Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Had bij bol.com een fornuis besteld maar kreeg na 4 dagen wachten bericht dat ze deze niet konden leveren. Toen bij Coolblue gekeken. Het zelfde fornuis konden ze gelijk leveren. Dag erna binnen en alles goed geregeld. Top bedrijf
Service van Coolblue is geweldig. Heel fijn dat ze een kwartier van tevoren een sms sturen om te zeggen dat ze komen en als je niet thuis bent bellen ze je op.
Het wekt echt top
verbind snel met je apparaat
Zitten lekker in je oren
Goed geluid
Laad goed en snel op
Van af vrijdag al aan het wachten op bestelling
Ik heb een printer besteld en Cool bleu hield exact bij hoe en wanneer die werd afgeleverd en dat klopte exact
De info op de website over het product klopte, was duidelijk en zorgvuldig samengesteld.
De ondersteuning bij het installeren was duidelijk en prettig.
Bijna altijd zeer tevreden, eerder altijd. Bij het afhalen stonden we zeker een kwartier te blauwbekken in de koude wind, dat was minder. Het duurde ook allemaal heel lang.
Productomschrijvingen zijn erg goed, inclusief productvideo's. Ook de vermelding van vergelijkbare producten is een meerwaarde.
Zeer snelle levering en betrouwbaar. Prijs ls wel wat aan de hoge kant tov de echte prijsvechters.
Alles netjes naar verwachting mogen ontvangen. Leuke benadering per mail en opmerkingen.
Het zijnde kleine dingen die het hem doen.
Laatst bestelde ik een blender. Deze was de volgende dag al binnen. Na drie dagen ging de blender helaas kapot. Zonder enige problemen kon ik de blender retourneren en ontving ik direct een nieuwe. Ook al eens een koelkast gekocht bij CoolBlue. Werd de volgende dag geleverd, geïnstalleerd én m’n oude koelkast werd meegenomen. Echt top!
Keurig op de afgesproken tijd en aangesloten.
Goede service en uitleg erbij .
Kortom dikke 10!
Ik had een externe harde schijf besteld. Met een levering binnen 24 uur. Ik zou de bestelling ophalen bij de winkel in Den Haag. Vlak voordat ik de bestelling ging ophalen werd ik gebeld met de mededeling dat de levering er toch niet zou zijn. Er werd verwacht dat de schijf er morgen zou zijn. Per mail zou dat bevestigd worden. Gelukkig belde en mailde ze dat ik toch al vandaag terecht kon. Mooi staaltje slecht nieuws goed brengen en toch je best doen om een teleurstelling te voorkomen
Bestelling geplaatst, goede communicatie, snelle en nette levering en product werkt perfect zoals beschreven.
Bestelling gedaan bij cool bleu waar direct aangegeven werd dat er vertraging kan ontstaan door de sneeuw. Maar tot mijn verbazing kwam het een dag eerder dan aangegeven, heerlijke verrassing
De volgende dag geleverd en door vakmensen geïnstalleerd en opgehangen. Uitstekend!
Lekker simpel bestellen.
Snel geleverd ondanks het winterse weer.
Makkelijk online bestellen en snelle levering.
Alles werk altijd goed en als er problemen zijn laten ze het tijdig weten
De gekochte camera is perfect. Had wel wat zorgvuldiger verpakt kunnen worden.
De aanvullende aanbevolen set bevat een tas waar de camera niet in past.
Klantenservice kwam ik telefonisch niet doorheen. Email hierover is nog niet beantwoord.
Op retourformulier moet je een specifiek vervangend product aangeven. Waarvan ik niet weet wat het moet zijn. Ik had juist voor de aanbevolen aanvullende set gekozen omdat ik er vanuit ging dat dit de juiste spullen zouden zijn. Dus een passende tas. hopelijk gaat cool blue dit nog oplossen.
Mijn Smartphone was kapotgegaan. Heb een nieuwe Samsung Galaxy A21s besteld bij Coolblue via de telefoon en vertelde dat ik NIET aan internetbankieren doe en bij afhalen in deze Corona/Lockdown tijd met Pin wilde afrekenen. Dit kon werd mij door de telefoon verteld. Helaas bleek dit niet zo te zijn dus kreeg ik mijn nieuwe telefoon NIET mee! Snel terug naar huis zusje gebeld die WEL aan internetbankieren doet en zij heeft betaald.Toen weer terug naar het afhaalpunt om de telefoon af te halen. Dat kon toen. Heb gevraagd of de oude simkaart even voor mij ( 70 plusser ) in de nieuwe Smartphone gezet kon worden maar ook dit was i.v.m. de Corona maatregelen niet mogelijk ondanks dat ik de enige klant op dat moment was en op een paar meter afstand van de "service"medewerker stond. Jammer . Toch ben ik blij met mijn nieuwe Smartphone van Coolblue. Collega's op t werk ( ben vrijwilliger ) hebben mij geholpen met het overzetten van de simkaart en installeren . Het is niet anders het was overmacht. Bedankt Corona . Bedankt Lockdown! Dus svp iets meer aandacht wat betreft de betaling mensen want niet iedereen gebruikt internetbankieren. Belangrijkste blijft dat ik toch blij ben met al mijn producten die ik de afgelopen jaren bij Coolblue heb gekocht.