Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Voor mijn oude moeder via de klantenservice een bestelling met wat bijzonderheden doorgegeven. Alles is professioneel opgepakt en alle afspraken zijn nagekomen. Dat noem nog eens top in deze tijd!
Elke keer perfect. En uiterst responsieve en behulpzame klantenservice!
Snel en toch vriendelijk voor het milieu.
Want op de fiets kwam ‘t pakket aan.
En een hele vriendelijke bezorgster. Top!
Goede site met goede info. Mogelijkheid tot vergelijken, filmpjes van product, snelle levering. Top
Hele fijne medewerkers.
Ik had vragen over een 2TB interne hardeschijf van Seagate. Dit omdat ik mijn Acer Nitro 5 wou upgraden. Er werd gelijk naar het model nummer gevraagd en ik stond maar 1 minuut in de wacht. In die ene minuut had de medewerker wie ook nog is super vriendelijk was, de juiste schijf gevonden op de specificaties van mijn laptop. Ze vroeg me om mijn email. Ik kreeg gelijk alle nodige info wat ik wou weten en ze had de info ook verteld. Met andere worden super service en erg snel en doeltreffend. Deze lui van coolblue hebben echt verstand van de producten die ze verkopen en weten meteen al wat je zoekt, wil en of nodig hebt.
Super snelle levering. Goed en netjes verpakt.
Wederom een slechte ervaring, dure tv gekocht was in voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. 7 dagen later en 100 keer sorry voor manco's op het sorteer platform en 3 keer tevergeefs een middag vrij genomen was ik het zat en heb de order geannuleerd. Helaas net voor het weekend dus nog minimaal 5 dagen wachten voordat ze mijn geld terug storten.
Wijs advies vertrouw "not so cool blue" nooit met hun zg volgende dag leveringen, ik heb nu bij bcc besteld en die zeiden 2 dagen levertijd en hij was perfect op tijd en nog goedkoper ook.
Ik kan mezelf een Coolblue-er noemen. Als je hier in huis Coolblue roept begint alles te trillen. Alles komt bij hen vandaan. Zelfs deze MacBook waar ik de review mee schrijf.
Ben altijd tevreden geweest over Coolblue. Levering was snel, service wat top! iets kapot of achteraf toch niet goed? Terugsturen kon altijd. Voor onze nieuwe winkel hebben we een aantal goederen nodig. Ik begon bij de oven en Wasmachine. Deze hebben wij besteld op zondag en zouden woensdag worden geleverd. Duurt al wat langer dan we waren gewend maar dat is prima. Ik heb er voor gezorgd dat ik thuis was. De boel moest natuurlijk worden aangesloten alvorens vrouw lief van haar werk thuis kwam. Hele woensdag geen Coolblue. Krijk ik ineens een mailtje, Sorry, vandaag niet bezorgd. terwijl ik in de ochtend nog een sms kreeg met een tijdsvak. Evengoed even gebeld. Zou vrijdag worden bezorgd. Zelfde verhaal als eerder beschrevenen, ook met dezelfde afloop. Geen Coolblue, geen wasmachine geen oven. weer bellen. Zaterdag word het nu geleverd. Inmiddels ben ik over de zeik, ik zorg dat ik mezelf vrijmaak, maar het is voor niks. Zaterdag, een mooie lente dag, loop ik de hele dag in en rond het huis, want Coolblue zou immers komen. tussen 09.00 en 18.00 uur. Om 18.00 uur weer een Coolblue. Gebeld en bedankt voor de rit. Stort het geld zsm maar terug. Ik annuleer de boel. Ik ben er onwijs klaar mee aan het lijntje gehouden te worden. Ze komen niet meer een sorry op niveau. Een klant is niks waard blijkt, ja een korting van 40 euro kon ik krijgen. het gaat mij niet zozeer om heel veel meer retour krijgen. Maar 40 euro krijgt een ieder met een klacht. Deze klacht is elke keer maar opgestapeld. Er zat voor een paar duizend euro in de pijplijn. van een soundbar, tv tot koffieapparaat voor de winkel. Maar ze verdommen het om goed en inhoudelijk naar de zaak te kijken. Dat vind ik serieus een kwalijke zaak. Want op deze manier, zijn ze mij kwijt als klant.
Nou, de ene dag besteld en de volgende dag in huis en volledig op hoogte gebleven van de "route".
Beter kan het niet.
Dus een dikke tien!
Stofzuiger kapot,dus nieuwe bestellen. Snel een goede gevonden en zo besteld.
Binnen no time bezorgd, dus mijn vrouw kan weer aan het werk!
Als je zeker wilt weten dat de service, kwaliteit en prijs, goed en eerlijk is. Dan moet je bij Coolblue zijn!
Makkelijk en betrouwbaar
Vriendelijk jongeman bracht mijn pakketje aan de deur, inderdaad met een glimlach.
Prima service. Wat beter kan is volgens mij het assortiment in de fysieke winkel. Daar wil je assortiment wat je wilt ‘passen en proberen’, zoals een toetsenbord, een TV, headphones etc
Geweldige bezorger maakt een omweg om voor de tweede keer mijn bestelling af te leveren
Mvg Adrie
Netjes geleverd oude product meegenomen 👌
Ruime keuze uit kwaliteits producten en super snel geleverd
Ook bij afhalen wordt je gastvrij ontvangen. Nu nog even de corona wegvaccineren, en dan krijgen we weer een kopje koffie tijdens het korte wachten.
Nu wordt alles weer lekker schoon met Miele powerwash twin dos. En mooi weer dus alles aan de lijn en klaar is het wasje van 5 personen.Top heeft moeder ook een lekker weekend. Rise and shine!
Zelfs voor digibeten is bestellen eenvoudig.
Zgn. "afhalen is sneller" is wat ssimpel gesteld. Het kan bijna nergens.