Youfone reviews

2.4

Abdel
31-01-2022

De provider is geen goede keus geweest. Ik heb het aangesloten op het moment dat er een actie zou zijn waarbij er geen aansluitingskosten verboden waren. Ik vind dat de provider doet aan oplichting omdat ze kleine bedragen erbij vragen zonder onderbouwing. Telefonische service is SCHANDALIG.

Mensen in het team moeten ook leren communiceren want de een geeft aan dat ik geen aansluitingskosten moet betalen en de ander wel…. Je zou een dief uit je eigen portemonee zijn als je zou kiezen voor dit bedrijf!

Nf
30-01-2022

Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verkend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met inyernet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die opluchter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.

29-01-2022

SLECHT. Pas op voor deze oplichters

Wil
28-01-2022

Nieuwe sim rond 9 uur geprobeerd te activeren. Kreeg foutmelding. Via chat wel eindelijk gelukt. Helaas geen internet en bellen.Rond 14 uur weer een chat, en ja hoor eindelijk internet en bellen. Maar wifi weer niet.

Via keuzemenu per telefoon een technische vraag gesteld. Vraag over wifi wat niet werkte. Kreeg een aardige Vlaams sprekende dame aan de telefoon die er niets van snapt. Heeft mij geadviseerd om naar een telefoonreparatiewinkel te gaan! Op internet gezocht, maar kreeg tegenstrijdige adviezen. Uiteindelijk via via de oplossing gevonden. wifi werkt nu. Dus support ver onder de maat. Nu maar met angst het vervolg afwachten.

Karel
28-01-2022

Wij hebben een lopend abonnement bij Youfone internet in Monnickendam.

Maar het hapert de hele dag het internetverbinding is echt slecht

Maar ook bij mijn zuster in Amsterdam Noord, en hetzelfde bij mijn moeder in Amsterdam Zuid alle drie hebben een Youfone aansluiting

Wij dachten KPN net maar dat is echt bagger van internetverbinding.

Ik zou Youfone niet aanraden. Wij gaan alle drie weg bij Youfone als het Abonnement ten einde is gekomen.

Dominique
24-01-2022

Klacht aangemaakt. Via Youfone en hier via ervaringen.nl ik krijg te horen dat ik contact kan opnemen onder het ticketnummer. Doe ik dat: ik kan je niks vertellen we zijn er druk mee bezig. Ik ga nu vervolgstappen ondernemen. Ik ga dit melden bij de Autoriteit Consument en Markt, daarnaast zal ik vandaag nog 1x bellen. Geen oplossing dan zullen er juridische stappen gezet gaan worden.

23-01-2022

Gewoon slecht. Niet intrappen, niet aan beginnen en al helemaal niet als je live voetbal wil kijken. Je loopt 2 minuten achter op je buren, je tv kastje zoekt de hele tijd verbinding, ook met vast internet en verwacht geen hulp van de klantenservice want die is gesloten op de tijden dat er voetbal is! Gelukkig is mijn contract bijna afgelopen!

21-01-2022

Weet begods niet wat slechter is tele 2

Of Youfone

Alle twee als ik er een punt

Voor moet geven is een 1 eigenlijk al te hoog

Zou eigenlijk dik onder de 0 moeten

Zeer slechte verbinding

Van af dag een

Tig klachten

Kan ik een monteur laten komen vragen ze 60 eu omdat ze zelf niet leveren wat ze zeggen

Tele 2

Pff

Als ik dat moet neer zetten ben ik over een maand nog bezig

Alle twee klantenservice

Nog geen 1 waard

Triest is het en maar graaien 😡

21-01-2022

Overgang zou soepel gaan, opeens geen wifi/internet meer. Dus meteen aan de slag wanneer het eigenlijk niet uit komt. Mij was beloofd dat ik via de iMac TV kon kijken, via de link naar de app store maar dan krijg je de melding niet beschikbaar. Dan maar een mailtje aan gewaagd, ik vraag me af of ze zelf wel eens een mailtje naar hun zelf gestuurd hebben, na 4 pogingen maar mee opgehouden. Telefonisch contact schijnt dus niet mogelijk te zijn.

Ik had Ziggo met een Coax kabel maar die aansluiting zit er niet op het modem, dat moet via een Ethernet kabel. Is me niet verteld.

Ray
20-01-2022

Ook hier heel snel mijn internet op, veel sneller als bij mijn vorige provider.

Na dat het op was had ik ook geen internet meer.

Toch een rekening van 108 euro.

Oplichters.

Ik betaal dit niet kom maar op met die deurwaarde.

Ahmed
18-01-2022

Slechtste internet van heel nl

Ik zit al ……. 3 maanden zonder internet nu en niemand van de klantenservice heeft mij echt geholpen. Ik bespaar iedereen de moeite doe geen aankoop bij youfone! Ik bel elke minimaal 5x en telkens krijg ik de zelfde reactie stuur een …. monteur of ik maak hier een zaak van!

Margriet
17-01-2022

Denk goed na voordat je met Youfone in zee gaat.

De service van Youfone is uitermate slecht. Het eerste jaar hebben we prima internet gehad. Met de start van het 2e jaar kwamen de problemen. We hebben af en aan een beetje internet dat dan de ene keer na 10 min uitvalt en een andere keer na 3 uur. En geen goede oplossing. Dus we gaan weg. (tenzij Youfone vandaag nog met een goede oplossing komt)

De klantenservice van Youfone is ontzettend onkundig. Ten eerste kunnen ze het probleem niet signaleren en blijkt dat mijn man meer weet dan het personeel zelf. Ten tweede tonen ze geen empathie en hebben ze totaal geen inlevingsvermogen (wij werken volledig thuis en als ik niet kan werken dan word ik niet betaald. We zijn dus afhankelijk van het internet). En ten derde: Als je als klant ontevreden en boos bent, dan wordt er gewoon opgehangen door Louis die al wel 20 jaar voor de klantenservice Youfone werkt.

Sandy
14-01-2022

Voor mn moeder had ik afgelopen sept 2021 een abonn. afgesloten met een aanbieding van de eerste 3 mnden voor €1,00 en daarna €13,00 pm. met dataplafond voor €0,50 pm erbij. In het kort uitgelegd betekent dat wanneer je internetbundel op is, je internet automatisch geblokkeerd wordt zodat je geen onnodige kosten buiten je abonn. hoeft te betalen. Bij de 3e factuur maand werd ik gebeld door mn moeder dat zij een rek. heeft gehad van boven de €90,00. Toen ik verder ging uitzoeken kwam ik erachter dat ook de 2e factuur maand een bedrag van rond de €90,00 was afgeschreven. Gelijk gebeld met youfone, blijkt dat zij dataplafond niet hadden aangezet. Medewerkster had excuses aangeboden en zou dit proberen op te lossen. Uiteindelijk boden ze een terug betaling uit "coulance " voor die ene mnd een bedrag van rond de €43,00 en voor de andere maand

€ 10,00. Terwijl zij onterecht totaal rond de €180,00 hebben afgeschreven. Ook vinden ze dat mn moeder zelf schuldig is wauw!

MA
14-01-2022

Nooit akkoord gegeven op een van de diensten, maar dreigen met een deurwaarde. Laat maar komen, wij zijn van mening in ons recht te staan. Tevens een medewerker telefonisch gesproken en geeft zelf aan ontslag te willen nemen vanwege bepaalde omstandheden. Zegt genoeg over de professionaliteit van Youfone.

Peer
08-01-2022

Zo'n krakkemikkige provider heb ik nog niet eerder gehad.

Ging van Telfort (over genomen door KPN) was matig. toen naar youfone die bleek een dochter te zijn van Kpn wat dus nog slechter bleek te zijn.

Zo snel als het kan weer wat anders☹☹☹

Mike
08-01-2022

Op 17-12-2021 is mijn nieuwe abonnement (sim-only) ingegaan bij Youfone. Na een aantal dagen kwam ik erachter dat ik niet bereikbaar ben voor iedereen (melding: "Dit nummer is niet in gebruik"). Meerdere keren telefonisch/email contact gehad en een aantal oplossingen geprobeerd (instellingen, nieuwe simkaart), maar helaas zonder succes. Omdat Youfone geen oplossing kon vinden, werd mij verteld dat ik dan maar bij de providers moest informeren die mij niet kunnen bereiken - omgekeerde wereld lijkt mij?. Vervolgens netjes een formulier (uitvraagprocedure) ingevuld op 29-12-2021 met een aantal voorbeelden waarbij ik niet bereikbaar ben. Op 04-01-2022 een reminder gestuurd, omdat ik nog niets had gehoord. Op 05-01-2022 (dus een week later) krijg ik een email dat het formulier niet volledig is ingevuld. Voorlopig ben ik al bijna 3 weken niet bereikbaar en ik krijg niet de indruk dat er actief naar een oplossing wordt gezocht, maar dat de bal steeds weer terug wordt gekaatst.

Conny
07-01-2022

Overstapservice voor internet + thuis tv pakket genomen op 31 oktober 2021. Zou vanaf 14 november aangesloten worden. Moest zelf mijn vorige provider (KPN) opzeggen want dat konden ze niet? Dus zo gedaan. Maar zit nu sinds 5 januari 2022 nog steeds zonder tv en internet. Talloze mails geschreven en gebeld wel iedere dag sinds dit nieuwe jaar. De medewerkers werken langs elkaar heen, weten niet wat de ander doet. Kortom, een ieder doet wat hij zegt of belooft maar daar komt dus niets van terecht. En zit ik zonder tv en internet. Ik heb ze vandaag een laatste kans gegeven om het nu snel te regelen en anders zeg ik alles op en ga dan maar naar een andere, desnoods terug naar KPN. Wat een slechte service, nog nooit zo slecht mee gemaakt. Diep triest, dat dit kan anno 2022! Mijn advies. Ga niet met deze provider in zee.

Conny uit Leiden

Jeetj
04-01-2022

Dit bedrijf moet het duidelijk hebben van het zoveel mogelijk onduidelijke informatie verstrekken. En het faciliteren van het overschrijden van data limieten. Dus niet of niet tijdig informeren. Tip: snel ergens anders kijken. Sluit vooral geen 3-in-1 abonnement af. Dan ben je helemaal van ze afhankelijk - Ga Niet Met Ze In Zee!

Mazhar
31-12-2021

Zeer teleurstellend.

Ik heb paar weken terug netjes mijn contract opgezegd die 31 Jan 2022 afloopt. Vervolgens krijg ik een email van youfone dat ze de verbinding per 13 Januari 2022 zullen beëindigen.

Ik heb daarna weer via de email bericht gestuurd met het verzoek dat ze mijn verbinding per 31 januari 2022 mogen beëindigen volgens het contract.

Jaaa hoor. Krijg ik weer een bevestiging via email dat ze mijn verbinding per 31 december 2021 gaan beëindigen 😯. Zo gezegd en zo gedaan, youfone heeft nu mijn verbinding een maandje eerder dan dat mijn contract afloopt beëindigd.

Ik heb 3 kids die met lockdown thuis zitten. Tegenwoordig gaat alle studie digitaal. Binnenkort zijn er ook cito toetsen voor groep 8.

Wat een slechte service van die youfone. Ik ben er helemaal klaar mee en raad de rest ook aan om van youfone af te zien.

Klant nr: 1019233771

30-12-2021

Ik snap even al die negatieve reakties niet. Ik heb veel slechter meegemaakt bij UPC en XS4All. En die laatste was ook een aftakking van KPN. Ik ben net helemaal overnieuw begonnen in een oude, kale woning en koos voor Youfone want die kon ik nog niet. Het aansluiten van de modem lukt heel makkelijk zonder handleiding (als je weet wat je doet . maar dat zat bij mij wel goed). Het rode lampje op de modem schakelde niet over op groen dus na wat metingen op afstand heeft de helpdesk medewerker van Youfone voor mij een afspraak gemaakt met een monteur van KPN om de lijn verder te controleren. Dat vond ik geweldig want dat bespaarde me de ellende om het hele probleem uit te leggen. De monteur kwam, vernieuwde de aansluiting en de bedrading, en meer was het niet. Gewoon een hele oude telefoonlijn die het niet deed. De WiFi is sterk, telefoon werkt, tv werkt ook, en dat voor een lage prijs.