Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In deze drukke pre-Sint en pre-kerst koopgekteperiode meerdere bestellingen eerder geleverd (ochtend ipv na 15:00 uur op het Post-NL afhaalpunt) dan per bestelbevestigingsmail aangegeven. Aanbodspectrum Coolblue is voor mij maatstaf van wat in bepaalde categorie aan te bevelen is.
Mijn zinnen gezet op een bepaalde uitvoering van een Samsung tv. Steeds weer uitverkocht. Tot op een dag bij Coolblue op de site stond dat er 1 exemplaar weer voorradig was. Direct gereageerd en voor een lage prijs de televisie direct in huis.
Keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van aflevering.
Prima werk, Coolblue!
Online mijn bestelling klaar laten zetten en meteen op kunnen halen. Hele goede corona maatregelen in de winkel in Arnhem. Aardig personeel dat me ook nog wat eigen ervaringen konden vertellen over dit horloge.
Zondagavond een product besteld. Netje per mail bevestigd. Later op de avond een info mail dst het pakket onderweg is. Maandagochtend mail en sms dat het pakket tussen 2 tijden geleverd wordt. 15 minuten voor levering een sms dat de bezorger er bijna is. En daarna keurig geleverd icm corona maatregelen door de fietskoerier. Als laatste de leverbevestiging gehad. Helemaal super.
Bij CoolBlue wordt alles altijd vlot én goed afgehandeld.
Koop erg graag bij jullie. Als het kan doen jullie mee aan ludieke acties en met een knipoog. Vind het leuk dat jullie je daar niet te goed voor voelen. En de garantie regeling bij jullie worden zeer netjes afgehandeld
Blij met de informatieve stukken op Coolblue, ze hebben mij zeker geholpen met het uitzoeken van het meest passende product. Het aanschaffen daarna was zo gebeurd.
Voor mijn moeder een RVS fornuis gekocht. op alle foto’s en informatie op de site staat (geborsteld) RVS. Bleek in de praktijk alleen de voorkant van RVS, de zijkanten van zwart glimmend plaatstaal.
Coolblue geloofde me niet en gaf aan dat 1) het folie zou zijn, 2) ze eerst intern gingen kijken of andere toestellen het ook hadden want het zou wel een productiefout zijn. Uiteindelijk waren alle toestellen van het goedkopere materiaal gemaakt 3) kwam de productspecialist met een vaag verhaal over de prijs van kilo’s RVS versus plaatstaal en dat het in de kosten niet uit zou maken… etc.
Na tig foto’s opgestuurd te hebben en lang gewacht op een antwoord kreeg ik van productspecialist Ming te horen dat ik 25 euro korting kon krijgen of een retour en een kadobon van 10 euro. Ik vind dit geen genoegdoening voor letterlijk uren aan de telefoon hangen en wekenlang heen en weer gemail omdat ik moest bewijzen dat de zijkant toch echt van plaatstaal is.
Een telefoontje van mij uit naar Electrolux en ik kwam er achter dat de verkeerde foto is gebruikt en dat het product intussen voorzien is van goedkoper materiaal. Omdat dit… jaa. goedkoper is om te maken.
Coolblue vond het nodig om dit zelf ook nog even na te gaan maar was niet geinteresseerd genoeg om daarna weer met mij contact op te nemen.
Coolblue dreigt nu de communicatie te staken omdat ik volgens hen met een voorstel moet komen. Ik vind dat zij verkeerde informatie verstrekt hebben (zowel in de productinformatie als in het traject erna) en mij als klant compleet niet serieus genomen hebben en zelfs hebben laten zitten. Ik vraag om een voorstel van hun kant. Ze weigeren elke medewerking.
Cooblue is gewoon een erg log apparaat geworden. Zolang het goed gaat is er niets aan de hand, maar daarna moet je niet al te veel verwachten. Vooral veel standaard antwoorden van de 5+ medewerkers frontoffice die ik gesproken heb en de klant met een glimlach het bos in sturen. Heel erg jammer.
Op zaterdagavond besteld die op zondag werd afgeleverd zonder extra kosten. Toppie!
Ik hoorde altijd dat jullie service zo top was, maar ik wacht nou al 5 dagen op een televisie die maar steeds “kwijt raakt”. Mijn broertje van 4 noemt me al 5 dagen een leugenaar omdat hij maar niet begrijpt waarom dat ding niet komt. Bah helemaal klaar met dit.
Na de plaatsing van de bestelling is alles keurig en correct afgehandeld. Product ontvangen (laptop) reeds de volgende dag en kon gelijk aan de slag.
Alles werd duidelijk aangegeven en vermeld dus een was het een fluitje van een cent.
Ik heb vrijdagmiddag een mobiele telefoon besteld. Deze werd op zaterdag al afgeleverd. Dus supersnelle levering.
Besteld. Volgende dag (zondag) in huis.
Goed product. Van harte aan te bevelen.
Super goed en geweldig
2de kans product besteld, deze werd geleverd met een afgeknipt snoer zonder stekker. De koelkast is en kan dus ook niet nagekeken zijn.
Ondertussen ben ik 3 uur bellen verder en zit ik al een week zonder vriezer en koelkast.
Ondanks de grote drukte bij pakketdiensten keurig op tijd volgens afspraak geleverd.
Ik ben verbaasd. Mocht een lever tijd aangeven. Staat er morgen ( zondag). Eerste reactie was klopt dit wel. Toch gekozen en inderdaad mijn bestelling is netjes op zondag geleverd.
Heel snel geleverd ondanks de drukte
dikke pluim
Vlak voor Sinterklaas, op Black Friday
Viel de prijs voor een espressomachine me erg mee
Dus bezocht ik eerst de fysieke Coolblue-shop in de stad
Waar ik een goede ervaring had
De winkel en mijn bezoek waren corona-proef
Voor mij dé bevestiging dat ik niet meer naar een andere zaak hoef
Ook de service en voorlichting waren OK
En daarom nam ik hier mijn nieuwe aankoop een dag later mee
Genietend van een lekker kopje koffie uit mijn schitterende bonenmachine
Denk ik met genoegen aan de Coolblue-medewerkers, die alle lof verdienen
Tv gezien bij mediamarkt was niet leverbaar in het zwart daar opgezocht op coolblue zelfde prijs en volgende dag netjes om half 11 bezorgd!