Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Gisteren geen tv Internet en telefoon bij schoonmoeder . Was door de hitte zeiden ze. Heeft geduurd tot vanmiddag. Vandaag hadden wij hele dag slechte wifi tot nu toe moet ik op mijn bundel op het Internet. En als het zo doorgaat zeg ik mijn abonnement op . Het is te gek voor woorden èèn dag warm weer en de boel ligt plat. Ziggo doe wat aan je slechte reputatie. Ik lees hier alleen maar narigheid.
Jarenlang UPC klant, problemen nog niet op één hand te tellen! Sinds het Ziggo mag heten één brok ellende. Elke dat valt de TV meerdere malen uit.
Wat en K.U.T. bedrijf. Jullie zijn binnenkort in ieder geval weer een klant minder rijk, maar denk dat er heel veel gaan volgen. STELLETJE LOSERS! Oooh en dat cijfer is veelste te hoog gegrepen hoor!
Heel vaal ligt het internet er uit en ook is het verschrikkelijk traag. Een waardeloos bedrijf die Ziggo en tijd voor een andere provider
Bel je een nummer wat op een factuur staat, krijg je alleen een bandje waar ik niets maar ook helemaal niets mee kan. Probeer een factuur te betalen maar het bedrag komt steeds terug. Net 3 kwartier aan de lijn gezeten en wordt van het kaste naar de muur gestuurd. Ben na 1 uur nog niet verder gekomen. Zonde van mijn tijd. Zeer zeer zeer zeer slecht!
Na samengaan van UPC naar Ziggo één en al problemen. Soms geen telefoon of slechte verbinding . Internet vaak niet of traag. Tv storingen steeds/ Mensen ga aub naar andere provider.. Hele verkeerde beslissing dit slechte servive en ook kwalitatief duur! Met ons allen overstappen en dan gebeurd er iets.. Ook Radar ingeschakeld,maar met iedereen die problemen heeft DOEN! Dan staan we sterk!
Heel jammer dat wij uit de media moesten vernemen dat er per 1 juni 3 zenders zouden verdwijnen bij ex-UPC klanten.
Nog meer jammer is dat we wel meer per maand mogen gaan betalen ipv een compenstie voor de gemiste zenders, die ik ook echt mis.
Nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord op "Mijn Ziggo mobiel HotSpots" te vinden. Meerdere malen gebeld als antwoord : we maken een case aan. Ik wacht al 3 weken en kan dus niet inloggen op de Wifi Spots.
Tot overmaat van ramp een paar dagen geleden een brief in de bus met als tekst: wij zijn uw bankrekeningnummer kwijt, wilt u deze weer doorgeven voor automatische incasso.
Hoezo een ballentent.
Sinds 1995 klant bij upc. Toen nog cello. Na aanloop problemen .maar enkele keren problemen gehad. Helpen was in 2014 eindelijk redelijk. Sinds samengaan upc en ziggo zijn ze teug op t niveau 1995. Ze weten echt niet waar ze het over hebben. Zenders verdwijnen zonder aankondiging. Grote bel van hulpjes medewerkers. En alle storingen en andere fouten liggen aan de klant. Upc/ZIGGO MEDEWERKER er Ik mensen buiten jullie bedrijf die verstand hebben van de techniek waar jullie mee werken 2 jullie dienen er meer van te weten dan de gemiddelde consument. Het ligt aan jullie techniek in 98% van de gevallen. Niet aan een gloednieuwe zelfgebreide pc of geïnstalleerd intern netwerk als binnenshuis wel alles werkt. Een -100 verdienen jullie. Die 1 is extreem positief.
een verhuizing kunnen ze niet aan honderd keer gehoord dat ik van een oud upc naar een ziggo gebied ben verhuist heb nu geen internet tv en televisie anderhalf uur gebeld met dat drama bedrijf!
Hiervoor tijdenlang geen enkel probleem gehad met UPC. Internet top, TV top.
Sinds een aantal weken een en al drama. Helft van de tijd werkt internet niet, en als het al werkt haalt het bij lange na niet de snelheid van voorheen.
1 ster is eigenlijk nog te veel voor dit nieuwe ziggo
Hallo ik ben al jaren klant van ziggo maar goede ervaringen, en goede service is het nu echt een ramp internet valt steeds weg en volgens ziggo moet ik maar een router kopen, terwijl ik bij andere top wifi heb is het bij mij een ramp kpn, tele2 en telfort, op dat wifi signaal werken mijn laptop en telefoon prima maar bij ziggo wat ik dus zelf heb continu problemen en ze willen het dus niet oplossen. Dus wat mij betreft is ziggo kwalitatief en kwa klantgerichte service erg slecht bezig.
Mensen nooit beginnen aan ziggo 1 groot verdriet.
Ik stop met dit bericht meer woorden wil ik
Er niet aan vuil maken zonde van de tijd UPC,
Inmiddels klant KPN veel beter,
Mvg Roy
Ruim 20 jaar UPC klant geweest, maar vanmorgen overgestapt naar een andere provider.
Dit omdat Ziggo bar en bar slecht is. Verhogen de prijzen, halen zenders uit je pakket zonder aankondiging en problemen worden niet opgelost.
Ziggo zou blij moeten zijn met vaste klanten, maar ipv te koesteren jagen ze ze weg.
Ipv 73 euro ga ik nu 50 euro betalen bij mijn nieuwe provider voor hetzelfde pakket als bij Ziggo.
Nadat ik na veel jaren een tevreden ziggo klant was begon mijn abonnement aan snelheid in te boeten, De eerste gedachte was toen. Ons familiegebruik zal wel aan een nieuwe hogere snelheid toe zijn. Een nieuw en sneller contract met ziggo afgesloten en sindsdien alleen maar ellende.
Geen of bedroevend wifi contact en een spontaan uitvallend TV signaal. Na enkel telefoontjes met de, overigens zeer professionele, helpdesk ging het dan weer enkele dagen goed maar sterk wisselende bandbreedte is iets waar ik meer dan zat van ben. Wanneer je voor zakelijk gebruik je email moet kunnen benaderen is het fijn dat je een werkende internet verbinding hebt. Het mobiele 4G signaal van mijn Vodafone is vaak nog sneller. Een wat te denken als je via Wifi een film kijkt en deze verbinding tijdens het kijken wegvalt. Dat mijn 4G abonnement het dan automatisch overneemt en ik ineens constateer dat ik na enkele dagen van de maand royaal over mijn 6GB mobiele internet abonnement heen ben gegaan. Kortom DRAMA
Bellen met ziggo leverd nog meer problemen op in plaats de problemen op te lossen.
Het licht altijd aan de kabels in huis of de tv is niet goed.
Ben het geneuzel meer dan zat .ga maar na KPN glasvezel
jaren lang upc gehad zonder enige grote problemen maar nu bij ziggo alleen maar storingen in wifi ,tv.. ziggo de mazzel ik stap over op glasvezel
Als bestaande klant wil je over naar iets anders omdat je meer snelheid zou moeten kunnen krijgen voor minder geld. Uiteindelijk weigeren ze domweg je bestaande serviceniveau te handhaven en krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dan dus maar bij het oude moet blijven en te veel moet betalen .... walgelijk. Er mogen toch geen monopolies zijn in Nederland? Waarom komt Ziggo er dan wel mee weg?
Sinds 14 mei zouden we aangesloten worden bij ziggo. 14 mei deed de horizon box. Vrijdag 15 mei. Geen tv meer. Maandag 18 mei kwam de monteur , de monteur kreeg het horizon bakje ook niet goed. 19 mei een andere monteur die een nieuw bakje kwam brengen. Kon 1 dag duren voor dat die het deed. Vandaag 29 mei nog steeds geen tv.. tig keer gebeld word van puntje naar paaltje gestuurd! Vandaag maar weer gebeld, dat ik ziggo wil opzeggen. Hoorde altijd goede verhalen, maar sinds het nieuwe systeem is het volgens mij slecht geworden .
Al 17 jaar klant van UPC, nooit problemen, alles werd netjes opgelost. Sinds ziggo heeft overgenomen, hebben we problemen met wifi, tv en internetsnelheid! En gisteren vandaag helemaal geen internetverbinding en tv. Wel heel raar dat we ons provider niet eens kunnen vinden in wifi lijst bij instellingen! Dat wordt overstappen naar een andere provider.. Heel slecht dit!
Ik had problemen met mijn internetverbinding. Na 4 keer bellen met Ziggo (steeds geduldige mensen, die wel allemaal weer iets heel anders probeerden) boden ze aan om gratis een monteur langs te sturen. Probleem bleek te liggen aan door vorige bewoners verkeerd aangelegde dingen, en een probleem in de laptop. Monteur heeft veel tijd besteed aan alles weer goed maken, ook op de laptop. Geweldige service, veel dank aan aardige monteur.