Op zoek naar een nespresso apparaat.
Prijs 't zelfde als bij anderen. Dan let je op andere zaken. Die stonden mij aan. Dus mijn eerste bestelling bij jullie.
Verrast door de leuke updates per mail. Kreeg er een positief gevoel door en verheugde mij nog meer op mijn bestelling.
Keurig conform de afspraak geleverd.
Jullie doen alles voor een glimlach, met een glimlach en daardoor zit ik hier met een grote glimlach 😊.
Het is gewoon een fantastisch bedrijf. Altijd mijn startpunt bij het zoeken naar nieuwe zaken vanwege hun fenomenale keuzehulpen. Daarnaast vaak een scherpe prijs. Service en oplossingsgericht bij problemen. Een fijne partner!
Top levering en goede info! En mooie tv!
Zeer snelle bezorging van de printer.
Heel snel in huis en perfect volgens bestelling geleverd.
Hele goede ervaringen duidelijke overzichtelijk en snelle service en levering.
Altijd vrolijke vriendelijke mensen!
Het product was netjes op tijd, goed verpakt. En alles zat erin, werkt ook goed naar behoren.
Heel erg tevreden en blij mee!
Keuzehulp bij aanschaf laptop. Gemakkelijk te bestellen, te volgen na verzending, volgende dag in huis in een prima verpakking! Kortom, alles naar tevredenheid.
(De laptop ook.)
Van bestelling op de website tot levering van mijn bestelling, alles verliep precies zoals het hoort, perfect dus! Ben al jaren een hartstikke tevreden klant, service met een glimlach wordt wat mij betreft helemaal waargemaakt😇
Makkelijk en eenvoudig bestellen en ontvangen
Snel geleverd, prima.
Goede UI en UX op de coolblue website en app. Zoeken, filteren en bestellen gaat eenvoudig en snel en de uitleg/tips bij verschillende producten is ook erg handig.
Snelle levering en fijne website
Goede ervaring duidelijke website met veel tips .
Levering op afgesproken tijd , product goed
Altijd snel geleverd met een lach van de bezorger
Bezorging was perfect, omdat we ruim tevoren wisten hoe laat die zou plaatsvinden. Installatie van de Bose (aansluiten op internet) was bepaald lastig omdat deinstructies niet vermeldden dat dit via Bose Music moet.
In 2021 een Samsung tv gekocht bij Coolblue. Deze ging onlangs kapot, net een paar maanden buiten de garantie. Contact opgenomen met de klantenservice met de vraag wat zij daarin zouden kunnen betekenen, het is immers niet gebruikelijk dat een tv al zo snel kapot gaat. Antwoord van Coolblue: NIETS, de garantie is voorbij. Nog een aantal malen aangedrongen, beroep gedaan op wettelijke garantie, beroep gedaan op coulance. Antwoord: NIETS, probeer het eens bij Samsung. Dit terwijl de wettelijke garantie regelt dat je dan claimt via de koper en niet via de fabrikant. Uiteindelijk een nieuwe tv gekocht, rechtstreeks bij Samsung. Het zat me toch niet lekker. Dus via mail een bericht gestuurd naar de klantenservice van Coolblue, aangegeven dat ik via mijn rechtsbijstandsverzekering hiertoe was geadviseerd. Dat begrepen ze helemaal. Mijn tv kon op kosten van Coolblue worden nagekeken en als er mij niets te verwijten viel zou de tv binnen garantie gerepareerd worden. Helaas . Coolblue had ee