Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Reeds meer dan 4 weken bezig met werkend krijgen van internet. Valt steeds uit en is ook na bezoek van meerder monteurs niet op te lossen. Bellen met de helpdesk levert niets op, doorverbinden kan niet. Doorverbinden naar de klachtenafdeling is niet mogelijk, zij bellen mij terug. Wat een service. zwaar teleurstellend. Zelfs voor opzeggen kun je niet worden doorverbonden, gewoon weer opnieuw bellen en achteraan in de rij sluiten. Zeer frustrerend, thuis werken zonder internet.
Zeer slechte ervaring na voor de derde keer binnen 1 week storing op radio en tv van Ziggo. Terwijl ik met 100% zekerheid vertelde dat er meerdere huishoudens zonder signaal zaten gaf Ziggo aan pas woensdag 10 oktober een monteur te kunnen of willen sturen terwijl het nu 6 oktober is. Ik kap met Ziggo
Werkt niet. Gratis installatie monteur kost 200 euro. Daarna valt WiFi steeds uit. Monteur geen verstand van zaken, in plaats van WiFi versterker apart netwerk opgezet etc. Afrader!
We zijn inmiddels een jaar bezig. 5x monteur gehad, 5x geklaag over de voorganger. De teller voor de falende diensten gaat inmiddels ver ver ver over de 100 heen. Dit is on-demand wat niet werkt, internet wat niet werkt, tv wat niet werkt, tv op de tweede kast boven die weer niet werkt etc etc etc. Maar het ligt niet aan Ziggo, het ligt nooit aan Ziggo. We sturen wel een monteur. Zucht. En de kosten, die stijgen elk jaar maar de zenders worden minder. On-demand films zijn een lachtertje, zit bijna nooit iets bij wat minder dan 10 jaar oud is. Waar betaal ik eigenlijk zo veel geld voor?
Overal in huis perfecte wifi: nou niet dus, niet eens naast de router van Ziggo. 2x een monteur geweest, 2x wordt aangegeven dat het in het kastje in de wijk fout zit. Vandaag weer gebeld: nee, alles in orde in de wijk; signaal dat binnenkomt is goed. Het ligt volgens Ziggo binnen in huis, waarschijnlijk wort het signaal gestoord door iets. Kunnen alleen stappenplan sturen wat al 3x is uitgevoerd (wifi-analyse en versterker aanschaffen). Wifi-analyse is uitgevoerd en aangepast aan aanbevolen frequentie, versterker ook al aangeschaft. Helaas geen oplossing. Tja, dit is wat we vanuit Ziggo kunnen doen of we kunnen weer een monteur sturen en als blijkt dat het probleem binnenshuis veroorzaakt wordt zijn de kosten voor u meneer. Op mijn vraag wat er gedaan wordt met de 2 meldingen van de monteurs die aangaven dat het in het kastje van de wijk lag en de tussenliggende tijd tot nu dat wij Ziggo betaald hebben voor iets wat niet werkte, wordt simpel geantwoord dat er niets vastligt dat deze monteurs dit gezegd hebben. Dus dat het probleem niet bij Ziggo lag. En als ik het er niet mee eens was, moest ik maar de geschillencommissie inschakelen!
WiFi valt telkens weg en de downloadsnelheid komt niet overeen met de werkelijke snelheid. Rampzalig bedrijf
Er zit een gat van 160Mbit tussen basis internet en de upgrade. 40mbit is zo traag dat je nog niet fatsoenlijk youtube kan kijken op je tv. Wifi: als het al werkt. 12mbit. zelfs instagram loopt vast op je telefoon vanwege de traagheid. (op 2 meter van de modem)
Daar komt bij dat als je muziek kanalen wilt je voor allemaal andere zenders moet betalen waar je helemaal niet op zit te wachten.
Elk jaar de prijs omhoog. maar geen vernieuwing. alles is het zelfde.
Is kijken bij de glasvezel aanbieders.
Gewoon storing wederom, daarbij te lang in de wacht klantenservice, via via vernomen Werkzaamheden vanaf gemeld op 1 okt 11.04 duur tot17.00uur, WERKZAAMHEDEN zeg gewoon dat er een storing is. of gewoon vergeten de klant te informeren hierover. Denk het niet, normaal krijg je hierover bericht via de gewone post Trouwens ook regelmatig uitvallen van tv zenders is normaal bij ziggo.
Monteur gooit alles in de war en boekt daarna 60 euro af. Klantenservice werkt alleen met protocollen, contact hebben met iemand die het oplost is streng verboden. Als de problemen niet volgens HUN boekje kunnen worden opgelost, lossen ze het stomweg NIETs op! Ik ga op zoek naar een alternatief!
Klantenservice is erg onvriendelijk en onbewaam. Zelfs met de terugbel service krijg je nog een menu en dan nog steeds 8 minuten in de wacht staan. Ook de prijzen blijven maar omhoog gaan, helaas geen alternatief op de kabel en daar maken ze gebruik van.
Of de interactieve tv ligt eruit of je favoriete serie is er ineens af. Zit je lekker in een serie die je leuk vind , is ie ineens weg! Weinig verschillend aanbod misdaad of kostuumdrama. Laatste jaren steeds meer moeten betalen naast je abonnement. Geen verbetering sinds de fusie. Zeer zeker niet! Kijk zelden nog. Denk dat ik overstap. Kan beter Netflix nemen denk ik.meer keuze
Tja we plegen onderhoud en zijn van vandaag tot 1 oktober offline. Volgens mij sporen ze dan niet, neem je ziggo zakelijk dat is nog slechter en een belabberde service dan standaard particulier want die was al slecht. Wanneer gaat Nederland nu eens wakker worden. de macht der grote.
Slechte verbinding internet. Nu willen ze iemand naar je toesturen. Maar dan moet je van 12.00 uur/ 18.00 uur thuis zitten en wachten, ipv dat ze een tijdstip aangeven. Slechte service!
Heb een contract van ziggo opgestuurd gekregen nadat ze me ongevraagd hebben gebeld, met de aanbieding na 3 maanden 56.95 euro voor 40m down.77 zenders 50%hd.geen aansluit enzo.
Maar op hun site adverteren ze dit abbo voor 48.50 euro. proberen ze je nu te naaien? Dalijk es ff bellen kijken of ik dezelfde man te spreken krijg. heb alles genoteerd.
Echt het verschrikkelijkste bedrijf ooit. Maandelijks betalen voor 0,0 kwaliteit. Series die het telkens niet doen. Ga nooit bij ziggo.
Hallo Ik ben nu 4 maand over naar ziggo Een hele mooie aanbieding gehad. Maar nu is het 4 maand niet anders dan, uitval van wifi, en stil staand beeld van de tv of tv dat gewoon niet aan gaat. Een aantal keer een monteur gehad, en elke keer moest er een nieuwe stekker in de ziggo kast gemaakt worden die aan de weg staat. Nieuwe box gehad niets hielp. En als je de klanten service er over op belt Dan willen ze een nieuwe box of monteur sturen. Ik wil gewoon internet waar je van op aan kunt en tv kijken wanneer ik dat wil. Maar dat snappen ze bij ziggo niet.
Heb paar weken geleden een nieuw connectbox gekregen omdat mn oude modem versleten was. Na instalatie nieuwe modem had ik prima internet.totdat ik 2 uur verder was. Connextbox herstart zeker 1 tot wel 6 keer per dag. Na een aantel keren bellen en chatten met ziggo werd toch maar een monteur gestuurd. Deze kwakzalver keek nog niet maar de modem maar naar de aansluiting van de AOP die een paar dagen eerder vervangen was door. jawel Ziggo. Kabeltje los en vast en even buiten ergens in een kast rommelen zegt hij dat het probleem zeker opgelost is. Hmm, raar, maar we zien wel. Volgende morgen. ja! Ziggo bellen, en nu gezegd dat ik een nieuwe modem wil anders zeg ik alles na 20 jaar op. Paar dagen later nieuwe modem gekregen, installeren en na 1 uur al alles weer uit de lucht. Ik snap niet dat Ziggo dit niet oplost en gewoon maar die elendige dingen af stuurt. Problemen zijn al heel lang bekend en er wordt niets aan gedaan. Nu komt nog een keer een monteur om echt alles na te checken wat een storing kan veroorzaken op de connectbox. Vorige modem had ik maar een enkele keer een storing, maar dit gaat te ver. Geen oplossing. Vaarwel Ziggo.
Kan geen eigen smartcards aanmelden, alleen er een in bruikleen krijgen voor 2 euro per maand
Zit al jaren bij Ziggo al vanaf de tijd toen het nog Casema was en heb in al die jaren een paar problemen gehad maar deze zijn netjes opgelost door Ziggo. Ik denk dat mensen vooral te hoge eisen stellen aan wat tegenwoordig mogelijk is, als het niet snel genoeg gaat dan is het al slecht. 99% van de problemen kun je zelf oplossen en niet meteen aan de bel trekken dat de verbinding niet goed is. Reset je modem en controleer je kabels of alles goed zit, problemen met wifi kan wel 1000 oorzaken hebben maar zorg eerst dat je dingen uitsluit voordat je als een klein kind gaat gillen dat de problemen liggen aan de andere kant. Ik geef toe dat Ziggo niet goedkoop is maar wel de beste aanbieder die er is in Nederland.
Na paar keer gebeld te hebben komt er uiteindelijk een monteur om de problemen met ons (snelle)zakelijke internet op te lossen . hier gingen wel een paar weken overheen (kan sneller). monteur is geweest , nu nog geen goed internet . Ziggo komt het over een week weer proberen (dit kan toch sneller?).als ik zo met mijn klanten zou omgaan hou ik geen klant over .de rekening voor dit internet wordt wel gewoon iedere maand betaald. hierin is de Ziggo wel snel . services wat minder. Ik hoop dat ze het volgende week oplossen en dat de monteur alle spullen bij zich heeft? of moeten we er weer een week langer op wachten of zou ik dan al bij een andere provider zijn?