Jetz

Schandalig

Leuk Ziggo nieuw abonnement. Al dik 3 weken geen fatsoenlijke televisie zenders, geluk als 1,2,3 en 4 het doen. Schandalig dat men niet even op de hoogte wordt gesteld over de gang van zaken maar zelf moet bellen en dan ook nog 45min in de wacht moet hangen. Het ergste is nog dat als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, dat het ook een persoon is die gebrekkig Nederlands praat. Hallo Ziggo waar zijn jullie mee bezig? Dit is echt zo absurd, dat jullie een monopolie positie hebben gecreëerd is al erg genoeg maar ook nog je klanten zo slecht behandelen. Geld hebben jullie genoeg dus zet alsjeblieft gewoon Nederlands sprekende mensen met een beetje niveau achter de telefoon i.p.v. wat er nu zit, echt schandalig dit! #Ga nooit in zee met Ziggo als je andere opties hebt!

Grete

Onbetrouwbaar

Eind december 2016 Horizon-box door monteur van Ziggo geïnstalleerd. Dit na aanschaf van nieuwe smart tv. Daarbij ook middelste internetbundel genomen (we hadden basis bundel). Na installatie bleek dat we 's avonds geen internet hadden op iPad. 2 dagen na installatie hierover gebeld met Ziggo. De woordvoerder zou "boost" toepassen op onze modem. Als compensatie zouden we maand lang van Videoland mogen genieten. Ziggo zou hierover mail sturen. Twee dagen later weer met Ziggo gebeld omdat er 's avonds nog steeds geen internet was. Deze woordvoerder adviseerde WiFi van Horizon-box uit te zetten. Dit zou heel gemakkelijk zijn. Er werd link gestuurd. Bij deze woordvoerder geïnformeerd naar toegezegde mail over Videoland. Hij wist van niks. Nooit gemerkt dat we Videoland konden gebruiken. Het uitzetten van WiFi op de Horizon-box is door de tv-leverancier gebeurd. Het internetprobleem is nu opgelost. Vandaag kwam de maandnota van Ziggo. Blijkt dat Ziggo een abonnement op videoland in rekening brengt. Hierover vandaag weer met Ziggo gebeld: het in rekening gebrachte bedrag zal terug gestort worden. Deze gang van zaken lijkt toch nergens op. De service van Ziggo is waardeloos. Minimaal 10 minuten in de wacht staan is vaste prik. Iedere keer een andere woordvoerder. Diverse keren mochten we Ziggo beoordelen per mail. Daarbij klacht uitgelegd. Steevast is dan een vraag of ze (Ziggo) contact mogen opnemen. Dat is echter nog nooit gebeurd.

Fgkvug
24-01-2017

Ziggo komt belofte niet na

Beste lezers, Ik heb al een tijdje een abonnement bij ziggo. En elke dag is het weer ellende met deze partij. Dan weer slecht internet dan weer sloom internet. Opgegeven moment wordt je er gewoon gek van. Ziggo is voor mij hetzelfde als een gezwel dat precies tussen je benen zit. Zitten doet pijn en staan doet ook pijn. Ik raad iedereen af gebruik te maken van deze partij wat een 3 jarige die hier en daar een kabel installeren en beloven dat goed komt ik idoten

Anouk

Bakken er niks van

Echt een ongelofelijke slechte organisatie. Ik heb denk ik in totaal wel een dag aan de telefoon gehangen om problemen met betrekking op facturen en betalingen op te lossen. Elke keer doen zij weer een belofte, maar komen deze niet na. Zodra ik kan overstappen naar een andere aanbieder, pak ik dit met beide handen (en voeten) aan.

Xander

Levering probleem!

28 november thuisabonnement aangevraagd bij ziggo, inclusief overstap-service. Ja u leest het goed; 28 november 2016! 10 december mail ontvangen met een bevestiging en dat de overstap gepland stond op 2 januari 2017. Nu 23 januari 2017 en nog steeds geen pakket ontvangen. Inmiddels meerdere malen (bijna dagelijks) gebeld met de klantenservice. Vaak lange wachttijden (soms tot 45 minuten!) en arrogantie ten top! Geen van de medewerkers kan zich inleven in de situatie dat wij nu reeds 22 dagen zonder internet / tv zitten. Niemand kan mij tot op heden vertellen hoe lang de levering nog gaat duren. Ben op 31 december begonnen met bellen, in de eerste twee weken ben ik enkel aan het lijntje gehouden en werd ik zelfs voorgelogen door ziggo medewerkers! Klacht indienen heeft geen enkele zin; hier wordt niet op gereageerd! Tot overmaat van ramp stuurde ziggo mij afgelopen donderdag 19 januari wel de eerste maandfactuur! Het enige wat ze tot op heden geregeld hebben is mij afsluiten bij mijn vorige provider (overstap-service) terwijl zij op de hoogte waren van hun eigen leveringsproblemen! Alle systemen lopen langs elkaar heen binnen dit meest waardeloze bedrijf ooit! Nooit eerder meegemaakt, en dat alles anno 2017! Werkelijk onbegrijpelijk! We kunnen alleen maar afwachten.

Rick

Betalen doen we zo

Na vier en half jaar klant geweest te zijn bij Ziggo.

Te verhuizen naar een gebied waar ziggo niet kan leveren je abonnement moeten opzeggen lijkt alles netjes geregelt

Krijg je na 7 maanden een acceptgiro in de bus van een incassobureau of je nog even wilt betalen.

Ze hebben niet de moeite genomen om op een enkele wijze contact te zoeken (mail of telefonisch) om te notificeren dat er nog een bedrag open staat.

wel netjes de nieuwe gegevens doorgegeven van het nieuwe huis doorgegeven

Nu krijg ik 40 euro extra op een rekening van 20 euro,

ik weet het gaat om peanuts. maar het is wel zonde, en principe kwestie. beetje jammer contact via moderne media is er bij ziggo niet bij

Kees

Te weinig IP-adressen

Installatie liep zonder problemen. Eens per 4 maanden moet je je modem resetten (uitzette, 2 minuten wachten en weer aanzetten).

Met WIFI kan je je smartphones en tablet draadloos verbinden met internet. Als dit werkt is de snelheid goed. Maar op drukke dagen, zoals in de weekenden, zijn er helaas te weinig IP-adressen beschikbaar voor 4 apparaten.

Dries

Slechte klantenservice

Ik heb twee keer gebeld naar de klantenservice. De eerste keer is er midden in het gesprek opgehangen zonder mij te helpen. De tweede keer bel ik terug, zou een medewerker mij een half uur later terugbellen om te kijken of het probleem verholpen is, maar een dag later en nog steeds niet gebeld.

Carmen
22-01-2017

Groot Ziggo onderhoud op 22-12-16 levert een maand lang ellende

- heb na 22-12-16 6 a 7 gebeld. Telkens richting 't half uur. - komt er woe 18-01 een monteur . doet alles 't . een uur later op 2e box helemaal GEEN tv meer. - ik heb mijnziggo. Maar via reguliere weg wordt @ toegezonden . aan oud UPC@adres . van mijn ex! (we zijn 8 jaar uit elkaar). SCHANDALIG! Inbreuk op privacy! - mijn ziggo: je ziet verkeerde bedragen . "ja, dit komt vaker voor" - levering horizon mediabox: "u krijgt pas een orderbevestiging als de box geleverd gaat worden". Zou binnen 3-5 dagen zijn, dan hoor je binnen 5-10 dagen. En plots staat er 's avonds een postbode met box voor je neus. Mail nooit ontvangen. - wil ik een uitgebreide mail naar Ziggo toesturen. "dit kan in een brief naar antwoordnummer 306, niet via een @adres. In welk tijdperk leeft ZIGGO?!

Han
21-01-2017

Oud modem nog steeds niet vervangen

Medewerkers van ZIGGO Graf aan dat ik een nieuw modem modem zou krijgen , en dat een monteur zou Installeren.

Ze Willen wel constant veel geld van je beuren , dat zender ontvangst is hopeloos slecht. Ik den k dat ik naar een Andre ga.

Emmo

Communicatie en oplossingsgerichtheid

Mijn digitale televisie is al 14 dagen afgesloten . Een medewerker van Ziggo heeft een ,al weken geleden geretourneerde horizonbox geactiveerd en mijn mediabox afgesloten. De aangesloten Horizonbox stond echter al 2 weken in het magazijn van Ziggo! Ondanks tientallen telefoontjes en toezeggingen lukt het niet om mijn mediabox te activeren. Op de vraag:hoe lang kan het nog duren?,luidden de antwoorden: 1 dag of 6 weken of een jaar! Helaas krijg je alleen de klantenservice te spreken en kan je niemand anders van Ziggo spreken.

Dictus

Triest bedrijf

Wat is Ziggo een triest bedrijf zeg! Ik heb in de 20 jaar dat ik bij Ziggo zit (goede klant!) 5 smartcards. Nu zijn er twee geactiveerd en moeten er nog 2 geactiveerd worden maar opeens kan dit niet meer. Ik ben verhuist met mijn gezin en de kaartjes waren van de kinderen zodat ze ook leuk tv konden kijken op hun kamer. Nu heeft er 1 digitale tv en de andere twee niet meer want Ziggo heeft besloten dat waar je voor betaalt hebt niet meer gebruikt kan worden. Eerst heb ik erover gebeld en wordt mij vertelt dat ze binnen 3 dagen geactiveerd zijn,. wachten wachten wachten. maar nee hoor. Dan bel ik maar weer en kan het niet meer (per keer 20 min. in de wachtrij). Ik ben 20 jaar bij Ziggo maar ik ga naar een andere provider want hoe jullie met mensen omgaan is echt triest. Dit is echt de druppel na alle ellende die ik afgelopen jaar al met jullie heb gehad. De enigste oplossing die aangeboden wordt is meer betalen per maand voor elk extra digitaal kastje terwijl ik al betaald heb voor de kastjes.

Chris
21-01-2017

Geen telefonie, en geen beloftes na komen

Heb 2 bedrijven onlangs overgegaan naar Ziggo, alles werd zo geregeld zit nu al bijna 4 dagen zonder telefoon, en dan sturen ze ook nog eens een factuur naar mij op, dat de monteur iets langer is bezig geweest. en als je belt en je zegt de waarheid leggen ze zo de hoorn op de haak en dat na 45 minuten wachten aan de telefoon, zakelijk een puinhoop bij Ziggo

Imq

Over gehele linie slecht

Internet hapert, horizon box loopt vaak vast, geblokkeerd wegens spam, deblokkeren ho maar, zelfs na uitgebreid rapportage om herhaling te voorkomen. Ik zit nu ruim een week zonder internet. Afspraken komt men niet na. De snelheden van internet zijn niet interessant, maak het eerst maar eens stabiel. Versturen van mail weigert vaak dienst. Wifi signaal is zwak. Bij blokkering wordt modem/router uitgeschakeld dus geen lokaal netwerk meer mogelijk. Ook in de begintijd van kabel internet ging het vaak mis: dubbel uitgegeven cc code en ip adres, restitutie beloofd maar nooit ontvangen. Na 17 jaar vind ik dat ik ziggo een eerlijke kans heb gegeven, maar nu ben ik er he-le-maal klaar mee.

Pim

Ongelooflijk nalatig

Ziggo internet is al jaren een drama bij ons. De snelheid is en blijft slecht ookal hebben we verschillende abonnementen gehad. Wanneer er op de storingschecker wordt gezegd dat het om 18.30 is opgelost, is het om 18.30 op 21.30 opgelost. Het bedrijf zit vol waardeloze valse beloftes en de klantenservice doet, als je ze überhaupt aan de lijn krijgt, niets om je te helpen. Achterlijk dat zo'n groot bedrijf zo'n slechte service heeft.

Mark

Nu al 58 minuten in de wacht

Geen woorden voor. Een 1 is nog veel te hoog. Ik zou mij schamen om voor zo'n bedrijf te werken. Wat een bak ellende dat bedrijf. Werkelijk niets gaat daar goed

Ano

Service

Wat een dramatisch organisatie, volgens mij weten ze daar niet eens wat service betekent. Tot 5 keer toe moet je je verhaal doen, keer op keer worden er beloftes gedaan maar er komt niets van terecht. Het is dat het lastig is om over te stappen naar een ander aanbieder maar anders had ik dat allang gedaan.

Monique
19-01-2017

3 maanden verder en 10 monteurs over de vloer nog niets opgelost

Na jaren ellende met UPC ging het de laatste tijd goed met de klantenservice van UPC. Tot ze werden overgenomen door ZIGGO. Wat een ellende.

Sinds 3 maanden alleen maar ellende met TV ( Horizon)

Buitenkabel was beschadigd en daar kwam de ellende door zei men. Zo veel haast had het repareren niet en ach als het maar binnen 3 maanden was opgelost. ( Heel normaal volgens ZIGGO)

Arrogante meneer aan de telefoon die je behandeld of je een dombo eerste klas bent.

Uiteindelijk na veel boosheid van onze kant werd de kabel vlak voor kerst gemaakt.

Wij blij maar die blijheid was van korte duur.

Maandag een "feestje" gevierd met monteur nummer 10 binnen 2 maanden. Helaas te vroeg Horizonbox staat weer aldoor te zoeken.

En wat me ook zo opvalt is dat monteur dit zegt, monteur 2 dat tegenspreekt, monteur 3 weer wat anders zegt, monteur 4 je op kosten jaagt, monteur 5 zegt dat dat apparaat helemaal niet goed werkt, monteur 6 zegt dat er een toch een netwerkkabel tussen moet om ook de extra Horizonbox te laten werken, monteur 7 zegt dat het niet nodig is, monteur 8 zegt alleen maar slechte ervaringen te horen over Horizon, monteur 9 zegt dat de bekabeling niet goed is aangelegd ( notabene door een ZIGGO monteur aangelegd) en monteur nummer 10 verteld mij doodleuk dat ZIGGO zoveel problemen heeft dat hij zelf bij KPN zit.

Net weer ZIGGO gebeld omdat de Horizonbox sinds gisterenmiddag 16 uur al 3x is uitgevallen en nu al de hele nacht aan het zoeken is naar verbinding.

Oja, er werd mij door monteur nummer 10 ook nog gezegd dat wij beide boxen dag en nacht moeten laten aanstaan en op energieverbruik HOOG moeten zetten anders hebben ze geen verbinding.

Verder kwam monteur nummer 10 uit Almere. Wij wonen tussen Heerenveen en Leeuwarden in. Dat is toch minimaal 115 kilometer enkele reis. En hij reed ook nog in zijn privéauto een dikke BMW.

Wij betalen zogenaamd de kosten niet voor de "gratis" monteur. Maar Ziggo zal toch niet al deze extra kosten stiekem in de abonnementsprijzen verwerken?

Post
19-01-2017

Ziggo heeft zijn zaken niet op orde

Vorige maand internet besteld, maar nog steeds niet geleverd. Lange wachttijd voor een klantenservice die ook niets kan zeggen of doen. Alleen iets algemeens over leverproblemen en advies om "gewoon af te wachten". Zo staat het waarschijnlijk in hun belscript. Ondertussen staat er nog steeds op de website dat je binnen 2 weken wordt aangesloten, terwijl ze weten dat ze dit helemaal niet waar kunnen maken. Ik noem dat ordinair liegen.

Ik zou me schamen als ik bij zo'n klantonvriendelijk bedrijf zou werken!

Bernd
18-01-2017