Youfone reviews

2.4

Michel

Bereikbaarheid

Met 3 telefoons een abonnement bij youfone,

Als het werkt is er niks aan de hand, als je wil afsluiten ook alles prima. Prima kwaliteit verbinding enz.

Maar probeer niet in contact te komen met een vraag.

Je komt er gewoon niet doorheen!

probeer al 5 dagen achtereenvolgens te bellen, telkens sessies van 1/2 uur tot 3/4 uur. Geen reactie.

Mail verzonden via mijn youfone, geen reactie.

Komt het vertrouwen niet echt ten goede.

Sim only werkt niet

Gisteren , 15-03-21 ging mijn sim only abo in. De kaart geinstalleerd maar is niet geactiveerd. Krijg dit ook niet voor elkaar! gisteren en vandaag geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen, alleeeeeen maar in de wacht, chatten lukt ook niet. Wat een slechte klantenservice.

Jamy

Tv abonnement

Tv abonnement wordt opeens zomaar stop gezet zonder dat ik het weet altijd netjes betaald en nu een resterende rekening krijgen van 698€ wordt er niet goed van en dreigen met deurwaarder nou laat maar komen vliegt er net zo hard uit als je gekomen is nooit meer Youfone heel ver weg blijven

Miranda

Bar en bar slecht

Weer geen tv, alleen maar ellende vanaf het begin van het abonnement. Niet aan beginnen!

15-03-2021

ONBEREIKBAAR!

Youfone is een lege huls. Ze doen zich voor als bedrijf maar in werkelijkheid is het een doorsluis kantoor met abonnementen. Namelijk is een bedrijf bereikbaar en kun je ook reactie verwachten op je mails. Maar geen van allen. Ik heb een abonnement afgesloten omdat ze een certificaat hebben van Consumentenbond als best beoordeeld namelijk een 8,7 test oordeel januari 2021. Zo zie je maar dat dit ook niks zegt.

Tess
14-03-2021

Youfone is ONBEREIKBAAR!

Pas op met wat je aan klikt want voor je het weet zit je weer vast aan een 2 jarige abonnement. Ik wilde belminuten bij kopen en drukte perongeluk op het verkeerde stukje en nu zit ik in een keer vast aan een 2 jarig abonnement. Ze zeggen dat je 14 dagen bedenk tijd hebt waar nu al 6 dagen van verstreken zijn doordat jullie gewoon niet bereikbaar zijn op jullie telefoon. Ik mail elke dag naar jullie annulering email die weergeven staat op de website maar krijg maar geen gehoor. Ik hoop middels deze weg alsnog het per direct te annuleren want je zal zien dat na die 14 dagen ik voor 2 jaar gewoon moet betalen omdat jullie onbereikbaar zijn!

Isy
12-03-2021

Boos op youfone

Jullie zijn niet bereikbaar, probeer het zeker al 14 dagen, uren aan de lijn gehangen.

s morgens vroeg gebeld, s avonds laat gebeld en op vele andere tijden.

krijg steeds te horen dat het drukker is dan dat we van jullie gewend zijn. nou ik weet niet anders.

ben op aanraden van een klant bij jullie terecht gekomen. aanvankelijk prima, maar nu ben ik alleen maar boos.

heb mijn vriendinnen gevraagd, ook zij zijn voor jullie ONBEREIKBAAR. HEEL SLECHT, Ik trek mijn conclusie

Arnold
11-03-2021

Youfone onbereikbaar wel incasso

Ik heb klacht 253402 een verzoek mij te bellen i.v.m Een verkeerd gelopen incasso.Youfone mail is in reclame beland en niet gezien.ik heb 4 nummers bij youfone en dit is voor mij in 71 jaar dat ik een dreiging krijg met deurwaarder dankzij onbereikbaarheid Youfone.

Misschien is dit het middel ze wakker te schudden.

Of misschien moet ik ik op de deurwaarder wachten om deze onzin recht te zetten.

Irin

Slechte klantenservice.

Gebeld met Youfone. Meer dan een uur in de wachtrij. De medewerker kon mij niet helpen, ze was nieuw. Mijn vraag betrof een blokkade op mijn sim vanwege een vermiste telefoon. Later teruggebeld, de telefoon was terecht. Weer ruim een half uur in de wachtrij. Weer een medewerker die ruggespraak moest houden. Blokkade eraf. Nieuwe sim annuleren, geregeld. Niet dus, ik krijg een mail, dat de annulering niet kan en ik voor de kosten opdraai.

Fijne klantenservice.

Annemarie

Heb 2 weken geen mobiel bereik meer in de omgeving 4181DA

Heb verschillende keren gebeld wordt in de wacht gezet 2x half uur 1x 3 kwartier toen maar opgehangen heb nu nog steeds geen bereik met 3 mobiele telefoons met Youfone kaartje we zijn er behoorlijk klaar mee vind dat ze dat wel serieus mogen nemen

Mart

Lange wachttijd

Sta bijna een uur in de wacht, heb maar opgehangen nl nog meer te doen dan alleen maar wachten.

Hasib

NIET BEREIKBAAR

Ik zit inmiddels als 45 minuten in de wacht. Ik heb al 3 weken terug een wijziging aan gegeven voor de bank afschrijving per mail. Dit is niet gedaan maar wordt verder niet gereageerd op mijn mailtjes. Kan ondertussen het liedje op de wacht naspelen. Wat slecht dit.

Maaike
10-03-2021

Ik probeer al weken contact te krijgen!

Na mijn verhuizing is mijn factuur ineens met €12 verhoogd. Dat terwijl ik juist ben overgestapt op youfone omdat ik daar goedkoper uit zou zijn. Ik betaal dus zonder bericht hierover ineens te veel! Ik heb gemaild en probeer al weken te bellen maar ik krijg niemand aan de telefoon en geen contact. Ik zou youfone absoluut niet aanraden!

Felitcia

Niet bereikbaar

Nou,, ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die klaagt over hun bereikbaarheid. Werkt er maar 1 persoon bij de klantenservice ofzo?! Je zou denken dat na al die klachten erover dat ze er wat aan gaan doen. Guess i was wrong. En mijn moeder is pas 1 dag klant! heel teleurstellend dit. 35min in de wacht and counting!

Katja
09-03-2021

Nieuw abonnement

Wat hebben jullie een vreselijke klantenservice. Telefoonnummer mee over genomen, doet het nog steeds niet! Mailtjes gestuurd, elke keer hetzelfde antwoord dat je klantenservice moet bellen. Klantenservice is gewoon niet bereikbaar!

Mob
08-03-2021

Verschrikkelijke slechte klantenservice

Helaas een verschrikkelijke slechte ervaring met Youfone, mailtjes gestuurd geen antwoord op mijn vraag, gebeld uren in de wacht staan en geen mens kan de telefoon opnemen, spijtig ben dat ik een klant bij jullie ben.

06-03-2021

Zeer slechte service

Ik wil mijn abonnement bij T-Mobile overzetten met nummeroverdracht, volgens de site kon dit wanneer je abonnement binnen 150 dagen afloopt. Niets is minder waar, ik kreeg bericht dat T-Mobile er nog niet mee scoort accoord ging en toen wilde Youfone mij een nieuwe simkaart met nieuw nummer toesturen.

Met de grootste moeite heb ik dit ongedaan kunnen maken.

Klantenservice totaal onbereikbaar, wees gewaarschuwd!@

05-03-2021

Telecom provider die totaal onbereikbaar is

Ik moet Youfone sterk afraden!

Aansluiten en dergelijke gaat redelijk vlot maar als je contact met ze wilt is het totaal onmogelijk. Meer dan 20 minuten aan de telefoon laten zitten en geen enkele reactie op mails die je stuurt. De ge-automatiseerde processen lopen gewoon door, ongeacht of het allemaal klopt of niet.

Heel ver weg van blijven als je niet in de problemen wilt komen!

Conrad
05-03-2021

Klantenservice bar en bar slecht

Nu al spijt dat ik klant ben geworden van Youfone. Zou per 1 maart geactiveerd worden. Nu is het 5 maart en nog geen internet. Alla aansluitingen zijn in orde. Zelfs een monteur van KPN langs geweest en die gaf groen licht.

Probeer contact op te nemen met klantenservice maar sta iedere keer minimaal 30 minuten in de wacht. Drama! Zeker in deze tijd met het thuiswerken niet te doen gewoon. Dit kost mij letterlijk klauwen met geld.

Yvon

Geen contact klantenservice

Ik krijg geen contact, zit al 32 minuten aan de telefoon

Al's het goed is ga ik vandaag over?

Dat voorspelt niet veel goeds