Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb een 2de keus bericht gekocht. daarbij zouden alle onderdelen zitten maar dat bleek niet het geval te zijn. Ik werd super geholpen bij de help desk; het zou nagestuurd worden en in 2 dagen binnen zijn. Nu een week later echter nog niets ontvangen en verwacht ik het dus ook niet meer. Ik kan nog steeds niet aan de slag met mijn apparaat
Een koffiezet apparaat besteld en de volgended dag keurig op tijd geleverd. Top.
Ik moet hem alleen nog in gebruik gaan nemen, dat lijkt nog wel een klusje. Maar oude koffie automaat moet je nooit wegdoen voor je een nieuwe hebt geïnstalleerd. Anders heb je geen koffie.
Groet J. W.
Gewoon in 1 woord geweldige service
Producten zijn up to date Prima kwaliteit Probleem ermee Medewerkers denkt met je mee Opgelost wordt het altijd Hoeveel moeite het ook geeft Er wordt niet om heen gedraaid Fout is Fout en wordt opgelost Altijd blije medewerkers met persoonlijke benadering
Mijn Samsung A50 van 11 maanden oud laad niet meer op. Na urenlang (2 dagen) geprobeerd de Seviceafdeling te bellen, zijn we afgehaakt, want dat is dagen werk.
Op de site staat dat Coolblue 2 jaar garantie geeft op de bij hun gekochte telefoons, maar we wisten natuurlijk dat we dat wel konden vergeten natuurlijk.
Ook staat op de site (dat moet je aanklikken) dat de reparatie voor de oplaadadapter € 59,00 zou kosten, maar niets is minder waar.
Om 13:00 een afspraak gemaakt, en nadat we eerst in een lange rij heb gestaan, heb ik binnen gezegd dat ik een afspraak heb . Een vriendelijke jongeman liep voor mij uit naar de service/reparatiebalie.
De vrouw achter de balie zij met enige stemverheffing en snauwend dat we voor de verkeerde balie stonden, maar het volgnummer wat we hadden stond wel boven de balie aangeklikt.
Na enkele minuten naar achteren te zijn geweest, kwam ze terug met het toestel, en zei ze "ik moet 'm opsturen, want er zit een verkromming in, en daar gaat veel geld kosten, de oplaadadapter is kapot, u heeft de oplaadkabel er te snel uitgetrokken"
Ook zei ze met harde stem dat ik niet boos moest worden. Witheet ben ik de winkel uitgelopen.
Een paar honderd meter verderop ben ik een winkel van EuroComputers ingelopen, die mijn toestel voor € 53,72 ex btw zonder problemen gelijk heeft gerepareerd.
Coolblue, jarenlang vertel ik tegen vele mensen dat jullie goede service geven, dat klopt als je iets koopt, maar zeker niet voor de nazorg.
Ed de Callafon
Rotterdam
Als je de site opent is alles zo gemakkelijk te vinden met voldoende informatie over het te bestellen product. Je word op de hoogte gehouden en alles loopt gesmeerd bij Coolblue.
Petje af.
Jan.K.
Had een nieuwe hoofdtelefoon nodig voor het vele thuiswerken. Op de site van Coolblue goed verschillende opties kunnen vergelijken. Uiteindelijk voor de beats studio 3 gekozen vanwege gebruiksgemak, batterijduur, looks en pairen met al mijn Apple-devices. Scherpe prijs en snelle levering. Echt als pluspunt; bezorging op de fiets om zo ook de CO-2 footprint zo klein mogelijk te houden. Top!
Helemaal blij met de zak die de jongen op de fietsfieuw van Coolblue kwam brengen. Helemaal fris en fruitig op tijd kwam hij aangefietst uit Elst. Een kleine gesprekje over de rit hier naar, leuke ontmoeting op de donderdagmiddag!
Duidelijke communicatie. Overzichtelijk en helder. Top!
Duidelijke website en productinfo. Goede prijs.
En daadwerkelijk binnen 24 uur leveren.
Top!
Makkelijk website en snelle levering
Draadloze deurbel besteld volgende dag afgeleverd prima koop
- Zaterdag besteld, zondag in huis
- Vriendelijke bezorger
Erg knap van een bedrijf met deze omvang. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Met een eigen account is online winkelen eenvoudig, kwaliteit is goed, en een volle winkelwagen betaal je gemakkelijk, en wordt alles vlot thuis geleverd.
Helaas niet bezorgd op de dag die ik had aangegeven, een dagje later, maar dat zal wel door de coronadrukte bij de bezorgers komen. Alles prima!
Heel tevreden. Nette medewerkers en duidelijk uitleg over de aankoop
TV stuk en nieuwe besteld. Dag later geleverd. Oude meegenomen. Vriendelijke bezorging.
Ik heb deze week airpods besteld en ben zeer tevreden over de service van cool blue. Ze werden snel bezorgd en tijdens de bestelling kon ervoor gekozen worden om de airpods te verzekeren of extra’s erbij te bestellen. Zelf heb ik geen van beide gedaan, maar de mogelijkheid is fijn!
Vriendelijke telefoonniste goede en snelle bezorging
Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, hebben uitmuntende klanten service