Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Levering en communicatie super.
Onlangs aanspraak gemaakt op garantie (wasdroger) en ook dit ging heel soepel
Er zijn geen 3 wascaps meegekomen bij de bestelde wasmachine. Als je hier over de klantenservice wil bellen sta je eerst een half uur in de wacht.
Alles ging prima, alleen leveren had wel wat sneller gemogen, dinsdag besteld, zaterdag in huis, volgens site 1-2 dagen
Gewoon komen op de afgesproken tijd
Heerlijk
Door het winterse weer werd de levertermijn enkele keren uitgesteld. Contact opgenomen met de klantenservice en vriendelijk te woord gestaan. Alle opties doorlopen, maar helaas geen passende oplossing. Er werd tijd genomen en geluisterd, ook al was er geen oplossing. Toch tevreden doordat je als klant serieus wordt genomen.
Ondanks melding dat onze bestelling afgeleverd zou zijn, deze niet ontvangen. En nu mogen wij als consument dagen wachten totdat partijen (coolblue en hun vervoerder PostNL) er een keer achter zijn waar het pakket wel/niet is.
Niet de volgende dag maar 3 dagen later werd mijn product pas geleverd. Dat is niet wat men beloofd op de site!
Bezorging :Geen schuld aan Coolblue maar PostNL
Verder de beveiligingskabeltjes: foute bevestiging, zelf met een ringetje opgelost!
Maar niet iedereen heeft deze ringen!
DUS melden aan de leverancier!
Komt al 3x achter elkaar niet afspraak na.! op maandag besteld, donderdag levering.
stuurt wel op vrijdag? ook al te laat een bericht dat het tussen 9:45 en 10:45 afgeleverd gaat worden.
daar ben ik voor thuis gebleven, voor niets blijkt later als er een mail komt die om 22:33 is verzonden met een sorry
dit is nu al de 3x keer al de afgelopen 3 maanden ik ben er klaar mee
Coolblue doet bijna alles goed zo is de service altijd goed en is het zoeken naar een product met behulp van filters geweldig waardoor je zo goed als altijd het juiste product vindt.
Ondanks de gladde wegen snelle levering en heel vriendelijke bezorgers
Als vanouds. Gewoon vertrouwd goed
Handig zoeken via de website, makkelijk bestellen en binnen 4 dagen netjes bezorgd.
Opnieuw ben ik weggeblazen bij een nieuwe order bij Coolblue. Dit keer kochten we een Eufy deurbel en drie bijbehorende camera's. Niet alleen was het een topaanbieding voor een hele scherpe prijs (die ik nergens anders ben tegengekomen), maar ook de levering was wederom exact op tijd. Hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgen weet ik niet, maar Coolblue blijft mij er iedere keer positief mee verrassen. Of het nu hun aanbiedingen zijn, de mensen die het afleveren of de service achteraf als er iets fout is gegaan, het maakt allemaal niet uit. Coolblue is voor mij een van de weinige webwinkels waar de dingen zijn zoals ze moeten zijn: goede waar en uitstekende service krijgen voor je geld! Daarom mag Coolblue bij mijn volgende bestelling gerust mijn nieuwe deurbel komen uitproberen.
Ging in het begin even iets mis met de verzending maar werd in no time opgelost
Bezorgers waren ook zeer vriendelijk en correct
Zeer tevreden, makkelijk te bestellen, snelle levering en een vriendelijke bezorger! ??
Mooie selectie, super service!
We bestellen al ruim 15 jaar bij Coolblue en we zijn nog steeds dik tevreden. Nooit problemen gehad. Ook als er iets kapot gaat is de service erg goed.
Ik snap dat je alleen een mening wilt delen als er iets fout gaat. Maar ik vind dat ze ook verdienen te horen als het goed gaat.
Best mooi dat je een mailing krijgt over tevredenheid, terwijl je je bestelde artikelen nog niet ontvangen hebt. Al 5 dagen wordt de leverdatum opgeschoven, maar volgens de track en trace heeft PostNL nog niks ontvangen. Mail naar de klantenservice gestuurd maar (nog) geen reactie. Betreffende Ordernummer: 51289343
Tv met soundbar gekocht. Tv voldoet prima, soundbar is niets voor mijn oren. Dus die gaat retour.
Probleem - monteurs van coolblue hebben de dozen meegenomen, dus kan niets terugzenden in de originele dozen. Dus klant zoek jij het maar lekker uit, want ook de winkel mag ik niet bezoeken.
Vandaar ja en nee