Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jan
20-09-2016

Horizon media box

Op de manier hoe wij TV kijken voegt de Horizon Media Box weinig toe. Dan vind ik ook nog dat als je hem volledig wil benutten 500 Kwh per jaar wel een heel groot energie verbruik. Dus ik zet hem pas aan als ik naast gewoon TV kijken iets extra's wil. b.v. My prime. Eigenlijk een beetje spijt dat ik overgegaan ben naar horizon.

Na
20-09-2016

Ziggo stelletje amateurs

Nooit voor Ziggo gaan. Je betaalt de hoofdprijs maar je krijgt er niks voor terug! Allemaal drama en niks word opgelost !

R.
20-09-2016

Al dagen te lange wachttijden klantenservice!

Ik ben sinds et begin van ziggo al klant bij ze en en raadde het altijd bij derden aan. Maar sinds een paar maanden ben ik zeer teleurgesteld in hen services. Mijn internet is zeer traag geworden (sinds de nieuwe modem) en valt regelmatig uit. Met mijn mobiel had ik het eerst niet door totdat ik een melding kreeg (voor het eerst sinds ik internet op mijn mobiel gebruik) dat mijn data op was. En dat kwam doordat mijn internet thuis er constant uit ligt. Eerst had ik ook op de eerste verdieping goed WiFi, maar dat is nu ook afgelopen.

Nu probeer ik ze al een aantal dagen te bellen maar kreeg eerst de melding dat de wachttijd langer is dan 15 minuten en dat ik het beter later nog een keer moet proberen. En nu is het zelfs zo gek dat de wachttijd zo lang is dat er geen opties meer is om te wachten.het lijkt of ze dezelfde modem gebruiken als die van mij. Ik ga het nog 1 keer proberen via de mail en als ik dan geen gehoor krijg ben ik er klaar mee. Dan heb ik als trouwe klant er alles aan gedaan om het op te lossen.

Ik weet niet hoe ze dit in de toekomst gaan oplossen, maar voor nu raad ik het af om bij ziggo klant te worden.

Gina
18-09-2016

Altijd goede hulp

Meerdere keren heb ik wel eens gebeld naar Ziggo, het duurde soms wel lang voor ik werd doorverbonden. Maar de hulp die ik telefonich kreeg was altijd zeer goed. Stap voor stap werd ik geholpen, tot het probleem verholpen was.

Sybe
17-09-2016

Het zijn altijd de mensen die nare ervaringen neerzetten .

Ik ben geweldig geholpen bij de klantenservice en heb er nog nooit last van gehad .

Helaas staan er meestal negatieve dingen want zodra het positief is is het niet interessant genoeg.

Ziggo het gaat geniaal !

Arjan
17-09-2016

Zeer onvriendelijke klantenservice

Gebeld met ziggo mbt vraag over inloggen mijn ziggo. Dat het wijzigen van email adres van een mij onbekende *@ziggo.nl naar mijn email adres niet mogelijk was heb ik begrip voor maar de onvriendelijke manier waarop ik te woord werd gestaan niet. Ik stap over naar een andere provider.

Ed
16-09-2016

Zeer goed bedrijf

Ben zeer tevreden over ziggo,het pakket tv-internet en telefonie heb ik ruim 10 jaar nooit problemen gehad indien ik contact opineem met de helpdesk dan kost het mij niets. Is niet een van de goedkoopste maar heeft wel een goed product. Ed

Hein
16-09-2016

Slecht internet en tv zenders!?

Vaker geen of slechte internet verbinding, dat geldty ook voor TV zenders. Laaste dagen is het helaaml een ramp. Geen of een slechte internet verbinding. Maar krijg nu en brief om een ander modem te bestellen. Hebben ze iets gewijzigd waardoor ik geen internet kan gebruiken!? Wie zal het zeggen. Service en klantegerichtheid Ziggo is bagger. Spijt dat ik niet ben overgestapt toen het kon. Dus nu maar even uitzitten tot de eerst volgende mogelijheid.

Jeroen
15-09-2016

Drama service

Ziggo Zakelijk, wat een drama, bedrijf beseft totaal niet dat servicegraad bij zakelijke gebruikers hoog dient te liggen, neemt totaal geen verantwoordig voor aantoonbare fouten. Totale onbereikbaarheid van de zakelijke klant ? Niet hun probleem !

Roshani
15-09-2016

Zeeer slechte ervaring met ziggo raad het mensen af.

Ben al een week bezig omdat ik als klant 1maand lang een zender mag uitkiezen. Nou je raad het al ben er een week mee bezig geweest en kreeg telkens niet mijn antwoord en de juiste codes toegestuurd om te activeren. Ook heb ik een blokkade gekregen omdat ik ten hun zegge niet optijd had betaald wat ik wel heb gedaan maar hun het niet goed verwerken in hun syteem en nu door hun fout mag ik eronder lijden. Als ik word ik van puntje naar paaltje toegestuud en krijg ONZIN antwoorden te horen dit komt allemaal omdat hun niks goed noteren in hun systeem betreft gesprekken die gevoerd zijn met klanten en afspraken die er gemaakt zijn. BELACHELIJK DIT ALLEMAAL! En nu ben ik de dupe

Yvette
14-09-2016

VERSCHRIKKELIJKE SERVICE

Ziggo.

Wat een bedrijf. Bestel je een pakket zou je binnen 5 werkdagen een bestelbevestiging krijgen. niet gebeurd. Dan maar bellen. 35 min in de wacht. Blijkt dat het adres waar we gaan wonen een oud ziggo gebied. Doorverbonden naar andere afdeling. Weer in de wacht gezet om uit te zoeken waarom we geen bevestiging hadden gekregen. Blijkt dat ze vorige bewoner incasso achterstand heeft waardoor wij geen pakket kunnen afsluiten. daar moet ik dan zelf voor bellen om daar achter te komen. Of wij even contact kunnen opnemen met oud bewoners om dat te regelen. Terwijl het huis een voormalig huurwoning was en al een half jaar leegstond voor het werd gekocht. Wij hebben niks te maken met de oud bewoners. wij zijn een nieuwe klant die een abonnement willen afsluiten. Nu moeten we zelf maar incasso bellen om het op te lossen en ze terugbellen zodra het restant is betaald! De service is ver te zoeken. Als klap op de vuurpijl word er opgehangen in je oor omdat ze niet meer weten wat ze moeten zeggen.

Met andere woorden : BEGIN NIET AAN ZIGGO! slechtste service die je je kan bedenken en totaal niet klantvriendelijk. Blijkbaar willen ze geen nieuwe klanten of zijn ze te lui om er moeite voor te doen.

Bram
13-09-2016

Hopeloze klanten- en verhuisservice

Alles gaat mis bij deze lui. Aansluitingen met toevoeging bij je adres is sowieso hogere wiskunde voor hen. Ieder onderwerp heeft zijn eigen callteam, hierdoor constant van kastje naar de muur.

Monopolie maakt lui en cocky zo lijkt het.

Clem
13-09-2016

Slecht

Slecht bereik slecht internet slechte service. Lang wachttijden. Voor minder geld heb je 2 keer zoveel. Slechtste internet ooit gehad 3 verschillende adressen gehad alle 3 problemen.

Fred
12-09-2016

WAARDELOZE WIFI

Hopeloos Wifi-signaal. Daardoor is Horizon Go ook uitermate onbetrouwbaar, zelfs zo dat dit tot een onophoudelijke ergernis leidt.

Karel
12-09-2016

Frustratie door de vele storingen

Sinds het samengaan met UPC en het in gebruik nemen van een nieuw modem Technicolor (de oude voldeed niet meer aan de geleverde snelheden en was niet stabiel?!) heb ik te kampen met heel veel storingen, behalve in het weekend (?), en moet de modem diverse keren per dag opnieuw opstarten. Telefoon viel gewoon uit tijdens gesprekken. Helpdesk kwam niet met een goede oplossing dan alleen het modem opnieuw starten. Ik gan nu weg bij ZIGGO en ga over op glasvezel, want dit ergert mij verschrikkelijk. Met het oude modem had ik minder last van storing als met dit nieuwe geval.

D.
12-09-2016

Verhuizen ????

Als je gaat verhuizen en het vaste telefoonnr. wil meenemen na bijna 50 jaar, moet dat niet bij Ziggo vragen. Hele onbehulpzame, onvriendelijke en onbeschofte mensen zijn hier aan het "werk". Denk dat ze de opdracht krijgen om het iemand zo moeilijk mogelijk te maken en zo lang mogelijk aan de telefoon te houden. Omdat niet mogelijk was om een installatiepakket in de nieuwe woning te laten bezorgen een alternatief adres opgegeven. Ziggo combineerde mijn nieuwe adres met het alternatieve adres, waardoor bij TNT het adres als onbekend door kwam. Gevolg: pakket ging retour naar Ziggo. Naar contact met Ziggo, kreeg ik het antwoord ga maar naar het postkantoor (welke wisten ze niet) om het pakket op te vragen, terwijl duidelijk in de mail stond dat het pakket retour ging naar de afzender. Vraag of ik een nieuw pakket kon krijgen, antwoord, nee moet opnieuw contact opnemen met Ziggo, als het pakket retour is. Doorverbonden met andere afdeling, omdat er werd aangegeven dat ik niet opnieuw ging bellen, weer lang in de wacht, weer bovenstaand enz. Kreeg ik als antwoord dan gaat de verhuizing niet door !

Bel TNT maar daar ligt de fout, die hebben een toevoeging in het huisnr. gedaan, Ziggo heeft niks fout gedaan. Na contact met TNT blijkt dat het pakket al retour is naar Ziggo en er niets meer aangedaan kan worden. (dus langs alle postkantoren gaan had helemaal geen zin) TNT doet alleen maar uitvoeren wat ze doorkrijgen van de afzender en gaat zelf geen veranderingen aanbrengen in de adresgegevens.

Ik heb het helemaal gehad met Ziggo, hopelijk kan het telefoonnr. toch nog meegenomen worden na zoveel jaren, bij een andere provider.

Mieke
12-09-2016

Ziggo wie?

We hebben een alles in 1 abonnement geen probleem.

Helaas het mobiele abonnement sucks althans de afhandeling.

Laats 2 simkaarten aangevraagd een om van 3g naar 4g te gaan.En 1 omdat er voor nummerhoud bij een ander provider een simkaart nodig was.

Kregen er 1 opgestuurd oke voor wie. Bleek voor mijn vriend.Die andere niks van bekend.Na tig keer gebeld te hebben zeggen ze gewoon uw nummer is hier niet bekend?

Toen na al het gedoe gewoon mijn mobiel abonnement opgezegd dan maar een ander nummer.

En ja hoor ze sluiten mijn vriend ook af.

Duurt lang maar oke hij heeft weer mobiel.

Ik ben geen klant meer maar zijn abonnement wordt van mijn rek afgeschreven.Hij heeft nu mijn klantnummer?

Gebeld zou geregeld worden moet nieuw wachtwoord aanmaken.Gedaan niets.

Ik kan omdat ik geen klant meer ben nergens in.

Het alles in 1 abonnement wordt gewoon zoals was van zijn rek afgeschreven.

Het maakt me niet uit dat ik zijn abonnement betaal. Maar kom op omdat je op hetzelfde adres woont wordt alles van 1 rek afgeschreven dit is voor in de toekomst. Je moet dit zelf veranderen alleen je kan nergens in.

Plus de antwoorden die je krijgt zijn qua wie je aan de telefoon krijgt zo verschillend.

Laats met dezelfde vraag 2 personen aan de lijk gehad. Bij de een kon het niet en ja hoor bij de andere ik pas het wel aan ?

Als het volgende maand weer van mijn rekening afgaat dan is het einde verhaal voor het mobiele abonnement.

Wat een bende.

Kevin
11-09-2016

Helemaal gehad

Heb altijd bij UPC gezeten en na de samenvoeging met ziggo niks anders dan problemen met het internet (vooral wifi) Bel ik ze op ze zegge maar wat want het helpt niet. Helemaal niet tevreden over ziggo dat ze maar eens het wifi probleem gaan fixen

Leo
09-09-2016

Waarom heeft iedereen problemen met ziggo ?

Eindelijk de overstap gemaakt van xs4all naar ziggo, en totaal geen spijt van.

De geboden 150/15 komt bekabeld ook daadwerkelijk binnen, is weer eens wat anders als xs4all die beloven 30/8 en krijg de laatste tijd maar 18/2.

Connectbox met 2.4 ghz en 5 ghz werken perfect !

Ik ben zeer te spreken over ziggo.

Marian
08-09-2016

Help bij internetten

Ik wil Damaris Reboe hartelijke danken voor haar hulp,mijn internet zowel op de laptop als I-pad deed het niet ,zij heeft mee gekeken en dingen gedaan,daarna deed alles het weer. Ik was blij met haar duidelijke hulp.Als er weer wat is hoop ik dat ik haar weer aan de telefoon krijg.

Wees zuinig op dit personeel,Ziggo. Nogmaals bedankt Damaris en bedankt voor jullie kaartje.