Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Prima, snel in huis
De bestelling werd gauw verwerkt en verzonden, zelfs in corona-tijd.
Snelle verzending, product als omschreven.
Fijne webshop waar de levering ook goed is geregeld. Uitgebreiden keuze in producten met duidelijke informatie.
Heb 's avonds een chromebook besteld en de volgende morgen stond er al om 10.00 uur een bus voor de deur met de nieuwe computer, prima .
We hebben een hoofdtelefoon voor onze zoon besteld voor zijn thuis schoolwerk. Alleen het ontvangen van de doos creëerde al een glimlach.
Snel geleverd. Goed product en goede prijs.
Geleverd volgens afspraak
Product netjes verpakt en op tijd bezorgd. De bezorger kwam het zelfs boven aan de trap brengen. De website is ook nog eens erg overzichtelijk, waardoor ik goed heb kunnen uitzoeken wat voor mij het beste product was. Coolblue doet wat ze beloofd en daar hou ik van!
Grote keuze. Snelle levering.
Het stoomstrijkijzer was wat wij zochten. Mooie prijs. Makkelijk bestellen en de volgende dag bezorgd op een plek waar ik het op kon halen op het moment dat mij goed uit kwam.
Dat is wat mij betreft goed geregeld.
Laat in de avond besteld en vroeg in de avond de volgende dag geleverd , binnen 21 uur ??
Fijne app, fijne mensen, fijne producten. Niets dan lof.
Alles dik voor mekaar en snel geregeld
Snel geleverd, topbezorger!
We bestellen redelijk vaak bij coolblue. Zakelijk en Privé hebben ze een zeer goede aanbod, ook voor zonnepanelen een zeer goed advies gekregen.
Bij mijn laatste bestelling nog een verrassing. CoolblueFietst. Een vriendelijke jongedame die ons pakketje afleverde.
Snel en op tijd geleverd, goede kwaliteit van gasfornuis die ik heb besteld. Niet te duur
Ligt lekker in de hand en vliegt door elk materiaal heen.
Zeer krachtig voor een accu boormachine
Coolblue heeft mijn laptop (binnen garantietermijn) aangenomen in de winkel ter reparatie. Laptop was langzaam en de wifi viel vaak uit. Na 7 weken wachten (!) kreeg ik eindelijk een email met dat de laptop onderzocht was en dit kwam door "gebruikersschade". Een kras aan de buitenzijde had effect op de interne werking, zo vertelde een telefoniste van Coolblue nadat ik erover had gebeld. Een diagnostisch rapport kon ik niet krijgen. Ik moest binnen 2 weken aangeven wat ik wilde doen: Laptop repareren voor 397 euro (nieuw was het 500 euro), laptop ongerepareerd terugsturen voor 40 euro (onderzoekskosten), of laptop kosteloos laten vernietigen. Reageerde ik niet, dan werd de laptop automatisch onherroepelijk vernietigd. Ik heb de laptop ongerepareerd terug laten sturen en laten nakijken door een IT-specialist. Hij constateerde dat er niks aan de hand was en had Windows opnieuw geïnstalleerd. Laptop werkte weer als nieuw. Na een klacht ingediend te hebben heb ik nooit meer iets van Coolblue gehoord en ook niet de 40 euro terug gekregen.
Er werd echt geleverd zoals op de site wordt aangegeven: ik had de volgende dag mijn bestelling in huis!
Het werd overmorgen