Youfone reviews

2.4

18-12-2014

Top provider!

Mijn abonnement is pas een paar dagen actief bij Youfone. De overstap van T-Mobile naar Youfone ging heel soepel, ik heb mijn simkaart van Youfone ruim 2 weken voor het begin datum gekregen en het werd ook automatisch geactiveerd.

De prijzen van Youfone zijn het goedkoopste in Nederland, meer providers moeten ook zo goedkoop zijn.

Jos Overste
05-12-2014

4G 1000mb voor €15

Had altijd een 35 euro abonnement bij t mobile, nu gewisseld en heb voor €25 Per maand onbeperkt bellen SMS en 1000mb 4g gekregen, stuk beter en meer waar voor t geld :)

02-12-2014

Slechte organisatie van de back office

Wijzigingen via de website worden niet of niet goed verwerkt. Vervolgens wordt er niet serieus op klachten ingegaan.

Spijt als haren op mijn hoofd

Mo
27-11-2014

ZEEEER SLECHTTTT

Youfone is de slechtste telecom bedrijf die er is, kan niet anders. Wat een stelletje oplichters. Halen onterecht meer geld van je rekening dan waar je voor gebeld hebt. Ik ben twee keer afgesloten geweest zonder reden, geen excuus. Als je ze belt, duurt het een uur en heb je nog niemand aan de lijn, ik twijfel serieus of er wel iemand is die de telefoon opneemt daar. Mailen kan ook, maar antwoord zul je nooit krijgen. Zeeeer slechte provider

D'ancona
21-11-2014

Groepsveiling

Via groepsveiling heb ik een abonnement afgesloten van 12 maanden voor €17 per maand. 450 belminuten en 1000mb internet, geen aansluitkosten en was na 4,5 week netjes overgenomen zoals verzocht, geweldig soepel verlopen

Antje
14-11-2014

Duidelijke uitleg door klantenservice

Ik had wat vragen over mijn specificatie, en heb hiervoor gebeld met de klantenservice. Het duurde even voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Die juffrouw legde alles goed duidelijk uit, ik snapte eindelijk mijn facturen en specificaties. Het was het wachten zeker waard.

Jetje
07-11-2014

Goedkope abonnementen met goed bereik

Voorheen altijd slecht bereik gehad en veel betaald, sinds ik bij youfone zit het tegenovergestelde. Goed bereik, lage prijzen.. De klantenservice is sims moeilijk te bereiken, maar naast het activeren van een nieuwe simkaart niet nodig gehad, dus over het algemeen erg tevreden.

10-09-2014

Lage abonnementskosten

Ik heb sinds een maand een abonnement bij Youfone en ben tot nu toe een happy camper. Ik betaal maar 25 euro voor onbeperkt sms'en en belminuten! Ik betaal ook nooit extra kosten omdat er een limiet op zit. Omdat Youfone de netwerk van KPN inhuurt, heb ik over heel Nederland bereik. Youfone, jullie doen het goed!

Fred visscher
05-09-2014

Bijzonder efficiënt bedrijf

Slechts 4 minuten wachten totdst ik iemand sprak, snelle afhandeling van mijn aanvraag en binne 3 dagen sim thuis (jammer dat ze geen toestellen verkopen) 3 eu per maand voor 100minuten Topperrrrrrr! :D

04-09-2014

Prima

Voor mij is het een prima provider. Niet echt op of aanmerkingen over.

Erna Prinsen
22-08-2014

Goed en goedkoop

Ik kan het iedereen aanraden! Erg goedkoop en word goed geholpen en alles is erg duidelijk. Ik ben heel blij met youfone!

10-08-2014

Goedkope simonly aanbieder

Makkelijk en goedkoop abonnement!

06-06-2014

Goedkoop en makkelijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Lisa
18-03-2014

Belabberd

Ze willen je nooit helpen, halen teveel geld van je rekening af doordat ze stiekem je factuur verhogen, hebben een omslachtige klantenservice en laten lang op zich wachten.

Tevens doet mijn simkaart het vaak niet, hiervoor hebben ze ook geen oplossing gegeven.

21-02-2014

Goede service, goed bereik, lage kosten en snel internet. Absoluut een aanrader. Zeer goede provider.

07-02-2014

Ik heb via sloop de crisis een aanbod gekregen om bij Youfone abonnee te worden. Dit bevalt mij zeer goed. Ik ben een stuk goedkoper uit dan bij mijn vorige provider en ik heb meer belminuten! Het bereik ia tot nu toe altijd goed en ik kan snel internetten. Zeker een aanrader.

31-01-2014

Al jaren tevreden klant. Zeer fijne provider. Alles is erg duidelijk. En wat ik nu helemaal geweldig vind is dat ze nu ook mijn favoriete voetbalclub Vitesse sponsoren!!

24-01-2014

Goede provider, goede klantenservice and zeer mooie prijzen! Zeer tevreden hierover!

10-01-2014

Ik ben zeer tevreden over Youfone, het netwerk is goed en snel en ik kan voor een voordelig bedrag maandelijks bellen, sms'en en internetten. Mijn vrienden hebben ook Youfone en wij zijn er allemaal hartstikke tevreden over! Zeker een aanrader.

Raymond
01-10-2013

Slecht bedrijf. slechte klanten service, geen pin of puk code op de onduidelijke site te vinden.