Coolblue reviews

9.0
Positief94%
Neutraal2%
Negatief4%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jelle
04-12-2019

Steeds weer afspraken niet nakomen

Ik krijg steeds vaker slechte ervaringen met coolblue. Nu 2x deze week terwijl ik er best veel bestel.

De eerste keer bestelde ik een boel SSD schijven die op voorraad waren, ook in de ochtend waren ze nog steeds op voorraad echter kreeg ik rond de middag bericht dat een collega ze niet meer kon vinden.

Gisteren wederom wat besteld, nu geven ze PostNL de schuld dat zij het zogenaamd niet op tijd konden verwerken (PostNL dus, niet Coolblue). Ook dikke onzin natuurlijk.

Ik weet niet wat er in dat bedrijf aan de hand is, maar het wordt slechter en slechter. En ter compensatie komen ze met 10 EUR vergoeding, die ze van mijn part in hun **** kunnen steken, omdat het voor mij meer schade toebrengt aan klanten doordat ik aan hun mijn belofte niet kan nakomen dan de miezerige 10 EUR die ze je voor je neus duwen waar ik persoonlijk niks aan heb.

Stefan
02-12-2019

Geen garantie en coulance

Coolblue neemt geen enkele verantwoordelijkheid en hecht ook geen waarde aan klantbehoud.

Advies: koop je producten elders.

Want verkopen dat kunnen ze maar de rest is bagger.

Super slechte service!

Heddie
01-12-2019

Garantie ?

1 1/2 jaar geleden een lg tv gekocht bij coolbleu super snel geleverd. Maar dan. Onze tv ging kapot en wij maakte aanspraak op de garantie. Onze tv was niet meer te repareren. Lg geeft akkoord op creditering van het aankoop bedrag. Wij zijn inmiddels 8 weken bezig om ons geld terug te krijgen. Inmiddels hebben wij maar een andere tv aangeschaft want dit kan nog wel maanden aangelopen en je wordt als klant bij de klantenservice maar half gehoord en geholpen. Er zit daar een team die jou mails niet eens lezen en zomaar een antwoordt geven. Voor ons nooit geen coolbleu meer . Al is hub levering nog zo snel kom je om garantie wordt het een hel.

Wij zitten dus na ruim 8 weken nog steeds met een kapotte tv waar nog niets mee gedaan is. Wat een service.

Karin
30-11-2019

Dyson stofzuiger vernietigd

Coolblue heeft zonder mijn uitdrukkelijke toestemming mijn eigendom namelijk een Dyson stofzuiger, vernietigd.

Ton
24-11-2019

Accepteert geen slechte review

Een opmerking over het niet geven van een parkeer uitrij ticket, na het kopen van een apparaat van 600 euro mocht niet in de reviews geplaatst!

Mede een slechte beoordeling over de service van Philips werd geblokkeerd.

Reshena
23-11-2019

Allemaal onzin.

Gister voor 23:59 besteld , bevestiging gehad via de mail waarin staat dat het zaterdag 23 november geleverd word. En ik maar wachten. dus ik bel en jahoor drie keer raden. “sorry mevrouw maar op een of andere manier is het pakketje nooit bij ons weggegaan” waarop ik vroeg dus wanneer komt mijn pakketje dan? “Morgen wordt er sowieso niets geleverd, dus dat word maandag” hmm oke dus dat jullie op zondag leveren is niet waar? “Niet vanuit post NL mevrouw” Dus eindstand , geen verjaardagscadeau voor de jarigejop + het weekend zit er nog even lekker tussen. “Ja mevrouw we kunnen u een voucher aanbieden voor de volgende bestelling” Euhm nee bedankt. Ik bestel hier voor het eerst en het gaat nu al fout voor mij geen tweede keer meer. Meid van de klantenservice zat zo in dr microfoon te hijgen dat het leek alsof ze in een flinke storm zat. Enorm slechte service dit. Ze mogen van mij “voor 23:59 besteld morgen in huis” wel wegschrappen, ze kunnen het namelijk niet waarmaken.

Naomi
22-11-2019

Geukte droger geleverd 0.0 compensatie

Flink beschadigde droger geleverd (deuken in de zijkant). Er is compensatie geboden van 7,5% niet accepteerd i.v.m. niet weten schade binnenkant droger. Product niet meer op voorraad dus moeten bijbetalen voor een andere droger met zelfde specificaties. Besloten alles terug te sturen. Als compensatie en gratis tijdvak aanbieden doet Coolblue niet, je krijgt uiterlijk s'nachts om 2 uur te horen hoe laat ze komen. Meerdere malen aangeven fulltime te werken en overdag niet thuis te zijn. Als je een tijdvak wilt kiezen moet je daarvoor betalen ook al stuur je iets terug omdat Coolblue het niet goed heeft geleverd. Als klant moet je, je maar aanpassen aan Coolblue. Uiteindelijk na veel moeite de droger en tussenstuk kunnen terugsturen, alles meegegeven aan bezorger en nu zijn ze het tussenstuk kwijt en is het maar afwachten of we ons geld terugkrijgen terwijl we voor het tekenen speciaal aan de bezorger die de spullen kwam ophalen hebben gevraagd of hij heeft vermeld dat wij ook het tussenstuk hebben teruggestuurd. Nooit meer Coolblue. Ze hebben qua klantenservice en klantbeleving nog heel wat te leren van Bol.com, die hebben tenminste wel een glimlach op ons gezicht weten te toveren.

Nico
21-11-2019

Slechte kwaliteit slechte service

1) de tweedekans producten van coolblue worden onvoldoende gecontroleerd. Wanneer een defect product wordt teruggstuurd wordt dit zonder controle opnieuw verkocht

2) Indien je dit vervolgs niet binnen de toegestane termijn ontdekt, neem cooblue geen enkele verantwoordelijkheid dit op te lossen en zul je zelf de reparatiekosten moeten betalen voor een "zo goed als nieuw"product. Onzin: "alles voor een glimlach"

Anneke
20-11-2019

Zeer slechte service

Hun garantie is beperkt tot 30 dagen terugstuur mogelijkheid. Is je product buiten die tijd kapot doe maar geen moeite, en gooi het maar weg, Dat is beter voor je gezondheid. Vreselijk die eindeloze omleidingen naar telkens andere medewerkers die vanalles beloven met een ingestudeerde vriendelijkheid. Maar er wordt niets opgelost of gerepareerd. Als je teveel mailt in hun ogen wordt je geblokkeerd.

Een grote verkooptruc die reclame van hun om het binnen 30 dagen terug te kunnen sturen. Dat betaalt de consument door daarna geen service meer te krijgen.

Marcel
17-11-2019

Philips 3200 EP3246/70 alleenverkoop

Volgens mij heeft Coolblue een deal met Philips om de alleenverkoper van dit product te zijn. Is namelijk ook niet via de Philips shop zelf te bestellen.

Daarnaast de grote prijsverschillen:

Coolblue NL: €599

Coolblue BE: €539 (levert dus niet in Nederland)

Dan maar bestellen via Amazon.de voor €549

Toedeloe Coolblue. Eenmaal ergens ander besteld gaat het misschien wel wennen om niet standaard bij Coolblue te kopen.

Lisette
08-11-2019

Zeer slechte service

We hebben dit jaar een GoPro Hero7 aangeschaft bij Coolblue om te gebruiken tijdens onze reis. Helaas werkte de GoPro niet goed: hij viel vaak uit, liep vast of bleef aan staan waardoor de batterij leeg liep. We hebben veel momenten van onze reis niet kunnen vastleggen.

We hebben 2 jaar garantie, dus we dachten dat Coolblue ons hierbij zou kunnen helpen. We hebben het product retour gestuurd.

Helaas is de GoPro onverrichterzake naar ons terug gestuurd. Ze gaven aan dat er niets aan de hand was. Vertrouw niet op de garantie van Coolblue. wij moeten nu een nieuwe GoPro aanschaffen voor volgende vakanties, terwijl we net een nieuwe hebben liggen. Ontzettend teleurgesteld zijn we.

Mookie
07-11-2019

Echt zo boos over het niet bieden van een oplossing!

Ook wij hebben een Samsung Eco Bubble gekocht bij Coolblue. Nu na 3 1/2 jaar het moederboard al kapot. Het is een fabrieksfout en volgens het Non Conformiteitsbeginsel heb ik recht op een werkend apparaat voor minimaal 5 jaar. Het moet vervangen of gerepareerd worden zonder kosten aan mijn kant. We praten hier over de technische levensduur en niet de economische levensduur. Ik mag verwachten dat het product 5 jaar naar behoren functioneert. Heb nu allerlei oplossingen aangeboden om samen tot een oplossing te komen, maar strand elke keer bij de front office medewerkers die het dan weer doorgeven naar de backoffice medewerkers die allen een riedeltje uit een boek afspelen en niet te bereiken zijn. en alles met een glimlach, grrrrrr. Heb aangegeven dat ik eerst wil weten wat de kosten zijn om het moederboard te vervangen. Zo moeilijk moet dit niet zijn, daar het internet vol staat met dit soort defecten van de Samsung Eco Bubble. Ze zouden deze machines niet meer mogen verkopen. Het is een ondeugdelijk product. Na al een twintigtal mails die heen en weer gaan, krijg ik nu ineens van Samsung een mail of ik eerst even een bedrag van €36,30 wil overmaken voor het leveren van de offerte. Je kan je voorstellen dat ik ontplofte!. Inmiddels zit ik al ruim twee weken zonder wasmachine, CoolBlue haar backoffice reageert na 3/4/of 5 werkdagen. en weer met een standaard riedeltje. Nu weer gebeld en aangegeven dat ik woest ben. Dat ik nu persoonlijk contact wil hebben met een manager van de backoffice om samen tot een oplossing te komen, dat ik het standaard antwoordenboek nu wel ken en ze anders in gebreke ga stellen, omdat het nu een principezaak aan het worden is voor mij. Jullie moeten je schamen Coolblue dat jullie dit soort zaken op deze manier afhandelen. Wij waren goede klanten, maar dat is nu afgelopen. Wij gaan een andere leverancier zoeken.

Marinja
06-11-2019

Service om te janken

Zeer slechte services. Een Samsung Eco bubble gekocht die nu binnen 5 jaar voor de tweede keer stuk is. Op internet staat het vol met klachten over deze machine. Cool Blue heeft dus een ondeugdelijk product geleverd en zou dit moeten oplossen. De oplossing van Cooblue (die we na 6 dagen eindelijk te horen kregen) is dat ze 2,85%(!) de reparatie betalen. Om te janken de service van Coolblue.

Hossein
05-11-2019

Philips scheerapparaat

Scheerapparaat Philips gekocht heeft nog garantie maar wordt niet gerepareerd vanwege slijtage aan de ringetje die mes vast maakt .dat noem ik oplichters en waardeloos smoesjes.

Herman
02-11-2019

Reparatie sores

In winkel geholpen door alleraardigste medewerker bij het ter reparatie aanbieden van mijn iPhone (wil niet meer opladen). Alles gecheckt (oa Fmi) door medewerker, vervolgens vanuit winkel opgestuurd.

17-10 Mailtje dat iPhone is aangekomen in magazijn en opgestuurd wordt naar specialist. Op 28-10 een identieke mail.

Op 30-10 mailtje dat het iets langer gaat duren.

Op 1-11 mailtje dat mijn iPhone er aankomt, ik blij valt vertraging mee.

Later op 1-11 mailtje dat ze de iPhone niet in reparatie kunnen nemen omdat FMI nog aanstaat. Dat iPhone retour komt?

Ik volg er niets meer van. Enige conclusie is dat service bij coolblue een puinhoop is en ze er alles aan doen om het issue bij jou te leggen. Dit zodat zij kunnen zeggen dat ze hun beloftes ( binnen 3 weken gerepareerd terug) waar maken.

Peter
02-11-2019

Hele slechte service

Hardware probleem in een peperdure laptop van net iets meer dan twee jaar uit. Sorry meneer, wij vergoeden helemaal niets. Er wordt niet meegedacht, hele slechte service. Geen klant meer, zegt het voort en pas op bij Coolblue.

Jan
31-10-2019

Maak niet waar wat ze beloven

Vrijdagmiddag een bestelling gedaan. De gehele zaterdag thuis geweest, maar helaas. Zondag bericht gestuurd, zou maandag geleverd worden, zei men.

Jammer maandag ook niet, daarom dinsdag weer gebeld.Werd wederom beloofd, dat het woensdag bezorgd zou worden.Kreeg vervolgens een "joepie"bericht, dat wij ons geld teruggestort zouden krijgen, omdat we de bestelling retour hadden gestuurd? Terugstorten ging wel snel, maar ze maakten minder over, dan was betaald. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Voor ons NOOIT geen Coolbleu meer.Kunnen wij ook verder door het leven met een glimlach.Kregen eerder het verzoek van Coolbleu om aan te geven, hoe onze ervaring is met Coolbleu. Hierin aangegeven niet blij te zijn met Coolbleu, en dan ontvang je als bevestiging dat jou mening niet direct openbaar wordt gemaakt, in afwachting van.Hoe bedoelen ze dat, selectief je zelf op zo goed mogelijk presenteren?Mijn advies,kijk verder, er zijn voldoende goedkopere en betrouwbaardere webwinkels of gewone winkels.

Jan
30-10-2019

Verzekering laptop.

2 jaar geleden een laptop voor dochter aangschaft (had ze nodig voor haar studie).

Gelijk een 3 jarige verzekering afgesloten, was hartstikke handig, want als er iets was kwamen ze het aan huis repareren, en als ze het n iuet konden repareren namen ze het mee.

In totaal heb ik 3 medewerkers gesproken.

Nummer 1 hield bij hoog en bij laag vol dat het aan huis repareren NIET in de polis stond, weigerde om naar de "oude" voorwaarden van voor 2018 te kijken, en maakte me effectief voor leugenaar uit alvorens de verbinding te verbreken (JA Coolblue, luister de opnames van 30-10 maar eens nauwgezet terug).

De 2e medewerker (van Belgische komaf) was uiterst vriendelijk, luisterde wel, vond uiteindelijk de juiste versie van de polis, en concludeerde na overleg met zijn superieur dat e.e.a. gewoon aan huis gerepareerd kon worden (het was immers maar een toetsenbord).

Helaas ging er op het moment suprême wederom iets mis met de verbinding, en wederom had ik weer niets!

Nummer 3 had na enige overtuiging toch de goede polisvoorwaarden gevonden, maar meende dat dit wel opgehaald diende te worden, om vervolgens 2 a 3 weken ergens op een reparatie afdeling te liggen.

Die afhaal afspraak kon hij wel maken, maar dan moest ik wel aangeven op welke dag ik de hele dag thuis was, want een tijd of een dagdeel kon vooraf niet aangegeven worden.

Alles voor een glimlach?. laat me niet lachen.

Ik geef bijna 30% van het aankoopbedrag uit om ontzorgd te worden. maar in werkelijkheid bezorgd het je alleen maar meer kopzorgen.

Diep teleurgesteld in CoolBlue

Bas
29-10-2019

Bij Coolblue.nl is NIET alles voor een glimlach!

TV bij Coolblue.nl gekocht, een Philips en deze zit nog in de garantietermijn. De TV vertoont een vervelende storing: Voornamelijk tijdens het zappen naar andere zenders gaat ineens het beeld op zwart. Hij doet dan helemaal niets meer en reageert op geen enkel signaal, wat je ook indrukt op de afstandsbediening. Alleen stroom eraf helpt. Dit herhaalt zich zo om de paar weken. Gemeld bij Coolblue. Coolblue heeft de TV eerst onderzocht en daarna doorgestuurd naar een specialist. Na 2 weken was ie 'gerepareerd'. Naar mijn gevoel erg snel en dat bleek te kloppen. Helaas kwam het na een paar dagen weer voor. Ook weer gemeld. Na veel e-mailverkeer blijkt dat ze alleen een software update hebben gedaan. Die had ik zelf, en op aanraden van Coolblue al uitgevoerd. Evenals de timer controleren/uitzetten en terugzetten op fabrieksinstellingen. Dit had ik voor de zekerheid ook schriftelijk meegestuurd. Daar is dus niets mee gedaan/niet gelezen! Coolblue wil nu de TV weer opsturen. Ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in en heb dat aangegeven. Mijn voorstel, ruilen voor een soortgelijk ander toestel of het bedrag retour doen ze niet. Ook na het aangeven dat ze zich aan de wet dienen te houden met verwijzingen naar ACM en Consuwijzer weigeren ze om tot een passende oplossing te komen. Zij willen eerst 3 reparatie-pogingen afwachten. Inmiddels heb ik ook meerdere slechte ervaringen gelezen als het om de service na een aankoop bij Coolblue gaat. Het komt zelfs voor dat een klant erachter is gekomen dat zijn product helemaal niet ter reparatie was aangeboden! Wat mij ook opvalt is dat Coolblue de mogelijkheid tot het geven van een review op Google heeft uitgeschakeld.

Job
26-10-2019

Samsung galaxy j4 defect en geld foetsie

De J4 ging binnen een jaar kapot. Opgestuurd. Coolblue zegt: waterschade. Nou echt niet dus. Zelf opengemaakt (dat gaat heel simpel) en de waterschade verklikker was NIET afgegaan. Wel was er één pootje van een piepklein chipje uitgebrand. Dat is volgens mij een productiefout. Maar zij vinden van niet. Tja. Geld foetsie.

Hoewel ik al erg veel heb besteld van Coolblue valt me dit zó tegen, dat ik geen klant meer ben. Jammer.

12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273747576777879808182838485868788899091929394959697989910010110210310410510610710810911011111211311411511611711811912012112212312412512612712812913013113213313413513613713813914014114214314414514614714814915015115215315415515615715815916016116216316416516616716816917017117217317417517617717817918018118218318418518618718818919019119219319419519619719819920020120220320420520620720820921021121221321421521621721821922022122222322422522622722822923023123223323423523623723823924024124224324424524624724824925025125225325425525625725825926026126226326426526626726826927027127227327427527627727827928028128228328428528628728828929029129229329429529629729829930030130230330430530630730830931031131231331431531631731831932032132232332432532632732832933033133233333433533633733833934034134234334434534634734834935035135235335435535635735835936036136236336436536636736836937037137237337437537637737837938038138238338438538638738838939039139239339439539639739839940040140240340440540640740840941041141241341441541641741841942042142242342442542642742842943043143243343443543643743843944044144244344444544644744844945045145245345445545645745845946046146246346446546646746846947047147247347447547647747847948048148248348448548648748848949049149249349449549649749849950050150250350450550650750850951051151251351451551651751851952052152252352452552652752852953053153253353453553653753853954054154254354454554654754854955055155255355455555655755855956056156256356456556656756856957057157257357457557657757857958058158258358458558658758858959059159259359459559659759859960060160260360460560660760860961061161261361461561661761861962062162262362462562662762862963063163263363463563663763863964064164264364464564664764864965065165265365465565665765865966066166266366466566666766866967067167267367467567667767867968068168268368468568668768868969069169269369469569669769869970070170270370470570670770870971071171271371471571671771871972072172272372472572672772872973073173273373473573673773873974074174274374474574674774874975075175275375475575675775875976076176276376476576676776876977077177277377477577677777877978078178278378478578678778878979079179279379479579679779879980080180280380480580680780880981081181281381481581681781881982082182282382482582682782882983083183283383483583683783883984084184284384484584684784884985085185285385485585685785885986086186286386486586686786886987087187287387487587687787887988088188288388488588688788888989089189289389489589689789889990090190290390490590690790890991091191291391491591691791891992092192292392492592692792892993093193293393493593693793893994094194294394494594694794894995095195295395495595695795895996096196296396496596696796896997097197297397497597697797897998098198298398498598698798898999099199299399499599699799899910001001100210031004100510061007100810091010101110121013101410151016101710181019102010211022102310241025102610271028102910301031103210331034103510361037103810391040104110421043104410451046104710481049105010511052105310541055105610571058105910601061106210631064106510661067106810691070107110721073107410751076107710781079108010811082108310841085108610871088108910901091109210931094109510961097109810991100110111021103110411051106110711081109111011111112111311141115111611171118111911201121112211231124112511261127112811291130113111321133113411351136113711381139114011411142114311441145114611471148114911501151115211531154115511561157115811591160116111621163116411651166116711681169117011711172117311741175117611771178117911801181118211831184118511861187118811891190119111921193119411951196119711981199120012011202120312041205120612071208120912101211121212131214121512161217121812191220122112221223122412251226122712281229123012311232123312341235123612371238123912401241124212431244124512461247124812491250125112521253125412551256125712581259126012611262126312641265126612671268126912701271127212731274127512761277127812791280128112821283128412851286128712881289129012911292129312941295129612971298129913001301130213031304130513061307130813091310