Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wachttijd nu : 4 uur en 48 minuten......... Ben ik in de rij gezet voor ; neem deze niet op........
De dag van installatie = top ;D
De avond van diezelfde dag storing gekregen.....
Na ruim een maand komt er een monteur langs aangezien ze ALLEEN door de weeks komen en aangezien ik van 08.00 uur tot 18.00 uur of langer werk en mijn vriend ook, moest ik speciaal voor Ziggo een dag vrij nemen........
Nadat de monteur is geweest deed de boel het twee weken wat echt een record is...... voordat alles weer de bietenbrug op ging.....
Vervolgens zelf maar wat geprobeerd nu steeds 5 minuten wachten totdat alle zooi aan springt....
Internet doet het redelijk...
Bestelling die ik deed per internet kreeg ik voor een achtste geleverd aangezien ik geen extra mediabox erbij heb gekregen...geen beveiligingspakket en dergelijke zenderpakketten die ik wel had besteld......... dus bestelling/levering klopt voor geen **** ....
Klantenservice naja wachttijden zijn enorm niet die heerlijke 15 minuten wat mij beloofd werd aan het begin van het gesprek..... maar 4,5 uur over die tijd heen.....
Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon had praatte ze op volume niveau : extra zacht.... en gebrekkig Nederlands....waardoor ik niet snapte wat ze bedoelde .....
naja ik zou nog verder kunnen gaan maar ik brei er een eind aan....
Oké het duurde wel 45 min voordat ik de telefoniste ervan had overtuigd dat ik een monteur nodig had om mijn gebrek aan wifi te fixen. Maar de monteur was erg vriendelijk, dacht mee in oplossingen en wilde naast de wifi ook naar het gespikkelde beeld op onze televisie kijken. Hij heeft heet abonnee overnamepunt vervangen, een tussenkabel en de router. Ik was steeds aan het vrezen voor wat het zou kosten, maar het viel allemaal onder de service van Ziggo! Dit alles zorgde ervoor dat de wifi het nu weer doet!
Geen week ‘normaal TV kunnen kijken met Horizon Box. On demand werkt om de haverklap niet. Internet ligt er heel veel uit. Bekabeling is door Ziggo monteur zelf getest en werkt naar behoren.
Gisteren op verzoek van Ziggo terug naar fabrieksinstellingen omdat on demand het weer niet deed. Komt nu helemaal niet meer in de lucht. Ik krijg de melding Een ogenblik geduld aub. En geen half uur, nee meer dan een 1,5 uur in de wacht. Nog een paar keer geprobeerd maar je komt er niet door heen. Wat een enorme misser in de userinterface dat ze niet een voortgangsbalk laten zien zodat je in ieder geval nog weet of er wat gebeurd. Het is nu een grote lange zit met dezelfde melding zonder dat je een idee hebt wat er gebeurd. Maandag komt de monteur voor de zoveelste keer langs. Als er een goed alternatief was, waren we volgens mij met z’n allen allang weg. Netflixen van deze wereld, grijp je kans!
Ziggo is een van de slechtste bedrijven waar we ooit mee in aanraking zijn gekomen. Het begint al met bellen; ze maken gebruik van een nutteloos systeem om je postcode in te spreken wat nooit werkt. Na drie keer proberen mag je alsnog je postcode normaal invoeren.
Al hun kantoren sluiten uit het niets, en het kost gemiddeld 15 minuten om met ze in contact te komen en nog eens 3 kwartier gemiddeld om je door het gesprek te worstelen want al hun medewerkers weten natuurlijk niks van de services die ze aanbieden.
Eenmaal na 2 maanden problemen oplossen en heen en weer bellen kom je erachter dat je niet eens een kwart van de beloofde snelheid haalt (200 Mbit beloofd, ongeveer 35 Mbit in praktijk) en dit kan niet eens tegelijk met televisie.
- Bijna geen contact
- Vervelende belsysteem waar je niks aan hebt
- Onwetende werknemers
- Werknemers maken beloftes die niet nagekomen mogen worden
- Alles wordt alsnog in rekening gebracht
- Extreem lage snelheid
Sinds de overname van UPC is alles slecht , internet is traag of werkt helemaal niet. Ik snap niet dat ze nog reclame durven maken. Ik hoor bijna niemand positief
Wegens verhuizing uit zeeland overgestapt naar Ziggo. Het bedrijf is er tot nu toe niet in geslaagd mij een installatiepakket te bezorgen, dus ik kan nog steeds niets met het abonnement dat wel actief is en waarvoor ik wel betaal. Ze liegen ook nog tegen de klant, want als je na een wachttijd van 15 minuten eindelijk iemand aan de lijn hebt krijg je te horen dat het te druk is, en dat dit de problemen veroorzaakt. HUN problemen!
Vervolgens wordt er een track en trace code gegeven voor een pakje dat helemaal niet bij Post.NL bekend is, en later alleen maar blijkt te zijn aangemeld maar niet bezorgd bij Post.NL.
De vermoedelijke bezorgdatum verschuift hier door steeds een dag, als er er ooit iets bezorgd wordt...
Dat belooft nog wat als ik inderdaad TV ga ijken of internetten, ik vrees met grote vreze, ik had toch beter naar de internetsignalen moeten luisteren.
Kortom: waardeloos bedrijf.
Ben overgestap van KPN naar Ziggo vanwege de lage download en uploadsnelheid bij KPN. Monteur heeft alles netjes geïnstalleerd, kreeg gratis een lange telefoonkabel terwijl ik dat eigenlijk zelf moest regelen.
Ik meet nu dagelijks mijn internetsnelheid, en haal 95% van de keren dat ik het meet de 200mbit download en 20 mbit uploadsnelheid. Perfect!
1 nadeel: Ze gaven een UTP kabel wat CAT 5 was, maar dat is dus geen gigabit kabel en daarmee haal je de 200mbit niet!
Wat is Zuigo toch een verschrikkelijk bedrijf. We zijn er al 3 JAAR weg en we krijgen nog smeekbrieven om terug te komen bij hen na het debacle van het afsluiten van de kabel.
we hadden het abonnement opgezegd omdat Ziggo de kabel uitkneep. Er kwamen steeds minder zenders voor een te hoge prijs en de kwaliteit liet het ook vaak afweten. Zeker voor de Belgische netten. We zijn toen overgestapt naar XS4ALL en zijn nu veel goedkoper uit, hebben meer TV-kanalen dan ooit, bellen is goedkoper en we hebben veel betere klantenservice.
De dag van afsluiten kwam... niks aan de hand. 3 weken later, nog steeds tv. Komt de buurman langs: "We hebben al 3 weken geen televisie meer." Bleken ze dus de buren te hebben afgesloten... En toen zei Ziggo nog tegen hun dat WIJ wanbetalers waren, terwijl we hadden opgezegd...
We krijgen nog steeds post van ze. Ik bel met Ziggo dat we er niet van gediend zijn en ze zeggen dat het niet kan dat wij nog post krijgen... Nu breekt helemaal mijn klomp. Dus ze weten zelf niet wat ze doen? Echt diep- en dieptriest. Een foutje kan gebeuren, twee fouten wordt al twijfelachtig, maar dit... Ze kunnen je nog niet eens fatsoenlijk afsluiten!
Altijd als we het kastje opstarten duurt het super lang. 9 van de 10x moeten we eerst het kastje resetten voor we het kunnen gebruiken. Geldt zowel voor tv als internetten. Boven hebben we geen internet verbinding al 100x voor gebelt andere kanalen geprobeerd en zelfs het abonnement omhoog gegooid waarna de verbinding zelfs slechter werd. Teleurstellend en nooit meer UPC of ziggo.
Sinds 5jaar upc gehad, maar omdat ik veel last had van storing op telefonie en internet, ben ik sinds begin augustus(2015) over "moeten" stappen naar ziggo, deze konden mij een mooi compleet paket aan bieden voor geen cent meer...nee 10euro uit eindelijk... Nu een maand of wat verder al zeker 10x aan de telefoon gehangen om dan een of andere man/vrouw aan de lijn te krijgen die totaal geen verstand van zaken heeft en bij elke vraag n hulplijn moeten inschakelen. Nogsteeds heb ik last van uitval op mijn verbinding, ziggo blijft ontkennen ook maar iets van storing waar te nemen, deze avond(16-09-15) al weer 2x uitval geen telefoon geen tv geen internet, eerst om half 11 en daarna om iets voor 12.s'nachts. Dus dan morgem maar weer bellen en kijken wat ziggo nu weer gaat bedenken wat voor onzin ze gaan verkopen om hun falende product mooi te laten klinken.....MENSEN WEES BEHOED BEGIN NOOIT AAN ZIGGO. ERG DUUR, QUALITIJDSLOOS, EN ERG ONMENSELIJK
Netwerk is niet stabiel, vaak storing of dagen geen internet, geen tegemoetkoming voor de klant, vervelende reclames en opwaardeer scherm als je tv wil kijken.
Vanwege een mooie aanbieding ben ik voor internet en bellen naar Ziggo overgestapt.
Bij de aanmelding is het al fout gegaan (nummerbehoud niet genoteerd) en daarna hebben diverse medewerkers van de klantenservice fout op fout gestapeld, waardoor ik nu zonder internet zit en niet meer telefonisch bereikbaar ben.
Het grootste problem lijkt, dat de medewerkers van de klantenservice niet alleen slecht Nederlands spreken, maar ook niet goed begrijpen wat je zegt. Ook lijken ze niet overweg te kunnen met het systeem waarmee ze werken en doen ze maar wat. Het enige waarin ze goed getraind lijken te zijn is in een bijna overdreven vriendelijkheid naar de klant.
Achteraf heb ik enorme spijt van mijn beslissing en heb geen idee hoe nu verder te gaan.
Wij zijn altijd erg te vreen klant van UPC geweest, maar sinds UPC en Ziggo samen zijn gegaan is het een en al drama.
Om de haverklap klantenservice moeten bellen en steeds het zelfde advies. Terug naar fabrieksinstellingen, kabeltjes vervangen, tv updaten, tv waar die geen goeie verbinding mee heeft. Alles bij mij zoeken ipv bij zich zelf.
We hadden ook de kleine horizon box die je kan koppelen aan de hoofdbox zodat je ook op die box je opnames kan bekijken. T lukte maar niet om dese aan te sluiten. Dus monteur is langsgefietst om te instaleren. Hij gaf aan dat de handleiding niet klopte en dat je het anders moet doen. Oke, lekker handig. Goed opgelet hoe hij het deed voor het geval dat ik het nog weer nodig had. En inderdaad. Zodra ik de opnames keek of live tv en deze pauzeerde en daarna weer verder keek liep die naar 10 min vast. Moest dat ding weer op nieuw opgestart worden. Gemiddeld 1-2x per maand moest die ook weer gekoppeld worden omdat die in ene keer de verbinding kwijt was.
Nu ong 1 maand geleden deed die het weer niet. Maar nu lukte het me niet om het zelf weer aan de praat te krijgen. Klantenservice gebeld, erg onvriendelijke jonge met amper verstand aan de lijn en jawel, de monteur kon pas 1 week later.
Nadat ik het klanttevredenheidsonderzoek negatief had ingevuld werd ik de volgende dag al terug gebeld en goed geholpen. En heb m'n frustratie kunnen uiten.
Die week erop was de monteur er eindelijk. Hij is wel 2 uur bezig geweest. Maar ben er niks mee opgeschoten. Nieuwe boxen waren ook noet de oplossing. De emigratie oplossing was als ik een gat in de muur ging boren om de apparaten met een kabel te koppelen. No way! We hebben een perfecte aansluiting en daarvoor deed die het ook. Ze gaven ook aan dat probleem bij hun lag. Fijn, schiet ik niets mee op. Sterker nog, nu een nieuwe box en is de WiFi bedriegend slecht.
Dus nu overgestapt na een ander. Eind van de maand is het zover! Kan niet wachten. Ik zeg niet dat daar geen problemen zijn, maar ben hen Ziggo helemaal zat!
Want nu we opgezegd hebben willen ze wel nog van alles proberen. Dan kan het wel in ene keer. Al was het enige wat ze wilden een monteur langs sturen. Ja heb ik zeker weer iemand 2 uur in mijn huis rond banjere en kan die dan wel het probleem oplossen? Had die dan meteen gestuurd.
Echt zooo waardeloos. Echt sinds overstap niets dan ellende, en je moet het allemaal bij jezelf zoeken. En als compensatie is het abo ook nog duurder geworden. Echt helemaal top.
En niet alleen ik , maar ook mijn vriendenkring, collega's en familie hebben alleen maar ellende en stappen over of zijn al over gestapt.
Ik vindt het niet gek dat er sinds de overstap al meer dan 82.000 mensen zijn overgestapt!
Eens moet iemand met invloed Ziggo eens aanpakken. Wat een verschrikkelijk slechte service. Service is hard nodig want de geleverde 'goederen' zijn abominabel! Maandenlang problemen m
et Internet, (chagerijnige) monteur langs geweest, nieuw modem geplaatst, nóg meer storing. Om gek van te worden. Wie leert Ziggo een goed functionerend bedrijf te zijn?
vriendelijke jongen bij de klantenservice, snapte meteen het probleem, keurig opgelost
woensdag 9-9 nieuw modem ontvangen
donderdag 10-9 gebeld door kl service dat het niet aangesloten mocht worden wegens installatie problemen.
Nu maandag 14-9 niets meer gehoord.Mailtje gestuurd, kijken hoe dit weer gaat. Wordt er een beetje moe van.
Sinds half augustus alleen maar problemen. Krijg ik een nieuw modem voor betere wifi,, want het modem dat ik had was volgens de medewerker al wat ouder en met de nieuwe zou ik beter bereik hebben. Heb een week moeten wachten voor deze omgezet was! het bereik was goed maar nu had ik een probleem met mijn printer deze kon ik niet instellen op het niet modem. Volgens de klantenservice kon dat koppen want na een update in de modems bleek er een probleem met de hp printers te zijn.
Daarnaast mooie praatjes over de horizon mediabox een extra box kon ik boven gebruiken en deze makkelijk op 3 manieren aansluiten. na van alles geprobeerd te hebben werd er een monteur gestuurd en die gaf gelijk aan dat de aansluiting maar op 1 manier kon met een rechtstreekse kabel. De afstandsbediening van de box beneden wilde ik koppelen aan min tv maar dat lukte niet. Ik weer bellen met de klantenservice ( ken het keuzemenu ondertussen uit mijn hoofd!) vraagt de medewerker of ik misschien een Philips tv heb? Dat koppelen blijkt een probleem te zijn met de tv's.
Van de week kreeg ik een mail van ziggo dat er een oplossing was voor mijn probleem met de printer dus ik weer bellen blijkt de oplossing te zijn dat ze een nieuw modem kunnen sturen, wat blijkt als ik deze ontvang, het is het zelfde type modem waarvoor ik vervanging kreeg omdat deze verouderd zou zijn. Ik ben helemaal klaar met ziggo en stap over.
Sind 2 dagen overgestapt vanuit Tele2. Abonnement 10,00 voor internet en bellen is aanlokkelijk. Omdat ik al jaren via Tele2 max 4 m'n had was ik bij de aanbieding van 25 m'n al erg blij. Eerste 2 dagen was het inderdaad 25 mb. Ik blij. Vanaf vandaag max 3 mb. Helpdesk 15 min wachten. Als dit m'n nieuwe voorland is voor internet bij ziggo dan ben ik snel weg.
Ik bel de klantenservice. Ik wil de de alles in 1 aanbieding met REPLAY mogelijkheden. 35 euro. Ook voor bestaande klanten....
Ik bel. Krijg na doorwerken van een menu al snel een medewerker aan de telefoon. De aanbieding is NIET geldig voor bestaande klanten. Bij doorvragen is ineens de verbinding verbroken.
Ik bel terug. Weer het menu doorgeworsteld.. Of ik na afloop 3 vragen wil beantwoorden over mijn contact met de klantenservice.. Oke doen we.. 30 minuten in de wacht......1! Vanuit de wachtstand meteen door naar het tevredenheids ondersoek. 3 vragen.... Ik beantwoords ze (3x negatief). Na de 3 vragen is de verbindign verbroken.
Ik bel terug.. Zelfde procedure....
VOLGENS MIJ WORDEN KLANTEN GEWOON GEBLOKKEERT AL ZE "VERVELEND" ZIJN!
Storingen, niet bereikbaar. niet eerlijk. Ziggo? NIET DOEN!
Na het omwisselen van mijn LAN modem voor een Modem/router heb ik wel tv, intermet maar geen telefoon meer de helpdesk komt nu na 5 DAGEN na eerst geopperd te hebben dat het weleens aan mijn telefoon kon leggen met de gerustsellende boodschap, meneer we weten dat er een storing is en we zijn er mee bezig.
Op mijn vraag wanneer ik dan wel weer telefoon heb komt de dooddoener "we zijn ermee bezig" dus nogmaals gevraagd, wanneer heb ik weer telefoon?
Antwoord, meneer we hebben gekonstateerd dat er een aantal nieuwe telefoonlijnen in storing gaan bij het activeren, we weten niet hoe het komt dus we kunnen ook niet zeggen wanneer u weer telefoon heb.
Daar moet je het dan mee doen. om gek van te worden....