

Hier een positieve review:

Al jaren trouwe klant van Youfone. Heb meerdere abo's bij ze. Destijds kon je bij Youfone zelf nog een mooi 06 nummer kiezen. Dat vond ik sowieso een dik pluspunt.

Abo's kunnen bijgesteld worden naar meer/minder. Ook tussentijds je abo vorm aanpassen geen probleem.

Bepaalde wijzigingen zijn met het online formulier zo aan te vragen. Bijvoorbeeld naam: trouwen/scheiden.

Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit geen bereik heb gehad.

Voor de kinderen heb ik bel en data plafond ingesteld. Dat moet juist voorkomen dat ze ooit boven de 10 euro uitkomen aan extra kosten.

Facturen van honderden euro's voorkom je hiermee.

Je krijgt ook een seintje als je bv 80% hebt verbruikt aan data.

Al met al ben ik dik tevreden met Youfone.

Saliha
25-03-2020

Torenhoge kosten in het buitenland!

In 2018 heb ik een abonnement van youfone gehad. Grootste fout van mijn leven!

Toen wij op vakantie waren in turkije heb ik de roaming uitgezet, youfone simkaart er uit gehaald en een simkaart van turkije in mijn telefoon gedaan. Van onze vakantie genoten en toen kwamen wij thuis. Even later kreeg ik rekening op de mat van youfone.

Van €688!

Omdat ik in het buitenland gebruikt zou hebben gemaakt van internet! mijn klomp brak pas echt toen ik de specificatie ging bekijken, ik zou op het zelfde moment zowel in turkije als in canada zijn geweest! hoe kan ik tegelijkertijd in canada en turkije zijn?! toen ik ging kijken hoe ze aan dat hoge bedrag zijn gekomen, was ik per stomheid geslagen. Youfone rekent gewoon €7,50 per mb in het buitenland! €7,50! daar waar andere providers €0,10 per mb rekenen!

Ik was laaiend en heb contact met ze opgenomen maar ze bleven erbij dat het terecht was. Hoe kan ik kosten hebben gemaakt als mijn simkaart uit de telefoon was! hoe kan ik zowel in turkije als canada zijn geweest op hetzelfde moment? en toen was het stil en hoorde ik niks meer van youfone, er werd niet meer op mijn klachten gereageerd. En guess what? van de week, gewoon 2 jaar later (!) krijg ik ineens een brief van een incassobureau om alsnog de rekening van youfone te betalen.

Jullie zijn oplichters youfone! als jullie op deze manier jullie geld proberen te verdienen, op een oneerlijke manier, ga jullie schamen! jullie administratie klopt voor geen meter!

Ik ga alberto stegeman hiervoor benaderen, jullie moeten gestopt worden! heel internet staat vol met klachten over jullie!

Robbert
21-03-2020

Slecht product, zeer slechte klantenservice

Doe het niet! Sluit geen contract af met youfone!

Een vreselijk bedrijf, de kalntenservice reageert niet of vele dagen te laat.en als je eindelijk contact hebt geven ze geen thuis op je klachten.

Rick
20-03-2020

Belachelijk hoge kosten buiten budel

Krijg opeens een rekening van 72,- boven mijn abbonements kosten. Gebeld ja je hebt pech je bent buiten je bundel gegaan. Coulance kunnen we je geven van 10,-. Je kan je abbonement afkopen voor 190,- dan ben je van ons af. Schofterig hoog bedrag klantenservice is echt 0,0 empathie en klantvriendelijk weten ze niet wat het betekent. Jongen probeert zo snel mogelijk van mij af te komen. Ik zeg het hele internet puilt uit van dit soort klachten. ja dat weten we? zegt ie gewoon echt. wat is dit voor oplichterij joh.

Samuel
19-03-2020

Uitbuiting, onbetrouwbaar en walgelijk

Absoluut belachelijk. Ik had gekozen voor een abonnement van 7 GB met 50 belminuten/sms voor ong 10 euro per maand. Nu zit ik om een of andere reden vast aan een abonnement van 5GB met onbeperkt bellen/sms voor 16! euro per maand. Omdat ik dacht dat ik 7gb had, had ik een limiet ingesteld op mijn mobiel van 7gb. Daardoor ben ik ondertussen over mijn limiet gegaan en moet ik meer dan 100 euro betalen. Echt misselijkmakende praktijken. Ik ga morgen schreeuwen in de telefoon en mijn geld terug eisen.

Ilayda
16-03-2020

Youfone afgeraden!

Hallo iedereen,

Ik heb een abonnement gesloten bij youfone met 5gb internet en onbeperkt bellen. Ik heb ook thuis internet van youfone, zeer slecht, waardoor ik mijn mobiel internet thuis moest aanzetten voor mijn schoolwerk. Blijkbaar ben ik buiten de kosten getreden terwijl ik mijn internet altijd zuinig gebruik. We spreken van ongeveer 80 euro buiten de bundel.

Ik heb ook meerdere keren contact gemaakt maar het wordt weggewuifd. Door het slechte thuis internet van youfone heb ik mijn mobiele data aanmoeten doen. Ze willen mij dan ook niet tegemoet komen met de kosten.

Ik raad niemand aan om een abonnement aan te sluiten bij youfone. Super slecht internet en klantenservice. Heel slecht!

06-03-2020

Dataverbruik klopt niet.

Ik heb mijn telefoon ingesteld zodat ik niet over 14GB verbruik heen kan gaan. Ik heb een abonnement van 15GB. Echter geeft Youfone aan dat ik 15.5GB heb verbruikt. Uiteraard hangt daar een flinke rekening aan. Een reactie op mijn klacht leidt tot een standaard antwoord dat mijn telefoon misschien het verbruik niet goed meet en dat Youfone afrond naar 100kB. Ik heb het gevoel dat op grote schaal gefraudeerd wordt.

Vera
04-03-2020

Hoge buiten de bundel kosten!

In december 2019 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij YouFone, helaas heb ik in mijn eerste volledige maand van mijn nieuwe abonnement hoge kosten gekregen bovenop mijn abonnementskosten.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt in de afgelopen jaren dat ik een telefonisch abonnement heb. Ik ben hier erg van geschrokken en heb direct contact op genomen met YouFone klantenservice. De dame waarmee ik contact kreeg, was erg ongeïnteresseerd en het leek alsof ze de vraag al voor de duizendste keer had gehoord die week.

Ze bood mij aan om een coulance aan te vragen, hierover kon ze verder nog niets zeggen betreft het bedrag wat ik terug zou krijgen. Na een aantal dagen heb ik de reactie gekregen dat ik maar liefst €10 euro (!) terug krijg van mijn buiten de bundel kosten. Mijn bundel is 12,50 per maand en het bedrag welke ik boven mijn bundel ben in mijn eerste maand is €87 euro?! Even voor de duidelijkheid… Van dit bedrag zou ik circa 7 maanden mee vooruit moeten kunnen, en nu is het alleen voor de buiten de bundel kosten.

Ik heb dit abonnement afgesloten doordat de prijzen zo aantrekkelijk waren, verder heb ik GEEN 80% verbruik sms gekregen, welke ik achteraf zelf moest aanvinken (wat niemand mij heeft verteld, en nergens duidelijk aangegeven is). Het enige wat ik kreeg is een sms wanneer ik al 80 euro over mijn abonnement zat met daarin vermeld: “Let op! De kosten voor dataverbruik buiten de bundel lopen op.”

Ik wil iedereen waarschuwen voor YouFone (en wellicht hun aparte verdienmodel?!) en ik vind deze provider een ABSOLUTE AFRADER. Jammer dat een bedrijf op deze manier mensen dupeert van kosten waar klanten zich niet bewust van zijn en zij hun winst erop maken……

Daniel
28-02-2020

92 euro voor 700 mb

Ik moet deze maand 92 euro betalen voor maar 700 mb buiten de bundel, of het mbs van goud gemaakt is weet ik het niet, dit is puur oplichting. Een goede onderwerp voor programma ik ben opgelicht npo1 .

Ingeborg
27-02-2020

Nooit aan beginnen!

Nooit aan beginnen. Onterechte hoge kosten dus pas op!

Thijmen
26-02-2020

Slecht bereik, sloom netwerkverkeer

Het is echt rampzalig, ik kom af van Simpel, wat een prima bereik had. YouFone had een mooie aanbieding, laat ik die eens proberen, dacht ik. Wat een stomme keuze, je mag van geluk spreken als je onderweg in NEDERLAND 4G hebt. Bij mij thuis heb ik net half bereik terwijl ik het bij Simpel bijna altijd max had. Na het verloop van het contract weg hier.