Youfone reviews

2.4

Ok dan

Meer dan goed.

02-06-2021

Nog geen andere provider gezien die een beter sim only abonnement aanbiedt.

Zeer betaalbaar en voor mij een uitstekende deal.

Martien

Top!

Goed bereik en niet duur!

Door
02-06-2021

Net als de zomer een zonnig product

Een eerlijk en goedkoop product dat makkelijk is aan te passen op jou gebruik.

02-06-2021

Betrouwbare provider voor goede prijs

Al geruime tijd gebruik ik Youfone, een betrouwbare provider met goede dekking en een zeer betaalbare prijs. Zeker aanraker!

Mieke

Gewoon goed

Ik kan geen ervaring geven omdat ik nog nooit

een probleem of contact nodig heb gehad met

Youfone. En al jaren een contract heb.

Mario
02-06-2021

Zoek je goedkoop en goed zoek dan niet verder !

Nooit problemen met het betrouwbare netwerk wat youfone gebruikt . Nooit problemen met foute rekeningen of iets dergelijks . Gewoon lekker no nonsense.

Jennifer

Ik ga niet verlengen

Kort gezegd: er is een datalek geweest en daar is niet juist en ook niet proactief op gereageerd. Ik ga hier zsm weg.

Per-Jan
02-06-2021

Unlimited bereikbaar zonder unlimited kosten

Altijd goed bereik voor telefoon en data en dat voor een lage prijs. Helder overzicht over je rekeningen en gebruik via app!

Geert

Probleemloos

Ben overgestapt van Vodafoon naar Youfone. Nummer overnemen ging probleemloos. Abonnement is ook niet duur.

Dave

4x youfone

In ons gezin hebben we 4x sim only voor nog geen €40 per maand van youfone! Het is snel aan te vragen, snel geactiveerd, en erg goedkoop vergeleken met andere aanbieders. En een dataplafond voor de kinderen.

Ingrid

Perfect abonnement.

Ik ben heel blij met dit abonnement. werkt perfect. Overal goed bereik prima internet. en de prijs is perfect voor mij. Kortom toppie. Ik ben een blijver.

Ga zo door.

Ingrid Staal

Harrie

Youfone topdeals

Ons gezin , 4 personen hebben allemaal een Youfone abonnement

Iedereen is dik te vreden met Youfone

Je krijgt een berg data en minuten voor weinig €

Deze zijn al meerdere keren verlengt

En doen dat zo weer zonder na te denken over een andere provider

Lia

Tevreden gebruiker

Al jarenlang gebruiken wij, mij man en ik Youfone nog steeds tot volle tevredenheid. Prima service en goede ondersteuning zonder problemen.

Erika
02-06-2021

Wat fijn en zo voordelig ,dat ik kan genieten van jullie lage tarieven .

Prettige ervaring ,en ook jullie aanbiedingen toppie

Esther

Super mooie aanbieding !

Altijd jaren 2 abonnementen lopen bij you Phone altijd zeer tevreden.

Helaas had ik aantal weken terug een opmerking ivm een telefoonrekening dat iets niet klopte maar wacht helaas nog steeds op antwoord. Dus wel een beetje een teleurstelling.

Anneke
02-06-2021

Een probleem? Youfone helpt direct en heel klantvriendelijk.

Door een domme handeling de mobiel uitgeschakeld op vakantie. Geen simcode niets bij de hand. Gebeld naar Youfone, en zeer klantvriendelijk geholpen, natuurlijk met de nodige veiligheid voorschriften. Zo kon de vakantie zorgeloos verder gaan.

Antoine

Gewoon goed

Meestal goede verbinding en snel internet. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede service en kwaliteit

Prima, alles loopt op rolletjes

Heldere taal

Makkelijk af te sluiten en duidelijke uitleg op de website en in de mails. Daarbij ook nog eens super voordelig.