Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Youfone neemt mijn klacht niet serieus.
1. Ik activeer een dataplafond.
2. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn dataplafond in is gegaan.
3. Ik krijg een hoog factuur omdat ik over mijn data ben gegaan.
4. Ik neem contact op met Youfone en zei zeggen dat ze de verkeerde datum in de bevestigingsmail hebben gezet en dat mijn dataplafond pas de aankomende maand ingaat.
Dit kan je toch niet maken?! Ik heb vol vertrouwen gebruik gemaakt van mijn internet, wetende dat ik een dataplafond heb ingesteld. Ik heb immers een bevestigingsmail gekregen.
Ik heb zelfs geen sms gekregen dat ik bijna over mijn data heen zou gaan, of dat ik over mijn data heen ben gegaan. ...
BEHOEDT UZELF VOOR DEZE PURE ELLENDE! Youfone is werkelijk waar de meest onprofessionele partij die ik ooit heb meegemaakt! Recentelijk dacht ik gebruik te kunnen maken van de vriendenkorting middels een nieuw af te sluiten sim only abonnement van 1 maand. Noch uit de actievoorwaarden, noch uit mijn contact met Youfone bleek dat deze korting niet van toepassing zou zijn op abonnementen met een looptijd van 1 maand. Sterker nog, een Youfone medewerker heeft mij zwart op wit verteld dat de korting zou gelden. Daarnaast werd in de contractsbevestiging vermeld dat de EUR 10 zou worden verrekend. Helaas vertikt Youfone nu de korting te verschaffen en zij wenst de discutabele actievoorwaarden (die uiteraard in de tussentijd zijn veranderd!) niet tegen zich te laten gelden. De financiële afdeling houdt zich van de domme en gaat verder geen dialoog aan. Mensen, behoedt uzelf en ga niet met deze wanpartij in zee!
Ik ben erg tevreden. Ik kan mijn MB's, SMS-jes en minuten zelf instellen. Zelf bepalen of ik wel of geen internet in het buiten land wil, mijn eigen toestel kiezen en heb ook nog eens een goede dekking tegen een zeer goedkope prijs per maand.
Geen honderden euro's per jaar omdat je er zo nodig een toestel bij moet huren. Ideaal.
Heb een groot pakket met onbeperkt bellen en 4000 MB data en vind de klantenservice uitstekend en word snel geholpen. Komt denk ik omdat ik een groot pakket heb afgesloten. (Tegen een laag tarief :P )
Na de eerste maand was er teveel gerekend bij de factuur. Na een belletje was dit gelukkig opgelost en kreeg ik mijn geld terug. Super klantenservice voor de prijs die je betaald!
Dat is wat ik bij Youfone vind. Zelf heb ik niet zoveel verstand van mobieltjes en abonnementen. Vaak bel ik Youfone of ze zaken voor mij willen aanpassen of als ik mijn abonnement wil verhogen. Elke keer word ik vriendelijk geholpen en ook snel, vandaar dat ik ze ook een warme douche wil geven, zoals dat bij Radar zeggen.
Heb een maand gratis kunnen bellen en internetten door de goede actie! Nog een vriend van mij heeft een abonnement afgesloten dus volgende maand weer 10 euro korting. Ik ben er zeker blij mee
Na slechte dekking (in mijn geval) met T-Mobile nu zeer tevreden met Youfone. Heb het eerst een poosje geprobeerd met een per maand opzegbaar contract.
Maar door de goede ervaring nu naar een voordelig tweejaar sim only contract. Ik hoef niet meer anders.
Na een tip van een vriendin ben ik bij Youfone beland. Eigenlijk kon ik heel de provider niet maar omdat mijn vriendin er zat ben ik ook overgestapt. Ondanks ik de provider niet kon ben ik tevreden met wat ik betaal. De prijs is zeer laag en de bundel is in verhouding met wat ik krijg zeer gunstig. Ook lees ik dat mensen soms geen bereik hebben, heb ik gelukkig geen last van.
Youfone past de regels aan bij het aanpassen van je databundel.
Ik sloot eind december 2014 een data abonnement van 500mb af met GEEN buitenbundelkosten data.
Bij meer dataverbruik dan de bundel zijn er dan geen extra kosten maar gaat de snelheid naar 64 Kbps. In maart had ik mijn bundel opgehoogd naar 1000 mb. Dan blijkt dat ik een maand later niet meer terug kan naar 500 mb en ik krijg ineens veel kosten voor dataverbruik buiten de bundel. De data buiten de bundel is héél duur. Nieuwe regels in 2015.
Ik kreeg een waarschuwingsmail met de volgende tekst: Momenteel heb je 100% van je dataplafond verbruikt. Je kunt je datalimiet aanvullen of wijzigen via de MyYoufone pagina.
De internetsnelheid wordt nu automatisch verlaagd naar 64Kbps.
Op de website staat ook nu nog dat als je een bundel erbij koop de snelheid weer wordt hervat.
Reactie van Youfone is simpel: ik had maar een dataplafond in moeten stellen dat kan vanaf 2015. Bij een verbruik van 100% word je dan afgesloten voor uitgaand verkeer.
Youfone had laatst voor het eerst in 1 jaar dat ik er zit een storing met het netwerk. Voor de rest is alles uitstekend verlopen en ben ik een tevreden klant!
Youfone verkoopt goedtkope Sim Only en heb nog nooit last gehad. Vind Youfone een goed bedrijf!
Super. Makkelijk af te sluiten, nummerbehoud goed geregeld, goede dekking en lage kosten. Wat wil je nog meer.
KIJK UIT! Al mijn superkorte gesprekken werden afgerond naar 2 minuten in plaats van naar één minuut (wanneer ik op voicemails belandde bijvoorbeeld). Ik ga proberen dit recht te krijgen, maar het onvergefelijk dat het uberhaubt gebeurd!
Vanaf het begin van mijn contract met Youfone ben ik erg tevreden met hun dienst. Facturen zijn altijd laag, heb voldoende aan mijn belminuten en klantenservice is goed bereikbaar.
Na 12 januari toen mijn nr werd overgezet paar dagen niet kon bellen ivm storing blijkbaar nu eindelijk weer bereikbaar. Hoop dat de provider qua bereik goed is
Had een verzoek geplaatst op 29-12 om een bundel te wijzigen en ondanks de 5 werkdagen respond termijn niets gehoord. Echter bij telefonisch contact heeft mevrouw Alexandra alsnog de wijziging doorgevoerd per 01-01-2015 ik wilde haar bij deze complimenteren
Nieuwe simkaart besteld omdat ik een nieuwe telefoon had gekocht. Zou 5 werkdagen kunnen duren, had hem de volgende dag al in huis. Gelijk gebeld om te activeren, binnen 10 minuten was ie actief.. Echt heel snel!
Mijn abonnement is pas een paar dagen actief bij Youfone. De overstap van T-Mobile naar Youfone ging heel soepel, ik heb mijn simkaart van Youfone ruim 2 weken voor het begin datum gekregen en het werd ook automatisch geactiveerd.
De prijzen van Youfone zijn het goedkoopste in Nederland, meer providers moeten ook zo goedkoop zijn.