Youfone reviews

2.4

Sicco

Onberispelijk

Mijn Youfone abonnement voldoet vanaf de eerste dag aan mijn verwachtingen: tarief, stabiel, nononsense en onberispelijk dus zonder gebreken.

Ömer

Waar voor je geld

Je krijgt wat je koopt

Owen

Prima

Prima bereik enzo, alleen jammer dat als je het afsluit je een deel van je abonnement krijgt en dat niet duidelijk ergens staat, daardoor toen flink over abonnement heen gegaan

Ivar

Prima provider

Nooit problemen mee, altijd de laagste prijzen

Teun

Zeer tevreden met Youfone

We zij al een tijdje klant bij Youfone

daar bedoel ik mijn vrouw en mijn zelf mee

hebben nooit klachten zijn er tevreden over het bereik van het mobiele netwerk

in het district waar wij wonen is het bereik niet altijd even goed

maar met Youfone nooit geen problemen gehad bedankt daarvoor daarom 10 punten van ons groetjes

Indy
26-11-2020

Fijne en betrouwbare telefonie service!

Youfone is flexibel en erg klantvriendelijk. Ik vind het prettig om hier een abonnement te hebben, ik raad ze daarom ook zeker aan.

Werkt

Werkt overal en goed

Liesbeth
26-11-2020

Youfone is mijn telefoon.

Prima ervaringen mee.

Er voordelig in de prijzen.

Ga zo voort.

Arno

Slechte provider

Kinderen gaan makkelijk over hun data limiet heen. Gaat zonder al te veel waarschuwing door. Mag je achter 75 euro bij betalen.

Carlyn

Super

Goede provider, zeer tevreden

Sanne

Topper

Heel erg blij met deze provider, geen problemen gehad nu een jaar lid. Ik zou niet meer anders willen.

Prijs kwaliteit verhouding is super!

Top !

Ben zeer tevreden , heb al meerdere mensn youfone aanbevolen .

Thijmen

Prima goedkope provider

Nooit problemen mee, zeer betaalbaar. Omdat ik graag zekerheid heb, heb ik zowel een dataplafond als belplafond ingesteld. Zo betaal ik nooit meer dan ik verwacht, en heb ik maandelijks opzegbaar 10 GB data voor 12 euro!

Marsha
26-11-2020

Provider die meedenkt en niet alleen maar geld wilt verdienen

Voor ons is Youfone de beste provider! We begonnen met 1 simkaart en daar waren zo tevreden over dat nu het hele gezin en het bedrijf over is gestapt. Perfect bereik en is een provider die de mogelijkheid geeft om alles online aan te passen. Super handig maar vooral het dataplafond. Dat zorgt dat je de kosten zelf in de gaten kunt houden en zo nodig kunt bijsturen of aanpassen. Wij zijn om!

My fone wiht Youfone

Prima bereik voor een goede prijs

26-11-2020

Ik ben dik tevreden met Youfone

Ik ben zeer tevreden over Youfone, ik heb meerdere gigs omdat ik regelmatig op het internet wil, en daarbij niet afhankelijk wil zijn van Wifi. en bellen is ook prima, ik zou de volgende keer wel wat meer dan 100 bel minuten nemen

Arend
26-11-2020

Goede ontvangst en niet duur

Mijn vrouw en ik zijn beide zeer tevreden over youfone

Goed netwerk!

Gewoon goed ? geen problemen met netwerk. Dataplafond kan je instellen.

Mike
26-11-2020

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb inmiddels meerdere abonnementen lopen bij youfone vooor mijn gezin. Kwaliteit van netwerk is super. En de prijs is nog beter! Ga zo door Youfone

Henny

Abonnement aanbevolen

Ik beveel Youfone aan!

Ik heb ruim twee en half jaar ervaring met Youfone en het is een super profider, klantenservice goed bereikbaar en snel antwoord op je vragen en je kan ook sparen voor kortingen op je abonnement of mb s