Youfone reviews

2.4

Brianna
02-11-2016

4 jaar klant

4 jaar lang klant, heb bundels en vertraging meegemaakt van de data en het instellen van limiet naar wens. Ik zie een mededenkende provider, maar toon ik tijdens controle van mijn energie provider (geen essent jongens, pff eikels) hier even spiekte schrok ik wel even. Men dient haar verantwoordelijkheid te nemen, vind ik.

4 jaar + klant, lekkere bundels, goed je maand tarief bijhouden en de nieuwe acties, zo kun je met een maand bundel altijd een leuk graantje meepikken. Geen gezeur :)

29-10-2016

DOE HET ALSJEBLIEFT NIET

Er aijn revieuw sites waar het vol staat met positieve reacties over Youfone. Allemaal voor de gek houderij.

Beste mensen geloof de negatieve reacties over belplafond, te hoge rekeningen, onvriendelijke klantenservice en smoesjes over teveel data verbruik wel.

Na 1 dag klant te zijn bij youfone hebben wij in 24 uur inclusief de nacht meer dan 2000 mb verbruikt en kregen wij dus de 2e dag in de ochtend een melding dat het limiet was overschreden met 156 euro.

We hadden het toestel aangeraakt om de simkaart er in te plaatsen whatsapp berichten te lezen en op de oplader te doen in een wifiomgeving thuis notabene.

Reactie vd klantenservice per mail dat er op de achtergrond mbs verbruikt worden in 24 uur meer dan 2000 mb!

Gekker moet het niet worden.

Nu heb ik besloten om youfone elke maand de 18 euro abbo kosten te betalen . De simkaart in sealen in hard plastic als bewijs dat ik heb niet meer kan gebruiken. Zo extra kosten van youfone gepresenteerd te krijgen. Ik neem een nieuwnummer want na 1 week klant te zijn wil ik niets meer te maken hebben met dit bedrijf. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik niet begrijp dat dit soort praktijken ondanks zoveel van de zelfde negatieve ervaringen gewoon door kunnen gaan.

Dus mensen DOE HET ALSJEBLEFT NIET!

26-10-2016

Youfone leeft van "boetetarief"

Op eoa wijze is mijn telefoonbundel opgeraakt. Waarschijnlijk door een openstaande lijn. Gebeurde 10 dagen na de start van een nieuwe maandbundel. Gebeld met Youfone of zoj wilden kijken door welk gesprek dat kwam . Niet mogelijk. Kon vanaf dat moment alleen maar bellen voor 30 ct pet minuut!. Op door mij ingevulde servi ce beoordeling geklaagd over hun boetetarief en de onmogelijkheid van hun medewerkers mij te helpen. Geen reactie! Nu na ruim 1 week. Bijzonder probleem voor mij is dat in de laatste 20 dagen (met boetetarief!l) mijn vrouw en ik door ongeluk in ziekenhuis kwamen. Neem geen Youfone!

Marnix
18-10-2016

Torenhoge buiten bundel kosten voor data

Op 28 september is mijn abonnement ingegaan. Zonder mij ook maar één keer te waarschuwen dat ik bijna aan het plafond van mijn databundel zit, staat er nu een rekening van meer dan €100,-.

Normaal gesproken stuurt een provider een melding wanneer je 80% van je bundel hebt verbruikt en nog een melding wanneer dat 100% is. Youfone wacht hiermee totdat je al €100 euro buiten je bundel zit! Dit terwijl de grote telefoonmaatschappijen de gedragscode 'Transparantie Mobiel Dataverkeer' hebben ondertekend. Hierin staat letterlijk dat providers hun klanten moeten waarschuwen.

Toen ik de klantservice belde kreeg ik te horen: "Ja, daar ligt een stuk eigen verantwoordelijkheid meneer. U had een plafond moeten instellen, dan krijgt u ook een melding". Maar dit is totaal niet logisch. Als ik op internet zoek regent het dezelfde soort klachten. In plaats van bij zichzelf te rade te gaan klopt Youfone op deze manier klanten geld uit de zak.

Ruben
12-10-2016

Geven niets aan en voordat je het door hebt heb je dikke rekeningen

Deze praktijken zijn niet normaal ze vragen voor 1 mb 10 cent als je over je bundel gaat en ze vangen zo het geld zeker niet aan te raden

Tim
07-09-2016

Onklantvriendelijk met gepersonaliseerde standaard emails

Heel laag bedrijf. Laat u zich alstublieft lijden door de andere negatieve reacties. Maand juli kost me 10 keer het bedrag dan waarvoor ik een contract had afgesloten. De melding van de klantenservice is: “gebruikt is gebruikt, u bent zelf verantwoordelijk voor het in de gaten houden van de kosten en het instellen van het data plafon.” De vraag is welke Windows applicatie precies 58.69 MB per keer afboekt. Het is heel duidelijk dat dit dit bedrijf goed heeft gekeken naar de teksten op de website en daarin worden hele andere verwachtingen worden geschept dan in de voorwaarden staan. Ik ben blij dat ik mijn telefoon nummer nog niet heb overgezet, maar ik maak me erg zorgen over de kosten die nog in rekening worden gebracht, want ook al is de simkaart een maand uit de telefoon voor ben ik ook door de bundel heen.

Robin
25-07-2016

Seconden zijn geen minuten!

Elke seconden word in minuten gerekend.Als ik bv de voicemail van iemand krijg en ik spreek niks in,maar hang op wordt dat gerekend als 1 minuut.Dat is na mijn bundel van 100 minuten(kwam ik bij mijn vorige provider nooit aan toe)nog steeds het geval en betaal je 30 cent per minuut/seconde.Heb een bundel van 9 euro maar rekeningen zijn aldoor over de 20 euro.Heb gebeld maar het schijnt in de algemene voorwaarden oid te hebben gestaan.Dus tussen de kleine lettertjes!

Irene
20-07-2016

Heel tevreden!

Ik ben onlangs overgestapt met nummerbehoud en ik kwam van BEN. Ik werd goed geïnformeerd over mijn overstap en wanneer mijn abonnement bij Youfone zou ingaan.

Ik heb van te voren mijn belplafond en dataplafond geactiveerd. Iedereen kan zichzelf gewoon beschermen tegen onverwachte kosten. Dat is echt top! De MyYoufone omgeving is verder erg duidelijk en ook via de app kan ik mijn verbruik goed in de gaten houden.

Thank you! X

Met vriendelijke groet,

Anouk Oostvogel

13-07-2016

Kosten zelfs na het afzeggen abonnement.

Ze blijven mij facturen sturen ook al heb ik mijn abonnement binnen het opzegtermijn opgezegd.

Ik probeer ze te bellen hierover en te mailen, maar ze nemen niet op en ze geven geen antwoord.

NEEM ABSOLUUT GEEN ABONNEMENT MET Youfone.

Wart
05-07-2016

Slecht bedrijf, jaagt je op kosten

Vreemd internet verbruik maar liefst 31 keer achter elkaar precies 58.69 verbruikt in twee dagen tijd? terwijl ik met de vorige provider met dezelfde telefoon vier jaar lang binnen mijn bundel ben gebleven. Ik had niet moeten overstappen. inmiddels gelukkig weg bij youfone, echt een afknapper dat Youfone. Heb overigens nog nooit iemand er positief over gehoord anders dan op fora.. toeval?

Dat Ruben Nicolai z'n kop voor dit bedrijf laat lenen..

Harry
20-06-2016

Oplichters

Over je bundel heen? Dokken..! Vraag je waaraan dan? Dit kan niet, heb ik niet verbruikt..!.. Antwoord: mogen we niet zeggen: Privacy.. En maar afschrijven. Heeft me al honderden euro's gekost. Helpdesk? NIET bereikbaar. Vraag je in mail: bel mij dan.. Nooit! Niks! En direct incassoburo.. BEGIN ER NOOIT AAN..

Wahid
08-06-2016

Ben blij met Youfone

Ik en mijn familie zijn blij met Youfone. Goed berijk, lage kosten en plafons voor tegen hoge kosten

Karinka
01-06-2016

Fijn simpel abonnement

Sinds kort een abonnement bij youfone op aanraden van familie en gebruik gemaakt van de korting. De aanvraag verliep soepel en nummerbehoud was snel geregeld. Tot nu toe erg tevreden met dit abonnement!

Anette
30-05-2016

Uitmelkmachine, kleine lettertjes en Slimme boefje

De mensen die hier fantastisch roepen liegen en zijn gewoon betaalde medewerkers van youfone en marketingbureaus.

Youfone is gewoon een slimme boefje in stropdas. Veel kleine lettertjes en chocoladeletters acties met stuntprijzen. Doel: jouw strikken. Eenmaal aan boord, gaat hun uitmelkmachine flink overuren draaien.

Goedkoop = Duurkoop

Blijf bij je oude vertrouwde provider en laat je niet afleiden door die aanbiedingen.

Groet,

Oud-mederwerker Youfone

Wilco
19-05-2016

Service is minder

In principe tevreden over Youfone , lage prijs , maandelijks opzegbaar , echter service zoals een tweede simkaart kennen ze niet.

Carel
25-04-2016

Heel goed

Ik ben onlangs overgestapt naar Youfone en alles verliep heel soepel. Ik werd goed geïnformeerd per e-mail en sms. De prijs en kwaliteit verhouding zijn top.

Mars
24-03-2016

Youfone berekent woekerprijzen voor over de bundel 2,6gb voor maar E145,-

Youfone berekent woekerprijzen voor over de bundel 2,6gb voor maar E145,-

Constant over de bundel terwijl er een data en belbundel plafond ingesteld is...begin er niet aan is mijn advies

Floor
02-03-2016

Super ervaring!

Ben recentelijk overgestapt naar youfone op aanraden van mijn moeder. We kunnen nu goedkoop samen bellen (waar mn moeder vooral blij mee is) en omdat ik via mn moeder klant ben geworden krijgen we ook nog allebei korting! Dat, de lagere kosten en het goede bereik maakt dat ik super tevreden ben !

Arno
23-02-2016

1 euro p/mb ipv 0,10 voor internet buiten bundel.

Lid sinds 2011, vandaag per ongeluk 38mb internet gebruikt door ons zoontje van 10. Rekening: 40 euro! Ze brengen ruim 1 euro p/mb in rekening en bieden geen coulance aan een trouw betalende klant. Het buiten-de-bundel-tarief van 2011 wordt gehanteerd.

Zeer onbeschoft behandeld, direct opgezegd!

Gewenste Oplossing

Wanneer de huidige kosten voor internetten buiten de bundel worden verhaald, nl. 0,10 euro p/mb en niet de ruim 1 euro p/mb uit 2011.

Dave
27-01-2016

Klantenservice

Ik ben overgestapt naar youfone mede omdat ik bij mijn vorige provider hele slechte ervaringen met de klantenservice heb gehad.

Ik moet zeggen dat de ervaring bij youfone heel anders is!

Heb een paar keer gebeld en gemaild en ben telkens beleefd te woord gestaan. Ook leggen ze alles goed uit. Alleen al hierom ben ik blij dat ik overgestapt ben, daar komen de lage kosten nog bovenop!