Youfone reviews

2.4

Duncan Sumter
06-11-2015

Word niet geholpen

Youfone neemt mijn klacht niet serieus.

Duncan Sumter
23-10-2015

50 euro bedrogen

1. Ik activeer een dataplafond.

2. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn dataplafond in is gegaan.

3. Ik krijg een hoog factuur omdat ik over mijn data ben gegaan.

4. Ik neem contact op met Youfone en zei zeggen dat ze de verkeerde datum in de bevestigingsmail hebben gezet en dat mijn dataplafond pas de aankomende maand ingaat.

Dit kan je toch niet maken?! Ik heb vol vertrouwen gebruik gemaakt van mijn internet, wetende dat ik een dataplafond heb ingesteld. Ik heb immers een bevestigingsmail gekregen.

Ik heb zelfs geen sms gekregen dat ik bijna over mijn data heen zou gaan, of dat ik over mijn data heen ben gegaan. ...

Ewoud
20-10-2015

Niet mee in zee gaan

BEHOEDT UZELF VOOR DEZE PURE ELLENDE! Youfone is werkelijk waar de meest onprofessionele partij die ik ooit heb meegemaakt! Recentelijk dacht ik gebruik te kunnen maken van de vriendenkorting middels een nieuw af te sluiten sim only abonnement van 1 maand. Noch uit de actievoorwaarden, noch uit mijn contact met Youfone bleek dat deze korting niet van toepassing zou zijn op abonnementen met een looptijd van 1 maand. Sterker nog, een Youfone medewerker heeft mij zwart op wit verteld dat de korting zou gelden. Daarnaast werd in de contractsbevestiging vermeld dat de EUR 10 zou worden verrekend. Helaas vertikt Youfone nu de korting te verschaffen en zij wenst de discutabele actievoorwaarden (die uiteraard in de tussentijd zijn veranderd!) niet tegen zich te laten gelden. De financiële afdeling houdt zich van de domme en gaat verder geen dialoog aan. Mensen, behoedt uzelf en ga niet met deze wanpartij in zee!

Eva
29-05-2015

Ik ben erg tevreden!

Ik ben erg tevreden. Ik kan mijn MB's, SMS-jes en minuten zelf instellen. Zelf bepalen of ik wel of geen internet in het buiten land wil, mijn eigen toestel kiezen en heb ook nog eens een goede dekking tegen een zeer goedkope prijs per maand.

Geen honderden euro's per jaar omdat je er zo nodig een toestel bij moet huren. Ideaal.

RVDG
20-05-2015

Een tevreden Youfone Gebruiker

Heb een groot pakket met onbeperkt bellen en 4000 MB data en vind de klantenservice uitstekend en word snel geholpen. Komt denk ik omdat ik een groot pakket heb afgesloten. (Tegen een laag tarief :P )

ErikJan
15-05-2015

Klein foutje op de factuur maar wel erg lage prijs

Na de eerste maand was er teveel gerekend bij de factuur. Na een belletje was dit gelukkig opgelost en kreeg ik mijn geld terug. Super klantenservice voor de prijs die je betaald!

W den Besten
13-05-2015

Top geholpen

Dat is wat ik bij Youfone vind. Zelf heb ik niet zoveel verstand van mobieltjes en abonnementen. Vaak bel ik Youfone of ze zaken voor mij willen aanpassen of als ik mijn abonnement wil verhogen. Elke keer word ik vriendelijk geholpen en ook snel, vandaar dat ik ze ook een warme douche wil geven, zoals dat bij Radar zeggen.

E. Balvers
11-05-2015

Makkelijk en snel!

Heb een maand gratis kunnen bellen en internetten door de goede actie! Nog een vriend van mij heeft een abonnement afgesloten dus volgende maand weer 10 euro korting. Ik ben er zeker blij mee

SPDJ
05-05-2015

Youfone Ideaal!

Na slechte dekking (in mijn geval) met T-Mobile nu zeer tevreden met Youfone. Heb het eerst een poosje geprobeerd met een per maand opzegbaar contract.

Maar door de goede ervaring nu naar een voordelig tweejaar sim only contract. Ik hoef niet meer anders.

Anouk
30-04-2015

Goedkoop bellen zonder kwaliteitsverlies

Na een tip van een vriendin ben ik bij Youfone beland. Eigenlijk kon ik heel de provider niet maar omdat mijn vriendin er zat ben ik ook overgestapt. Ondanks ik de provider niet kon ben ik tevreden met wat ik betaal. De prijs is zeer laag en de bundel is in verhouding met wat ik krijg zeer gunstig. Ook lees ik dat mensen soms geen bereik hebben, heb ik gelukkig geen last van.

T.Boterman
30-04-2015

Klant wordt ongemerkt met buitenbundelkosten opgezadeld. Dat is misleidend

Youfone past de regels aan bij het aanpassen van je databundel.

Ik sloot eind december 2014 een data abonnement van 500mb af met GEEN buitenbundelkosten data.

Bij meer dataverbruik dan de bundel zijn er dan geen extra kosten maar gaat de snelheid naar 64 Kbps. In maart had ik mijn bundel opgehoogd naar 1000 mb. Dan blijkt dat ik een maand later niet meer terug kan naar 500 mb en ik krijg ineens veel kosten voor dataverbruik buiten de bundel. De data buiten de bundel is héél duur. Nieuwe regels in 2015.

Ik kreeg een waarschuwingsmail met de volgende tekst: Momenteel heb je 100% van je dataplafond verbruikt. Je kunt je datalimiet aanvullen of wijzigen via de MyYoufone pagina.

De internetsnelheid wordt nu automatisch verlaagd naar 64Kbps.

Op de website staat ook nu nog dat als je een bundel erbij koop de snelheid weer wordt hervat.

Reactie van Youfone is simpel: ik had maar een dataplafond in moeten stellen dat kan vanaf 2015. Bij een verbruik van 100% word je dan afgesloten voor uitgaand verkeer.

Eva Dekker
14-04-2015

Al ruim 1 jaar klant en geen problemen

Youfone had laatst voor het eerst in 1 jaar dat ik er zit een storing met het netwerk. Voor de rest is alles uitstekend verlopen en ben ik een tevreden klant!

ErikJan
26-03-2015

Goedtkoop en geen klachten

Youfone verkoopt goedtkope Sim Only en heb nog nooit last gehad. Vind Youfone een goed bedrijf!

Louiza
10-03-2015

Toppie

Super. Makkelijk af te sluiten, nummerbehoud goed geregeld, goede dekking en lage kosten. Wat wil je nog meer.

Youfone-klant
17-02-2015

False facturen

KIJK UIT! Al mijn superkorte gesprekken werden afgerond naar 2 minuten in plaats van naar één minuut (wanneer ik op voicemails belandde bijvoorbeeld). Ik ga proberen dit recht te krijgen, maar het onvergefelijk dat het uberhaubt gebeurd!

Donna
22-01-2015

Goede ervaring

Vanaf het begin van mijn contract met Youfone ben ik erg tevreden met hun dienst. Facturen zijn altijd laag, heb voldoende aan mijn belminuten en klantenservice is goed bereikbaar.

16-01-2015

Storing youfone

Na 12 januari toen mijn nr werd overgezet paar dagen niet kon bellen ivm storing blijkbaar nu eindelijk weer bereikbaar. Hoop dat de provider qua bereik goed is

Nika Patay
08-01-2015

Super ervaring met de klantenservice

Had een verzoek geplaatst op 29-12 om een bundel te wijzigen en ondanks de 5 werkdagen respond termijn niets gehoord. Echter bij telefonisch contact heeft mevrouw Alexandra alsnog de wijziging doorgevoerd per 01-01-2015 ik wilde haar bij deze complimenteren

Yette
02-01-2015

Goede service

Nieuwe simkaart besteld omdat ik een nieuwe telefoon had gekocht. Zou 5 werkdagen kunnen duren, had hem de volgende dag al in huis. Gelijk gebeld om te activeren, binnen 10 minuten was ie actief.. Echt heel snel!

18-12-2014

Top provider!

Mijn abonnement is pas een paar dagen actief bij Youfone. De overstap van T-Mobile naar Youfone ging heel soepel, ik heb mijn simkaart van Youfone ruim 2 weken voor het begin datum gekregen en het werd ook automatisch geactiveerd.

De prijzen van Youfone zijn het goedkoopste in Nederland, meer providers moeten ook zo goedkoop zijn.