Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Het fijne aan Coolblue dat het transparant is in de communicatie naar klanten wat betreft producten en levering. Je wordt op de hoogte gehouden van A tot Z en wat betreft levering van A naar B.
Bij een wasmachine mogen ze hem eigenlijk niet aansluiten maar hebben het toch gedaan als extra service.
Bij al mijn bestellingen heb ik totaal geen klachten, dus supergoed!
Makkelijk besteld en op tijd geleverd
Teeede kans tv besteld, goede duurzame actie v coolblue
Altijd goede service, altijd snel geleverd.
Vergeleken met andere webshops heb ik bij Coolbue nog geen enkele keer een probleem ondervonden. Ze bezorgen op tijd, netjes, en ook nog eens op zondag.
Snelle levering en bij retouraanmelding super geholpen
Uitgebreid assortiment, snelle levering conform afspraak en zoals altijd weer uitstekend geholpen door de klantenservice.
Super snelle bezorging!
Een leuke boodschap in de mail, een sms'je op de ochtend zelf, een vrolijke fietskoerier voor je deur.het maakt het noodzakelijke bestellen van spullen in Coronatijd een stuk persoonlijker!
Al vaak wat bij Cool Blue besteld en dat blijf ik doen! Altijd tevreden, ook als er soms wat retour moet. Snel geregeld, opgelost of terugbetaald!
Exact op tijd, perfecte levering
Snel!
Makkelijk!
Goed advies!
Dikke 10!
Klantgericht werken en communiceren staan centraal. Mijn ervaring in zowel de winkel bij Oostplein en online is zeer positief.
Had de avond daarvoor mijn pakketje besteld, had het de volgende dag keurig in huis in een nette verpakking, bezorger was zeer vriendelijk
Prijs-kwaliteit verhouding van het bestelde product is fantastisch. Wat geleverd is, kwam precies overeen met wat op de website beschreven stond. Extra pluspunt dat het snel geleverd werd; vroeg op de dag waarop het aan zou komen.
Eenvoudig informatie te vinden, bestelproces eenvoudig. Goede en snelle levering, erg netjes. Moet nog even kijken hoe tevreden ik ben over het product maar dat kan ook liggen aan de apparatuur die ik al had.
Géén minpunt te bekennen. Supersnel besteld en bezorgd. Toppie gewoon.
Wilde weereens voor de derde keer een Bosch wasmaschine van Cb als defect melden. Dit keer een zwaar ratelend geluid vanuit de bovenkant van de maschine. Kreeg vanmorgen een mederwerker aan de telefoon met de mededeling; per whatsapp gaat het sneller, hier is het nummer. Okay dan maar per whatsapp een klacht met videootje van dit probleem gestuurd. Circa 7 uur later komt een reactie; Hi, sorry voor mijn late reactie. Vervelend dat.,heb je een ordernummer voor me. Dit ordernummer stond al in mijn eerste bericht(wie lezen kan ,is duidelijk in het voordeel). Ik kan hem voor je aanmelden. Groetjes Noam van Coolblue. Vind je dat goed?.ha wat een vraag, heb ik een andere keuze?
Maar nu komt het eigenlijke probleem:
Deze meneer Noam vd G. van Coolblue wijzigt gewoon even de gegevens in ons account en besteld op zijn persoonsgegevens in ons account een of ander Bluetooth speaker, komt een email met zijn gegevens en bestelling op ons emailaccount binnen. Email, whatsapp en screenshots van dit geheel heb ik uiteraard hier als bewijs van dit onbeschofte gebeuren. Ik ben Hotred van dit voorval.