Arjan
31-05-2015

Tv prima internet zeer slecht en geen klant gerichte service.

Hallo ik ben al jaren klant van ziggo maar goede ervaringen, en goede service is het nu echt een ramp internet valt steeds weg en volgens ziggo moet ik maar een router kopen, terwijl ik bij andere top wifi heb is het bij mij een ramp kpn, tele2 en telfort, op dat wifi signaal werken mijn laptop en telefoon prima maar bij ziggo wat ik dus zelf heb continu problemen en ze willen het dus niet oplossen. Dus wat mij betreft is ziggo kwalitatief en kwa klantgerichte service erg slecht bezig.

Roy
31-05-2015

Nooit aan beginnen

Mensen nooit beginnen aan ziggo 1 groot verdriet.

Ik stop met dit bericht meer woorden wil ik

Er niet aan vuil maken zonde van de tijd UPC,

Inmiddels klant KPN veel beter,

Mvg Roy

Marjo

Ziggo....

Ruim 20 jaar UPC klant geweest, maar vanmorgen overgestapt naar een andere provider.

Dit omdat Ziggo bar en bar slecht is. Verhogen de prijzen, halen zenders uit je pakket zonder aankondiging en problemen worden niet opgelost.

Ziggo zou blij moeten zijn met vaste klanten, maar ipv te koesteren jagen ze ze weg.

Ipv 73 euro ga ik nu 50 euro betalen bij mijn nieuwe provider voor hetzelfde pakket als bij Ziggo.

E. Piëst

Wat een drama.

Nadat ik na veel jaren een tevreden ziggo klant was begon mijn abonnement aan snelheid in te boeten, De eerste gedachte was toen. Ons familiegebruik zal wel aan een nieuwe hogere snelheid toe zijn. Een nieuw en sneller contract met ziggo afgesloten en sindsdien alleen maar ellende.

Geen of bedroevend wifi contact en een spontaan uitvallend TV signaal. Na enkel telefoontjes met de, overigens zeer professionele, helpdesk ging het dan weer enkele dagen goed maar sterk wisselende bandbreedte is iets waar ik meer dan zat van ben. Wanneer je voor zakelijk gebruik je email moet kunnen benaderen is het fijn dat je een werkende internet verbinding hebt. Het mobiele 4G signaal van mijn Vodafone is vaak nog sneller. Een wat te denken als je via Wifi een film kijkt en deze verbinding tijdens het kijken wegvalt. Dat mijn 4G abonnement het dan automatisch overneemt en ik ineens constateer dat ik na enkele dagen van de maand royaal over mijn 6GB mobiele internet abonnement heen ben gegaan. Kortom DRAMA

Rjapin
30-05-2015

Bellen met ziggo leverd nog meer problemen op in plaats de problemen op te lossen.

Het licht altijd aan de kabels in huis of de tv is niet goed.

Ben het geneuzel meer dan zat .ga maar na KPN glasvezel

Bassie33

Bagger

jaren lang upc gehad zonder enige grote problemen maar nu bij ziggo alleen maar storingen in wifi ,tv.. ziggo de mazzel ik stap over op glasvezel

Trihst
29-05-2015

Misbruik van monopolie, minachting voor de klant

Als bestaande klant wil je over naar iets anders omdat je meer snelheid zou moeten kunnen krijgen voor minder geld. Uiteindelijk weigeren ze domweg je bestaande serviceniveau te handhaven en krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dan dus maar bij het oude moet blijven en te veel moet betalen .... walgelijk. Er mogen toch geen monopolies zijn in Nederland? Waarom komt Ziggo er dan wel mee weg?

Jennifer

Slecht geregeld

Sinds 14 mei zouden we aangesloten worden bij ziggo. 14 mei deed de horizon box. Vrijdag 15 mei. Geen tv meer. Maandag 18 mei kwam de monteur , de monteur kreeg het horizon bakje ook niet goed. 19 mei een andere monteur die een nieuw bakje kwam brengen. Kon 1 dag duren voor dat die het deed. Vandaag 29 mei nog steeds geen tv.. tig keer gebeld word van puntje naar paaltje gestuurd! Vandaag maar weer gebeld, dat ik ziggo wil opzeggen. Hoorde altijd goede verhalen, maar sinds het nieuwe systeem is het volgens mij slecht geworden .

Serda-Vedat

Heel slecht!

Al 17 jaar klant van UPC, nooit problemen, alles werd netjes opgelost. Sinds ziggo heeft overgenomen, hebben we problemen met wifi, tv en internetsnelheid! En gisteren vandaag helemaal geen internetverbinding en tv. Wel heel raar dat we ons provider niet eens kunnen vinden in wifi lijst bij instellingen! Dat wordt overstappen naar een andere provider.. Heel slecht dit!

Smidt

Geweldige service

Ik had problemen met mijn internetverbinding. Na 4 keer bellen met Ziggo (steeds geduldige mensen, die wel allemaal weer iets heel anders probeerden) boden ze aan om gratis een monteur langs te sturen. Probleem bleek te liggen aan door vorige bewoners verkeerd aangelegde dingen, en een probleem in de laptop. Monteur heeft veel tijd besteed aan alles weer goed maken, ook op de laptop. Geweldige service, veel dank aan aardige monteur.

Jens
28-05-2015

RONDUIT SLECHTE SERVICE

Na járen zijn we na wikken en wegen overgestapt op ziggo.

Wat ging er mis.

Pakket kwam een week eerder dan afgesproken zonder telefonisch bericht

Monteur die het zou komen plaatsen kwam zonder af te bellen niet opdagen.

klantenservice daar zat een of andere troel die om half 10 'savonds nog vertelde dat het nog geen 10 uur was en hij misschien nog langs zou komen, NIET GEWEEST DUS

Andere dag gebeld en ze wisten van niets, we moesten maar een melding via de website aanmaken

Krijgen we naar een paar dagen een bericht dat ze 3 weken later zouden komen installeren en dat terwijl ons andere telefoonnummer en internet dan al opgezegd zouden zijn.

Nog maar weer eens en 2de en 3de bericht via de site gestuurd want de klantenservice wist van niets.

bellen ze vandaag op om te vragen wat ze eraan kunnen doen dat we geen negatieve berichten naar buiten willen brengen, dus wij............. eerder monteren.

Nou dat kan dus niet. Ik hoop dat de volgende afspraak wel doorgaat, want anders kunnen ze de hele handel op komen halen en blijven we bij ons oude netwerk.

En dan maar hopen dat alles goed gaat werken, als ik alle negatieve berichten lees, heb ik er een zwaar hoofd in.

Ja post
28-05-2015

Onbeschofte dame klantenservice

Modem na 10 jaar stuk. Dagen bellen voor een ander maar er maar niet doorheen komen. Toen ik echter op de optie bestellen drukte had ik meteen iemand aan de lijn. Deze was niet blij dat ik met m'n vraag op deze optie had gedrukt. Na dagen eindelijk iemand gesproken en die beloofde ons een nieuw modem die de volgende dag al bij ons zou zijn. In de tussen tijd maar even een modem geleend van de buren.

Na een week echter geen modem, gebeld met ziggo en ik was afgewezen voor en nieuwe omdat ik gewoon op Internet kon. Uitgelegd dat dat door een leenmodem kon. Niet mee te maken. We waren online!

De 20e komt KPN alles aansluiten en hopen met dit bedrijf zonder problemen te kunnen!

Rodrigues

Slecht, slecht!

Vandaag van 16:40 tot 19:35 uur geen internet noch telefonie, maar wel tv signaal. De laatste weken ondervindt ik dagelijks storingen. ik ben het zat, ga op zoek naar een 'glasvezelleverancier'!

27-05-2015

Ik geef als cijfer 1, maar dat is nog veel te hoog gegrepen voor de belabberde service die ziggo op het moment bied.

steeds wegvallende wifi verbinding de hele dag door, webmail dat amper te gebruiken is, tv zenders die wegvallen of zelfs helemaal niet doen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik kijk het nog een paar dagen aan maar dan stap ik over naar de concurrent, want het is echt al weken 'zeer, zeer, slecht' bij Ziggo.

Jack pot

Verschrikkelijk

We zouden op 25 mei op ziggo aangesloten moeten zijn maar degene die dat zou moeten doen heeft dat helemaal niet gedaan. Nu kunnen we pas op 10 juni aangesloten worden omdat ze eerder "geen tijd" hebben, Wat een sukkels. Ons oude abonnement loopt 1 juni af en dan zitten we dus?! Ik raad het niemand aan om naar Ziggo te gaan.

26-05-2015

Wat slecht en we kunnen er niks aan doen

Overgestapt naar Ziggo en een halve dag gewacht op de installatie monteur maar die kwam niet.

Bij Ziggo hebben ze per ongeluk mijn order verwijderd bij het verplaatsen van de afspraak met de monteur.

Maar wel mijn oude provider opgezegd dus geen telefoon en geen internet.

Nieuwe order geplaatst en monteur kan over 10 dagen. Helaas kunnen we geen spoedorder er in zetten.

Prul
26-05-2015

Fusie UPC en ZIGGO een ramp voor gebruikers

Na de fusie tussen Ziggo en UPC een kleine wijziging in het abonnement gemaakt. Nu wel 10 contactmomenten met helpdesk. Foute facturen, niet leveren wat afgesproken bij veranderen abonnement. Altijd behulpzame helpdeskmedewerkers die het herstellen, maar de fouten blijven zich opstapelen. Hoe vaak moet je bellen en mailen voor iets eindelijk gewoon helemaal goed is.

24-05-2015

Compleet waardeloos

Sinds de overgang van UPC naar Ziggo heb ik: halve snelheid op wifi (50 ipv 100 op 120 MB aansluiting), instabiele verbinding (vooral als ik via apple tv live streams kijk), uitval van de modem, kan ik tv programma's alleen programmeren voor opnames als ze tussen nu en een half uur beginnen. Hiernaast zijn er overdag zoveel algemene storingen dat ik niet thuis kan werken als dat nodig mocht zijn. Ik ben nog steeds in discussie met hun maar ze wijten het aan de kabels e.d. Nu gebruik ik niet de standaard kabels, ben een klein vermogen er aan verloren, en ook hun standaard splitters zijn vervangen door die van Hirschman. Daarnaast werk ik zelf in de ICT dus hun standaard oplossingen werken niet, maar nog steeds denken ze met een argeloze gebruiker te maken hebben. Ik heb inmiddels wel ontdekt dat ze het modem terug hebben gezet naar standaard waarden. Ik heb ze weer naar mijn eigen instellingen terug gezet en ik heb inmiddels wel weer een snelle internet verbinding. Voor wie dit ook wil: log in op de modem (192.168.1.1) en verander je verbinding naar een a/g/n verbinding op 5GHz en kanaal 15 ipv alles automatisch).

Ik ben al aan het rondkijken voor een andere leverancier, want Ziggo ben ik zat

Nina
23-05-2015

Zeer slecht bagger gewoon

Sinds wij ziggo hebben hebben wij las van het volgende:

-Zeer slechte wifi maar dan ook echt 3x niks

-Zenders vallen weg en de tv valt uit

-Bijna op elke zender storingen zoals blokjes geen geluid en zwart beeld

Marlayne
23-05-2015

Nou wat denk je

ik ben helemaal klaar met ziggo! elke dag ligt het er weer uit en weer het stekkertje der uit en der in

als ik huiswerk aan het maken ben, valt het internet weer weg en omdat ik veel met laptop en internet werk is dat erg iriterend.

ik kan gewoon niet mijn huiswerk af hebben en dan zit ik met gezeur bij de leraren/leraressen.

als ik zo mijn school moet afmaken met deze shit gaat dat niet lukken.

ik hoop dat ziggo deze brief ziet want ik ben heel erg boos.

ik hoop dat ziggo zich gaat verbeteren en anders gaan we overstappen!

dit moest gezegd worden en daar vond ik het ook tijd voor

vriendelijke groet Marlayne Barelds