Han
21-01-2017

Oud modem nog steeds niet vervangen

Medewerkers van ZIGGO Graf aan dat ik een nieuw modem modem zou krijgen , en dat een monteur zou Installeren.

Ze Willen wel constant veel geld van je beuren , dat zender ontvangst is hopeloos slecht. Ik den k dat ik naar een Andre ga.

Emmo

Communicatie en oplossingsgerichtheid

Mijn digitale televisie is al 14 dagen afgesloten . Een medewerker van Ziggo heeft een ,al weken geleden geretourneerde horizonbox geactiveerd en mijn mediabox afgesloten. De aangesloten Horizonbox stond echter al 2 weken in het magazijn van Ziggo! Ondanks tientallen telefoontjes en toezeggingen lukt het niet om mijn mediabox te activeren. Op de vraag:hoe lang kan het nog duren?,luidden de antwoorden: 1 dag of 6 weken of een jaar! Helaas krijg je alleen de klantenservice te spreken en kan je niemand anders van Ziggo spreken.

Dictus

Triest bedrijf

Wat is Ziggo een triest bedrijf zeg! Ik heb in de 20 jaar dat ik bij Ziggo zit (goede klant!) 5 smartcards. Nu zijn er twee geactiveerd en moeten er nog 2 geactiveerd worden maar opeens kan dit niet meer. Ik ben verhuist met mijn gezin en de kaartjes waren van de kinderen zodat ze ook leuk tv konden kijken op hun kamer. Nu heeft er 1 digitale tv en de andere twee niet meer want Ziggo heeft besloten dat waar je voor betaalt hebt niet meer gebruikt kan worden. Eerst heb ik erover gebeld en wordt mij vertelt dat ze binnen 3 dagen geactiveerd zijn,. wachten wachten wachten. maar nee hoor. Dan bel ik maar weer en kan het niet meer (per keer 20 min. in de wachtrij). Ik ben 20 jaar bij Ziggo maar ik ga naar een andere provider want hoe jullie met mensen omgaan is echt triest. Dit is echt de druppel na alle ellende die ik afgelopen jaar al met jullie heb gehad. De enigste oplossing die aangeboden wordt is meer betalen per maand voor elk extra digitaal kastje terwijl ik al betaald heb voor de kastjes.

21-01-2017

Geen telefonie, en geen beloftes na komen

Heb 2 bedrijven onlangs overgegaan naar Ziggo, alles werd zo geregeld zit nu al bijna 4 dagen zonder telefoon, en dan sturen ze ook nog eens een factuur naar mij op, dat de monteur iets langer is bezig geweest. en als je belt en je zegt de waarheid leggen ze zo de hoorn op de haak en dat na 45 minuten wachten aan de telefoon, zakelijk een puinhoop bij Ziggo

Imq

Over gehele linie slecht

Internet hapert, horizon box loopt vaak vast, geblokkeerd wegens spam, deblokkeren ho maar, zelfs na uitgebreid rapportage om herhaling te voorkomen. Ik zit nu ruim een week zonder internet. Afspraken komt men niet na. De snelheden van internet zijn niet interessant, maak het eerst maar eens stabiel. Versturen van mail weigert vaak dienst. Wifi signaal is zwak. Bij blokkering wordt modem/router uitgeschakeld dus geen lokaal netwerk meer mogelijk. Ook in de begintijd van kabel internet ging het vaak mis: dubbel uitgegeven cc code en ip adres, restitutie beloofd maar nooit ontvangen. Na 17 jaar vind ik dat ik ziggo een eerlijke kans heb gegeven, maar nu ben ik er he-le-maal klaar mee.

Pim

Ongelooflijk nalatig

Ziggo internet is al jaren een drama bij ons. De snelheid is en blijft slecht ookal hebben we verschillende abonnementen gehad. Wanneer er op de storingschecker wordt gezegd dat het om 18.30 is opgelost, is het om 18.30 op 21.30 opgelost. Het bedrijf zit vol waardeloze valse beloftes en de klantenservice doet, als je ze überhaupt aan de lijn krijgt, niets om je te helpen. Achterlijk dat zo'n groot bedrijf zo'n slechte service heeft.

Nu al 58 minuten in de wacht

Geen woorden voor. Een 1 is nog veel te hoog. Ik zou mij schamen om voor zo'n bedrijf te werken. Wat een bak ellende dat bedrijf. Werkelijk niets gaat daar goed

Ano

Service

Wat een dramatisch organisatie, volgens mij weten ze daar niet eens wat service betekent. Tot 5 keer toe moet je je verhaal doen, keer op keer worden er beloftes gedaan maar er komt niets van terecht. Het is dat het lastig is om over te stappen naar een ander aanbieder maar anders had ik dat allang gedaan.

19-01-2017

3 maanden verder en 10 monteurs over de vloer nog niets opgelost

Na jaren ellende met UPC ging het de laatste tijd goed met de klantenservice van UPC. Tot ze werden overgenomen door ZIGGO. Wat een ellende.

Sinds 3 maanden alleen maar ellende met TV ( Horizon)

Buitenkabel was beschadigd en daar kwam de ellende door zei men. Zo veel haast had het repareren niet en ach als het maar binnen 3 maanden was opgelost. ( Heel normaal volgens ZIGGO)

Arrogante meneer aan de telefoon die je behandeld of je een dombo eerste klas bent.

Uiteindelijk na veel boosheid van onze kant werd de kabel vlak voor kerst gemaakt.

Wij blij maar die blijheid was van korte duur.

Maandag een "feestje" gevierd met monteur nummer 10 binnen 2 maanden. Helaas te vroeg Horizonbox staat weer aldoor te zoeken.

En wat me ook zo opvalt is dat monteur dit zegt, monteur 2 dat tegenspreekt, monteur 3 weer wat anders zegt, monteur 4 je op kosten jaagt, monteur 5 zegt dat dat apparaat helemaal niet goed werkt, monteur 6 zegt dat er een toch een netwerkkabel tussen moet om ook de extra Horizonbox te laten werken, monteur 7 zegt dat het niet nodig is, monteur 8 zegt alleen maar slechte ervaringen te horen over Horizon, monteur 9 zegt dat de bekabeling niet goed is aangelegd ( notabene door een ZIGGO monteur aangelegd) en monteur nummer 10 verteld mij doodleuk dat ZIGGO zoveel problemen heeft dat hij zelf bij KPN zit.

Net weer ZIGGO gebeld omdat de Horizonbox sinds gisterenmiddag 16 uur al 3x is uitgevallen en nu al de hele nacht aan het zoeken is naar verbinding.

Oja, er werd mij door monteur nummer 10 ook nog gezegd dat wij beide boxen dag en nacht moeten laten aanstaan en op energieverbruik HOOG moeten zetten anders hebben ze geen verbinding.

Verder kwam monteur nummer 10 uit Almere. Wij wonen tussen Heerenveen en Leeuwarden in. Dat is toch minimaal 115 kilometer enkele reis. En hij reed ook nog in zijn privéauto een dikke BMW.

Wij betalen zogenaamd de kosten niet voor de "gratis" monteur. Maar Ziggo zal toch niet al deze extra kosten stiekem in de abonnementsprijzen verwerken?

Post
19-01-2017

Ziggo heeft zijn zaken niet op orde

Vorige maand internet besteld, maar nog steeds niet geleverd. Lange wachttijd voor een klantenservice die ook niets kan zeggen of doen. Alleen iets algemeens over leverproblemen en advies om "gewoon af te wachten". Zo staat het waarschijnlijk in hun belscript. Ondertussen staat er nog steeds op de website dat je binnen 2 weken wordt aangesloten, terwijl ze weten dat ze dit helemaal niet waar kunnen maken. Ik noem dat ordinair liegen.

Ik zou me schamen als ik bij zo'n klantonvriendelijk bedrijf zou werken!

Bernd
18-01-2017

1 week geen Internet 1week geen telefoon

Etienne
16-01-2017

Wat een dramatisch bedrijf en dito service!

Tot mijn grote spijt heb ik destijds de overstap naar Ziggo gemaakt voor zowel de internet als TV diensten. Los van het feit dat internet met grote regelmaat uitvalt zonder dat er een treffende oplossing wordt geboden is mijn ergernis gericht op de laatste ervaringen over het installeren van de Ziggo Horizon box. De Horizon box blijkt niet te werken met het merendeel van de internetaansluitingen in de Nederlandse woningen en er dient voor een goede werking een specifieke splitter aangebracht te worden. Tijdens het wervende verhaal van de Ziggo meneer in de Mediamarkt wordt hier met geen word over gerept. Plug and Play is het verhaal zonder tussenkomst van een monteur. Thuis eenmaal aan de slag met de Horizon box blijft de installatie hangen met de melding een ogenblik geduld aub. Nu een week verder wacht ik nog steeds. Beetje napluizen op internet, wat voor de verandering even meewerkt, leert al snel dat deze foutmelding nogal vaak voorkomt en dat er toch wat aanpassingen dienen plaats te vinden voordat het echten "genieten” kan beginnen. Na het lezen van de talloze klachten over dit fenomeen op verschillende fora verbaast het mij ten zeerste dat Ziggo hier niet actiever op in speelt. Oplossing kan geboden worden door de Ziggo monteur, kosteloos dat dan weer wel, langs te laten komen. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik een afspraak kunnen maken met een monteur die vervolgens niet komt op het afgesproken tijdstip omdat er een fout is gemaakt met inplannen waardoor je voor Jan Doedel een avond thuis blijft. Los van deze ellende zou ik nog kunnen melden dat Ziggo om tot nu toe nog onduidelijke redenen de Horizon box en een extra boxje in twee separate zendingen op dezelfde dag naar het zelfde adres stuurt met als gevolg dat een van de twee paktjes aankomt en de ander niet. Een extra uitstapje naar het plaatselijke postkantoor is mijn deel, fijn dat Ziggo zich bekommert om mijn dagelijkse hoeveelheid beweging maar enigszins onnodig. Als men intern beter zou communiceren en zaken beter coördineren zou er een aanzienlijke besparing gedaan kunnen worden op logistiek terrein en kan men deze besparing investeren in het verbeteren van de aangeboden diensten.

Prachtig dat Ziggo op zijn website adverteert met de slogan "Onze klanten en bezoekers kiezen keer op keer voor Ziggo " maar dat is bij gebrek aan beter zou ik zeggen.

Voor iedereen die overweegt over te stappen zou ik willen zeggen: bezint eer je begint.

Met een vriendelijke groet,,

E Bauer te W

16-01-2017

Zelfs een aanvraag verwerken is al te moeilijk

8 januari Ziggo internet & TV besteld met ingangsdatum 20 februari. Aanvraag wordt per mail bevestigd. 13 januari een brief ontvangen met het verzoek telefonisch contact op te nemen over een paar vragen, omdat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken (Ik heb geen gemiste oproepen en weet dus dat dit niet waar is. Dit is voor hen een standaardprocedure). Klantenservice is niet te bereiken door exorbitante wachttijd. Mail gestuurd dat ze mij maar moeten bellen over de vragen. Ziggo belt mij en medewerker kan niet vinden wat de vragen zijn (“U vraagt toch om te bellen ?”). Na lang zoeken ontdekt hij alleen dat er nog rekeningen openstaan van de vorige bewoner van mijn adres die daar in 2008 (!) is vertrokken. Saillant detail: Ik heb hen 9 jaar geleden 17 brieven hierover teruggestuurd en geholpen om aan het nieuwe adres van die bewoner te komen. Hierna nooit meer iets van Ziggo (UPC) gehoord. Medewerker geeft aan dat hij de gestopte bestelling opnieuw zal activeren en stuurt 13 januari een nieuwe bevestiging met een voor mij totaal onbekende ingangsdatum van 14 januari. Ik stuur Ziggo een mail dat ik niet begrijp waar die datum vandaan komt. Ziggo stuurt 16 januari een superdom antwoord dat zij niets kunnen terugvinden (ook hun eigen bevestiging niet) en dat ze, omdat deze medewerker niet bij het gesprek is geweest, niets kunnen doen. In een langdurig telefonisch contact hierover stelt Ziggo voor de ingangsdatum te wijzigen naar 20 februari, maar ze zeggen dit niet per mail of schriftelijk te kunnen bevestigen. Ook niet nadat ik heb uitgelegd hoe dat in hun systeem verwerkt zou kunnen worden. Een bevestiging naar een foute versie wijzigen kan dus wel, maar herstellen niet. Na zoveel ellende in alleen maar het aanvraagproces weet je in ieder geval zeker dat je Ziggo niet als provider wilt.

Elly

Kabelbreuk

Sinds bijna 2 jaar kampen we met kabelbreuken waardoor de telefoon stoort, er geen TV is, enz. Meerdere keren is de kabel gerepareerd. Nu zitten we al meer dan 3 weken zonder TV. We worden door Ziggo van het kastje naar de muur gestuurd. "Zet de TV maar bij de meterkast", "de kabel is van de gemeente, kunnen we niets aan doen", "vergeten door te zetten naar de aannemer". Nu vriest het; kunnen ze niet graven.Wordt een lange winter.

Frits

Storing alom

Vaak storingen, bel je ze hebben ze geen antwoord maar proberen ze eerder een andere dienst aan te smeren.

Het zijn een stelletje amateurs

15-01-2017

Welke leverancier kan zulke ondeugdelijke diensten leveren

Slechte box wekelijks storingen nemen volgens mij hun afnemers niet serieus zal blij zijn dat ik weg kan

Michael
15-01-2017

Zakelijk all in 1 180mb

Modem in kast. Horizonbox in woonkamer en access point 1ste verdieping. Allemaal bekabeld. Heb du wifi over voor 2 mobile telefoon's. Ik heb echt veel geluk als ik genoeg snelheid heb om te faceboeken. Ronduit slecht

Waardeloos!

We hebben een horizon box gekregen, ding hangt continu en bediening is echt waardeloos! Niet aan beginnen.

Margaret

On demant

We hebben ziggo sinds ze upc overgenomen hebben en hebben een keer een klacht gehad die prima is opgelost maar nu willen we dus op zaterdag avond een film huren en wat gebeurd er? Op elke dag van de week kunnen we op on demant alleen op zaterdagavond als de tv bagger is doet on demant dus helemaal niks ! Waardeloos want door de week werken dus toch geen tijd om een film te kijken en op zaterdag zit je naar dat blauwe scherm te kijken met " even geduld " erop nou dat geduld moet je dus de hele avond opbrengen want er is geen film te huren ! BAGGER DUS !

Guido
14-01-2017

Niet te doen, dus niet doen!

Jarenlang ziggo klant. Bij elke provider is wel eens storing, dus daar zullen we maar niet over gaan praten.maar.

Sinds een aantal maanden bezig om een nieuwe samsung box met 500gb te ontvangen. Steeds maar weer een belofte, maar het kon wel eens meer dan 2 weken duren. 6x contact opgenomen, waarbij een gemiddelde van 45 belminuten normaal is. Vervolgens sturen ze mij een box op zonder hardeschijf, reactie ziggo.oh sorry wisten we niet (staat duidelijk in het systeem) Uiteindelijk maar eens gemaild, krijg ik dezelfde vragen terug. Of ik weer een aantal gegevens die ik al 6x eerder heb gegeven even kan doormailen. Uiteindelijk na een aantal dagen daarop contact gekregen via de online chat, daar aangegeven dat ik wil overstappen. De medewerkster verzocht mij toch te blijven en raadde mij de horizonbox aan, tevens zou ik de 3 maanden korting krijgen die nieuwe klanten ook zouden krijgen. Wel zou ik uiteindelijk 10,00 euro meer gaan betalen per maand. Horizon box en extra box ontvangen (redelijk snel) is die niet compleet. Wederom bellen dus, moet ik een umu1006 vervangen en ze stuurden mij een andere versterker op. Die al redelijk snel binnen gekregen. Horizon box voor de 2e keer aansluiten, weer niks.even geduld aub zegt het scherm.pfff hoe toepasselijk. Wederom gebeld, krijg ik te horen dat horizon nog niet geactiveerd was en dat dit zeker nog 24uur ging duren. Voor mij een reden om naar KPN over te stappen, ik ben er namelijk klaar mee.ik ga daar ook wat meer betalen, maar slechter kan het toch niet zijn toch.?

Trouwens KPN al meteen aangevraagd, ik ben benieuwd!