Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wij kochten een keukenmachine de Bosch MUM48A1/08
Levering ging prima ,maar na een kort jaar ingebruik werkte het apparaat niet goed er kwamen ratelen geluiden uit.
Hier contact op genomen met de serviceafdeling van Coolbleu.
Dat is op zich al een uitdaging, ik ging in de wacht en dat duur best lang.
Na een keer of vijf gebeld te hebben en lang wachten gesproken met Nine, Andy, Emma, en Rick die allemaal lieten weten gho wat naar nu.
Ook nog pakweg 5 a 6 mails over track en trace codes en welk onderdelen ik nu miste.
Ik miste de drie raspschijven de deeghaak en de garde plus de stalen kom.
Ik moest n.l. alles op verzoek van Coolbleu op sturen
en niet alleen het apparaat.
Er kwam wel een plast hulpstuk mee terug waar je mee kan raspen maar zonder raspschijven heb je er niets aan.
Vervolgens moest ik het FD: nr en E: nr opsturen zodat bij de fabriekant nieuwe onderdelen besteld kon worden.
En toen kwam Rick die had er nog eens goed naar gekeken en was tot de conclusie gekomen dat er alleen maar een apparaat is in geleverd en daarna retour naar mij was verstuurd.
Dan is het toch wel heel vreemd dat de plastick rasphouder wel meer terug gekomen is.
Hier ben ik als leugenaar weg gezet en iemand uit het magazijn veegt zijn straatje schoon.
Kwam dat even goed uit voor Rick, wat een hele slechte service
Mensen doe hier je voordeel met onze slechte ervaring.
Verwacht nul service
Ik verwacht hier helemaal niets van
Een ontevreden klant
Altijd snel geleverd, goede prijs, iets stuk dan zonder gedoe gerapareerd of nieuw. Klantenservice tot laat bereikbaar. Kortom service gericht. Alsof je bij de plaatselijke winkel koopt
Cool blue is top. Alleen nu met Corona moet je je pakket in een tijdsblok afhalen. Als je dat wilt wijzigen dan kan dat niet, dat is jammer. Klantenservice is erg druk en je moet lang wachten, net als het wachten om je pakket te ontvangen. Het product was dan wel weer top.
Echt top service ??
Betalen is lastig / 3 x geprobeerd
Bezorging correct uitgevoerd, volgens de vooraf
bekend gemaakte verzendingsprocedure.
Goede ervaring, vorig jaar goede aankooptegoeden airco
In heel veel gevallen is alles goed, soms heb je je als klant verkeken op de afmeting of gebruiksgemak.coolblue doet dan niet moeilijk als je het artikel terug zend.
Goed bezorgd en leuk apparaat
Een mooi product en nog supersnel geleverd, wat wil je nog meer.
Vriendelijke bezorger, tijdens het neerzetten van de vriezer gaf de bezorger tips en instructies over het gebruik. Top service!
Snelle, perfecte afhandeling.
Altijd prima, maar nu wel jammer dat er zoveel printers uitverkocht zijn.
This is my go-to for online purchases, very fast and reliable deliveries. Excellent post-purchase costumer services, returning, refunds and warranty work flawlessly and you always end happy with the outcome!
Ik had een nieuwe macbook nodig en ben er dit keer zelf uitgekomen zonder hulp van externen omdat de productomschrijving bij Coolblue goed functioneert. Ook heb ik (bijna) in 1x alles in huis vanwege hun goede suggesties. Tja, ze kunnen niet weten dat ik mijn oude scherm op deze laptop wil aansluiten.
Goede informatie en adequate behandeling.Toppie
Snel geleverd. Netjes verpakt. Goede service. Zeker voor herhaling om er wat bij te bestellen
2 keer een bestelling gedaan bij Coolblue. Beide bestellingen snel ontvangen! Over de eerste bestelling een vraag en ik werd super vriendelijk en goed geholpen. Aanrader dus! Ik ga hier zeker weten vaker bestellen.
Mooi snel binnen en het product werkt uitstekend
2 producten met een 2e kans profiel aangeschaft. Producten zagen er nog prima uit en werken naar behoren.
Zelfs 2e kans producten blijken een 1e klas kwaliteit te hebben.