Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
TV kijken op tablet of laptop wordt hard geadverteerd. Ik heb het uitgebreid getest maar op een "Start" account geeft horizon.tv ("horizon go") slecht en schokkerig beeld. Netflix is haarscherp en vloeiend, zelfs draadloos. Zijn er eigenlijk wel tevreden gebruikers van horizon.tv of dwingt Ziggo op deze manier gebruikers naar een duurder abonnement?
Sinds 1 week kennis gemaakt met Ziggo; het is werkelijk waar niet te geloven hoe deze week verloopt. Van levering bestelling tot en met installatie; niets loopt goed. Ik heb inmiddels zo'n 10 medewerkers van de klantenservice gesproken; 1 ding hebben ze gemeen. De afspraken die ze op dat moment met je maken komen ze niet na, en meedenken in oplossingen lukt al helemaal niet. Ik heb al een klacht ingediend maar nog niets vernomen. Nu is dat weliswaar nog maar 24 uur geleden, maar de klacht lijkt me ernstig genoeg dat Ziggo begrijpt nu in actie te moeten komen. En oja.vraag voor de gein eens of je kan worden doorverbonden met de directeur.
Horizon Go op mijn tablet is erg slecht. Om de vier seconden last van "Buffering" en na een minuutje moet ik hem opnieuw opstarten met "de pijl". Diverse keren gebeld en gemaild. Dan krijg je vervelende antwoorden over de sterkte van het signaal, of "u kunt beter een draad-aansluiting nemen in p;laats van wifi enz. Daar betaal ik dus niet voor!
Problemen worden gehoord maar niet opgelost. Toen het UPC was was het al verschrikkelijk. Abonnement maanden geleden opgezegd en toch schrijven ze nog steeds facturen af die je later weer terug krijgt. Hallo, gaat het niet. Ook na verschillende keren contact blijft het probleem bestaan. Begin er niet aan. Het is nog eens veel te duur ook. Je verschuilen achter jonge medewerkers die aardig blijven en jij natuurlijk niet aan wil vallen. Maffia.
Hey,
Kort gezegd je betaald veel te veel voor weinig je heb nooit contact en het internet is zo traag als wat vervolgens na 2 weken doet hij het gewoon niet. Vervolgens de router aan en uit 2 keer in de maand.
GROTE AFRADER DUS
Moeilijk te bereiken probleem wordt wel serieus genomen maar duurt lang voor herstel te weinig mensen op servicepost slechte apparatuur (mediabox, kabels ed.)
Ik ben sinds jaren klant bij Ziggo, maar als er problemen zijn geven ze niet thuis. Internet is zeer traag geworden en valt regelmatig uit.
Nu probeer ik ze al vanaf zondag te bellen maar kreeg steeds de melding dat ik later nog een keer moet proberen. Geprobeerd via webcare, maar die reageren ook niet.
uiteindelijk iemand te spreken en die geeft aan dat modem dat ik heb, niet meer onder garantie valt en dat er veel signalen in mijn buurt zijn. Ja dat weet ik, maar welke oplossing. Volgens mij snapte die gast er niets van, maar nergens een gevoel van oh wat vervelend. Ik zei dan ga ik wel verder kijken. Krijg ik antwoord dat zou ik ook doen.
Kortom waarom betaal ik maandelijks zo'n hoog bedrag en dan nul service.
Heb horizon van Ziggo.
de helft van de keren dat ik het wil gebruiken werkt het niet. Werkt helemaal niet onder internet explorer 11, wat wel wordt geadverteerd.
Kwaliteit is gewoonweg te slecht voor woorden. Kan geen 5 minuten kijken zonder dat de kwaliteit terug wordt geschakeld. Het is alsof ik over een 56K modem werk.
horizon is misschien niet van Ziggo, maar het is wel een belangrijk deel van hun aanbod en ze adverteren er maar al te graag mee. Jammer genoeg werkt het dus voor geen meter!
Krijg na het aanzetten van de televisie een hapert beeld en kan niet kijken. Geef steeds code 6010 (geen internet verbinding) . Heb al diverse keren de klantenservice van Ziggo gebeld, maar heb steeds te horen gekregen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is en toen ik net belde kwam ik niet eens door het keuzemenu, er werd meteen gezegd dat de wachttijd zo lang was dat ik beter later terug kon bellen. Ik vraag me af waarom er bij de klantenservice z'n lange wachttijd is
Vrijdag ziggosport totaal besteld en nu is het maandagavond en nog steeds geen sport zenders.Ik probeer al vanaf vanmorgen 10 uur ziggo te bereiken maar helaas.
Wat een rot bedrijf.
Ze spelen spelletjes met betalingen,
waardoor er achterstanden ontstaan; daarboven weer extra kosten dus. Oplichters!
De horizonbox en extra box; waardeloos! Om het werkend te krijgen. Wat een ellende.
Deze maand wordt ziggo opgezegd. Naar Vodafone of KPN!
Na 5 jaar storingen waar de klantenservice niks aan wilden doen nu gelukkig overgestapt
Zondags na 13.00 geen internet Ziggo mediabox geeft constant fout melding en werkt niet. Klantenservice 90 euro cent p.min.tot max 40 euro plus abonnee geld. En dan .nog steeds niet opgelost.
Ben al bijna 1 week bezig om Horizon te installeren. Ik heb al 5 keer ongeveer 45 min. aan de telefoon gezeten om het probleem op te lossen. Bij de installatie krijg ik afwisselde de storing code 1020 en 1110. Er is van alles geprobeerd inclusief een hard reset maar telkens het zelfde probleem. Ik heb het abonnement geannuleerd en ga weer naar het oude wat volgens Ziggo in eerste instantie niet kon maar uiteindelijk weer wel. Sorry mensen dit is echt slecht!
Geluid en beeld van de tv valt regelmatig uit. al een speciale kabel gekocht. helpt niets. internet is heel langzaam. tijd om weer over te stappen.
Op de manier hoe wij TV kijken voegt de Horizon Media Box weinig toe. Dan vind ik ook nog dat als je hem volledig wil benutten 500 Kwh per jaar wel een heel groot energie verbruik. Dus ik zet hem pas aan als ik naast gewoon TV kijken iets extra's wil. b.v. My prime. Eigenlijk een beetje spijt dat ik overgegaan ben naar horizon.
Nooit voor Ziggo gaan. Je betaalt de hoofdprijs maar je krijgt er niks voor terug! Allemaal drama en niks word opgelost !
Ik ben sinds et begin van ziggo al klant bij ze en en raadde het altijd bij derden aan. Maar sinds een paar maanden ben ik zeer teleurgesteld in hen services. Mijn internet is zeer traag geworden (sinds de nieuwe modem) en valt regelmatig uit. Met mijn mobiel had ik het eerst niet door totdat ik een melding kreeg (voor het eerst sinds ik internet op mijn mobiel gebruik) dat mijn data op was. En dat kwam doordat mijn internet thuis er constant uit ligt. Eerst had ik ook op de eerste verdieping goed WiFi, maar dat is nu ook afgelopen.
Nu probeer ik ze al een aantal dagen te bellen maar kreeg eerst de melding dat de wachttijd langer is dan 15 minuten en dat ik het beter later nog een keer moet proberen. En nu is het zelfs zo gek dat de wachttijd zo lang is dat er geen opties meer is om te wachten.het lijkt of ze dezelfde modem gebruiken als die van mij. Ik ga het nog 1 keer proberen via de mail en als ik dan geen gehoor krijg ben ik er klaar mee. Dan heb ik als trouwe klant er alles aan gedaan om het op te lossen.
Ik weet niet hoe ze dit in de toekomst gaan oplossen, maar voor nu raad ik het af om bij ziggo klant te worden.
Meerdere keren heb ik wel eens gebeld naar Ziggo, het duurde soms wel lang voor ik werd doorverbonden. Maar de hulp die ik telefonich kreeg was altijd zeer goed. Stap voor stap werd ik geholpen, tot het probleem verholpen was.
Ik ben geweldig geholpen bij de klantenservice en heb er nog nooit last van gehad .
Helaas staan er meestal negatieve dingen want zodra het positief is is het niet interessant genoeg.
Ziggo het gaat geniaal !