Susan
05-09-2015

Weer prima geholpen

Sinds een paar dagen erg slecht beeld op de tv en elke keer telefoon en Internet eruit. Net gebeld met de klantenservice en prima geholpen door een aardige meneer. Hij heeft alles nagekeken en keurig geholpen tot alles opgelost was. Enige minpuntje was de wachttijd van ruim een kwartier. Aan het einde zelfs nog een aanbieding gekregen als trouwe klant voor een horizonbox met 6 maanden hbo gratis. Ik hen Denk ik de onvriendelijkheid gemist. Echt super vriendelijke man. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ger
05-09-2015

Bar slecht! klantenservice en vaak storingen

Ik belde laatst naar Ziggo omdat ik internetstoring had en de klantenservice was heel slecht en zegt dat het aan mijn coaxkabel lag en dat ik op mijn eigen kosten zelf maar een nieuwe coaxkabel moest aanschaffen terwijl het niet aan mijn coaxkabel lag de internetstoring en later zei dat achterlijke wijf van de klantenservice dat er algemeen storing was en over een uur verholpen zal worden. DOODZIEK word ik ervan van die domme klantenservice. ik gaat overstappen. ik ben er klaar mee!

Michael
04-09-2015

Vaak problemen, lange wachttijden bij helpdesk

als alles werkt, heeft Ziggo denk ik het snelste internet in verhouding tot de abbonementskosten.

Maar....

- er zijn vaak storingen

- wachttijden bij helpdesk zijn (erg) lang

- irritante belmenus waar je eerst doorheen moet bij hulplijn.

Toelichting:

Ik zit nu al aantal jaar bij Ziggo, daarvoor bij KPN. Ik ben toen geswitched voor sneller internet (voor zelfde abbo kosten). Hoewel het een tijdje aardig werkte, heb ik bij Ziggo nooit dezelfde stabiliteit van mijn verbinding gehad als bij KPN.

Sinds een jaar of zo klapt de verbinding er regelmatig even kort uit. Waarschijnlijk ligt het aan de verouderde modem. Heb na wat zeuren een nieuwe toegestuurd gekregen, maar de activatie werkt niet, ook niet na diverse helpdesk calls. Nu probeer ik een afspraak te maken met een monteur, maar sta al 10 minuten in de wacht...

P.S. Ik overweeg sterk om over te stappen naar KPN, waar ik in het verleden altijd goede ervaringen heb gehad mbt kwaliteit en service

Abbing
03-09-2015

Verbinding verdwenem bij ziggo.

tot 1 septeber 2015 kon ik het 13uur nieuws van tf2 ontvangen.

ineens is dit onmogelijk,geen enkel bericht.ontvangst via internet

nadat ea mij per tv al was ontnomen.

gekke beslissing,ondoordachte beslissing[geen enquete]en één

die nergens op slaat behalve op korzichtigheid.

ik wil ea hersteld,liefst op tv en tenminste per internet.

03-09-2015

Doorverbinden naar een collega die het ook niet begrijpt

Al vele jaren klant van Ziggo. Eerste jaren nooit problemen en keurige klantenservice. Toen ook Ziggo mobiel aangeschaft voor dochter en ook dat werkte vanaf dag 1 prima. Maar toen..... tweede Ziggo mobiel voor zoon aangeschaft en nu drie simkaarten verder nog geen seconde gewerkt op geen enkele telefoon (ook niet op die van mijn dochter werkt de nieuwe kaart niet maar haar eigen kaart prima). Meer dan zes uur aan de lijn met het gratis maar vrijwel onbereikbare 1200 nummer. O lukt het niet om de SIM kaart aan te melden? Dan moet ik u doorverbinden met een collega. Collega: 'Wat is uw klacht?' O Ziggo SIM kaart problemen ja dan ga ik u een nieuwe sturen. Drie kaarten verder en weer enkele uren in de wacht en doorverbonden krijg ik te horen dat er al een paar dagen een storing is en er geen simkaarten aangemeld kunnen worden. Als ik boos reageer en aangeef dat ik al een aantal dagen hiermee bezig ben en drie simkaarten verder nog geen oplossing aangeboden krijg zegt de vriendelijke stem. ' Maar meneer een paar dagen dat is toch niet echt lang?' Dan vraag ik maar om me door te verbinden met de afdeling opzeggingen. Dat is moeilijk hoor! Drie keer doorverbonden voordat ik de juiste persoon aan de lijn had. Eigenlijk wil ik alles opzeggen maar doe eerst maar alleen het nieuwe abonnement dat niet werkt. 'Ja meneer u heeft een opzegtermijn van twee maanden' .. Waar blijft de verborgen camera denk ik....

A. Annen

Waardeloos internet

Sinds een paar jaar bij Ziggo.. Internet verbinding regelmatig weg, ook al geeft computer aan dat het prima werkt Er is daar iets goed mis. Zit niet in mijn wifi verbinding. Misschien zit het m in de modem (goed merkt, wellicht goedkoop gemaakt speciaal voor Ziggo) of misschien in de verschillende relaystations. Hoe dan ook ECHT een dikke onvoldoende!

02-09-2015

Zeer ontevreden met de wifi verbinding

ik word er schijtziek van en nog effe en ik stap over want kan nooit normaal op de wifi.

valt super vaak weg en dan geen verbinding en dan durven ze te zeggen wij kunnen geen wifi garanderen. dan doe er iets aan dat je het wel kan garanderen.

nog even en ik ben weg

Yabes

ZIGGO ...IK STA OP WACHT EN DENK AAN... 'NOG EEN OGENBLIK GEDULD ALSTUBLIEFT'

Gewoon het login password van mijn modem opvragen (een oude Motorola SBV5120E) wat na de hardwarematige reset "middels het knopje in het kleine gaatje" standaard zou zijn Username: admin Password: motorola.

Dit werkt dus totaal niet tevens krijgt mijn modem een verkeerd MAC-address zodra hij via de coax-cabel word verbonden. Na reset zonder coax met MiniXP Hiren Boot CD Opera-Browser in offline modus geeft hij echter wel zijn juiste MAC-address aan. Dit is het Mac-Address wat tevens op de modem vermeld staat. Bel op 13 minuten in de wacht, met fantastiche deuntje wat regelmatig word onderbroken met '....nog een ogenblik geduld alstublieft...' ....nog een ogenblik geduld alstublieft....' ....nog een ogenblik geduld alstublieft.....' krijg een mevrouw van de technische afdeling aan de lijn (bel 1200 keuze 3-1) deze bevestigt dat dit het juiste standaard wachtwoord zou moeten zijn.. zet me in de wacht. Ik hang maar op .. "(Bel 1200 keuze 3-1) bel maar weer terug.." nu een man aan de lijn wederom te zelfde vraag word (na deze vraag in de wacht gezet nu gelukkig met muziekje (enjoy) 25 minuten verder nu.

Ta TA ta da taaaa taaa Da ttaaaa taaaa Etcetera cera what ever will bii wifi... bifi...

Na leuk onderhoud totaal 49 min. Krijg ik nieuwe modem toegestuurd.

Jipieee ai heeee

* pro's: Gratis nummer 1200.

* Vriendelijke klanten service.

* Goede Klantenservice

* Con's Ietsje lange wachtijden (bij wat moeilijkere vragen)

Olivia

Onacceptabel

Al een jaar heb ik problemen met de mediabox, 3 x is er een monteur langs geweest, om de problemen op te lossen, denk je dus ,dus niet.

Er verdwijnen zomaar opgenomen programma`s, die beveiligd zijn, of bij opgenomen programma`s die er niet helemaal op staan, omdat ik niet geabonneerd ben hier op ,bvb Ned1 of Net 5 wat dus wel zo is, of een programma staat er helemaal op, maar kan de helft zien, omdat het dan ineens stopt, zulke dingen en meer daar heb ik problemen mee, hoe vaak ik dit niet heb doorgegeven, nu je kan het ook tegen de 4 muren vertellen, oplossen doen ze het niet. Ze willen alleen geld zien, maar de abonnees helpen, nu dat is ver te zoeken . Wel ineens meer betalen, terwijl er zenders verdwijnen ( dit komt, omdat er niet meer voor betaald wordt, dat weet ik, maar vertellen het niet aan de abonnees dus doe ik het ) en wat voor zenders krijg je er voor terug, nu waardeloze zenders, net als op 7 september RTL nieuws, ja zo`n zender en een zender alleen maar over paarden leuk he maar niet heus

Wilma

Waardeloos bedrijf

Begin noooiiiiitt aan een contract met Ziggo.

Toen ik UPC had heb ik altijd gebruik kunnen maken van het internet.

Ik heb 3 verdiepingen bovenste verdieping heb ik helemaal geen internet.

De 2de verdieping bijna nooit en beneden is het ook bagger.

Het maakt niet uit als ik helemaal voor de modem zit.

Heb het pakket genomen met het snelte internetverbinding.

Na zelfs een slak die is nog sneller.

Belagelijk en op jullie FB pagina zie ik ook alleen maar klachten.

Inge

Laatste tijd slecht

Heb 2 jaar ziggo,sltijd tevreden geweest.maar sinds die ddos aanval is het waardeloos! Heb 2 x gebeld,2x schijnt er iets gedaan te zijn van update tot fabrieks instellingen. Wifi valt nu om de 5 min weg!terwijl hij ook goede verbinding aangeeft,maar toch geen netwerk toegasng.

Denk er ook over om weg te gaan bij ziggo

Jacqueline

Vreselijk

Sinds Mei dus ondertussen al een maand of 4 blokken in beeld op RTL 4 en 5. Bel je krijg je te horen dat de coaxkabel of niet goed is of een andere kabel. Voorheen hadden we nooit blokken op de tv. Dus ja je vraagt je toch af ?

Slecht internet veel uitval, maandagmiddag weer storing op de telefoon.

Ik zeg de maat is bijna vol, wij zijn al aan het uitkijken naar een andere provider. Begin niet aan Ziggo ! Wij hadden geen keus UPC werd Ziggo, maar sindsdien is het knudde. Van mij mag Ziggo heel snel stoppen. In mijn omgeving zijn veel mensen al overgestapt. En wij gaan volgen.

Glen

Zeer instabiel internet

Internet valt om de haverklap weg (zowel bedraad als draadloos). Sinds de UPC fusie is het echt dramatisch. Had nooit moeten overstappen!

01-09-2015

Internet, webmail, telefoon: uitermate instabiel

Ik raad iedereen die naar een nieuwe provider op zoek is aan om ver uit de buurt te blijven van Ziggo. Wij ergeren ons groen en geel aan dit rotbedrijf, zo belabberd is de ontvangst van alles wat men bij Ziggo uitbraakt.

Ap
01-09-2015

Belofte niet kunnen nakomen!

Op 18 augustus medewerker aan de telefoon gehad omdat ik was benaderd door KPN met een leuke aanbieding! Bij ons krijgen we glasvezel en bij KPN is het heb je meer krijg je meer! Dus de beste man Ziggo, ik zal eens kijken wat we doen kunnen! Ik zou HBO gratis krijgen bij KPN hij zei kan ook bij ons OF je kiest Sport1 gratis! na dat ik dat hoorde was ik al om als sportliefhebber! Dus ik zei oke doe dat maar! Hij nog geregeld dat ik het weekend F1 kon kijken want het zou 25aug pas ingaan geweldig! Maar zo als zo vaak blij gemaakt met een dooie mus! Kreeg ik op de laatste dag van mijn bedenktijd een bevestigings mail dat ik Sport1 maar een halfjaar zou krijgen en dan stopt! Dus ik maar weer bellen hoe dit nou weer mogelijk was, de man aan telefoon zei dit had hij u helemaal niet mogen beloven maar ik zal ff vragen wat ik voor u doen kan! NIETS DUS ziggo speeld hier in gewoon niet thuis! Maar omdat het de laatste dag was van mijn bedenktijd heb ik gelijk ziggo maar helemaal stopgezet! Heb al een klacht gestuurd over hoe ik er over denk naar ziggo, maar je raad het al ze laten helemaal niets van zich horen! Ik was al jaren bij ziggo met echt de volle tervredenheid maar dat zo'n groot bedrijf zich zo laat kennen pppfff dat vind ik echt diep triest!

Dennisv1991
31-08-2015

Top service en ontvangst!

Nu ongeveer een jaar lid en ik ben zeer te spreken over ziggo! De service is verder prima en om klant te worden hoefden wij geen borg en eenmalige kosten te betalen!

Internet is nooit weggevallen en de tv heeft nooit storing gehad.

Al met al is het zeer aan te raden!

Nino
31-08-2015

Slechte dienstverlening en te duur!

Bij Ziggo is alleen rekening netjes op tijd en voor het rest is een groote ellende!

Bellen,mailen,klachten zijn zinloos bij Ziggo!

Laatste 6 manden zijn verschrikkelijk! Beoordeling 0 ,0 steren!

Michael

Mega giga kutbedrijf

Slechte internet verbinding, wifi werkt voor geen meter, geen e-mail verkeer mogelijk, service ronduit kut. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Geen televisie, bellen kan ook 9 van de 10 keer niet. Ben zeer ontevreden en gaan zo snel mogelijk weg.

Rick
30-08-2015

Zeer slecht!!!

Ik heb een voetbal wedstrijd besteld.

Naar een half uur goed die me eruit.

Gebeld naar ziekko.

Dan moet u morgen u geld maar terug vragen.

Wat heb ik hieraan !!!

Ik betaal voor zo'n wedstrijd...

Ik ben al 5 jaar een klant.

Gewoon ronduit slecht.

30-08-2015

Nooit aan beginnen

Een mooie aanbieding van Ziggo snel internet en vast bellen voor maar E 10 per maand .

Meld je aan met een telefoontje en Ziggo regelt alles .

En inderdaad met een telefoontje helpen ze je hele internet en telefoonverkeer naar zijn malle moer , ik heb een monteur van KPN laten komen om alles weer te laten werken , wat ze je ook niet vertellen is dat ze helemaal niet met snelle glasvezel verbindingen werken .

Dus heb je een glesvezel verbinding , ga dan nooit naar ziggo .

Toch nog 1 pluspunt , gelukkig kreeg ik een zeer begripvolle medewerkster van ziggo aan de lijn die alles heeft stopgezet zonder kosten , hier kan de top van ziggo een voorbeeld aan nemen .