Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Altijd gedoe met Ziggo Go. Nu CNN weer niet werkend. Met afschrijven maakt Ziggo nooit fouten. Junkfood for thought.
Ik weet het, ik ben eigenlijk een jongentje van 14 die niks te zeggen heeft maar ik heb een nieuwe computer voor mijn verjaardag gekregen die ik vanaf dag 1 niet normaal kon gebruiken. Dat komt voor het Ehternet van ziggo. (Bedraad internet). Ik slaap op zolder en heb daar een versterker (van ziggo) die amper werkt, YouTube werkt helemaal niet dus laat staan een beetje Gamen. (Dit is wel goed voor je huiswerk). Er is een monteur geweest maar die heeft het (gek genoeg) alleen maar erger gemaakt. Het enige wat ik kan doen is een beetje web-sites bezoeken. (duurt een 20-30 sec om te laden.) Mijn ouders willen niet echt graag overstappen, want zij gebruiken het internet toch niet, alleen de tv werkt weer goed.
Meest slechte service ever! Nooit meer ziggo!
Helpdesk onbereikbaar. Meer dan 1,5 uur afgelopen vrijdag zaterdag in de wacht. Toen maar opgehangen.
Ik heb al een tijdje een abonnement bij ziggo lopen. Heb wel een paar keer kleine probleempjes gehad die snel zijn opgelost maar wat ik nu merk is wel een beetje raar. Heb een ander abonnement gestart per 1 februari 2017. Wat denk je dat ziggo doet? De laatste 5 dagen je internet verslomen naar 1 mbps. Wat voorheen een snelheid had van 33 mbps. Ik vind dat ik zo een provider wel aan naaierij kan noemen!
Ziggo's helpdesk is totaal onbereikbaar. Meerdere keren geprobeerd te bellen (30 miun, 30 min, 45 min, 1 uur!). In geen van de pogingen iemand te spreken gekregen.
Ik ben wel wat gewend qua aftersales (is meestal niet veel soeps), maar nergens zo volkomen belachelijk meegemaakt als bij Ziggo.
Ik twijfel of er überhaupt een Ziggo helpdesk bestaat of dat er een nummer in het leven is geroepen waar helemaal geen callcenter achter zit.
Als je de verkoopafdeling belt, krijg je trouwens direct iemand te spreken, maar ja, ik zoek uiteraard geen nieuwe Ziggo producten. Nooit meer Ziggo. Overweegt u klant te worden? Doet dit niet!
Ik ben sinds December 2016 overgestapt van KPN naar ziggo, Bij KPN had ik ook trage verbinding. dacht dat het met ziggo over zou gaan niet dus. sinds dag een is mijn internet bij ziggo traag tot k. zo traag dat het onmogelijk is om een film te kijken zonder dat internet wegvalt. zolang het geld binnen stroomt is het geen probleem he ziggo bah. ik heb zo'n spijt.
Op woensdag plegen ze in de nacht onderhoud. Krijg je keurig een mailtje van. Alleen op donderdag heb je dan geen wifi meer, kinderen kunnen geen huiswerk doen, geen tv, geen vaste telefoon. Internetbundels worden dus overschreden. Dan word je doodleuk verteld dat er pas op dinsdag een monteur beschikbaar is. Wie zou er dan niet uit zijn vel springen. Na veel geklaag, blijven bellen en dreigen met opzeggen kan er dan een monteur komen op maandag. Beloven je daar per mail een bevestiging van te sturen, maar je raadt het al.weer bellen. Ineens is de tijd veranderd, dan staat er ineens een dubbele afapraak. We hebben ook gevraagd een leidinggevende aan de lijn te krijgen. Die gaat ons begin komende week bellen op .ons VASTE nummer. Ongelovelijk. Alsof we daarop te bereiken zijn? Bovendien willen we die spreken omdat we vinden dat het onacceptabel is om iemand 5 dagen te laten zitten. Wat een slechte service en dan zeggen dat er 6 dagen per week monteurs beschikbaar zijn. Klopt vast wel alleen moet je ff geduld hebben.
Ledjes van het Ziggo modem lichten niet meer op! Tja , natuurlijk Hans( medewerker Ziggo) zit de adapter stekker in het stopcontact. "Ik stuur U een nieuw modem" Binnen 2 dagen hebt U hem via post nl. Ik woon alleen! Werkgever mag ik twee vrije dagen,want ik verwacht een belangrijk pakket van Ziggo! U begrijpt het al . Nu inmiddels 5 dagen verder nog steeds geen nieuw modem. Weg vakantie dagen!
Ziggo bellen toets 1, toets 2 toets 4 toets 5. Toets eindeloos!. Klaverblad verzekeringen heeft een beter concept. Je krijgt meteen iemand te spreken. "Wat moet ik nou met Ziggo" Het is een wat te grote jongen geworden,en grote jongens worden arrogant en gaan hun eigen weg. Trump syndroom?
Vraag je vier weken geleden Film 1 aan voor je moeder (87 jaar) omdat ze graag een film kijkt. Verwacht je dat dit op zijn minst na een week, max 2 weken wel geregeld is. Not. Al drie keer gebeld, ja meneer, nee meneer, we gaan het regelen meneer, aan vriendelijkheid geen gebrek. Het zou fijn zijn als het nu eens echt geregeld wordt. Aan het lijntje houden is niet wat ik van Ziggo gewend ben. Actie aub !
Een paar maanden terug overgestapt naar ziggo. Internet zou goed genoeg zijn voor alle apparaten in huis. Dat was het ook de eerste maanden. Sinds afgelopen week slechte verbinding, veel uitval en vandaag ja ja gebruikersnaam en password zomaar uit het niets terug naar het oude gezet.! Dus klantenservice gebeld, we hebben blijkbaar niet genoeg MB voor alles in huis! Of we dan een ff een nieuw abonnement willen afsluiten.goede service hoor ziggo. Wij gaan op zoek naar een andere provider dat lijkt me het beste . Daaag ziggo dikke duim omlaag voor jullie.
Als het werkt dan prima. Heb je de servicedesk nodig dan heb je een probleem. Wachttijden zijn altijd langer dan een half uur en lopen op tot 60 minuten en een haak erop.
Sinds 2 maanden overgestapt naar Ziggo, nog nooit zoveel spijt gehad ! Eerst sturen ze de modem met toebehoren, het past niet op mijn huidige Ziggo aansluiting. Ik vraag wat extra aansluitmateriaal om de klus alsnog zelf te klaren, doen ze niet maar sturen zelf een monteur. De monteur zet alles aan elkaar echter laat hij de meterslange coax lussen achter die ik later met veel moeite moest weg werken. Ik vroeg Ziggo om kortere kabels te sturen maar ze hebben niet korter dan 1.5 meter. What next? Per 15/12 moesten ze mijn oude vaste nummer porteren van Telfort naar Ziggo, echter dit is nog tot op heden (26/1) niet gelukt. Eerst gaven ze schuld aan Telfort, daarna aan zichzelf, daarna beloofde alles op te lossen. Niet gelukt! Ik zit dus nu al 6 weken zonder thuis telefoon terwijl ik nota bene voor betaal. Niet te noemen waardeloze klantenservice, altijd erg lang wachten, postcode inspreken, intoetsen en dan vraagt de medewerker weer - "wat is uw postcode ". WAARDELOOS DIT !
Na 6 jaren een tevreden UPC klant te zijn geweest, en sindsdien Ziggo de hele reputatie van UPC heeft verkloot ga ik nu overstappen naar een andere provider. Na ongeveer 7-8 telefoontjes te hebben gepleegd ben ik in totaal ongeveer 2 volle uren in de wacht gezet. Zelfs om 22:00 uur in de avond nog zo een wachttijd. Dus wss hebben ze het te druk met klachten van medemensen die ook problemen ervaren. In 2014 een abbo afgesloten bij UPC bij het intrekken van ons nieuwe huis. Geen enkele probleem ervaren zoals voorheen, totdat Ziggo ten sprake kwam. Ellende begon met een zwakkere wifi signaal, langzamer internet, en werd erger naarmate ik de klantenservice vaker aan de telefoon had. Afgelopen week een nieuwe horizon box ontvangen ter vervanging van de oude in de hoop betere wifi signaal en sneller internet te kunnen genieten(mag ook wel toch voor €60.- p.maand?). Na installatie van de nieuwe box direct een storing bij Ziggo waardoor overdag thuis geen internet beschikbaar was terwijl mijn vriendin thuis moest werken. Laat in de avond eindelijk weer internet, begon de Horizon box een irritant lawaai te maken. En het wilt maar niet ophouden met lawaai maken zolang het standby of aan staat. Dus of geen wifi en tv of lawaai aanhoren. Vandaag om 21:45 uur gebeld om het probleem aan te kaarten. Kreeg pas om 22:00 een medewerker aan de lijn. Krijg ik te horen dat ze een monteur zullen inplannen, en de medewerker moest erbij vermelden dat de monteur evt kosten kan gaan rekenen. Ik dus uitgelegd dat ik er niet op zat te wachten omdat wij er niets aan konden doen wat betreft verouderde horizon box of het lawaai van de nieuwe box. En die attitude van die medewerker. Ik heb het zo gehad met Ziggo, ik wil er geen moeite meer voor doen. Gelukkig loopt onze contract tot begin februari, er ligt glasvezel netwerk, tijd voor wat nieuws! 1 ding is zeker, NOOOIT meer ZIGGO in mijn huis of NOOOIT dat ik maar 1 cent uitgeef aan ZIGGO. Ik hoop dat ze failliet gaan, zullen ze eens moeten beseffen wat er tegenover staat om elke maand 30-60 of 80 te kunnen incasseren van hun klanten. Ze hoeven mn billen niet te kussen maar op zn minst inspannen en laten blijken waarom ik voor hen zou moeten kiezen. Op dit moment en ik betwijfel in de toekomst nog, daarom zeg ik, ZIGGO? ->HELL NO!
Internet en telefonie is opeens verdwenen uit mijn pakket, facturen allemaal wel betaald. Ziggo biedt geen enkele oplossing. Kastje naar de muur gestuurd en terug. Urenlang aan telefoon met klantenservice. Klachtformulier ingevuld. Telkens keurig te woord gestaan, maar geen oplossing. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar wanneer is onbekend.
Ziggo maakt een fout, maar corrigeert niet en houdt haar klanten aan het lijntje.
Stelletje imbecielen werken achter de telefoon. Ik heb telefonische abonnement afgesloten en alles ging vanaf het begin mis. Meerder malen gebeld en je wacht telkens letterlijk half uur voordat je iemand kan spreken en heb je eindelijk de klantenservice te pakken en weer valse beloften dat het deze keer weer goed komt. Lees goed de reviews van klanten voordat je wilt overstappen naar Ziggo! Zelfs cijfer 1 is te hoog! Schande dat zo'n groot bedrijf slecht service verleend richting zijn klanten.
Leuk Ziggo nieuw abonnement. Al dik 3 weken geen fatsoenlijke televisie zenders, geluk als 1,2,3 en 4 het doen. Schandalig dat men niet even op de hoogte wordt gesteld over de gang van zaken maar zelf moet bellen en dan ook nog 45min in de wacht moet hangen. Het ergste is nog dat als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, dat het ook een persoon is die gebrekkig Nederlands praat. Hallo Ziggo waar zijn jullie mee bezig? Dit is echt zo absurd, dat jullie een monopolie positie hebben gecreëerd is al erg genoeg maar ook nog je klanten zo slecht behandelen. Geld hebben jullie genoeg dus zet alsjeblieft gewoon Nederlands sprekende mensen met een beetje niveau achter de telefoon i.p.v. wat er nu zit, echt schandalig dit! #Ga nooit in zee met Ziggo als je andere opties hebt!
Eind december 2016 Horizon-box door monteur van Ziggo geïnstalleerd. Dit na aanschaf van nieuwe smart tv. Daarbij ook middelste internetbundel genomen (we hadden basis bundel). Na installatie bleek dat we 's avonds geen internet hadden op iPad. 2 dagen na installatie hierover gebeld met Ziggo. De woordvoerder zou "boost" toepassen op onze modem. Als compensatie zouden we maand lang van Videoland mogen genieten. Ziggo zou hierover mail sturen. Twee dagen later weer met Ziggo gebeld omdat er 's avonds nog steeds geen internet was. Deze woordvoerder adviseerde WiFi van Horizon-box uit te zetten. Dit zou heel gemakkelijk zijn. Er werd link gestuurd. Bij deze woordvoerder geïnformeerd naar toegezegde mail over Videoland. Hij wist van niks. Nooit gemerkt dat we Videoland konden gebruiken. Het uitzetten van WiFi op de Horizon-box is door de tv-leverancier gebeurd. Het internetprobleem is nu opgelost. Vandaag kwam de maandnota van Ziggo. Blijkt dat Ziggo een abonnement op videoland in rekening brengt. Hierover vandaag weer met Ziggo gebeld: het in rekening gebrachte bedrag zal terug gestort worden. Deze gang van zaken lijkt toch nergens op. De service van Ziggo is waardeloos. Minimaal 10 minuten in de wacht staan is vaste prik. Iedere keer een andere woordvoerder. Diverse keren mochten we Ziggo beoordelen per mail. Daarbij klacht uitgelegd. Steevast is dan een vraag of ze (Ziggo) contact mogen opnemen. Dat is echter nog nooit gebeurd.
Beste lezers, Ik heb al een tijdje een abonnement bij ziggo. En elke dag is het weer ellende met deze partij. Dan weer slecht internet dan weer sloom internet. Opgegeven moment wordt je er gewoon gek van. Ziggo is voor mij hetzelfde als een gezwel dat precies tussen je benen zit. Zitten doet pijn en staan doet ook pijn. Ik raad iedereen af gebruik te maken van deze partij wat een 3 jarige die hier en daar een kabel installeren en beloven dat goed komt ik idoten
Echt een ongelofelijke slechte organisatie. Ik heb denk ik in totaal wel een dag aan de telefoon gehangen om problemen met betrekking op facturen en betalingen op te lossen. Elke keer doen zij weer een belofte, maar komen deze niet na. Zodra ik kan overstappen naar een andere aanbieder, pak ik dit met beide handen (en voeten) aan.