Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bestel altijd graag bij Coolblue, duidelijke site, snelle levering en altijd goed verpakt.
Coolblue is een winkel waar je altijd naar terugkeert. Ze leveren snel en goed, en wanneer er problemen optreden is de klantenservice steeds beschikbaar en vriendelijk.
Ik heb er niets op aan te merken!
Mijn koptelefoon die ik had besteld was al vroeg de volgende ochtend binnen. Waar ik heel blij mee ben. De koptelefoon sluit goed af en heb tussen mijn examen niet de gillende kinderen gehoord.
Coolblue, zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Prima product voor een goede prijs. Levering was snel en werd in papieren zak bezorgd door een fietskoerier. Blij met deze groene bezorging.
Coolblue is lang niet altijd de goedkoopste maar heeft wel zeer goede service. Bij Coolblue weet ik dat als er problemen zijn dit altijd netjes opgelost wordt. Daarnaast is het product ook altijd zeer snel in huis.
Betrouwbare informatie over product en levering, goede prijs
Ik heb voor het eerst iets bij Coolblue besteld. Ik had geen verwachting want bij eerdere bestelling via andere websites kwamen er maar weinig hun belofte na. Tot mijn grote verrassing is de bestelling via Coolblue op tijd, compleet en netjes afgeleverd.
Is dit een toevalstreffer of gaat het altijd zo bij Coolblue? Mijn kennismaking met Coolblue heeft mijn verwachting overtroffen. Top. Misschien een volgende keer weer? :)
Ik heb een Nintendo Switch besteld. Hij was erg goed verpakt en we werden heel goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Mijn kind en ik bestellen vaak bij Coolblue omdat de ervaring erg fijn is.
Snelle service, goede communicatie, vriendelijk personeel! Altijd blij met Coolblue.
Dinsdagavond een nieuwe airfryer besteld.
Iets voor 0:00uur het bericht gekregen dat het pakket was aangemeld bij PostNL. Waarna de volgende dag PostNL met het pakket voor de deur stond (welliswaar in de originele verpakking) maar dat mag de pret niet drukken.
Makkelijke bestelsite en wat men beloofd is men nagekomen. Snelle service. Prima
Ik was de eerste dag niet thuis en kon via coolblue het de dag erna in de avond laten leveren. erg handig!
Levering binnen een dag. Helemaal top!
Goede vriendelijke mensen die je goed helpen.
Coolblue
Weena 664
3012 CN Rotterdam
Den Haag, 11-06-2021
Onderwerp: ondeugdelijk product
Geachte heer of mevrouw,
Op 13 maart 2019 Ordernummer: Klantnummer: kocht ik bij u een product koelkast voor 499,00 euro. Het gaat om een Samsung RB34K6032SS/EF koelkast Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem.
Het product is niet goed omdat het product na twee keer reparatie heb ik nog steeds problemen zowel met harde geluid die uit de koelkast onstaansgeschiedenis harde klappen te horen borrelende geluiden dat eruit komt en lcd scherm die van temperatuur wissel zonder enkele reden zoals gebeurd altijd staat het op 3 koelkast vriezer 19 en plotseling sprong het koel vriezer gedeelte naar 13 graden en het maakte vreselijke harde geluid.
Ook merk ik dat mij energie verbruik hoge in wattage gaat en de koelkast echt hard werk om te blijven functioneren . Ik heb Samsung RB34K6032SS/EF koelkast normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschaf prijs.
Bij het product kreeg ik ook garantie. Dit is niet wettelijk verplicht. Daardoor had ik een hogere verwachting dat het een goed product was.
Hoe is dit wettelijk geregeld?
Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Dit betekent dat het product de eigenschappen moet hebben die ik ervan mocht verwachten volgens de koopovereenkomst. Als het product een onverwacht gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Doet de verkoper dat niet als de consument hierom vraagt, dan mag de consument het product op kosten van de verkoper door een andere partij laten herstellen. Of de consument mag de koopovereenkomst ontbinden. In dat geval moet de consument het product teruggeven aan de verkoper. De verkoper moet het aankoopbedrag terugbetalen. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.
Wat verwacht ik van u?
Ik verwacht dat u mijn product gratis vervangt en een nieuw product geeft. Ik vraag u vriendelijk om een oplossing binnen 2 weken.
Biedt u geen oplossing?
Biedt u geen gratis vervanging van een nieuw product binnen deze termijn, dan bent u in gebreke.
Ik heb dan het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht dat u mij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetaalt.
Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per e-mail
Met vriendelijke groet,
Nog even een beamer besteld. de volgende dag in huis. Je wordt op de hoogte gehouden waar de bestelling is en hoe laat het komt. Bezorgd door een aardige bezorger met een electrische bakfiets!
Prima verpakking; en levering op volgende dag.
verbeterpunt: PostNL stuurt eerst bericht dat pakket tussen 13.00-15.00 wordt afgeleverd, maar daarna blijkt bij check op de website dat levering pas tussen 16.00-18.00 plaats vindt; dus voor niets vanaf 13.00 thuisgezeten!
Je zoekt, kijkt, vergelijkt, bestelt, betaalt en wacht tot het wordt geleverd . en je weet dat het goed komt.
Ik had (in een opwelling) een router besteld op Coolblue.nl, na goed nadenken bleek dat ik hem toch niet nodig had en heb de bestelling ongeopend retour gestuurd. Coolblue.nl stelde geen moeilijke vragen, was geen probleem. Kon gratis retourneren. Het geld wordt teruggestort. Dat is toch een super goede service, daar kunnen andere winkels/webshops nog iets van leren.
Zeker zal ik weer aan Coolblue.nl denken als ik weer een op zoek ga naar een electronisch apparaat!