Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Torenhogen rekeningen van dataverbruik waarvan ze het niet kunnen specificeren. Je word vermoeid te woord gestaan na eerst een uur in de wachtrij te hebben gestaan. Ga onmiddelijk weg zodra ik de kans heb. Doe het niet want uiteindelijk ben je veel duurder uit.
Wat een klantenservice. Vertellen tegenstrijdige verhalen en gaan dan al ja-maarend door je heen praten. Erg onklantvriendelijk. Uiteindelijk niet geholpen, gaat ook niet gebeuren. Had ik de voorwaarden maar moeten lezen! ga niet voor deze provider, te slecht voor woorden!
Ik heb een abonnement van een jaar op youfone TV en internet genomen en wat een ellende. Het internet valt continu weg, waardoor je programma's niet goed kunt volgen. Ook doen de opnames het met regelmaat niet. Wat een ellende, ik betaal voortaan liever iets meer zodat het wel werkt.
Bieden dingen aan die ze niet waarmaken.
Al jaren klant en na kort contact hebben ze gelijk mijn technische issue met TV opgelost, ik ben zeer tevreden!
Zolang je geen problemen ondervindt is er niets aan de hand, maar owee als je een probleem krijgt, dan ben je de klos.
Betaal nu bijna helft minder voor tv en internet maar alles doet het prima.
Internet only genomen van Youfone. Werkt prima en helemaal niet duur!
Net overgestapt naar youfone met mobiel en over 2 weken met internet thuis
Ben erg blij met de snelle internet!
Sinds 3 weken klant geworden, de overstap liep goed. Heb een internetbundel van 10gb. Die doet het perfect qua snelheid voorlopig zeer tevreden!
Blijkbaar als je in de app kijkt naar de abonnementen hoef je maar te knipperen en hij registreert een wijziging (ondanks dat je qua bundels niets anders kiest). Vervolgens vervallen al je bundelkortingen. Klantenservice komt niet verder dan "jammer dan" en "eigen schuld".
Bij de module 'Onderling bellen' staat als informatie: Met Onderling bellen kan je maximaal 1000 minuten per maand bellen. Onderling bellen geldt voor vaste en mobiele nummers van Youfone waarbij beide nummers de module Onderling bellen hebben.
Beide nummers moeten de module onderling bellen hebben aan staan, maar helaas werden wij geconfronteerd met 29 euro extra kosten, aangezien een van de nummers tijdens het bellen in het buitenland was en er staat nergens bij de module vermeldt dat beide nummers zich in Nederland moeten bevinden. Uiteindelijk zijn we er op geattendeerd door YouFone dat het wel op hun website stond namelijk onder het kopje tarieven, maar wie kijkt daar nu als je de module wilt aanzetten? Aangezien er bij de module zelf duidelijk staat dat je 2 euro per maand moet betalen. Ook via de app wordt je er niet op geattendeerd. Al met al misleidende informatie. Youfone is maar een ding voor mij. Wachten tot het contract afloopt en wegwezen.
Ik heb een sim only besteld, goeie prijs. Nummerbehoud aangevraagd per 17-2; Hier gaat het helemaal mis bij youfone. Ze vragen bij mijn huidige provider foute data aan die geheel niet kunnen, daarna zetten ze het doodleuk op 1 mei 2019. Diverse malen richting support gemaild en gebeld, ze kunnen niets doen en wijzen, onterecht, naar mijn huidige provider. Ze kunnen heel gemakkelijk goedgekeurde nummerbehoud aanvraag even annuleren en opnieuw aanmaken, maar dat weigeren ze. Dus: service: 0! Ga nooit met youfone in zee.
Pluspunten
Prijs (als alles goed zou verlopen, maar lage prijs betekent blijkbaar service niveau 0.
Verbeterpunten
Gemaakt foutje gewoon even herstellen.
Ik heb een SIM only abonnement afgesloten welke maandelijks opzegbaar en te wijzigen is. Dit kun je doen in de persoonlijke omgeving. Je hebt dan twee opties: 1 maand en 24 maanden. De email die je ontvangt is qua onderwerp en inhoud gelijk op deze periode na.
Op deze manier hebben ze mij er ingeluisd. Ik heb een email ontvangen waar in stond dat als ik niet binnen 14 dagen zou reageren ik een 2 jarig abonnement aanga. Deze mail zag ik als de standaard maandelijkse mail.
Omdat het bereik van Youfone soms slecht is ben ik elders een nieuw abonnement aangegaan. Op dat moment kwam ik er achter dat ze mijn nummer vast hielden.
De medewerker heeft toegegeven dat de fout per ongeluk is gemaakt, want het voordeel wat ik zou hebben is de maand er na verdwenen.
Nu willen zij mij als gegijzelde klant houden en ben ik straks op mijn rechtsbijstandverzekering aangewezen om dit aan te vechten.
Nederland 1,2,3 terug of voor uit te spoelen mits het werkt. Rest van het belachelijk matige aanbod niet. Loopt dagenlijks vast. Internet haalde 2,4mb p/sec. Aan iedereen die dit overweegt, niet doen!
Factureren onjuist. Gezegd dat ik dat niet ga betalen en dreigen ze direct met incassobureaus e.d. Nadat ik een advocaat in de arm had genomen, seponeerde ze ineens het hele gebeuren. Ze weten dat ze boevenstreken uithalen en dat de meeste mensen toch wel betalen.
Volgens Youphone zou ik een paar gb data gebruikt hebben, zelfs toen ik bewust de simkaart uit mijn telefoon verwijderd had en op aan prepaid van een andere provider ging bellen en internetten.
Binnen de EU krijg je niet je hele data bundel, maar een deel en daarboven wordt de hoofdprijs gerekend voor data (de maximale prijs die ze van de EU mogen rekenen)
Youphone: niet aan beginnen dus.
Ieder maand een hooge rekening
Heb dit nog nooit meegemaakt.
Ik stap regelmatig over en altijd is het goed.
Maar wat ik nou mee maak. Wat ben ik blij dat ik een jaar abonnement heb en niet langer. Kan niet wachten tot de overige 10 maand voorbij zijn.
Hoe vaak ik al niet de stekker van de modem eruit gehaald heb om daarna hopen op een goede verbinding zonder haperingen is niet normaal meer. En dat al in 2 maand tijd.
Opnemen of uitzending gemist loopt nooit langer door. Dus als programma uitloopt stopt ie zomaar en mis je het laatste stuk heeeeel irritant.
Ach en nog zoveel meer irritaties.
Baal ervan dat ik me niet in youfone heb verdiept qua reviews want dan had ik hier niet voor gekozen.
Wat een drama met you fone continue uitval van internet en stilstaand beeld op tv tot ergernis aan toe.
Voor de lezers you fone kost niet veel per maand maar het is ook niks.
Je betaald elke maand voor niets.