Nicolle
13-09-2015

Slecht sinds de overgang van upc naar ziggo

Sinds half augustus alleen maar problemen. Krijg ik een nieuw modem voor betere wifi,, want het modem dat ik had was volgens de medewerker al wat ouder en met de nieuwe zou ik beter bereik hebben. Heb een week moeten wachten voor deze omgezet was! het bereik was goed maar nu had ik een probleem met mijn printer deze kon ik niet instellen op het niet modem. Volgens de klantenservice kon dat koppen want na een update in de modems bleek er een probleem met de hp printers te zijn.

Daarnaast mooie praatjes over de horizon mediabox een extra box kon ik boven gebruiken en deze makkelijk op 3 manieren aansluiten. na van alles geprobeerd te hebben werd er een monteur gestuurd en die gaf gelijk aan dat de aansluiting maar op 1 manier kon met een rechtstreekse kabel. De afstandsbediening van de box beneden wilde ik koppelen aan min tv maar dat lukte niet. Ik weer bellen met de klantenservice ( ken het keuzemenu ondertussen uit mijn hoofd!) vraagt de medewerker of ik misschien een Philips tv heb? Dat koppelen blijkt een probleem te zijn met de tv's.

Van de week kreeg ik een mail van ziggo dat er een oplossing was voor mijn probleem met de printer dus ik weer bellen blijkt de oplossing te zijn dat ze een nieuw modem kunnen sturen, wat blijkt als ik deze ontvang, het is het zelfde type modem waarvoor ik vervanging kreeg omdat deze verouderd zou zijn. Ik ben helemaal klaar met ziggo en stap over.

Bobby
12-09-2015

Bobby

Sind 2 dagen overgestapt vanuit Tele2. Abonnement 10,00 voor internet en bellen is aanlokkelijk. Omdat ik al jaren via Tele2 max 4 m'n had was ik bij de aanbieding van 25 m'n al erg blij. Eerste 2 dagen was het inderdaad 25 mb. Ik blij. Vanaf vandaag max 3 mb. Helpdesk 15 min wachten. Als dit m'n nieuwe voorland is voor internet bij ziggo dan ben ik snel weg.

Ellen
12-09-2015

Misleidende TV reclames en Extreem slechte klantenservice!

Ik bel de klantenservice. Ik wil de de alles in 1 aanbieding met REPLAY mogelijkheden. 35 euro. Ook voor bestaande klanten....

Ik bel. Krijg na doorwerken van een menu al snel een medewerker aan de telefoon. De aanbieding is NIET geldig voor bestaande klanten. Bij doorvragen is ineens de verbinding verbroken.

Ik bel terug. Weer het menu doorgeworsteld.. Of ik na afloop 3 vragen wil beantwoorden over mijn contact met de klantenservice.. Oke doen we.. 30 minuten in de wacht......1! Vanuit de wachtstand meteen door naar het tevredenheids ondersoek. 3 vragen.... Ik beantwoords ze (3x negatief). Na de 3 vragen is de verbindign verbroken.

Ik bel terug.. Zelfde procedure....

VOLGENS MIJ WORDEN KLANTEN GEWOON GEBLOKKEERT AL ZE "VERVELEND" ZIJN!

Storingen, niet bereikbaar. niet eerlijk. Ziggo? NIET DOEN!

11-09-2015

Na nieuw modem geen telefoon meer

Na het omwisselen van mijn LAN modem voor een Modem/router heb ik wel tv, intermet maar geen telefoon meer de helpdesk komt nu na 5 DAGEN na eerst geopperd te hebben dat het weleens aan mijn telefoon kon leggen met de gerustsellende boodschap, meneer we weten dat er een storing is en we zijn er mee bezig.

Op mijn vraag wanneer ik dan wel weer telefoon heb komt de dooddoener "we zijn ermee bezig" dus nogmaals gevraagd, wanneer heb ik weer telefoon?

Antwoord, meneer we hebben gekonstateerd dat er een aantal nieuwe telefoonlijnen in storing gaan bij het activeren, we weten niet hoe het komt dus we kunnen ook niet zeggen wanneer u weer telefoon heb.

Daar moet je het dan mee doen. om gek van te worden....

Anne
10-09-2015

Waardeloos sinds overname UPC

Internet instabiel.

Zit naar een programma te kijken, dan ineens een blauw beeld - kastje reageert niet meer.

Bellen : U moet een nieuwe kabel plaatsen. Nieuwe kabel gekocht - geplaatst en ja hoor....wederom hetzelfde probleem.

Vrienden met andere problemen : ja hoor, ligt ook aan de kabel.

Dus alle problemen bij Ziggo liggen allemaal aan hetzelfde kabeltje...?

Volgens mij liggen alle problemen bij Ziggo.

Familie met UPC hadden ook dergelijke problemen - blijkbaar heeft Ziggo niet alleen UPC overgenomen.

Denk heel hard aan overstappen. Dit bedrijf moet eens leren klantgericht te denken. Minder zenders - wel kosten verhogen en dan ook nog eens klachten negeren helpt dit bedrijf wel om zeep.

Rick
10-09-2015

Van 120(iets) naar 200(iets) internet

Van upc naar ziggo

Na 45min lullen als brugman en dreigen op te zeggen als je niet de zelfde aanbieding als nieuwe klanten krijgt is de snelheid van het internet bijna verdubbeld zijden ze ( van 120 - 200)

Niets is minder waar, tv, computer, mobiel en zijn slomer dan ooit en xbox werkt helemaal niet meer live.

Het enige postitive is het vermogen 4 programma s tegelijk op te nemen en replay tv

Voor de rest, slechte zaak!

Cor Cohe
09-09-2015

Is het te wagen om over te stappen?

Mijn ouders hebben een aanbod gekregen om in de maand september over te stappen naar Internet en Bellen van Ziggo voor slechts €. 10,00 per maand. Ik heb echter een paar vragen aan de techneuten van Ziggo maar die krijg ik niet te spreken steeds in gesprek of 15 tot 20 minuten wachttijd.

Als je overgestapt bent naar Ziggo krijg je dan een telefoonnummer waarop ze sneller te bereiken zijn? (1200 of zoiets?)

Rick
08-09-2015

NOOIT bij Ziggo klant worden.

Werkelijk iedere dag problemen met internet. Geen connectie met het modem.

connection reset, nx_nodomain, can't find dns server... letterlijk ELKE dag.

Ziggo doet niets. Modem resetten meneer.. Modem dagelijks resetten is geen oplossing, maar een probleem! (verder helpt het natuurlijk niet).

Ik ken trouwens veel mensen die bij ziggo zitten. NIEMAND heeft functionerend internet. Als ik zeg dat mijn internet het vaak niet doet, is de eerste vraag van mensen of ik bij Ziggo zit.

Ik kan uiteraard wel gewoon verbinding maken met het wifi van de buren vele huizen verderop; die hebben immers geen Ziggo...

Verder, als je een monteur belt, kan het zijn dat hij gewoon niet komt opdagen. "Oh, dan is er iets mis gegaan".

Ach ja, kan gebeuren toch. Internet bedrijf dat geen internet kan leveren en geen reparaties kan uitvoeren, of oplossingen bieden. "Ach ja, kan gebeuren".

Raymond
07-09-2015

Poep

ik ben al 2 jaar klant toen nog ZIGGO maar naar het samengaan met UPC moest ik een andere abonnement nemen omdat mijn abonnement niet meer bestond alles was zo geregeld (GRATIS werd er nog gezegd 3x naar gevraagd is toch wel gratis anders hoeft het voor mij niet ? ja is gratis meneer ) nou andere abonnement genomen krijgt mijn factuur 106 euro betalen voor overstap alles was gewoon rekening gebracht ! Heb terug gebeld vragen hoe het zat want het was gratis nee hoor meneer sorry maar dan is er iets mis gegaan met de communicatie sorry

noot een contract afsluiten bij dit bedrijf

Byteway
06-09-2015

Je krijgt waarvoor je betaalt

Al meer dan tien jaar dik tevreden over de geboden service en internetdienst van Ziggo. Eerst bij @home (woonde toen in Harlingen), later werd dit Ziggo (vanuit Zwolle). Heb altijd het beste pakket mogelijk genomen, zodra de alles in een optie mogelijk was ben ik daar naar overgestapt. Nooit last van instabiele verbinding. Nooit 100% theoretische bandbreedte kunnen gebruiken, maar voldoende voor snelle en stabiele data doorvoer. Zeker genoeg om thuis op afstand te kunnen werken.

Wanneer er (hardware/software/verbinding) problemen zijn hou ik er rekening mee dat de eerste lijn hulp niet alles kan weten. Maar samen kom je dan een heel eind, mijn problemen zijn vaak dezelfde dag verholpen. Oh ja, in het dagelijks leven train ik ontwikkelaars/applicatiebeheerder/systeem analisten...

Ziggo, keep up the good work!

Susan
05-09-2015

Weer prima geholpen

Sinds een paar dagen erg slecht beeld op de tv en elke keer telefoon en Internet eruit. Net gebeld met de klantenservice en prima geholpen door een aardige meneer. Hij heeft alles nagekeken en keurig geholpen tot alles opgelost was. Enige minpuntje was de wachttijd van ruim een kwartier. Aan het einde zelfs nog een aanbieding gekregen als trouwe klant voor een horizonbox met 6 maanden hbo gratis. Ik hen Denk ik de onvriendelijkheid gemist. Echt super vriendelijke man. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ger
05-09-2015

Bar slecht! klantenservice en vaak storingen

Ik belde laatst naar Ziggo omdat ik internetstoring had en de klantenservice was heel slecht en zegt dat het aan mijn coaxkabel lag en dat ik op mijn eigen kosten zelf maar een nieuwe coaxkabel moest aanschaffen terwijl het niet aan mijn coaxkabel lag de internetstoring en later zei dat achterlijke wijf van de klantenservice dat er algemeen storing was en over een uur verholpen zal worden. DOODZIEK word ik ervan van die domme klantenservice. ik gaat overstappen. ik ben er klaar mee!

Michael
04-09-2015

Vaak problemen, lange wachttijden bij helpdesk

als alles werkt, heeft Ziggo denk ik het snelste internet in verhouding tot de abbonementskosten.

Maar....

- er zijn vaak storingen

- wachttijden bij helpdesk zijn (erg) lang

- irritante belmenus waar je eerst doorheen moet bij hulplijn.

Toelichting:

Ik zit nu al aantal jaar bij Ziggo, daarvoor bij KPN. Ik ben toen geswitched voor sneller internet (voor zelfde abbo kosten). Hoewel het een tijdje aardig werkte, heb ik bij Ziggo nooit dezelfde stabiliteit van mijn verbinding gehad als bij KPN.

Sinds een jaar of zo klapt de verbinding er regelmatig even kort uit. Waarschijnlijk ligt het aan de verouderde modem. Heb na wat zeuren een nieuwe toegestuurd gekregen, maar de activatie werkt niet, ook niet na diverse helpdesk calls. Nu probeer ik een afspraak te maken met een monteur, maar sta al 10 minuten in de wacht...

P.S. Ik overweeg sterk om over te stappen naar KPN, waar ik in het verleden altijd goede ervaringen heb gehad mbt kwaliteit en service

Abbing
03-09-2015

Verbinding verdwenem bij ziggo.

tot 1 septeber 2015 kon ik het 13uur nieuws van tf2 ontvangen.

ineens is dit onmogelijk,geen enkel bericht.ontvangst via internet

nadat ea mij per tv al was ontnomen.

gekke beslissing,ondoordachte beslissing[geen enquete]en één

die nergens op slaat behalve op korzichtigheid.

ik wil ea hersteld,liefst op tv en tenminste per internet.

Paul
03-09-2015

Doorverbinden naar een collega die het ook niet begrijpt

Al vele jaren klant van Ziggo. Eerste jaren nooit problemen en keurige klantenservice. Toen ook Ziggo mobiel aangeschaft voor dochter en ook dat werkte vanaf dag 1 prima. Maar toen..... tweede Ziggo mobiel voor zoon aangeschaft en nu drie simkaarten verder nog geen seconde gewerkt op geen enkele telefoon (ook niet op die van mijn dochter werkt de nieuwe kaart niet maar haar eigen kaart prima). Meer dan zes uur aan de lijn met het gratis maar vrijwel onbereikbare 1200 nummer. O lukt het niet om de SIM kaart aan te melden? Dan moet ik u doorverbinden met een collega. Collega: 'Wat is uw klacht?' O Ziggo SIM kaart problemen ja dan ga ik u een nieuwe sturen. Drie kaarten verder en weer enkele uren in de wacht en doorverbonden krijg ik te horen dat er al een paar dagen een storing is en er geen simkaarten aangemeld kunnen worden. Als ik boos reageer en aangeef dat ik al een aantal dagen hiermee bezig ben en drie simkaarten verder nog geen oplossing aangeboden krijg zegt de vriendelijke stem. ' Maar meneer een paar dagen dat is toch niet echt lang?' Dan vraag ik maar om me door te verbinden met de afdeling opzeggingen. Dat is moeilijk hoor! Drie keer doorverbonden voordat ik de juiste persoon aan de lijn had. Eigenlijk wil ik alles opzeggen maar doe eerst maar alleen het nieuwe abonnement dat niet werkt. 'Ja meneer u heeft een opzegtermijn van twee maanden' .. Waar blijft de verborgen camera denk ik....

A. Annen

Waardeloos internet

Sinds een paar jaar bij Ziggo.. Internet verbinding regelmatig weg, ook al geeft computer aan dat het prima werkt Er is daar iets goed mis. Zit niet in mijn wifi verbinding. Misschien zit het m in de modem (goed merkt, wellicht goedkoop gemaakt speciaal voor Ziggo) of misschien in de verschillende relaystations. Hoe dan ook ECHT een dikke onvoldoende!

Patrick
02-09-2015

Zeer ontevreden met de wifi verbinding

ik word er schijtziek van en nog effe en ik stap over want kan nooit normaal op de wifi.

valt super vaak weg en dan geen verbinding en dan durven ze te zeggen wij kunnen geen wifi garanderen. dan doe er iets aan dat je het wel kan garanderen.

nog even en ik ben weg

Yabes

ZIGGO ...IK STA OP WACHT EN DENK AAN... 'NOG EEN OGENBLIK GEDULD ALSTUBLIEFT'

Gewoon het login password van mijn modem opvragen (een oude Motorola SBV5120E) wat na de hardwarematige reset "middels het knopje in het kleine gaatje" standaard zou zijn Username: admin Password: motorola.

Dit werkt dus totaal niet tevens krijgt mijn modem een verkeerd MAC-address zodra hij via de coax-cabel word verbonden. Na reset zonder coax met MiniXP Hiren Boot CD Opera-Browser in offline modus geeft hij echter wel zijn juiste MAC-address aan. Dit is het Mac-Address wat tevens op de modem vermeld staat. Bel op 13 minuten in de wacht, met fantastiche deuntje wat regelmatig word onderbroken met '....nog een ogenblik geduld alstublieft...' ....nog een ogenblik geduld alstublieft....' ....nog een ogenblik geduld alstublieft.....' krijg een mevrouw van de technische afdeling aan de lijn (bel 1200 keuze 3-1) deze bevestigt dat dit het juiste standaard wachtwoord zou moeten zijn.. zet me in de wacht. Ik hang maar op .. "(Bel 1200 keuze 3-1) bel maar weer terug.." nu een man aan de lijn wederom te zelfde vraag word (na deze vraag in de wacht gezet nu gelukkig met muziekje (enjoy) 25 minuten verder nu.

Ta TA ta da taaaa taaa Da ttaaaa taaaa Etcetera cera what ever will bii wifi... bifi...

Na leuk onderhoud totaal 49 min. Krijg ik nieuwe modem toegestuurd.

Jipieee ai heeee

* pro's: Gratis nummer 1200.

* Vriendelijke klanten service.

* Goede Klantenservice

* Con's Ietsje lange wachtijden (bij wat moeilijkere vragen)

Olivia

Onacceptabel

Al een jaar heb ik problemen met de mediabox, 3 x is er een monteur langs geweest, om de problemen op te lossen, denk je dus ,dus niet.

Er verdwijnen zomaar opgenomen programma`s, die beveiligd zijn, of bij opgenomen programma`s die er niet helemaal op staan, omdat ik niet geabonneerd ben hier op ,bvb Ned1 of Net 5 wat dus wel zo is, of een programma staat er helemaal op, maar kan de helft zien, omdat het dan ineens stopt, zulke dingen en meer daar heb ik problemen mee, hoe vaak ik dit niet heb doorgegeven, nu je kan het ook tegen de 4 muren vertellen, oplossen doen ze het niet. Ze willen alleen geld zien, maar de abonnees helpen, nu dat is ver te zoeken . Wel ineens meer betalen, terwijl er zenders verdwijnen ( dit komt, omdat er niet meer voor betaald wordt, dat weet ik, maar vertellen het niet aan de abonnees dus doe ik het ) en wat voor zenders krijg je er voor terug, nu waardeloze zenders, net als op 7 september RTL nieuws, ja zo`n zender en een zender alleen maar over paarden leuk he maar niet heus

Wilma

Waardeloos bedrijf

Begin noooiiiiitt aan een contract met Ziggo.

Toen ik UPC had heb ik altijd gebruik kunnen maken van het internet.

Ik heb 3 verdiepingen bovenste verdieping heb ik helemaal geen internet.

De 2de verdieping bijna nooit en beneden is het ook bagger.

Het maakt niet uit als ik helemaal voor de modem zit.

Heb het pakket genomen met het snelte internetverbinding.

Na zelfs een slak die is nog sneller.

Belagelijk en op jullie FB pagina zie ik ook alleen maar klachten.