Youfone reviews

2.4

Arjan

Constant bereikbare provider

Al jaren ben ik een blije gebruiker van de diensten die Youfone biedt. Ik zal ze nog eens kosteloos bellen zodat ze wederom een jaren lange vaste klant ook een scherpere aanbieding kunnen geven. Youfone denkt namelijk niet alleen aan nieuwe gebruikers, ze staan ook open voor suggesties van vaste klanten en bieden mooie deals! (Toch? 😊)

Gerben
02-06-2021

Youfone - een leuke toon!

Prima provider, goede service die niet duur hoeft te zijn!

02-06-2021

Het is goed en vertrouw baar

Ik ben blij met youfoon is goed en goedkoop

Erwin

Altijd goed!

Ruim 2 jaar sim only klant bij Youfone en nooit enig probleem ondervonden. Geen verrassingen, rekening klopt altijd. Altijd en overal goed bereik!

Daarnaast is Youfone ook nog eens veel goedkoper dan andere providers.

02-06-2021

Goede prijs met goede service

Voor de lage prijs helemaal niets te klagen

Ing

Prima

Youfone is prima. Voordelig abonnement

Joke
02-06-2021

Goed, goedkoop en een goede prijs

Altijd tevreden geweest, mijn man en ik hebben al jaren Youfone!

Super provider

Ben heel erg tevreden met Youfone als provider.

Nooit geen storingen. Mochten deze er wel zijn wordt het altijd snel opgelost. Abonnementen zijn niet duur.

Wanneer je belt voor vragen/problemen wordt er goed geluisterd en altijd naar een goede oplossing gezocht.

Vriendelijke mensen bij de klantenservice.

Cor

Youtoppiefone

Heel duidelijk en gebruiksvriendelijk

02-06-2021

Prima dekking, goede prijzen en makkelijk aanmelden

Inmiddels 3 abonnementen bij YouPhone, alle 3 de accounts zijn in 1 login te bekijken, wel zo makkelijk! Nummerbehoud is soepel verlopen, door YouPhone netjes op de hoogte gehouden van het verloop via sms.

Dirk
02-06-2021

Youfone heeft zeer betrouwbaar netwerk.

Tot nu toe heb ik overal een goed en stabiel netwerk zowel telefonie als data. Terwijl mijn zakelijke sim T-mobile van werkgever regelmatig een slecht bereik en zelfs geen bereik heeft of gesprek gaat gelijk naar voicemail dit valt op omdat ik beide in 1 smartphone heb. De sim van youfone werkt nl altijd. Ben dus zeer te vreden met mijn abonnement.

Desiree

Echt goed

Ik ben al heel lanf bij youfone en bevalt nog altijd heel goed!alles is makkelijk te regelen en alles is heel goedkoop dat is denk ik wel het voornaamste!altijd overal(althans ik heb nig gene olek gevonden waar niet) berijk das ook heel fijn! Ik ben ontzettend tevreden dat ik lekker erbij blijf!

Goed en niet duur

Goede provider, goede dekking, app is overzichtelijk. Prijs is goed voor de geleverde service. Krijgt van mij geen hoger cijfer omdat geen onbeperkt data word geleverd.

Hennie

Ik wel geen ander

Ik ben heel tevreden

Rik

Geen verschil

Het mooiste compliment wat ik hier kan maken is dat ik geen verschil zie, hoor of

Merk met de vorige provider. Nou ja 1 dan, de prijs is lager.

Anke

Youfone.altijd stand-by

Via dochter en geadviseerd aan echtgenoot, werkt altijd, heel betaalbaar en makkelijk te vinden

Raymond

Geruststellende gedachte!

Een Youfone Sim only ( 10mb + 120 min. voor € 10,50) aangeschaft voor mijn dochter van 10. Zij is zo altijd bereikbaar en kan dus ons ook bereiken. Wij hebben wel eens nerveus bij de gsm gezeten toen de prepaid op bleek te zijn. Voor een zeer zelfstandige meid een geruststelling voor ons😉 Ook de dekking van het netwerk is uitstekend. Dit in combinatie met het data en belplafond maakt het voor mij een zeer positief verhaal en dat voor weinig geld.

Jean-Paul

Super!

Zeer tevreden over Youfone. Bereik uitstekend. Aanrader wat mij betreft!

Nel

Prima

Heerlijke om nooit zorgen te maken om mijn bel gedrag.

Jatomaki
02-06-2021

Geen nieuws is goed nieuws!

Totaal geen problemen met Youfone.