Youfone reviews

2.4

Ferry
12-10-2020

Dit is niet best.

Ik ben zeer kort klant geweest bij Youfone, in eerste instantie. dik tevreden. Goede deal, snelle service alles happy.

Tot het moment dat de router geleverd werd. Ik heb alles geprobeerd te installeren, maar helaas lukte dat niet. Ik heb een reeds gebruikte router gehad, welke geen factory reset had gehad. Nadat ik dat meerdere malen gedaan had via de reset knop kwam ik nog steeds niet op de Wifi. Dus uiteindelijk maar via de kabel ingelogd en done. Bleek dat het oude Wifi SSID nog erin stond en er alleen via factory reset in de software eruit te krijgen was.

Daarna kwam ik nog een probleem tegen, maar daarvoor moest ik bellen. ok gaan we doen. Door naar het TV kastje.

Nu snap ik dat TV kastjes slimmer moeten zijn, maar om een soort omgebouwde android telefoon mee te leveren welke op een oude versie draait. dat vind ik niet echt heel tof. Nou ja misschien is er wel een app voor mijn tv. komt later wel.

Ik bellen. bijna 2 uur aan de lijn. en eindelijk hoor ik de toon. yay! boem. lijn verbroken.

WTF?

Ik opnieuw bellen, en deze keer maar het contract opgezegd binnen de 2 weken.

Wordt er eerst moeilijk gedaan dat het niet zou kunnen etc, omdat ik al gebruik gemaakt heb van.

Daarna, nadat ik aangeef dat het wel kan (had mijzelf goed ingelezen) begon men voor te stellen dat ik de helpdesk zou bellen, of dat ze alles voor me zouden regelen. nou daar waren ze op dat moment 3,5 uur te laat mee.

Bij deze mijn oprechte review (1 tot 5 sterren per onderdeel)

Product bestellen, snelheid en ease of access *****

Service *

Bereikbaarheid *

Apparatuur *

Internetsnelheid **** (best Ok, KPN is sneller)

Deals **** (had mooie deal met gratis eredivisie)

Overal * (tsja wat moet ik zeggen. het is gewoon. K*T!)

En last but not least. nog weken lang mails etc. over facturen, levering, annuleren, etc.

Kansloos bedrijf.

En youfone. dat TV kastje. echt? welke idioot heeft dat bedacht?

Adriana
12-10-2020

Afsluiting TV

Ik heb een 3 in 1 pakket afgesloten. Na een nieuwe tv-decoder ontvangen te hebben werkt het nog steeds niet. Ze zijn nooit gevallen, maar het werkt niet! Nu word ik afgesloten van tv, omdat ik het gestorneerd heb.Ik mag dus gaan betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb, maar wel betaald. Ik storneerde dus de laatste maand. Te bereiken zijn ze daar niet of je staat 100 jaar in de wacht. Ben er helemaal klaar mee. Ik denk dat ik mijn rechtbijstandsverzekeringen maar eens achter zet.

Mensen, de eerste factuur is torenhoog, zonder dat je er gebruik van kunt maken. Ze haalden mij binnen met iets in de 20 euro en de eerste afrekening was bijna 80 euro. Ik maak maar weinig gebruik van de telefoon, tv-ontvangst heb ik hier niet en zo kan ik regelmatig ook niet op internet komen.

Ik heb een vermoeden dat al die ervaringen door hun eigen medewerkers zijn getypt. Ik adviseer dus om niet over te stappen op Youfone. Van mij krijgen ze een -1000 en na het 1-jarige contract wordt dit niet verlengd.

Kamal

Slechtste provider

Youfone slechtste provider en klantenservice. Jullie verdienen niet eens 1 ster

Patricia

Zeer slechte klantenservice

Wat een vreselijk slechte provider

Tv haperend beeld

Probeer ze maar te bellen, na 3 kwartier nog niemand te pakken echt om te huilen

Ik kpn gebeld en ik kon via hun met overstapservice naar hun toe

Nou toen begon het drama Youfone zegt dat ze daar niet aan meedoen, volgens kpn doen ze er wel aan mee staat in hun lijst

Klantenservice gemaild dat ik wil opzeggen en een bevestiging wil

Nou je kan lang wachten want die bevestiging komt er niet

Echt begin er niet aan

Goedkoop is duurkoop een en al ellende

Wifi waardeloos

Eerste maand zeer tevreden. Wifi hapert als een gek na een maand. Internet valt vaker uit dan voorheen alles bij KPN. Ik snap het wel dat ze alle modems retour willen hebben. Daar mankeert vaak wat aan. En die sturen ze weer naar andere klanten. De extenders die ik nog had van KPN brengen ook geen verbetering. Af en toe wordt er doodleuk gezegd dat er geen internet is via wifi. Hoezo wifi is tegenwoordig beter en sneller? Mag blij zijn als de helft haal. Eerste maand was het nog top. Dus het kan wel. Ze saboteren gewoon van afstand je modem. Daar ben ik nu wel achter. Om je op kosten te jagen.

Gebruiker
06-10-2020

Te veel gefactureerd voor SIM only.

Bij youfone voor de maand augustus een onbeperkt module voor 5 euro afgesloten. Ondanks dit zijn er toch kosten voor buiten bundel telefoongesprekken in rekening gebracht. Automatische incasso geweigerd en het bedrag dat ik aan youfone verschuldigd ben per bankoverschrijving voldaan Daarnaast youfone gevraagd dit recht te zetten. De telefonische service desk van youfone is slecht bereikbaar. de wachttijden lopen op tot meer dan 15 minuten. Uiteindelijk hheeft youfone toegezegd het te veel in rekening gebrachte bedrag in oktober te crediteren. Wel word ik gedwongen, onder dreiging dat ik anders wordt afgesloten, het ten onrechte in rekening gebrachte eerst te betalen.

Bram
05-10-2020

Slechte klantenservice & product is ook erg slecht

Sinds het begin heb ik problemen met haperend beeld en fatsoenlijk tv kijken zit er niet in. Met voetbal wedstrijden moet ik mijn telefoon uit zetten want mijn vrienden lopen 30 seconden tot 1 minuut voor. Hiervoor oxxio gehad met normaal kpn kastje, nooit problemen gehad. Beter stappen ze van dit android kastje weer over naar standaard kpn.

Klantenservice is ook om te janken. Ik hang, terwijl ik dit aan het typen ben al weer 46 minuten in de wachten en heb nog niemand gesproken. Vorige week duurde het ook ruim 30 minuten. Ik heb er al geen vertrouwen meer in dat het goed komt.

Kelvin
01-10-2020

Zeer slechte service

Zeer slechte service. Klantenservice is onbereikbaar, de chathulp heeft nergens verstand van. Op mails wordt gereageerd dat je maar weer met de Klantenservice moet bellen. Ons tv-kastje werkt slecht. Je wordt van hot naar her gestuurd maar ze lossen niks op. Dit gaat al enkele maanden zo.

Franciska
01-10-2020

Super slechte service zit net als velen al tijdens zonder internet

Ik heb sinds 17 sept geen internet. Via de chat klantenservice zeggen ze dat ik moet bellen. Als ik bel sta ik serieus niet overdreven langer dan een uur in de wacht en heb dan nog niemand gesproken, via de mail duurt een antwoord 3 dagen, krijg ik tips die allemaal al geprobeerd zijn en zeggen ze dat ik voor verdere service weer moet bellen. Echt niet te doen

SC
30-09-2020

Afgeraden!

Via mobiel.nl een simonly abonnement besteld bij youfone, maar na verder kijken zag ik een andere, betere aanbieding. Hierom had ik de bestelling bij youfone al geannuleerd voordat ik de simkaart binnen had. Ik kon volgens de klantenservice de simkaart gelijk weggooien als deze binnen zou komen. Toen de kaart binnen kwam, heb ik deze dus gelijk vernietigd. Maar wat blijkt: ik krijg een aanmaning omdat de simkaart zichzelf geactiveerd zou hebben en ik moest dus toch gewoon betalen! Erg slechte service van dit bedrijf en ik raad dit bedrijf dan ook niemand aan.

Niels
29-09-2020

Youfone TV abonnement onacceptabel, annulering niet mogelijk

Na een TV+internet abonnement van KPN overgestapt op TV+internet abonnement van Youfone. Toen het abonnement gestart was bleek de TV ervaring zoveel steken te laten vallen dat we er na dag 1 gelijk vanaf wilden.

Annulering van het abonnement aangevraagd, niet meer mogelijk. Alleen mogelijk in de eerste twee weken vóórdat het abonnement daadwerkelijk start.

Alleen afkoop mogelijk á 532Euro. 150 euro onkosten vergoeding geboden aan Youfone voor de opzegging binnen 1 week, geweigerd.

We zitten dus voor een jaar vast aan deze rommel

Esther

Veel storingen TV, klantenservice onbereikbaar

Heel veel klachten mbt alles met de TV. Het kijken, het terug kijken, het opnemen, de afstandsbediening.

Email gestuurd (antw na 4 werkdagen, u moet maar bellen), chat: u moet maar bellen.

Wanneer je probeert te bellen voor oplossingen, is klantenservice gewoon onbereikbaar! 37 min in de wacht is niets en nog geen oplossing

Imma

Oplichting, zie uitleg

Beste ervaring.nl bezoekers,

Graag wil ik jullie waarschuwen voor dit smerige bedrijf want ze lichten je op en dit werkt als volgt:

Wanneer je een sim abonnement afneemt van bijvoorbeeld 2GB, heb je het idee het na 2GB klaar is? Niets in minder waar, wanneer deze 2 GB is verbruikt, gaat het (zonder een waarschuwings sms!) direct door op je lopende rekening.

Met andere woorden, betaal je dan €100,- per 1 GB, aka 2 GB over je MB bundel is dus een extra kostenpost van €200 op je factuur!

Dus mensen aub trap hier niet in. Dit is gewoon een smerige truc waarmee ze fors verdienen op de consument.

Ik hoop dat ze snel worden aangepakt door instanties, want ik begrijp werkelijk niet, hoe deze constructies gewoon kunnen bestaan in Nederland.

TIP:

Google even naar 'youfone hoge rekening' en dan bij de hits 4 t/m onbeperkt kijken. Hele was lijsten van consument die klachten hebben over deze smerige praktijken.

Mij hebben ze al genaaid voor 80€ maar zag er ook sommige van 600€, dus wees gewaarschuwd!

Onbetrouwbaar

In 2011 een contract afgesloten sim online, netjes in 2017 opgezegd.

Nu 3 jaar en 4 maanden later ontvang ik ineens een email van YOUFONE met het bericht je openstaande facturen zijn betaald vanaf vandaag is je nummer weer geactiveerd.

Email terug gestuurd met opzegging en dat laatste betaling door automatische incasso in mei 2017 het laatst is afgeschreven. Geen herinneringen ontvangen en ook geen betalingen gedaan na mei 2017.

YOUFONE geeft nu aan geen opzegging te hebben ontvangen.

Waar zijn dan de facturen gebleven van de afgelopen 3 jaar en 4 maanden was mijn volgende vraag.

Helaas kunnen wij u daar geen antwoord op geven was het antwoord van YOUFONE.

bellen met klantenservice heeft totaal geen zin, want je hangt gewoon een uur aan de lijn, en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Poppy

Slechte service duur factuur

Ik wil niet ermee beginnen hoe slecht ze zijn. Factuur van 150 euro opgelopen zonder enkele waarschuwing dat mijn data was op. Klantenservice absoluut onbereikbaar. Mijn email 13 dagen lang gestuurd, nog geen antwoord. Ook niet bereikbaar telefonisch. Momenteel ben ik ze aan het bellen. Ik ben al op de lijn voor 15 minuten. Belachelijk slechte service.

Verder, op de website kan je niet vinden hoe je abonnement stop kan zetten. Echt nergens te vinden, ongelooflijk!

Marion

(On)bereikbaarheid!

Nou, dit begint goed! Ik wil graag een contract afsluiten bij Youfone voor televisie en internet. Dat doe ik liever wanneer ik met iemand van het bedrijf spreek, dan online. Maar zoals alle reviews al zeggen; het bedrijf is totaal onbereikbaar!

Wat als je hulp nodig bent vanwege een storing? Moet je dan ook meer dan een kwartier in de wacht staan, zoals ik nu sta?

Wat een slechte service zeg. Mijn twijfels zijn nu nog groter om een contract af te sluiten bij dit bedrijf.

Guus

Geen service/klantenservice onbereikbaar

Ik zit as we speak al weer 44 minuten in de wachtrij voor de klantenservice, nadat ik na 20 dagen nog steeds geen internet heb. Alles is op de juiste manier aangesloten maar er is geen verbinding. Ik heb afgelopen vrijdag al een keer 1 uur en 10 minuten (!) (heb screenshot) in de wachtrij moeten staan voordat ik het opgaf, en daarvoor al een keer een half uur. Werkt er uberhaupt iemand bij jullie klantenservice? En als ik jullie chat probeer, wordt ik simpelweg weer doorgestuurd naar jullie telefonische klantensercive. Ik kan ook al niet meer opzeggen aangezien het over de 14 dagen heen is. Echt BELACHELIJK! Ik heb screenshots van alle wachttijden. Kies Ziggo ofzo, tering.

Michel
26-09-2020

Waardeloze tv dienst, waardeloze helpdesk

Bellen met Youfone duurt gemiddeld 50 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt.

Heb een maand moeten we wachten voor me tv dienst actief was. Nu is hij actief en loopt beeld niet synchroon met beeld, programma's welk vertraagd worden gestart lopen halverwege vast en kunnen niet hervat worden.

Helpdesk niveau is laag en kunnen niet helpen. Contact vanuit Youfone is niet mogelijk. Chatten met helpdesk stelt helemaal niets voor kunnen nog minder dan de telefonisch helpdesk.

Spijt van me keuze voor Youfone. Jammer genoeg nog 11 maanden vast aan een abonnement.

Romain
25-09-2020

Onbetrouwbaar

Jammer dat ik hier geen screenshot kan achterlaten. Deze laat zien dat ik volgens 'Mijn Youfone' nog 1 minuut over heb van mijn bundel. Toch ben ik tot mijn schrik ineens al €63 boven mijn bundel. Sinds een maand ben ik overgestapt op youfone omdat die aanzienlijk goedkoper was dan mijn vorige provider. Ik heb hier nu ontzettend veel spijt van. In 1 maand youfone zit ik qua kosten al op 6 maanden Youfone. Zojuist een vriendelijke dame van de klantenservice gesproken maar behalve een 'ik vind het vervelend voor u' wordt er niks voor je gedaan. Voor mij is het nu te laat maar ik raad iedereen die dit leest en nog niets heeft afgesloten om ver uit de buurt te blijven van deze belachelijke en misleidende provider.

25-09-2020

Wat een leuke bundel leek voor onze uiteindelijk een grote kostenpost

Wat een leuke bundel leek voor onze kinderen, bleek uiteindelijk een grote kostenpost. Tijdens de vakantie over de limiet gegaan, ondanks checken van de app, die op groen bleef. Volgens de klantenservice is deze misleidende weergave het gevolg van een vertraging in de verwerking van de gegevens. De kosten buiten de bundel zijn exceptioneel hoog. Dan ook nog weinig coulance bij de klantenservice.spijt dat ik ben overgestapt.