Damian
17-09-2018

Duur en mega slechte wifi punten

Ziggo is echt te duur de overheid pakt al zoveel geld van de burgers. Ziggo is echt te duur als mijn contract afloopt stap ik over op een goedkopere provider. Daarbij is de kwaliteit van ziggo ook nogeens super slecht. Ook al zou de kwaliteit verbeteren ze zijn gewoon te duur. Soms is het verstandiger goedkoper te worden dan krijg je meer klanten. Tegenwoordig kijken mensen naar de centen. Maar ja ziggo doet net of het voor de elite is. Dan maar klanten kwijtraken. Als ik kijl naar de reviews , zou ik als ik ziggo was maar snel de prijzen omlaag brengen. Je bent geen multinational

Bennie
16-09-2018

Ziggo. duurder en duurder en slechter.

Ziggo wordt maar duurder en duurder. Wat voorheen gratis was moet je nu ook extra voor betalen. Tja, die dure tv reclames, sponsering ajax, dure sportkanalen en presentatoren enz moet ook ergens van betaald worden he. Updaten in nieuwe hardware en aanbieden 4k ho maar.

15-09-2018

Diefstal

Elke maand eerder afschrijven,elke 4 maanden prijsverhogen onder moto kwaliteit verbeteren, steeds slechter internet op veel plekken in huis, nog even dan kan ik weg , kots firma lelijke boeven bende. Bah ik walg van jullie

An

Eindelijk Movies XL

Nou dat kunnen we wel vergeten dus :(((( net thuis alles ontvangen, snelle levering van ziggo. daar houdt het dus bij op. internet nog steeds niets sneller dan we voorheen hadden. ach joh we betalen maar ca. € 84 per maand voor die zooi . Bedankt Ziggo!

Leon
14-09-2018

Totaal niet klant vriendelijk. en slechte TV mediabox

Al heel wat jaartjes ben ik klant bij hun heb al meerdere malen flinke ruzies gehad met de personen van de Klantenservice er word zonder enig respect tegen je gesproken blijven in herhaling vallen als u een vraag stelt waar ze geen antwoord op kunnen geven (mij geeft dat het de gevoel als of je een dom persoon ben die niks er van begrijpt) daarbij ben ik er achter gekomen dat als ze niet meer naar je willen luisterden dan ze je gewoon even wegdrukken zodat ze je niet meer kunnen horen.ze hebben totaal geen product kennis daar bij de Klantenservice want als je wat vraagt weten ze over het algemeen niet wat ze moeten zeggen. en als het te heet onder de voeten raakt dan word er gewoon zonder pardon op gehangen. Dus naar mijn conclusie is Ziggo een bedrijf die totaal geen klant vriendelijkheid hanteer en alleen maar aan hun centen denken waarbij de klant erg achter op word gesteld.

Wise
14-09-2018

Toe zeggen en niet na komen

Ziggo horizonbox is traaaaaaaaaaaaag Valt uit als je aan het tv kijken bent en opstarten duurt 10 minuten Opnemen van programma's gaat soms voor de helft? Overschakelen van programma naar programma is traag Als je klantenservice belt dan beloven ze je van alles maar daar komt niks van terecht Je zit lang te wachten als je ze belt en dan word de verbinding verbroken Ik heb ziggo voor de formule 1 voor de rest is ziggo drama begin er niet aan neem een anderen provider alles is beter dan ziggo

Mvg

Mick

Trudy
12-09-2018

Slechte service. Geen service

Op tijd opgezegt apparatuur netjes terug gestuurd Denken ze nog geld te kunnen vangen voor de maand dat je geen Ziggo klant meer bent.Slecht bedrijf zonder vooraf geinformeerd te worden maandelijks 10 euro verhoging en als je opzegt bla bla verhalen.

Ray
11-09-2018

Bagger Zooi Ziggo

Internet, tv: altijd problemen. Minimaal 1x per maand aan de telefoon met klantenservice die vervolgens kan niks voor je betekenen of tegemoet komen. Je wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd.

Leon
10-09-2018

Slechte dienstverlening en klantenservice.

We zijn overgestapt na tijden van tv storingen en werkzaamheden overdag waardoor internet buiten gebruik was. Toen we via overstapservice hadden opgezegd wisten ze ons opeens te vinden. Alles was mogelijk, 9 maanden 20 euro korting,nieuwe mode, tv insteekkaart,monteur. De medewerker zou vervolgens twee dagen later nog terugbellen, niet gebeurt, paar dagen erna als nog zonder VM in te spreken. Toen was de deadline voorbij waarmee de overstap geannuleerd kon worden en deden ze geen poging meer. Belachelijk bedrijf dat alleen aan omzet denkt, afspraken niet na komt en teveel storingen heeft. en dat voor bijna 50 euro per maand! Triest.

Hussam
10-09-2018

Slecht en duur bedrijf gewoon

2 jaar internet storing, net hebben ze besloten om de kabel buiten huis te vervangen ( 3 manden geleden) heb ik nog niks gehoord en heb ik geen internet sinds 3 dagen en bel ik naar Ziggo ( sorry meneer we kunnen niet meer helpen moet je wacht tot Wanneer de kabel wordt vervangt) dus ik betaal voor wat nomen we internet en die werkt wanneer hij wilt niet Wanneer ik internet nodig, wil ik zeker opzeggen maar alle ISP in Nieuwegein hebben gewoon slechte internet snelheid en weer betaal je meer voor wat je krijgt . ( cliënt heeft geen rechten meer voel ik in nederland )

Jolanda
09-09-2018

Eindelijk van dat trage tv kastje van Ziggo af!

Na minstens 20 jaar @Home/Ziggo klant geweest te zijn heb ik nu KPN kastje en dat is gewoon in 1 seconde opgestart ipv 15-20 seconden die het met Ziggo materiaal duurde. Dus eigenlijk spijt dat ik niet jaren eerder ben vertrokken!

Lisan
09-09-2018

Storing

Vanaf Woensdag heb ik al een storing en werkt mijn tv niet, de data waarop deze storing opgelost zou zijn is nu al drie keer veranderd zonder dat ik hier een melding van gekregen heb.

Ondertussen al meerdere keren met ziggo gebeld waarbij ik de klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen en de oplossingsgerichtheid ver te zoeken vindt.

Wanneer ik een afspraak maak voor een terug bel verzoek wordt ik niet terug gebeld.

Ik voel mij absoluut niet serieus genomen!

Mari
08-09-2018

Ziggo : klant moet betalen voor slechte ontvangst tv, internet en telefoon

Al jaren last van storingen. Meerdere keren nieuwe digitale ontvangers moeten kopen (4 in de afgelopen 5 jaar). Internet ligt er dagelijks uit en valt vaak even weg. Wifi snelheid maar 10% van beloofde snelheid. Bij storing ook geen telefoon meer. Kabels zijn al meerdere keren vervangen, monteurs geweest, dan is het even goed tot een paar dagen erna. Tv signaal stoort, ik kan geen programma zonder storings blokken kijken. Afgelopen jaar is het erger geworden en nog geen passende oplossing. Nu weer zwart/wit sneeuw, kastje van 279 euro kapot. Via ziggo aangeschaft in 2016 maar die ondersteunen ze nu niet meer. Klacht ingediend, u kan een simpel nieuw kastje krijgen dat niet kan opnemen of 30 euro per maand bijbetalen voor een kastje dat kan opnemen. Schande om zo met klanten om te gaan. Nieuwe klanten betalen minder maar eenmaal binnen heb ik het gevoel maakt het niet meer uit hoeven we niks meer voor te doen. Voor 55 euro per maand verwacht ik werkend internet, tv te kunnen kijken en te kunnen bellen. Helaas ruim 75 % van de tijd niet met ziggo mogelijk. Na 20 jaar stap ik over.

Albert
07-09-2018

Internet altijd onder de maat

Eerst een hoop gezeik gehad met slecht internet van ziggo in Amsterdam. Zou liggen aan de buren volgens ziggo met veel routers dicht op elkaar. Vervolgens waardeloze verbinding in Driebergen. Klanten service onbereikbaar. Hoge rekeningen. Ik word er gek van.

07-09-2018

Tv is super, internet super slecht

Hoewel de tv van ziggo erg goed is en met een goeie pakket kan je vrijwel alles tot 7 dagen terug kijken, is het internet echt waardeloos, valt elke keer weg of de modem is weer eens aan het herstarten. Ik vind echt dat als je ruim 80 euro in de maand betaald dat je ook mag verwachten dat het goed werkt. Klanten service is overigens wel goed vriendelijk en luisteren goed

Sjoerd
06-09-2018

Medio box horizonbox

Blijft hangen etc etc echt waardeloos ding

Mustafa
06-09-2018

Slechte internet verbinding

Schandalig. internet verbinding valt steeds uit en snelheid van internet is echt laag. Terwijl ik zoveel betaal voor dit. Ik denk dat ik opgelicht wordt. Nou genoeg is genoeg. Overgestapt naar tmobile thuis goedkoop en meer snelheid.

Heb geen slechte ervaring

Helpdesk is vriendelijk en behulpzaam. Nemen de tijd. Altijd tot een oplossing gekomen. Het grote probleem is het azijngehalte in het bloed van enkele mensen.

Rieja

Klantenservice schoffeert

Bij vragen omtrent storingen behandelt de klantenservice je als een debiel en stuurt ongevraagd een servicemonteur op je af, waarvoor 50 euro in rekening wordt gebracht.

Iemm

Storing worden niet opgelost

Op aanraden van mijn vriendengroep, besloten toch maar ziggo te nemen. Maar na al die storingen de afgelopen tijd en elke keer weer werkzaamheden die het internet trager maken in plaats van sneller stap ik over!

Wel de prijzen verhogen maar geen verbetering brengen.