Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zie de titel.
Ik had iets besteld maar door weersomstandigheden zou het een dag later bezorgd worden.
Oke een goed argument.
De dag daarop werd ik op de hoogte gebracht wanneer het pakket aan zou komen d.m.v track&trace.
Een tijdje later werd er sms jes verstuurd hoelaat!
Eerst om het half uur daarna na 15 min.
Correct en vriendelijk precies naar 15 min werd pakket afgeleverd.Zeer tevreden over deze vriendelijke benadering en aflevering .
Zaterdag besteld en zondag ontvangen!
geen gezeur met werkdagen :)
Zeer klantgericht en professionele voorlichting
Kreeg het juiste advies voor de aankoop van een laptop.
Snelle levering van phillips hue!
Ondanks alle corona gerelateerde maatregelen was het afhalen van de bestelling werkelijk een fluitje van een cent! Met een grote glimlach ontvangen worden maakt net het verschil! Dank voor de geweldige én supersnelle service bij de afhaalbalie. (Een van de vele balies!)
Snelle bezorging en fijne klantenservice. Ik bestel graag bij coolblue
Gezien al het gedoe met het weer en de drukte bij de bezorgdiensten wordt gewoon zonder meerkosten op zondag afgeleverd.
Excellent!
Zaterdagavond besteld en zondag bezorgd. Wasmachine en droger stonden binnen no time te draaien. Super vriendelijke en professionele bezorgers en installateurs.
Coolblue biedt uitstekende service en goede productinformatie. Een voorbeeld voor alle online retailers.
Ik heb een bestelling retour gestuurd. Ik heb een bewijs van Post NL. Drie weke laten nog geen geld terug. Ik zie dat het pakketje is aangekomen bij Cool Blue maar ze gaan een onderzoek instellen, in hun eigen bedrijf en ik moet op mijn geld wachten, €150,-.
Dus ik moet wachten tot jullie interne onderzoek is afgerond en dan krijg ik misschien mijn geld?
Ik per omgaande mijn 150,- euro terug.
Buiten de ruime keuze, goed advies en snelle levering, word ik er ook vrolijk van als de bezorger weer met een leuke doos voor de deur staat.
Ga zo door!
Ondanks de overmatige sneeuw toch nog snel bezorgd. Alle roem, ook voor de bezorgers!
Allereerst heb ik bij Coolblue 2 laptops gekocht. Bij de productomschrijving stond dat je gratis een jaar lang Norton virusscanner cadeau krijgt. Hiervoor kreeg ik netjes op tijd twee codes voor toegestuurd per mail. Maar toen ik daar gebruik van wilde maken, bleek dat ik eerst al mijn gegevens inclusief creditcard moest opgeven. Hiermee sloot ik dus gelijk een abonnement mee af en mijn gratis cadeau zou automatisch worden omgezet in een betaalde service. Dit voelde voor mij niet aan als iets cadeau krijgen.
Een paar dagen later heb ik nog twee harde schijven besteld met software om je data te beschermen. Deze software is niet werkend te krijgen, ook niet na een paar pogingen door een bevriende collega van mijn IT afdeling. Hierna heb ik contact gezocht met de klantenservice van Coolblue. Ipv het verschil in prijs terug te betalen vergeleken met de versie zonder software (20 euro) wilde Coolblue alleen het volledige retour/bestelproces in behandeling nemen. Dit leek mij een omslachtige, tijdrovende en kostbare oplossing voor het verschil van 20 euro. Maar ik kreeg nul medewerking om dit probleem simpel op te lossen. De lach op mijn gezicht die mij beloofd werd, is inmiddels wel verdwenen.
Zeldzaam slechte service. Zaterdag besteld, de maandag gekozen voor bezorging, en niet geleverd. Zou maandag klaarstaan in magazijn en dan bezorgd worden waarschijnlijk dinsdag. Dinsdag naar weer contact gehad en nu is het: sorry meneer maar deze wasmachine is niet leverbaar, terwijl deze nog wel op de site staat alleen nu een paar tientjes duurder. Kansloos bedrijf wat zegt snel te leveren en alles voor een glimlach doet terwijl je glashard voorgelogen wordt en zelfs bij fouten die coolblue maakt de klant moet opdraaien voor de laatste euro. Dit geeft maar weer aan dat lokaal kopen uiteindelijk sneller en eerlijker handel is.
Eens maar nooit weer coolblue. Coolblue laat klanten janken.
Ik heb een tech21 case besteld voor de I phone 12 pro max op zaterdag en had m maandag al in de bus.
Prima service en duidelijk.
Prima communicatie
Goede klantvriendelijkheid
Levering op tijd, met diverse meldingen wanneer de bezorger precies voor de deur zou staan!
Een heel goede communicatie tijdens het proces dat vind ik belangrijk , je wordt echt als klant behandeld net alsof je in de winkel staat , kortom heel warm
Snelle leverig ondans slecht weer