Youfone reviews

2.4

Elly
27-05-2020

Youfone de beste voor you en die only one!

Prima ervaring! Goedkoper dan de meeste aanbieders en waar voor je geld!

Ik raad iedereen youfone aan!

Mijn dochter is ook al overgestapt naar youfone!

Super netwerk en prijs

Heb altijd hele goede ontvangst. Gebruik hem veel voor mijn Android auto radio.dat was bij mij vorige provider wel eens anders.

Marga
27-05-2020

You fone is my way to connect

Een prima provider die via KPN netwerk je goedkoop verbindt met je (sociaal) netwerk!

Bram
27-05-2020

Goede ontvangst tegen lage prijs

Goede ontvangst qua netwerk, maar addertje onder het gras is natuurlijk hoog oplopende kosten bij overschrijden bundels in binnen- of buitenland, waarbij je extra moet betalen om het stop te zetten, wat pas met de eerst komende termijn kan. Dat heeft me helaas al 100,- gekost.

Helemaal HAPPY

Fijne overgang zonder problemen. HEEL tevreden

Charlotte
27-05-2020

Youfone voor een beter bereik.

Overzetten van Ben, naar Youfone probleem loos verlopen. Nu naar jaren geen of slecht bereik op de camping perfect bereikbaar.

Robby

Easy breasy

Van Vodafone naar youfone overgestapt. Ging echt super simpel, en nu merk ik geen enkel verschil. Het enige verschil is de factuur aan het einde van de maand.

Vorige week had ik na een update per ongeluk drie keer de verkeerde pin ingetoetst. PUK was simpel op te vragen via de my youfone app.

Kortom ik ben een erg tevreden klant!

Marlie

Prima provider, goed bereik

Snel en goe€ geregeld, geen gedoe en fatsoenlijk bereik. Nu nog een makkelijk te bekijken factuur en je krijgt een 9 van me

27-05-2020

Snel en zonder problemen gewisseld

Het kost heel weinig tijd om te wisselen van provider en je bent aanzienlijk voordeliger uit.

Leo

Youfone lekker snel

Een geweldige service

27-05-2020

Bestelproces moeiteloos, so far so good.

Bestelproces ging moeiteloos, sim ruim voor de overstapdatum binnen. Migratie van oude provider was ook snel rond en nieuwe Sim werkte na herstart gelijk. Duidelijke communicatie vanuit Youfone over het proces, de datum, de specificatie van de eerste factuur, etc.

Inhoudelijk met betrekking tot gebruik/dekking netwerk/kwaliteit 4G etc. kan ik niet zo veel zeggen. Ik heb zakelijk een andere provider en gebruik die primair, Youfone is er naast voor de privé dingen zo nu en dan. Maar so far so good. Ik kan door gebrek aan ervaring inhoudelijk, en geen ervaring met klantenservice geen persoonlijke ervaring delen en dus ook geen 10 geven.

27-05-2020

Geen klachten, dat zegt alles!

Overstap van Ben naar Youfone is zonder problemen verlopen en tot nu geen klachten, alles is gegaan zoals het hoort.

Roy

Youfone algemeen

Altijd goed geholpen met klanten service en altijd goed bereik heb niks te klagen youfone bevalt me prime

A Li

Top provider

Ik heb nu ook mijn vrouwtje overgehaald om zich aan te sluiten bij YOU FONE

Petra
27-05-2020

Top alleen jammer van de extra kosten

Fijne goede service. Geen problemen ondervonden. Leule acties. Wel vind ik het niet oke dat je voor een plafond moet betalen had ik bij mijn vorige provinder niet. Vindt het eigelijk bij een stukje service hoort te zitten en geen extra kosten. daar krijg je blije klanten van die hopelijk ook blijven.

Marianne

Goedkoop

Ik heb vergeleken met andere aanbieders en Youfone kwam er voor mij als goedkoopst uit. Nooit klachten, factuur per email is duidelijk en als je onverhoopt toch de klantenservice nodig hebt voor een vraag heb je ze snel aan de lijn. Ik ben tevreden!

Robin
27-05-2020

Goede service voor een goede prijs

Nooit problemen mee gehad en betere prijs dan de concurentie

Janny

Super goed en goedkoop

Dik tevreden over youfone, snel internet en goedkope deals

Leon
27-05-2020

Met youfone ben you altijd en overal bereikbaar

Altijd en overal bereikbaar.

Slecht bereik

Geen tot slecht bereik op de Veluwe en juist daarom heb ik een groot GB genomen om TV op i_phone te kunnen volgen.