Goede productbeschrijving op de website en zeer snelle bezorging!
Bovendien vaak een zeer goede prijs.
Goede duidelijke voorlichting , hulp bij keuzes . Snelle levering
Erg fijne winkel. App en fysieke winkel werken goed samen! Erg vriendelijke mensen, vaak een beetje duurder dan andere winkels maar wordt ruimhartig gecompenseerd door snelle en professionele service
Super snelle levering, zonder emissie, door een erg vriendelijke bezorger, goed geregeld Coolbleu!
Gemakkelijk te bestellen via een overzichtelijke website. Goede bezorgservice en informatie over bezorging.
Gewoon Top.en op tijd
's Avonds vlak voor 24.00 uur besteld en de volgende middag werd mijn bestelling al bezorgd. Ideaal voor wanneer je met spoed iets nodig hebt!
De bestelling werd de dag erna bezorgd. Top! Klantenservice was telefonisch ook makkelijk te bereiken.
Altijd vriendelijke en betrouwbaar. Duidelijke site. En eerlijke prijzen 😊
Coolblue's keuze is handig
Ik ben tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
Snelle levering! En je wordt prima op de hoogte gehouden per mail.
De bestelling ging snel en zonder problemen. De volgende dag kon ik mijn headset afhalen in de winkel. Tussendoor goed op de hoogte gehouden van alle statussen en acties.
Snelle service. Goed vergelijken . Goed product.
Bestelling was super snel binnen en ben blij met het product.
Bestelling is goed verlopen en levering de volgende dag zoals aangegeven.
Goed 10 blij mee
Beste en snelste service
Ik had een tweedehands switch gekocht waar accesoires ontbraken, dit werd snel en netjes opgelost. Helaas toen ze mijn zwevend nieuwe account (waar de bestelling mee was gedaan) met degene hadden samengevoegd die ik al had is wel het oude adres behouden terwijl dit niet zo telefonisch was besproken. Hierdoor (en ook door mijn onoplettendheid) kwam mijn nieuwe bestelling bij mijn oude adres aan.
Normaal gesproken ben ik tevreden over de service van Coolblue, en ja er kan 'een keertje' natuurlijk iets mis gaan. Geen probleem. Maar nu slaan ze echt de plank volledig mis. Een laptop binnen de garantie aangeboden voor reparatie. Reparatie duurde al enkele weken (heel vervelend zonder laptop!), terug gekregen en laptop deed het gewoon niet, weer terug voor reparatie, weer wachten. Weer laptop teruggekregen, binnen het uur viel de laptop weer uit. Ik wilde een definitieve oplossing. Nee, ik moest de laptop voor de 3e keer aanbieden voor reparatie. Na aanmelding kreeg ik bericht 'uw product valt buiten de garantie'. Bizar! Uiteindelijk toch geregeld en opgestuurd. Pakket kwijt door PostNL. Ik zou van Coolblue zéker binnen 3 dagen wat horen. Nee hoor, zelf gebeld: 'nee is binnen 6 dagen'. Weer niks gehoord. Toen 'binnen 9 dagen'. Weer niks en prompt opeens weer een mail: uw laptop valt buiten de garantie! En nu al maanden zonder laptop.