Youfone reviews

2.4

Alessandro

Goede dienst

De ontvangst is goed and stabiel.

Moon
27-11-2020

Prima bereik voor een lage prijs

Tot nu toe heel tevreden. Ik heb altijd en overal goed bereik en betaal in verhouding weinig ten opzichte van andere providers.

Ashok

Oke

Ik vind Youfone fijn. Prima!

Gijsbertus

Youfone is Youfone

Youfone is Youfone zeer fijn goede verbinding en meer lage prijzennooit problemen meegehad ook niet in het buitenland

Douwe
26-11-2020

Voor mij en mijn gezin een gewin.

Ik ben het langst lid. Toen mijn dochters. Nu contract met Vodafone opgezegd voor mijn vrouw.

Bevalt dus schijnbaar goed.

TOP BEREIK EN GOEDKOOP

Overgestapt naar een sim only. Blij dat ik de stap heb gezet. Heb nu een beter bereik en ben veel minder kwijt. Qua service heb ik het nog niet ervaren omdat ik de klantenservice nog niet nodig heb gehad.

Angelique

Super!

Ik heb SIM only en ben er zeer tevreden over. Lekker lage kosten met altijd alles wat ik nodig heb, super!

Grietje

Helemaal prima

Goede prijs, goed bereik, nog nooit problemen mee gehad.

Aanrader!

Meike

Goede prijs en service

Goed abonnement voor een scherpe prijs.

Ze zijn mij tegemoet gekomen bij een hele hoge internet rekening.

Kortom een goede provider met een hele nette service!

Ellen

Goede provider

Goede provider, goed bereik

MJ

Prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor mijn telefoon abonnement en tv en internet thuis, super!

Yvon
26-11-2020

Ideaal abonnement voor tieners!

Voor onze dochter hebben we een abonnement afgesloten met een dataplafond. Dit voorkomt een overschrijding van het datalimiet en dus ook de maandelijkse rekening. Doordat het verbruik in de app zichtbaar is, brengt dit ook een stukje bewustwording tav het dataverbruik voor haar mee.

Reinder

Gewoon goed en duidelijk

Inmiddels 5 SIM kaarten in beheer voor gezin en familie. gewoon maandelijks opzegbaar. goede prijs, en regelmatig de mogelijkheid om een gunstiger abonnement af te sluiten voor de zelfde of een lagere prijs. Support is prima, korte lijnen

Lars

Goedkoop, fijn

Niks mis mee, love it

José
26-11-2020

Laat je nooit in de steek.

Prima bel en internet voor n schappelijk prijsje!

Lidwien

Prima bundel

Zorg dat je erbinnen blijft

Anny

De beste ervaring!

Ik heb alleen positieve ervaringen met Youfone. Fantastisch hoe je geholpen wordt met problemen.

Top, de beste provider!

Marijn

Bijna alles top

Behalve de eerste rekening zeer tevreden

Topfone

Topfone topprijs topdeal