Youfone reviews

2.4

07-02-2014

Ik heb via sloop de crisis een aanbod gekregen om bij Youfone abonnee te worden. Dit bevalt mij zeer goed. Ik ben een stuk goedkoper uit dan bij mijn vorige provider en ik heb meer belminuten! Het bereik ia tot nu toe altijd goed en ik kan snel internetten. Zeker een aanrader.

31-01-2014

Al jaren tevreden klant. Zeer fijne provider. Alles is erg duidelijk. En wat ik nu helemaal geweldig vind is dat ze nu ook mijn favoriete voetbalclub Vitesse sponsoren!!

24-01-2014

Goede provider, goede klantenservice and zeer mooie prijzen! Zeer tevreden hierover!

10-01-2014

Ik ben zeer tevreden over Youfone, het netwerk is goed en snel en ik kan voor een voordelig bedrag maandelijks bellen, sms'en en internetten. Mijn vrienden hebben ook Youfone en wij zijn er allemaal hartstikke tevreden over! Zeker een aanrader.

Raymond
01-10-2013

Slecht bedrijf. slechte klanten service, geen pin of puk code op de onduidelijke site te vinden.

02-03-2013

Youfone abbonement leek prima, totdat Youfone mij ten onrechte afsloot. Bleek administratieve fout van hun kant. Ondanks herhaalde telefoontjes en emails naar klantenservice, waar ik steeds te horen kreeg dat het binnen paar dagen opgelost zou zijn, heb ik na twee maanden maar mijn contract ontbonden. Ik zat dus maanden zonder telefoon. Ik heb nooit meer iets van Youfone gehoord.