Ziggo reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

M. Wolters
03-06-2015

Communicatie waardeloos

Bel je een nummer wat op een factuur staat, krijg je alleen een bandje waar ik niets maar ook helemaal niets mee kan. Probeer een factuur te betalen maar het bedrag komt steeds terug. Net 3 kwartier aan de lijn gezeten en wordt van het kaste naar de muur gestuurd. Ben na 1 uur nog niet verder gekomen. Zonde van mijn tijd. Zeer zeer zeer zeer slecht!

Marianne
03-06-2015

Slecht

Na samengaan van UPC naar Ziggo één en al problemen. Soms geen telefoon of slechte verbinding . Internet vaak niet of traag. Tv storingen steeds/ Mensen ga aub naar andere provider.. Hele verkeerde beslissing dit slechte servive en ook kwalitatief duur! Met ons allen overstappen en dan gebeurd er iets.. Ook Radar ingeschakeld,maar met iedereen die problemen heeft DOEN! Dan staan we sterk!

Caroline
02-06-2015

3 zenders minder

Heel jammer dat wij uit de media moesten vernemen dat er per 1 juni 3 zenders zouden verdwijnen bij ex-UPC klanten.

Nog meer jammer is dat we wel meer per maand mogen gaan betalen ipv een compenstie voor de gemiste zenders, die ik ook echt mis.

Ray
02-06-2015

Gruwel

Nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord op "Mijn Ziggo mobiel HotSpots" te vinden. Meerdere malen gebeld als antwoord : we maken een case aan. Ik wacht al 3 weken en kan dus niet inloggen op de Wifi Spots.

Tot overmaat van ramp een paar dagen geleden een brief in de bus met als tekst: wij zijn uw bankrekeningnummer kwijt, wilt u deze weer doorgeven voor automatische incasso.

Hoezo een ballentent.

Victor
02-06-2015

Beroerd sinds samengaan

Sinds 1995 klant bij upc. Toen nog cello. Na aanloop problemen .maar enkele keren problemen gehad. Helpen was in 2014 eindelijk redelijk. Sinds samengaan upc en ziggo zijn ze teug op t niveau 1995. Ze weten echt niet waar ze het over hebben. Zenders verdwijnen zonder aankondiging. Grote bel van hulpjes medewerkers. En alle storingen en andere fouten liggen aan de klant. Upc/ZIGGO MEDEWERKER er Ik mensen buiten jullie bedrijf die verstand hebben van de techniek waar jullie mee werken 2 jullie dienen er meer van te weten dan de gemiddelde consument. Het ligt aan jullie techniek in 98% van de gevallen. Niet aan een gloednieuwe zelfgebreide pc of geïnstalleerd intern netwerk als binnenshuis wel alles werkt. Een -100 verdienen jullie. Die 1 is extreem positief.

Patrick
02-06-2015

Echt drama!

een verhuizing kunnen ze niet aan honderd keer gehoord dat ik van een oud upc naar een ziggo gebied ben verhuist heb nu geen internet tv en televisie anderhalf uur gebeld met dat drama bedrijf!

Hidde
01-06-2015

Waardeloos sinds overgang van UPC naar Ziggo

Hiervoor tijdenlang geen enkel probleem gehad met UPC. Internet top, TV top.

Sinds een aantal weken een en al drama. Helft van de tijd werkt internet niet, en als het al werkt haalt het bij lange na niet de snelheid van voorheen.

1 ster is eigenlijk nog te veel voor dit nieuwe ziggo

Arjan
31-05-2015

Tv prima internet zeer slecht en geen klant gerichte service.

Hallo ik ben al jaren klant van ziggo maar goede ervaringen, en goede service is het nu echt een ramp internet valt steeds weg en volgens ziggo moet ik maar een router kopen, terwijl ik bij andere top wifi heb is het bij mij een ramp kpn, tele2 en telfort, op dat wifi signaal werken mijn laptop en telefoon prima maar bij ziggo wat ik dus zelf heb continu problemen en ze willen het dus niet oplossen. Dus wat mij betreft is ziggo kwalitatief en kwa klantgerichte service erg slecht bezig.

Roy
31-05-2015

Nooit aan beginnen

Mensen nooit beginnen aan ziggo 1 groot verdriet.

Ik stop met dit bericht meer woorden wil ik

Er niet aan vuil maken zonde van de tijd UPC,

Inmiddels klant KPN veel beter,

Mvg Roy

Marjo
30-05-2015

Ziggo....

Ruim 20 jaar UPC klant geweest, maar vanmorgen overgestapt naar een andere provider.

Dit omdat Ziggo bar en bar slecht is. Verhogen de prijzen, halen zenders uit je pakket zonder aankondiging en problemen worden niet opgelost.

Ziggo zou blij moeten zijn met vaste klanten, maar ipv te koesteren jagen ze ze weg.

Ipv 73 euro ga ik nu 50 euro betalen bij mijn nieuwe provider voor hetzelfde pakket als bij Ziggo.

E. Piëst
30-05-2015

Wat een drama.

Nadat ik na veel jaren een tevreden ziggo klant was begon mijn abonnement aan snelheid in te boeten, De eerste gedachte was toen. Ons familiegebruik zal wel aan een nieuwe hogere snelheid toe zijn. Een nieuw en sneller contract met ziggo afgesloten en sindsdien alleen maar ellende.

Geen of bedroevend wifi contact en een spontaan uitvallend TV signaal. Na enkel telefoontjes met de, overigens zeer professionele, helpdesk ging het dan weer enkele dagen goed maar sterk wisselende bandbreedte is iets waar ik meer dan zat van ben. Wanneer je voor zakelijk gebruik je email moet kunnen benaderen is het fijn dat je een werkende internet verbinding hebt. Het mobiele 4G signaal van mijn Vodafone is vaak nog sneller. Een wat te denken als je via Wifi een film kijkt en deze verbinding tijdens het kijken wegvalt. Dat mijn 4G abonnement het dan automatisch overneemt en ik ineens constateer dat ik na enkele dagen van de maand royaal over mijn 6GB mobiele internet abonnement heen ben gegaan. Kortom DRAMA

Rjapin
30-05-2015

Slechte service

Bellen met ziggo leverd nog meer problemen op in plaats de problemen op te lossen.

Het licht altijd aan de kabels in huis of de tv is niet goed.

Ben het geneuzel meer dan zat .ga maar na KPN glasvezel

Bassie33
29-05-2015

Bagger

jaren lang upc gehad zonder enige grote problemen maar nu bij ziggo alleen maar storingen in wifi ,tv.. ziggo de mazzel ik stap over op glasvezel

Trihst
29-05-2015

Misbruik van monopolie, minachting voor de klant

Als bestaande klant wil je over naar iets anders omdat je meer snelheid zou moeten kunnen krijgen voor minder geld. Uiteindelijk weigeren ze domweg je bestaande serviceniveau te handhaven en krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dan dus maar bij het oude moet blijven en te veel moet betalen .... walgelijk. Er mogen toch geen monopolies zijn in Nederland? Waarom komt Ziggo er dan wel mee weg?

Jennifer
29-05-2015

Slecht geregeld

Sinds 14 mei zouden we aangesloten worden bij ziggo. 14 mei deed de horizon box. Vrijdag 15 mei. Geen tv meer. Maandag 18 mei kwam de monteur , de monteur kreeg het horizon bakje ook niet goed. 19 mei een andere monteur die een nieuw bakje kwam brengen. Kon 1 dag duren voor dat die het deed. Vandaag 29 mei nog steeds geen tv.. tig keer gebeld word van puntje naar paaltje gestuurd! Vandaag maar weer gebeld, dat ik ziggo wil opzeggen. Hoorde altijd goede verhalen, maar sinds het nieuwe systeem is het volgens mij slecht geworden .

Serda-Vedat
29-05-2015

Heel slecht!

Al 17 jaar klant van UPC, nooit problemen, alles werd netjes opgelost. Sinds ziggo heeft overgenomen, hebben we problemen met wifi, tv en internetsnelheid! En gisteren vandaag helemaal geen internetverbinding en tv. Wel heel raar dat we ons provider niet eens kunnen vinden in wifi lijst bij instellingen! Dat wordt overstappen naar een andere provider.. Heel slecht dit!

Smidt
29-05-2015

Geweldige service

Ik had problemen met mijn internetverbinding. Na 4 keer bellen met Ziggo (steeds geduldige mensen, die wel allemaal weer iets heel anders probeerden) boden ze aan om gratis een monteur langs te sturen. Probleem bleek te liggen aan door vorige bewoners verkeerd aangelegde dingen, en een probleem in de laptop. Monteur heeft veel tijd besteed aan alles weer goed maken, ook op de laptop. Geweldige service, veel dank aan aardige monteur.

Jens
28-05-2015

RONDUIT SLECHTE SERVICE

Na járen zijn we na wikken en wegen overgestapt op ziggo.

Wat ging er mis.

Pakket kwam een week eerder dan afgesproken zonder telefonisch bericht

Monteur die het zou komen plaatsen kwam zonder af te bellen niet opdagen.

klantenservice daar zat een of andere troel die om half 10 'savonds nog vertelde dat het nog geen 10 uur was en hij misschien nog langs zou komen, NIET GEWEEST DUS

Andere dag gebeld en ze wisten van niets, we moesten maar een melding via de website aanmaken

Krijgen we naar een paar dagen een bericht dat ze 3 weken later zouden komen installeren en dat terwijl ons andere telefoonnummer en internet dan al opgezegd zouden zijn.

Nog maar weer eens en 2de en 3de bericht via de site gestuurd want de klantenservice wist van niets.

bellen ze vandaag op om te vragen wat ze eraan kunnen doen dat we geen negatieve berichten naar buiten willen brengen, dus wij............. eerder monteren.

Nou dat kan dus niet. Ik hoop dat de volgende afspraak wel doorgaat, want anders kunnen ze de hele handel op komen halen en blijven we bij ons oude netwerk.

En dan maar hopen dat alles goed gaat werken, als ik alle negatieve berichten lees, heb ik er een zwaar hoofd in.

Ja post
28-05-2015

Onbeschofte dame klantenservice

Modem na 10 jaar stuk. Dagen bellen voor een ander maar er maar niet doorheen komen. Toen ik echter op de optie bestellen drukte had ik meteen iemand aan de lijn. Deze was niet blij dat ik met m'n vraag op deze optie had gedrukt. Na dagen eindelijk iemand gesproken en die beloofde ons een nieuw modem die de volgende dag al bij ons zou zijn. In de tussen tijd maar even een modem geleend van de buren.

Na een week echter geen modem, gebeld met ziggo en ik was afgewezen voor en nieuwe omdat ik gewoon op Internet kon. Uitgelegd dat dat door een leenmodem kon. Niet mee te maken. We waren online!

De 20e komt KPN alles aansluiten en hopen met dit bedrijf zonder problemen te kunnen!

Rodrigues
27-05-2015

Slecht, slecht!

Vandaag van 16:40 tot 19:35 uur geen internet noch telefonie, maar wel tv signaal. De laatste weken ondervindt ik dagelijks storingen. ik ben het zat, ga op zoek naar een 'glasvezelleverancier'!