Youfone reviews

2.4

Jelmer

Matige kwaliteit

Opzich prima provider maar ik ben een keer opgelicht door youfone. Snachts waren er heel veel mb's doorheengejaagd terwijl ik nooit snachts op mijn mobiel zat. Rekening die maand was 50 euro. Ik had het gemeld maar ze doen er nix aan. Helaas zat ik er toen nog 1,5 jaar aan vast. Maar gelukkig ben ik er nu vanaf. Stel je kiest hiervoor zet je dataplafond aan voor 50 cent per maand.

Daniel

Betaalbare provider

Goed betaalbaar en nooit problemen

Sharon
28-11-2020

Goedkoop en beter bereik.

Ik heb goede ervaringen met Youfone. Ik heb altijd goede internetverbinding en snel. Ik betaal heel weinig in vergelijking met andere providers. Je kunt online alles makkelijk regelen. De website is simpel en duidelijk. Ik ben er blij mee.

Matthijs

Slechte verbinding, slechte service

Slechte verbinding en slechte tot geen hulp bij het oplossen. Betaald voor een abonnement wat ik daardoor nooit in zijn volledigheid heb kunnen gebruiken

Elmar

Prima,betaalbaar,en geen gekkigheid

Prima bedrag per maand, geen gekkigheid, bereik is soms iets minder, maar niet hinderlijk. Prima kwaliteit/prijs verhouding!

Ryan

Yousimpel

Youfone is lekker simpel, aanschaf, inzage in facturen ect en is echt kinderspel.

Bereik? Ik hebben we nog geen problemen mee gehad.

Internets werkt ook met prima snelheid.

Nicole

Zeer tevreden over Youfone

Snelle service en altijd goed bereik nooit problemen mee gehad!

Peterselie

Altijd bereikbaar!

Duidelijke communicatie en prima klantenservice.

Dorien
28-11-2020

Met Youfone telefoneren is goedkoop profiteren

Wil je goed bereikbaar zijn en lekker uitgebreid willen internetten of streamen dan zit je bij Youfone prima. Goedkoop voor veel gb. Een betrouwbare provider, via het netwerk van kpn. Youfone heeft een goede klantenservice, makkelijk bereikbaar en klantgericht. Ik ben zeer tevreden en zal zeker nooit overstappen.

Alfred

Goede netwerk,en overal ontvangst

Niet duur en goede app.

Mauro

Nog nooit problemen gehad

Altijd in orde

Michael

Goed en goedkoop

Ik heb al jaren hetzelfde abonnement omdat ik het gewoon nergens goedkoper kan vinden.

Cor

Uitstekende prijs en kwaliteitverhouding

Goede kwaliteit voor en scherpe prijs.

Veel bites voor je geld, goede communicatie, nooit klachten gehad.

Peet

Veel voor weinig

Ben zeer tevreden over youfone goede ontvangst weinig tot geen problemen en dat voor een scherpe prijs. Zou alleen meer aanbiedingen willen ontvangen

Michiel
27-11-2020

Prima verbinding en service voor top prijs!

Ooit overgestapt voor de baanbrekende prijzen van Youfone. Sindsdien eigenlijk niet meer getwijfeld om over te stappen. Voor een klein prijsje per maand kan ik alles prima doen wat ik wil door een goede verbinding en prima service!

Jannie

Snel internet makkelijke voicemail

Zeer tevreden over de kwaliteit

Duidelijk / simpel / to the point

Ik heb een hele goede ervaring met Youfone.

Duidelijk , simpel , goedkoop en ook zeer betrouwbaar.

Ik ben zeer tevreden!

Groeten Bas

Kübra

Overal netwerk

Youfone heeft een Kpn-netwerk. Daarom heb je overal, maar dan ook overal optimaal internet/netwerk. Hoog in de bergen in Duitsland bijvoorbeeld. Bellen en sms’en is ook geen probleem.

27-11-2020

Kleine prijs, grote SERVICE.

Voor een klein prijsje heb je perfecte dekking, welke zeker niet onder doet voor de grotere jongens zoals; kpn/vodafone.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en klantvriendelijkheid, had eerder naar YouFone moeten overstappen.

Jorine
27-11-2020

Transparant en extreem scherp geprijsd

Het lijkt te mooi om echt waar te zijn, maar Youfone is waanzinnig goedkoop EN volkomen helder. Geen kleine lettertjes, geen addertjes onder het gras. Perfect! Ideaal! Beter is ondenkbaar.