Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De klachten gemeld. Je wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd. Hieronder lees je de reactie van Coolblue.
"Hierbij willen we je bevestigen dat je product met referentie .(koolkast) niet door ons gerepareerd of omgeruild kan worden.
Helaas voldoet je aanvraag niet aan onze voorwaarden voor ruiling of reparatie (binnen 1 maand)".
Ik
De koolkast heeft echter een garantie van 10 jaar. Ik wil een oplossing voor dit probleem.
Reactie coolblue via reparateur
Geachte,
Op basis van de klachtomschrijving/ het opgeven defect is er een diagnose op afstand gesteld. Door de zeer ruime ervaring en gedegen training van onze werkvoorbereiders is de gestelde diagnose in veruit de meeste gevallen de juiste.
Dit word allereerst op afstand beoordeeld zodat we in 1 afspraak met het onderdeel 1 maal langs hoeven te komen en direct kunnen herstellen.
Anders komen we langs om te beoordelen, vervolgens het onderdeel bestellen en dan uiteindelijk weer een afspraak inplannen, daar gaat veel meer tijd overheen.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Afdeling Administratie
CE Repair Services
Dit is inmiddels 10 dagen geleden
Mijn reactie
Hoe kunt u nou weten wat met de koolkast aan de hand is als u die niet eens hebt geanalyseerd?
Still
Tot nu toe geen oplossing.
De volgende stap is consumentenbond en mijn advocaat inschakelen.
Spullen worden altijd snel geleverd en als het nodig is kan ook naar de winkel voor extra advies.
Zoals gewoonlijk weer super snelle levering alles netjes verpakt dik tevreden
Levering de volgende dag en artikel precies zoals verwacht
Wel eens een product gehad wat binnen de garantie defect ging.
Coolblue heeft dit toen perfect geregeld
Apple pencil besteld. De dag erna keurig afgeleverd.
Prima service.
Besteld op zaterdag, zondag al bezorgd. Super
Een overzichtelijke website en een eenvoudig bestelproces. De koppeling met iDeal werkte niet feilloos, waardoor de bestelling niet meteen kon worden afgerond en opnieuw moest. Onduidelijk waardoor dit kwam en erg onhandig. Verder niets dan lof voor de goede communicatie en snelle bezorging.
Zaterdag besteld zondag in huis!
Wat ik heel fijn vind aan Coolblue is de communicatie over iedere stap in het proces: het is helder wat je kunt verwachten en wanneer. De wijze waarop Coolblue communiceert is fris en helder.
Ik had gedacht dat ik geen mail bericht zou ontvangen om mijn ipad te mogen halen. Maar heb wel een e-mail ontvangen, en ik had ruim tijd gehad om het alsnog op te halen als het mij niet zou lukken op dezelfde dag. Ook kan je contact betalen als het je niet lukt via internet banking. Klantenservice was vriendelijk en heb heel snel mijn ipad gehad.
Super snel
Super correct
Super aan te raden
Bij Coolblue iets bestellen betekent dat je voor een goede prijs prima spul in ontzettend korte tijd binnen hebt!
Via coolblue een nieuw koffie automaat aangeschaft omdat onze oude ermee opgehouden was. De volgende ochtend voor de eerste koffieronde stond de bezorger al op de stoep. Prima service!
Coolblue levert supersnel en komt heel vaak als goedkoopste uit de bus!
Verder ben ik ook erg tevreden over het grote assortiment en de duidelijke website.
Wat een vrolijke jongens. Keurige aflevering, mocht niets zelf doen en in voor een lolletje! Leuk om te zien hoe het echt kan en dat de service top is!
Zoals altijd: netjes op tijd!
Alles verliep zoals vermeld!
Gemakkelijke website, bezorging prima, verpakking oké. Geen klachten!
Na een nieuwe tv te hebben gekocht. maar wij hem niet op onze audio installatie konden aansluiten hebben wij deze zonder enig probleem kunnen retourneren.
Met een dag werd hij opgehaald en twee dagen later stond het geld weer keurig op onze rekening.
Top coolblue.