Youfone reviews

2.4

29-05-2019

Geen melding dataplafond, onverwacht hoge kosten, HELE slechte klantenservice

Onverwacht werd ik verrast met twee torenhoge facturen omdat ik over mijn bundel was heengegaan (data). Ik was niet op de hoogte van het feit dat er geen dataplafond was en was dan ook verbaasd dat dit anno 2019 nog steeds mag. Contact opgenomen met de klantenservice, vervolgens een melding ingeschakeld voor een dataplafond; maand later had ik weer een hoge factuur.de verwerkingstijd voor het dataplafond was namelijk 1 maand.

Weer gebeld met de klantenservice met het dringende verzoek of ik van mijn abonnement afkon, dit zouden ze intern bespreken en ik zou worden teruggebeld. Helaas ben ik nooit teruggebeld en moest zelf weer bellen. Vervolgens krijg ik weer een nieuwe medewerker aan de lijn die me weer precies hetzelfde verhaal verteld; 'je kunt je abonnement afkopen maar we kunnen verder niks voor je betekenen'. Niks besproken dus, en een hele onvriendelijke klantenservice. Bah!

Rick
24-05-2019

Super duur en onsympathiek, ga niet met ze in zee!

Super duur als je buiten je bundel komt, je betaald het 10-voudige van de normale prijs.

Je moeten betalen voor een waarschuwing als je buiten je bundel dreigt te komen.

Youfone doet er werkelijk alles aan om het je zo duur mogelijk te maken.

Zodra dit abonnement opgezegd kan worden, ben ik weg.

Sluit geen abonnement bij Youfone! Dat gaat je veel meer kosten dan je denkt.

Yoran
24-05-2019

Zeer slecht bedrijf

Zelden zo slecht verwelkomt bij het aangaan van een nieuw contract bij een bedrijf. Dit bedrijf doet er letterlijk alles aan om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Mijn contract ging in op 20-03-2019, op 26-03-2019 kreeg ik een SMS waarbij er werd aangegeven dat ik 80 procent van mijn mobiele data had verbruikt. Deze SMS bevatte misleidende informatie en het bleek dat er al meer dan €100,- buiten de bundel verbruikt was. Om extra kosten te voorkomen wilde ik een extra bundel bij bestellen. Dit kon niet omdat het dataplafond niet aan stond. Vervolgens het dataplafond aan laten zetten toen bleek dat de bundels pas de volgende maand besteld konden worden.

De conclusie was dus 5 resterende dagen extra kosten maken tegen oplichtingstarieven (€0,10 per MB) OF helemaal geen data meer gebruiken.

Kortom nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

Joost
23-05-2019

Goedkoop is duurkoop

Er wordt niet gewaarschuwd als je je dataplafond nadert, dit is het verdienmodel. Je gaat tientallen tot honderden euro's over je bundel en dan meldt men dat ze voor 0,50 euro per maand je kunnen blokkeren als je je plafond haalt.

Als je aankaart dat alle andere providers gewoon netjes waarschuwingen sturen bij naderen plafond wordt je onbeleefd en belerend te woord gestaan. Mijd dit bedrijf en neem vooral elders een abonnement!

Poonam
22-05-2019

Denkt absoluut niet mee

Klant is hier geen koning om het maar zo te zeggen. ik ben regelmatig in het buitenland en zet mijn verbinding uit en alleen wifi aan om daar gebruik van te kunnen maken. Dit is altijd goed gegaan, behalve de laatste keer op vakantie. Ik heb berichten ontvangen van Youfone dat ik mijn data verbruikt zou hebben, dit terwijl ik geen gebruik maakte van de data en heb hiervoor de rekening achteraf gekregen. Ik heb klantenservices uitgelegd wat er gebeurd is en zij zeiden dat er waarschijnlijk iets mis is in de telefoon zelf en dat er data gebruikt kan worden zonder dat je het weet. NOUJA ZEG! Wat is dat voor een onzin?! Dit is nooit eerder gebeurd in andere landen en nu opeens wel. Altijd ook dezelfde telefoon gehad, dus het kon sowieso niet aan mij liggen. Ik vind dit maar de snelle manier om op reis gaande mensen kaal te plukken. Er werd geen passende oplossing gevonden of uitgezocht hoe dit heeft kunnen gebeuren, nee heb gewoon volle pond moeten betalen voor iets waar ik geen gebruik had gemaakt.

Geen Youfone voor mij meer!

Niels
21-05-2019

Onterechte afschrijving en aanmaning

Na mijn abonnement direct na aanmelding opgezegd te hebben is er niet gereageerd maar heeft Youfone wel het geld afgeschreven. Na dit zelf geannuleerd te hebben zijn er vervolgens na maanden op een onvriendelijke manier gereageerd.

21-05-2019

Nooi meer Youfone!

Superslechte provider met nóg slechtere én onbeschofte klantenservicemedewerkster. Ik zou me kapot schamen als ik voor youfone zou werken. Dieven!

Ben al jaren trouwe klant en nooit teveel MB's gebruikt of wat dan ook. Per ongeluk, als gevolg van wegvallen wifi signaal 1 GB teveel gebruikt (10%), waarvoor ik een bedrag van EUR 110,- mag aftikken (11 x mijn maandbedrag). Had ik mijn dataplafond maar moeten activeren zei de medewerkster doodleuk. Uiteraard ook tegen extra kosten per maand: Niet dus!

Ik vind het oplichtingspraktijken. Tarieven staan op internet hoor meneer. Jaja, maar half uur speuren wellicht te vinden. Dankje de koekoek!

Ik neem z.s.m. afscheid van deze oplichters.

18-05-2019

Geen aansluiting op netwerk

Ik wilde data binnen de EU gaan gebruiken van Youfone, ingelogd in NL, alles werkte, buiten NL in EU geen signaal, simkaart niet herkend.

Zaak is gelijk over, niet doen dus. Gelukkig maar abbo genomen voor 1 maand.

Mags
15-05-2019

Internet bundel binnen 2 uur onverklaarbaar leeg

Youfone staat niet voor niets op zeer slecht hier, zorg in ieder geval dat je de voorwaarde goed leest voordat je hier aan begint.

Het verdien model is Simpel, goedkoop diensten aan beiden en zorgen dat er zeker een percentage van je klanten overheen gaat zo compenseer je de lage kosten.

Daarnaast zet je een onbekwaam support team neer zodat klanten die klagen niet verder komen. Meerdere malen contact gehad omdat binnen 2 uur mij GB’s aan internet leeg getrokken werd (onverklaarbaar). Youfone kan niets doen, het advies luidt; koop een nieuwe bundel! Wegblijven hier.

Alfred
14-05-2019

Tevreden klant

Voorheen zat ik bij een andere 'Gele' provider waarbij ik een leuke deal had en een paar jaar erg blij was. Tijdens de laatste maanden van 2018 veel issues met storingen gehad op vast en mobiel en zodoende begin januari maar eens overgestapt.

Momenteel erg tevreden, televisie begon wat wankelend maar is goed hersteld en ik heb me laten vertellen dat ze bezig zijn met een grote verbetering van het kastje zelf.

Al met al erg tevreden en ik blijf nog even!

Pluspunten

Internetsnelheid is erg netjes, heb glasvezel met 100 MB en deze draait als een malle

Mobiel doet het zoals hoort, geen op- of aanmerkingen

Verbeterpunten

Klantenservice heeft soms een wat langere wachttijd, 2-3 minuten op een rustige middag zou niet moeten kunnen

Televisie gaf in het begin haperingen en gebruik was wat wisselend

Lieve
08-05-2019

Slechtste alles in 1, niet aan beginnen

Happerend beeld, je kunt nooit normaal een programma of film kijken. Geluid is niet sync en het beeld is niet strak. Als je erover belt wordt je van het kastjes naar de muur gestuurd. Super slechte service! Gelukkig heb ik wat opnames gemaakt, deze worden nog gepubliceerd! Internet was de eerste maanden ook super slecht, viel steeds uit en dan had je even geen internet! Slechtste alles in 1 ooit! Niet aan beginnen!

Esther
07-05-2019

Dubbele sims, fout van youfone, ik moet betalen

Er zijn me 6 sims opgestuurd in plaats van 1. Heb gebeld, gemaild, alles geprobeerd. Maar omdat ik, voordat ik door had dat ze een fout hadden gemaakt, per ongeluk 1 cent heb overgemaakt, zit ik nu aan 2 van de vast. Hun fout! ik moet 180 euro betalen. Neem een andere provider!

Darian
07-05-2019

3 maanden klant en erg tevreden

Nu 3 maanden klant en erg blij met mijn diensten. Houden zo!

3 mensen aangebracht, extra korting was netjes

Radas
04-05-2019

Duurkoop!

Alles van deze bedrijf is heel veel duurkoop!

Lin
02-05-2019

Slechte ontvangst in het buitenland

Wij verblijven regelmatig in Spanje en Frankrijk, op plekken met matige ontvangst. ik heb daar met mijn youphone abonnement zeer veel last van. zeer instabiele ontvangst. Terwijl het abonnement bij Ben van mijn man het dan nog prima doet.

Gwen
01-05-2019

Nooit doen! goedkoop is duurkoop!

Neem nooit een abonnement voor telefonie bij deze malafide aanbieder.

Goedkoop is duurkoop. Heb nog nooit zulke hoge rekeningen gehad. Zij waarschuwen je niet wanneer je over je databundel heen bent en je krijgt dan een bericht wanneer je er al 100 euro over heen bent. (indien je wel een bericht wil kan je weer betalen) Het ergste is nog dat dit verbruik niet overeenkomt met mijn telefoon en zij lekker alles omhoog afronden om zo nog meer geld af te troggelen. Dit doen ze overigens ook met belminuten. Klantenservice komt met vage berichten als ''Mogelijk meet uw serviceprovider het verbruik anders.'' terwijl zij de provider zijn. Kortom nooit nooit meer Youfone. Ik ben blij als dit abonnement is afgelopen.

Truus
29-04-2019

Fantastisch

Ik ben heel erg tevreden met Youfone. TV kijken is heel fijn. Ook kan ik veel opnemen, wat handig is als je niet vaak thuis bent.

18-04-2019

Televisie loopt achter

De buren juichen al bij een goal tijdens voetbal. Ik zie deze goal pas een minuut later. Heel irritant. Youfone klantenservice gebeld: meneer dan moet u maar naar het stadion. Waardeloos.

Talita
18-04-2019

Twee goeie aansluitingen

Recentelijk met veel plezier de tweede aansluiting bij Youfone gestart, wanneer deze ook naar tevredenheid blijft werken wellicht internet+tv eens proberen.

Pluspunten

- prijs

- klantenservice (heb veel prettige gesprekken gehad)

- bereik

Verbetering

- factuur overzicht

- bij het bestellen van mijn tweede sim kon ik geen datum selecteren, dit was verwarrend

Kim
15-04-2019

Nog steeds geen simkaart

Tot 3 keer toe een simkaart (met nummerbehoud) opgestuurd gekregen, maar nooit ontvangen.

Nu is inmiddels mijn abonnement bij de vorige profider opgezegd door youfone en heb nog steeds geen simkaart ontvangen.

Ze blijven bij youfone maar zeggen dat ik geduld moet hebben en dat de simkaart nogmaals opgestuurd wordt(aangetekend versturen of ophalen in een winkel in de buurt is volgens youfone echt niet mogelijk).

Ik kan niet onder het contract uit, alleen al omdat youfone nu over mijn nummer beschikt. Dit is echt pure afpersing!