Dorus
07-07-2022

Ziggo weigert technische klachten op te lossen. Al 1,5 jaar de hele dag en nacht door storingen in internet, telefoon en email.

Ziggo ontkent wanneer er steeds informatie uit mijn gegevens verdwijnen of veranderen.

Ineens was ik op 1-1-3000 geboren. Tot 3x toe terug gezet.

Sinds vandaag ben ik op 1-1-1753 geboren.

Automatisch betalen is verdwenen, banknummer is verdwenen.

Nu eisen ze dat ik handmatig betaal. Ik heb de bank gebeld. Maar aan mijn kant zit geen fout. Die zit aan de kant van ziggo. De bank zegt dat ik ziggo heb gemachtigd en ziggo dat geld zelf moet gaan innen. Maar dat weigeren ze ook. Dus heb ik ze gezegd 15 euro administratie kosten van de rekening af te halen. Dat weigeren ze ook. En ondertussen schuiven ze mij de problemen in mijn mik.

Kwaaider kun je klanten niet krijgen.

Mijn geld staat klaar op de bank voor ze. Als bij hen de systemen uitvallen, moeten ze zelf de boel oplossen.

Iris
06-07-2022

Wifi is waardeloos. Ondanks meerdere Wifi versterkers in huis. Ziggo go ligt er ook vaak uit

TW
04-07-2022

CBS reality is door Ziggo ingeruild voor 5 nitwit zenders. Keer op keer blijkt ineens een zender niet meer beschikbaar, maar CBS reality wil ik niet missen. Op naar T Mobile!

Han
30-06-2022

Erg duur maar tot nu toe geen probleem van gemaakt, tot vandaag, hebben ze cbs-reality uit het pakket gehaald, één van de weinige leuke zenders.

Overweeg om over te stappen naar een andere provider.

Jasper
28-06-2022

Wat een zeer slechte service en onvriendelijk personeel zonder enige kennis en ervaring na mijn weten

Ik betaal voor alleen een tv aansluiting 40,10 per maand zonder internet dus

Nu net gebeld ik mag die volle 100% betalen voor iets dat al 2 maanden op z'n gat ligt (tv start + movies en series) ik krijg geen signaal binnen ook een nieuwe coax helpt niks tv is alleen goed voor de ps4 voor film verder doet niks het thuis al 6x voor gebeld gelijk die shit opgezegd vandaag ben het spuugzat zorg gvd dat het werkt ze laten je letterlijk barsten en in de kou staan ook een monteur komt niet opdagen of rekenend 40,00 voorrij kosten

Ziggo nooit meer oplichters

Joke
27-06-2022

Zeer onberrouwbaar

Heb uren op een monteur gewacht die niet kwam, schandalig!

Willy
27-06-2022

Zit al 4 dagen met mijn bedrijf dat ze me niet kunnen bereiken krijgen steeds bezettoon ook als alle kabels uit de modem zijn

mijn alarm werkt ook niet

geen recht op spoed monteur omdat ze zeggen je heb nog iets wat werkt van een modem daardoor geen recht moet min week wachten

doorschakelen naar mij mijn mobiel kunnen ze ook niet voor mekaar krijgen . na 3 dagen weer bellen nu ligt hun systeem eruit en kunnen ze niets zien lekker is dat

elke keer als je belt moet je 10 a 15 min wachten voordat er iemand oppakt hen nu al diverse keren contact gehad ze hebben van alles op afstand proberen te doen maar niks werkt en komen doen zie niet

paar mnd geleden hetzelfde meegemaakt

dus als ondernemer laten ze je bedrijf dagen onbereikbaar hoop dat ze zelf ook eens een stoorring krijgen dat ze er zelf een tijd uitliggen weten ze ook hoe dat voelt want nu lijkt er niemand zijn verantwoording te nemen

Mard
21-06-2022

Slechte service, zeer onbeleefde helpdesk medewerker.

Moeder gaat naar bejaarden flat en ik wilde iets weten het meenemen van het telefoonnummer bij verhuizing naar ander netnummergebied.

Ongemotiveerde man met zwaar buitenlands accent wees er fijntjes op dat ik het ook wel op Google kon vinden. Misschien wel handig voor een helpdesk in NL om Nederlands sprekende medewerkers aan te nemen en sowieso mensen met enige kennis van zaken.

Dit was ook wel te verwachten gezien de meer dan 4000 andere slechte recensies.

(Later, na terugbellen, door een helpdesk dame wel normaal geholpen.)

MP
16-06-2022

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Ik zit nu al ruim 5 jaar bij ze, continue storingen en internet wat er uit klapt, ook super vaak "onderhoud". Afgelopen 3 nachten geen tv/internet gehad wegens onderhoud van 1 tot 6. Heel fijn als je een internationaal bedrijf hebt die je vanuit thuis draaiende moet houden, en voornamelijk in de nacht actief bent met contacten in het buitenland. Het maakt Ziggo niks uit als je daardoor geld misloopt of klanten kwijt raakt. want onderhoud moet gebeuren en staat in het contract, dus pech gehad. Als je denkt dat het na die 3 dagen klaar is heb je het mis, ook nu overdag klapt internet er weer continue uit, waardoor de meetings waar ik mee bezig ben (die eigenlijk dus afgelopen nacht moesten) de hele tijd stop gezet worden. Wel de prijs verhogen, maar de service en betrouwbaarheid gaat hard achteruit.

Hirbod
14-06-2022

Het is gemakkelijk om te zeggen dat het dieven zijn. Ik heb de slechtste ervaring van mijn leven met hen gehad. Na 3 maanden zeiden ze dat we je niet het internet konden geven dat je wilde met die snelheid, maar ik moest betalen tot het einde van het contract. Dit is een zeer schandelijke diefstal die ze hebben en niemand is verantwoordelijk!

Jaap
14-06-2022

Opgezegd en toch een factuur afgeschreven over de opgezegde periode . Ziggo geeft aan eerst betalen dan betalen we het verschil later terug!

12-06-2022

Na heel veel telefonisch ontact en 10 verschillende verhalen over de opzegtermijn is dat op 11 april gelukt. Contract dus beeindigd op 11 mei. Krijg ik eind mei nog een factuur of ik de maanden mei en juni volledig wil betalen. Later zouden ze dan wel een verrekening sturen. Ja kom niu, ik heb aangegeven aalleen de resterende dagen te gaan betalen dus ze sturen maar een afrekening. Ben gekke gerritje niet, kom nou. Slecht bedrijf, dramatische administratie en personeel dat ondeskundig en soms niet eens goed verstaanbaar is. Gelukkig nu bij KPN, stukken beterr!

08-06-2022

Sinds een aantal weken stoort een zender, kanaal 15 Comedy Central. Op aanraden van ziggo de coax kabel en stekkerdozen vervangen door 4g geschikt spul van Hirschman met Ziggo keurmerk. Nog steeds dezelfde blokken op het scherm. Ziggo beweert niks voor ons te kunnen betekenen omdat het aan het signaal van Comedy Central zou liggen.

Helpdesk laat je weten dat je pech hebt gehad maar dat ze niks doen. Kom nou? Ik betaal Ziggo toch voor het zenderpakket?

Carlito
07-06-2022

Telefonisch stalken

beste ziggo, kan er iemand bij uw ingeleend graf bedrijf met nummer 0527755040 een ophouden om mensen telefonisch lastig te vallen. ben nu al meer dan een week bezig om niet gestoord te worden door dit nummer van uw bedrijf, blijkbaar is dat niet mogelijk en gaan ze maar door.

Eus
05-06-2022

Gewoon wat punten bij elkaar:

Je MOET voor radio luisteren je TV aanzetten, anders geen zenders te kiezen. Zeer milieuonvriendelijk.

Erotiekkanaal: is niet op ziggo GO te zien én je moet nu op TV bij iedere zender na zappen heel vaak opnieuw een code invoeren, pfff.

Ik betaal daar per maand voor, zorg dan ook dat t goed werkt!

En dit allemaal op basis van onderzoeken bij gebruikers. Bullshit, welke gebruikers en welk onderzoek?

En dan maar weer €3,50 extra gaan rekenen per maand, omdat de functionaliteit alleen maar slechter wordt. Natuurlijk, da’s logisch 😳🫢🥴🤮

04-06-2022

3 dgn geleden wederom een storing/uitval op de kapotte kabel onder straat, welke alseen spagetti in de grond gefrot is.

Moet maar eeer afwachten tot dit weer opgelapt wordt ipv de zooi eruit en fatsoenlijk aanleggen.

Kortom; wat een kutbedrijf, ze maken misbruik van hun monopoliepositie en maken onderling m.i. prijsafspraken.

Waneer staat er een eerlijke provider op.

Anthonie
04-06-2022

Als je een prive abonnement hebt en ziggo wil je een zakelijk abonnement aansmeren bedenk dan wel dat op dat abonnement geen wettelijke bedenktijd van 14 dagen zit! Na omzetting naar zakelijk werkt de zaak nog steeds niet naar behoren en heb ik nog minder mogelijkheden en snelheid dan ervoor. Meerdere keren gebeld maar niets helpt tot nu toe.

DJ
03-06-2022

Zojuist na jarenlang zakelijk abonnement te hebben gehad opgezegd. Meneer begon nog best vriendelijk, bleef wat doorvragen warom enz.Elders goedkoper. Had ineens een mooie aanbieding van €33,- pm ipv €82,-(!). Echter zonder viaplay (inc zou +€14,- zijn, dus €47,-). Ik bleef bij m'n standpunt, laatste dat meneer melde is dat ik een dief van eigen portemonnee ben en hing zonder een fatsoenlijke goedendag op!

Zelfs als ik nu iets meer zou betalen, dan liever zo.voel me idd aardig een dief van eigen portemonnee als het kennelijk zó goedkoop kon al die tijd. 😉

Nico
29-05-2022

Door de vele prijsstijgingen en minder aanbod zijn we weggegaan. Maar ze maken het nu wel helemaal bont. We betalen al jaren 2 euro extra voor een CI+ module die nooit heeft gewerkt. Nu krijg ik als afrekening 7,10 te betalen voor een kaartje van toen 50 euro. Ik heb inmiddels meer dan 300 euro betaald voor dit kaartje en dan nog restwaarde van 7,10 proberen te vangen. Echt ongelofelijk. nooit meer ziggo oplichters zijn het

Maikel
27-05-2022

Gister een voice afstandsbediening gekregen waar ik niet om heb gevraagd. En vandaag een brief met een prijs verhoging van 3,50. Hadden ze die afstands bediening maar weg gelaten, dan hadden ze ook geen projs verhoging hoeve te doen. Ziggo gebeld. zonder resultaat.