Youfone reviews

Super

Heb geen klachten Mobiel altijd bereik 👍

Carla

Altijd bereik

Altijd bereik met mijn telefoon. Abonnement op maat.

Maartje

Erg tevreden, altijd bereik

Ik zit het meeste van de tijd op wifi, maar als ik gebruik maak van het netwerk is het altijd bereikbaar en snel. De prijs is erg prettig en de kwaliteit is erg goed, de perfecte combinatie.

Alfons

Det wat het belooft

Prettige klantenservice in de winkel. Goed en gedegen advies. Geeft wwar voor je geld.

Top

Alles waarbij tot nu toe heb moet regelen ging zonder problemen. Moest ik iets weten heel netjes en correct behandeld aan de telefoon niets dan lof

Dirk

Altijd verbinding!

Nog nooit problemen gehad met verbinding van gsm en internet, prima provider.

Yvonne

Prima en geen problemen

Ik heb geen slechte ervaringen en daarom vind ik het prima!

04-06-2021

Prima abonnement tegen een zeer aantrekkelijke prijs

Ik kon toestel overnemen met nummerbehoud. Makkelijk en keurig op de juiste datum door Youfone ingeregeld met een zeer scherp tarief. Geen enkele klacht over kwaliteit van het netwerk of de verleende service

Chak

Aanrader!

Wil je een goede provider waar je niet teveel voor betaald. Kies dan Youfone.

Altijd bereik, goede acties en een prima service.

Voornaam
04-06-2021

Ironisch genoeg ben ik 2 dagen geleden overgestapt.

En toch kan ik Youfone aanraden!

Ik ben ruim 5 jaar klant geweest en was altijd zeer te spreken over de service zoals de MyYoufone app en website voor het inzien van je bundel, factuur en andere gegevens. Ook werkt schakelen met de klantservice op een snelle manier.

Helaas konden ze de prijs van de concurrent niet evenaren met betrekking tot een onbeperkt abonnement en ben ik dus uiteindelijk toch overgestapt naar een andere provider.

Bedankt Youfone

Ik ben al jaren klant bij Youfone en inmiddels is de helft van mijn familie ook overgestapt. Ik heb nog nooit geen bereik of last van storingen gehad. De prijs kwaliteitsverhouding bij Youfone is helemaal top.

Inge
04-06-2021

Top service en levert wat is afgesproken!

Ik vind sim only van Youfone ideaal. Het lage maandbedrag t.o.v. de mb's is prima. Ik ben nu altijd bereikbaar zonder een abonnement te moeten aangaan en ik kan mijn nummer behouden. Ook de maandelijkse factuur is helder en overzichtelijk. Ben echt dik tevreden over Youfone, zou het zeker aanraden.

Saskia

Super provider!

Zowel met thuis internet als telefoon abonnement overgestapt. Onwijs tevreden. Nog nooit problemen gehad en een overzichtelijke app

Goede en snelle service

Goede prijs kwaliteitverhouding, goede en snelle service, prima netwerk; aanrader

Tevreden klant

Prima prijs-kwaliteit, duidelijke app en goed overzicht van je verbruik

Miranda

Heel tevreden

Al 2 jaar heel tevreden, met 1 maar, de data gaat zo snel op 😉 dus waarom geen onbeperkte sim only pakketjes voor een mooi prijsje?

Sabine

Dekkend netwerk

Ik had op de camping slechte dekking en ben toen overgestapt naar Youfone. Inmiddels al een jaar of 5 klant, na een 2-jarig abonnement ben ik flexibel in het aanpassen van mijn abonnement en dat werkt voor mij heel goed. zeker met start corona even op onbeperkt bellen zetten ivm geen thuistelefoon meer.

Uitstekende provider

Sinds 1 jaar klant bij Youfone, nooit een probleem of storing gehad, dus gewoon erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader dus!

04-06-2021

Super netwerk voor een betaalbare prijs

Ik ben onlangs overgestapt van een andere provider. Ik betaal nu stukken minder en het netwerk is naar mijn mening ook nog eens veel beter. Ongelofelijk dat dit kan. De overstap is vlekkeloos verlopen en per e-mail ben ik steeds goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Kortom erg blij met Youfone!

Alida

Bevalt heel goed

Ik heb nooit geen slechte ervaring gehad altijd goed bereik en een goede prijs