Youfone reviews

2.4

Petra
29-05-2020

Blij

Super blij mee met mijn abbo

Liesbeth
28-05-2020

Goedkoop snel gewoon het beste voor you

Ik had een abbenement besteld en vrij snel binnen.

Alles wordt prima geregeld wordt netjes geholpen ze weten waar ze over praten.gewoon top!

Nils

Neem dataplafond!

Scherpe prijzen, maar tip: neem een dataplafond. Er is een gedragscode vanuit de overheid: transparantie mobiel datagebruik. Deze hebben meeste grote telecomaanbieders ondertekend. Wanneer ondertekend (door de aanbieder) is de aanbieder verplicht je te laten weten wanneer je over de databundel heen gaat. Echter heeft Youfone deze niet ondertekend en kwam ik hier zelf op erg vervelende manier achter nadat ik in maand 2 van mijn sim only abbonement 1 GB over mijn bundel was gegaan (dit is volgens EU wetgeving verplicht). Hiervoor krijg je dan doodleuk een rekening van 100 euro geserveerd, terwijl ik 15 euro betaal voor 10GB internet. Wettelijk kun je hier niets tegen doen. Dus denk je tegen scherpe prijs een abonnementje af te sluiten; neem een dataplafond. Dit kost je per maand iets meer maar hierdoor stopt je internet automatisch wanneer je over je bundel gaat en kom je dus ook niet voor (grote) verassingen te staan. Behalve deze streek heb ik verder geen problemen met ze gehad, overal gewoon internet en sinds ik het dataplafond heb ingesteld geen extra kosten gemaakt.

Salman

Altijd goed bereikbaar

Ik ben blij dat ik bij Youfone abonnement heb genomen ik heb altijd een goede bereik en kan overal internet gebruiken

Gioia

Erg teleurgesteld in Youfone

Erg teleurgesteld in Youfone, ze hebben duidelijk geen problemen om klanten te verliezen. Ik moet over 3 maanden verlengen en ik zag dat het sim-only abonnement wat ik nu heb €1,50 goedkoper is geworden dan toen ik het afsloot.

Ik dacht nou ik ben vrij tevreden met Youfone en wil opzich wel verlengen

Dus vroeg aan de chat of ze dan voor die 3 maanden mij die 4,50 korting kunnen geven en dan hebben ze gegarandeerd een verlenging erbij. Nee nee dat gaat niet en aparte korting kon ook niet gegegeven worden. Aangezien ik erg teleurgesteld was in dit antwoord heb ik gebeld met de klantenservice.

Ik bedoel wil je echt de kans dat je een klant verliest alleen om €4,50 te besparen. Het antwoord is blijkbaar ja want ik kreeg daar hetzelfde te horen. Ik had al korting (toch kwam ik €1,50 hoger uit dan nu, dus leuke korting maar niet heus) en ze doen niet aan "geld geven" aan klanten, hor klein dat bedrag ook is.

Jammer Youfone, mij ben je kwijt als tevreden klant. Hoop dat het de €4,50 waard is

Prima prijs/prestatie

Simkaart snel geleverd en probleemloos geactiveerd.

App om verbruik te monitoren werkt goed.

Positieve ervaring met klantenservice.

Stef
28-05-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijk contract zonder verassingen. Ook de app maakt het makkelijk om je contract en kosten te managen.

Agnita

Goede dekking

Goede dekking graad geweldige service snel geregeld zeker een aanrader

Siki

Youfone goed voor you

Master blij mee

Kian

Het is goedkoop

Goede prijs/ kwaliteit internet mag af en toe wel wat sneller.

Christine

Alles volgens verwachtingen

Ik ben tevreden met mijn contract en contact met youfone :)

Johanna

Aanrader

Prima abbonnement voor een redelijke prijs

Sjakkie
28-05-2020

Goede kwaliteit voor een lage prijs!

Ik vind dat je veel MB’s, etc. krijgt voor een lage prijs. Ik maak ze nooit op, maar betaal alsnog minder dan bij mijn vorige abonnement. Ook heb ik overal goed bereik en heb ik nog niet ervaren dat ik een E’tje krijg bij bereik bovenin het scherm. Dit had ik wel soms bij mijn vorige abonnement.

28-05-2020

Zeer tevreden, aanrader, ik zeg doen!

Prijs is zeer aantrekkelijk, werkt optimaal. Het is heel fijn dat je bericht krijg als je dataplafond in zicht is en deze kun je ook zo instellen dat je er niet per abuis overheen gaat. Al met al zijn wij zeer tevreden en raad ik youfone aan!

Carla
28-05-2020

Zeer tevreden over youfone.

Lekker onbeperkt bellen, extra fijn in deze corona tijd. En een grote

databundel zodat ik kan beeldbellen met mn familie en vrienden, zodat we elkaar niet hoeven te missen.

Erna

Prima

Prima provider waar je makkelijk je abonnement kunt aanpassen aan je wensen voor meer of minder belminuten en meer of minder MB's.

Aanrader.

Manon

Ideaal

Het abonnement is ruim voor het kosten die ik maak. 10 euro -> 5gb en 200 bel/sms. Heb overal goed bereik, schiet nooit over mijn plafond. Echte aanrader!

28-05-2020

Scherpe prijs en goede dekking

De overgang verliep erg soepel.

Su

Doet wat het moet doen

Nergens problemen mee en een prima dekking!

Michelle

Fijn

De app werk heel fijn je kunt precies zien hoeveel mb je over hebt. Je kan ook heel gemakkelijk je abonnement aanpassen. De facturen zijn ook heel duidelijk en overzichtelijk.

Ik vind Youfone echt heel fijn!