Youfone reviews

2.4

Joane
03-06-2021

Perfecte kwaliteit voor lage prijs

Mijn 2 tienerzoons en ik hebben nu 2 jaar een abonnement bij Youfone. Af en toe doe ik een check om te bekijken of Youfone voor ons nog het voordeligst is. Maar elke keer blijkt bij Youfone blijven voor ons de beste en goedkoopste keuze. Het gebruik van de app is heel duidelijk en overzichtelijk. Ik blijf voorlopig zeker nog bij Youfone!

Voordelig en goed netwerk

Voordelig en een goed netwerk door Europa

Arno
03-06-2021

Bellen met Youfone is perfect.

We hadden KPN-bundel, maar met Youfone weten we vooraf wat we kwijt zijn per maand.(bellen/sms-en)

We hebben een jaarcontract om te proberen, maar we zijn er erg tevreden over, en gaan dit zeker verlengen.

Het overstappen van KPN naar Youfone liep perfect, en we werden goed geinformeerd over de status.

Dit hadden we eerder moeten doen.

Dimphy

In een woord, geweldig!

Overal goed bereikbaar,ben er blij mee.

Darrell
03-06-2021

Uitstekende dekking voor een topprijs!

Ik ben nu al bijna 4 jaar klant van Youfone en ik in al die tijd nog nooit geen bereik gehad of een storing meegemaakt. De verbinding is altijd snel en sterk en dat voor een super lage prijs. Ik kan niet veel abbonementen vinden die minder kosten. Ik vind de email meldingen wanneer je het grootste gedeelte van je bundel hebt gebruikt ook super handig voor die vakanties waar de data erdoorheen geslurpt wordt. Al met al gewoon top!

Lieuwe

Goede prijs/kwaliteit verhouding

En dan ook nog korting met vriendendeal

Elianne

Top provider!

Super goed provider! Goed abonnement voor een lage prijs! Bereik/verbinding altijd en overal top! Heel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar SimOnly van Youfone!

03-06-2021

Geen gedoe het werkt gewoon.

Ik raad vaak Youphone aan bij fam en vrienden.

René

Zeer goed abbonement

Zeer goed abonnement ,snel internet en goeie connectie makkelijk overzicht met de youfone app

ik raad het aan!

Gustaaf

Klantvriendelijk en voordelig

Concurrerende tarieven, heldere administratie, klant gerichte attitude.

Chantal
03-06-2021

Goede prijs voor mooie bundel

Precies goed voor mijn puber die op deze manier niet al te veel zakgeld kwijt is maar toch naar hartelust kan bellen met vrienden en naar spotify kan luisteren onderweg naar school.

Hosnani

Goed kwaliteit

Ik had een abonnement bij simple maar met veel problemen.sinds dat ik overstapte naar Youfone heb ik geen problemen.

Jacobine

Goed netwerk en prijs

Al lange tijd bij deze provider, nooit problemen gehad qua bereik of dergelijke. En dat voor een goede prijs.

03-06-2021

Uitgebreid abonnement voor prima prijs

Wij, mijn vrouw en ik, hebben beiden hetzelfde abonnement (vrij bellen/sms, 10GB) en daar zijn wij zeer tevreden mee. Met name de 10 GB (was bij afsluiten een aanbieding, dubbele bundel) is erg makkelijk in het buitenland (Europa). Zonder extra kosten onderweg online blijven. Tot nu to.e (3 jaar) nooit een storing gehad qua verbinding of uitval. Rekeningafschriften zijn duidelijk en eenvoudig te vinden op de site. Tenzij er een heel goed aanbieding voorbij komt qua prijs, houden wij dit abonnement

Gre

Allerlei aanbiedingen

Youfone raad ik iedereen aan heeft super aanbiedingen

Saskia

Goede sim only

Ik heb nog nooit problemen gehad bij youfone. Goede service ook.

Tamara

Perfect geregeld

Goede service. Perfect om een mailtje te ontvangen als de data voor 80% op is!

03-06-2021

Nog nooit problemen gehad.

Duidelijk, goedkoop en probleemloos.

Marianne
03-06-2021

Met Youfone val je niet uit de toon !

Hele goede ervaringen,nooit geen problemen!

Arjan

Goed en goedkoop

Zeer betaalbaar. Prima dekking via het KPN netwerk. Goede service via de website en app: de meeste zaken rondom abonnement en contract zijn eenvoudig online te regelen.

Niets dan lof voor Youfone!