Youfone reviews

2.4

Tony

Fijne provider

Ben op aanraden van mijn zus overgestapt naar youfone en erg blij er mee Goedkoop, goed bereik en plafonds die je zelf in kan stellen

05-11-2018

Overal bereik en lage kosten

Op vakanties in binnen en buitenland (in Europa) overal goed bereik en voor dezelfde kosten als thuis. Lekker makkelijk en geen gedoe met open wifi en zo. Veilig en goed en goedkoop: mooi toch. Bedankt:-)

Melissa

Goedkoop en goed

Sinds 4 maanden ben ik overgestapt van Ziggo naar Youfone ik was alle prijsverhogingen zat. Nu heb ik ook gewoon goede tv en ben ik blij dat ik eredivisie voetbal kan kijken zonder bij te betalen.

29-10-2018

Belabberd slecht tv abonnement

Internet werkt prima, maar tv werkt erg slecht. Continu haperingen, vastlopers, niet synchroon lopen van geluid en beeld, helemaal geen geluid en geen beeld, steeds dezelfde fout "common http error (schijnt al heel lang bekend te zijn bij Youfone dat de error er is), etc. En het mooiste komt nog.ze zijn alleen bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00u tot 17.30u. En als je ze mailt omdat je vaak nachtdiensten hebt of overdag werkt, dan krijg je het antwoord dat je maar moet bellen. Lieve mensen, dat gaat niet! Ik werk overdag of ik slaap overdag! Ik ben klaar met Youfone, heb het net een paar maanden. Hun leveren niet het product wat je als consument mag verwachten. En ze leveren al helemaal geen service.

Jantine
24-10-2018

Top provider.

Vandaag heel prettig geholpen door de klantenservice. Sinds een paar maanden een Sim- Only abonnement bij Youfone. Vandaag met de auto vertrokken naar Frankrijk. Eenmaal over de grens geen data meer. Meteen gebeld, instelellingen stonden verkeerd. Nu weer bereik! Bedankt Youfone!

Arjan
24-10-2018

TV abonnement en héél slecht

Echt te triest. Opnemen is een drama. ( loopt het uit dan neemt hij niet verder op ) Heeeeeeel veel storingen. Hierover al meerdere keren gemaild. Maar er wordt niets gedaan.

Ik zou hier nooit meer een abonnement nemen!

Lisa
23-10-2018

Prima aanbieder!

Goedkoop vergeleken met mijn vorige aanbieder. Bereik is prima! Helemaal top!

Wouter
16-10-2018

Weinig service

De rekening vallen vaak hoger uit dan verwacht, niet de moeite om er een abbonement af te sluiten

12-10-2018

Tv en internet voor een mooie prijs

Begin dit jaar ben ik overgestapt van Ziggo naar Youfone met zowel tv als internet. Dit bevalt mij tot nu uitstekend. De internetverbinding is met 100mbps snel genoeg voor mij en het tv platform ziet er netjes uit.

Carlos
10-10-2018

Prima dienst en voordelig

Nooit problemen gehad en lekker goedkoop. Heb ook tv genomen, ook goedkoper dan bij de andere en heb alle zenders.

Fred
10-10-2018

Tevreden over mobiel

Mijn ervaring is louter positief, erg behulpzame en adequaat opgeleide mensen. Dikke 10

09-10-2018

Internet is prima, tv kan niet slechter

TV hapert, afstandbediening reageert niet of traag, opnemen werkt vaak niet, of er mist e.e.a. Wifi geen idee, die gebruik ik niet.

Ed
07-10-2018

Alles in 1

Wat een slechte service heeft dit bedrijf sedert 20 juni klant via Sloop de crisis en het is echt crisis ik kan na 3 decoders, 20 e-mails naar klantenservice en talloos telefonisch contact nog steeds niet normaal tv kijken en ik heb de hoop opgegeven ik zit de rit uit omdat een rechtsgang meer geld kosten als het jaarabonnement maar waarschuw een ieder ga niet in zee met Youfone

07-10-2018

Interface tv kan stukken beter

Nu half jaar alles in 1. Ben redelijk enthousiast (vooral de prijs). Wel een paar tekort koningen. Interface tv is niet gebruiksvriendelijk. Bij 80% van de opnames ontbreken de laatste 5 minuten. Voor zover ik dat kan nagaan is dat ook niet in te stellen. Verder is internet niet stabiel. Elke maand moet de experiabox wel gereset worden. Maar ach, de prijs maakt veel goed.

Huib
03-10-2018

NEE NEE NEE NEE NEEEEE! NIET DOEN!

14 dagen bedenktijd, je krijgt het pakket pas na een maand! pure oplichting!

Internet werkt amper via dsl niks is waar van de mogelijke snelheden die ze je voorhouden.

En dan tv kijken. Vergeet het maar. Belachelijke resolutie, haperend beeld en gewoon droevig.

Technische ondersteuning komt niet verder dan: heb je de reset button al geprobeerd?

Na onderzoek blijkt op ons adres het eigenlijk niet eens mogelijk te zijn om een snelheid te halen om tv te kijken. Maar youfone smeert je evengoed zonder blikken of blozen een contract aan dat je alleen maar voor veel geld afkopen!

Oplichting!

Waardeloos! zonde van de tijd en het geld!

Meteen rechtsbijstand inschakelen!

Tim
02-10-2018

Kosten ondanks belplafond

Voor mijn zoon een sim only abonnement afgesloten met belplafond. Terug uit Duitsland volgt er een rekening van 80 EUR. Het schijnt zo te zijn dat het belplafond niet geldt in het buitenland, ook heeft hij geen waarschuwings sms ontvangen wat normaal wel zo is. De medewerker van Youfone gaf telefonisch aan dat het idd om een fout ging en de facturering niet klopte. Ze zag in het systeem dat er idd een belplafond was en er geen sms was verstuurd. Daarna via de mail bericht dat er geen sprake is van een fout maar het belplafond dus niet van toepassing is. Helaas is dat niet duidelijk op het moment dat je het belplafond instelt. Dan miet je eerst de voorwaarden 'buitenland' lezen. Ik vind dit echt heel klantonvriendelijkheid. Waarom zou het belplafond buiten NDL niet gelden. Mijn indruk is dat veel klanten op deze manier torenhoge facturen Ontvangen en de pot van Youfone stroomt vol!

Maarten
26-09-2018

Youfone tv: goedkoop = dubbel duurkoop

Youfonetv… doe het niet. Je betaalt weinig voor een slecht product… en de 14 dagen bedenktijd is een wassen neus en misleidend: die gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet vanaf dat je het in gebruik neemt (Wat minimaal een maand later is, oftewel. waarom adverteer je daar dan mee) en dan pas kom je erachter hoe vreselijk slecht de kwaliteit is… haperingen (heel veel haperingen + beeld dat soms minuten lang uitvalt), slechtste interface ooit, zeer slecht/blikkerig geluid met een hoge piep en verschillen in volume, afstandsbediening met 3 knoppen zo’n beetje, oftewel super onhandig…. Vreselijk veel spijt van, een waardering van 1 ster is te veel voor dit product. Contract opzeggen kon door mijn 12 maanden volledig te betalen… wat een desillusie. Nooit meer. Doe het niet. tip.

Job
26-09-2018

Waardeloze interactieve tv

Ik heb sinds 3 weken Youfone. In deze drie weken heb ik alleen nog maar frustraties gehad. Youfone heeft bijna dagelijks storingen, pauzeren optie werkt voor geen meter, opnemen werkt voor geen meter, indien je de klantenservice belt krijg je standaard te horen dat het erg druk is en dat je beter later kunt terug bellen, klantenservice is maar tot 18.00 uur bereikbaar, klantenservice reageert slecht op e-mails, al met al is het een en al drama.

Loek
25-09-2018

Spijt - spijt - spijt!

Ik heb YouFone -all-in. Niet ontevreden over internet en vaste telefoon. Maar TV is zwaar kl.! De keren dat je onder een uitzending wordt gestoord door stilstaand beeld of complete uitval a.g.v. "Common HTTP-error" zijn niet te tellen. Ik ben toentertijd overgegaan vanwege lage kosten en de aanprijzing vanwege KPN-netwerk. Dat zegt dus helemaal niets als de software niet deugd. Ook waardeloze afstandsbediening. Je zapt je een slag in de rondte, want geen nummertoetsen. Kan nog wel even doorgaan, maar dan ben ik nog wel even bezig. Het is al een heel verhaal geworden, maar ik wil er nog wel drie letters aan toevoegen: KMP!

TTT
23-09-2018

YoufoneTV

Waardeloze dienst YoufoneTV, begin er niet aan en blijf lekker bij de grote jongens! Alle apps van youfone zijn daarnaast ook waardeloos. Dit soort bedrijven hadden na een faillissement nooit meer herstart mogen worden.