Youfone reviews

2.4

Emina

Super goede service

Youfone is een van de beste providers van Nederland. Realistisch in prijzen, zelfs zeer goedkoop en heel klantvriendelijk. Internet doet het altijd super goed en de app maakt het makkelijk om je gebruik goed bij te houden. Niks te klagen, zeker een aanrader!

Esther
25-11-2020

Betrouwbare provider met een duidelijk factuuroverzicht.

Ik kan geen minpuntje bedenken, dus dat zegt genoeg.

Kimberley

Makkelijk, goedkoop en goed

Ik heb al 5 jaar een SIM only bij Youfone. Ik heb altijd bereik en ik vind MyYoufone ook heel handig om online je zaken snel te regelen. Toen ik minder GB had kreeg ik netjes een bericht voordat mn data op was zodat ik het tijdig kon opwaarderen. Nu is dat niet nodig want ik heb een nog betere deal van ze gekregen!

Charlot

Goed.

Aantal jaar al tevreden klant

Row

Duidelijk, goedkoop, goede kwaliteit

Youfone heeft heel goede prijzen. Het is makkelijk om een abonnement aan te passen. Hun communicatie is duidelijk. Ze leveren goede kwaliteit!

Dick

Zeer tevreden klant

Al ruim drie jaar klant. Overgang ging destijds zonder problemen. In de drie jaar altijd tevreden geweest over de verbinding. Ook de facturen zijn altijd glashelder en uitstekend gespecificeerd.

Kort geleden een tweejarig contract afgesloten, Ging ook weer heel soepel.

Youfone = Myfone

Gysbert
25-11-2020

Beste keus voor veel internetten en zo nu en dan bellen

Ruime internet bundel voor prima prijs. Snel, makkelijk en geen gedoe.

Prima service

Abonnement aangevraagd. Binnen de kortste keren geregeld, makkelijk te gebruiken, zeer duidelijke informatie

Paulien

Al jaren tevreden klant

Scherpe prijzen, goeie dekking. What more do you need?

Casper

Pay less, get more

Juiste snelheid

juiste prijs

juiste kwaliteit

dat is mijn ervaring bij Youfone

Super provider

Ik ben zeer tevreden. Zeker ivm mijn vorige provider Tele2.

25-11-2020

There is no better deal than a youfone deal

Sinds ik abbonee ben totaal geen klachten gehad . Elke maand een overzichtelijke factuur en je kan nog veel meer voordeel halen. Bravo youfone ga zo door

Anouk

Prima netwerk, geen gedoe

Al een tijd een (sim only) abonnement en nog nooit gedoe gehad. Stabiel netwerk, helderheid over kosten en nooit verrassingen op de maandelijks lage factuur. Een aanrader!

Marcus
25-11-2020

Nog steeds met meeste voor de beste prijs

Al jaren een simonly abbonement.

Maandelijks opzegbaar.

Tot de dag van vandaag geen beter alternatief gevonden.

4g kpn werkt prima.

Ik ben een gelukkige gebruiker.

Henny

Nooit geen problemen gehad

Ik heb als titel nooit geen problemen gehad dus top Goedkoop en wil ik raad is ook al goed voor informatie.

Dus eigenlijk `n 10

Kort maar krachtig omdat ik heel tevreden ben.

Hajé
25-11-2020

Super veel voor super weinig

Ik bel en sms voornamelijk en af en toe een beetje online. Het abonnement met onbeperkt bellen en sms'en en 1 gb data is dan ook perfect voor mij. IK gebruik het al jaren en zal dat bij deze prijzen ook nog jaren blijven doen

Geen gedoe Altijd duidelijk

Afrekeningen altijd duidelijk en overzichtelijk Heb gekregen waarvoor ik betaal gr

Michiel

Heerlijke no-nonsense provider

Youfone is gewoon dik in orde. Scherp geprijsd en goed bereik. What you see is what you get. Daarom ook mijn sim-only verlengd. Ik zou ze aanraden!

Sascha
25-11-2020

Over het algemeen zeer tevreden

Meestal ben ik zeer tevreden met Youfone. De app is fijn en er zijn bijna nooit storingen. Wat beter zou kunnen is het bereik op sommige plaatsen, vooral als die wat meer afgelegen zijn. Mijn zakelijke telefoon, met een andere provider, heeft dan wel bereik en mijn eigen telefoon niet. Als dat nog iets beter zou zijn zou ik zeker een 9 of 10 geven.

Fijne provider

Hele goeie provider, altijd bereik.noout geen problemen. Echt een topper!