Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Bernd
18-01-2017

Slechte service

1 week geen Internet 1week geen telefoon

Etienne
16-01-2017

Wat een dramatisch bedrijf en dito service!

Tot mijn grote spijt heb ik destijds de overstap naar Ziggo gemaakt voor zowel de internet als TV diensten. Los van het feit dat internet met grote regelmaat uitvalt zonder dat er een treffende oplossing wordt geboden is mijn ergernis gericht op de laatste ervaringen over het installeren van de Ziggo Horizon box. De Horizon box blijkt niet te werken met het merendeel van de internetaansluitingen in de Nederlandse woningen en er dient voor een goede werking een specifieke splitter aangebracht te worden. Tijdens het wervende verhaal van de Ziggo meneer in de Mediamarkt wordt hier met geen word over gerept. Plug and Play is het verhaal zonder tussenkomst van een monteur. Thuis eenmaal aan de slag met de Horizon box blijft de installatie hangen met de melding een ogenblik geduld aub. Nu een week verder wacht ik nog steeds. Beetje napluizen op internet, wat voor de verandering even meewerkt, leert al snel dat deze foutmelding nogal vaak voorkomt en dat er toch wat aanpassingen dienen plaats te vinden voordat het echten "genieten” kan beginnen. Na het lezen van de talloze klachten over dit fenomeen op verschillende fora verbaast het mij ten zeerste dat Ziggo hier niet actiever op in speelt. Oplossing kan geboden worden door de Ziggo monteur, kosteloos dat dan weer wel, langs te laten komen. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik een afspraak kunnen maken met een monteur die vervolgens niet komt op het afgesproken tijdstip omdat er een fout is gemaakt met inplannen waardoor je voor Jan Doedel een avond thuis blijft. Los van deze ellende zou ik nog kunnen melden dat Ziggo om tot nu toe nog onduidelijke redenen de Horizon box en een extra boxje in twee separate zendingen op dezelfde dag naar het zelfde adres stuurt met als gevolg dat een van de twee paktjes aankomt en de ander niet. Een extra uitstapje naar het plaatselijke postkantoor is mijn deel, fijn dat Ziggo zich bekommert om mijn dagelijkse hoeveelheid beweging maar enigszins onnodig. Als men intern beter zou communiceren en zaken beter coördineren zou er een aanzienlijke besparing gedaan kunnen worden op logistiek terrein en kan men deze besparing investeren in het verbeteren van de aangeboden diensten.

Prachtig dat Ziggo op zijn website adverteert met de slogan "Onze klanten en bezoekers kiezen keer op keer voor Ziggo " maar dat is bij gebrek aan beter zou ik zeggen.

Voor iedereen die overweegt over te stappen zou ik willen zeggen: bezint eer je begint.

Met een vriendelijke groet,,

E Bauer te W

Gerard
16-01-2017

Zelfs een aanvraag verwerken is al te moeilijk

8 januari Ziggo internet & TV besteld met ingangsdatum 20 februari. Aanvraag wordt per mail bevestigd. 13 januari een brief ontvangen met het verzoek telefonisch contact op te nemen over een paar vragen, omdat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken (Ik heb geen gemiste oproepen en weet dus dat dit niet waar is. Dit is voor hen een standaardprocedure). Klantenservice is niet te bereiken door exorbitante wachttijd. Mail gestuurd dat ze mij maar moeten bellen over de vragen. Ziggo belt mij en medewerker kan niet vinden wat de vragen zijn (“U vraagt toch om te bellen ?”). Na lang zoeken ontdekt hij alleen dat er nog rekeningen openstaan van de vorige bewoner van mijn adres die daar in 2008 (!) is vertrokken. Saillant detail: Ik heb hen 9 jaar geleden 17 brieven hierover teruggestuurd en geholpen om aan het nieuwe adres van die bewoner te komen. Hierna nooit meer iets van Ziggo (UPC) gehoord. Medewerker geeft aan dat hij de gestopte bestelling opnieuw zal activeren en stuurt 13 januari een nieuwe bevestiging met een voor mij totaal onbekende ingangsdatum van 14 januari. Ik stuur Ziggo een mail dat ik niet begrijp waar die datum vandaan komt. Ziggo stuurt 16 januari een superdom antwoord dat zij niets kunnen terugvinden (ook hun eigen bevestiging niet) en dat ze, omdat deze medewerker niet bij het gesprek is geweest, niets kunnen doen. In een langdurig telefonisch contact hierover stelt Ziggo voor de ingangsdatum te wijzigen naar 20 februari, maar ze zeggen dit niet per mail of schriftelijk te kunnen bevestigen. Ook niet nadat ik heb uitgelegd hoe dat in hun systeem verwerkt zou kunnen worden. Een bevestiging naar een foute versie wijzigen kan dus wel, maar herstellen niet. Na zoveel ellende in alleen maar het aanvraagproces weet je in ieder geval zeker dat je Ziggo niet als provider wilt.

Elly
16-01-2017

Kabelbreuk

Sinds bijna 2 jaar kampen we met kabelbreuken waardoor de telefoon stoort, er geen TV is, enz. Meerdere keren is de kabel gerepareerd. Nu zitten we al meer dan 3 weken zonder TV. We worden door Ziggo van het kastje naar de muur gestuurd. "Zet de TV maar bij de meterkast", "de kabel is van de gemeente, kunnen we niets aan doen", "vergeten door te zetten naar de aannemer". Nu vriest het; kunnen ze niet graven.Wordt een lange winter.

Frits
16-01-2017

Storing alom

Vaak storingen, bel je ze hebben ze geen antwoord maar proberen ze eerder een andere dienst aan te smeren.

Het zijn een stelletje amateurs

Henk
15-01-2017

Welke leverancier kan zulke ondeugdelijke diensten leveren

Slechte box wekelijks storingen nemen volgens mij hun afnemers niet serieus zal blij zijn dat ik weg kan

Michael
15-01-2017

Zakelijk all in 1 180mb

Modem in kast. Horizonbox in woonkamer en access point 1ste verdieping. Allemaal bekabeld. Heb du wifi over voor 2 mobile telefoon's. Ik heb echt veel geluk als ik genoeg snelheid heb om te faceboeken. Ronduit slecht

Jeroen
14-01-2017

Waardeloos!

We hebben een horizon box gekregen, ding hangt continu en bediening is echt waardeloos! Niet aan beginnen.

Margaret
14-01-2017

On demant

We hebben ziggo sinds ze upc overgenomen hebben en hebben een keer een klacht gehad die prima is opgelost maar nu willen we dus op zaterdag avond een film huren en wat gebeurd er? Op elke dag van de week kunnen we op on demant alleen op zaterdagavond als de tv bagger is doet on demant dus helemaal niks ! Waardeloos want door de week werken dus toch geen tijd om een film te kijken en op zaterdag zit je naar dat blauwe scherm te kijken met " even geduld " erop nou dat geduld moet je dus de hele avond opbrengen want er is geen film te huren ! BAGGER DUS !

Guido
14-01-2017

Niet te doen, dus niet doen!

Jarenlang ziggo klant. Bij elke provider is wel eens storing, dus daar zullen we maar niet over gaan praten.maar.

Sinds een aantal maanden bezig om een nieuwe samsung box met 500gb te ontvangen. Steeds maar weer een belofte, maar het kon wel eens meer dan 2 weken duren. 6x contact opgenomen, waarbij een gemiddelde van 45 belminuten normaal is. Vervolgens sturen ze mij een box op zonder hardeschijf, reactie ziggo.oh sorry wisten we niet (staat duidelijk in het systeem) Uiteindelijk maar eens gemaild, krijg ik dezelfde vragen terug. Of ik weer een aantal gegevens die ik al 6x eerder heb gegeven even kan doormailen. Uiteindelijk na een aantal dagen daarop contact gekregen via de online chat, daar aangegeven dat ik wil overstappen. De medewerkster verzocht mij toch te blijven en raadde mij de horizonbox aan, tevens zou ik de 3 maanden korting krijgen die nieuwe klanten ook zouden krijgen. Wel zou ik uiteindelijk 10,00 euro meer gaan betalen per maand. Horizon box en extra box ontvangen (redelijk snel) is die niet compleet. Wederom bellen dus, moet ik een umu1006 vervangen en ze stuurden mij een andere versterker op. Die al redelijk snel binnen gekregen. Horizon box voor de 2e keer aansluiten, weer niks.even geduld aub zegt het scherm.pfff hoe toepasselijk. Wederom gebeld, krijg ik te horen dat horizon nog niet geactiveerd was en dat dit zeker nog 24uur ging duren. Voor mij een reden om naar KPN over te stappen, ik ben er namelijk klaar mee.ik ga daar ook wat meer betalen, maar slechter kan het toch niet zijn toch.?

Trouwens KPN al meteen aangevraagd, ik ben benieuwd!

Jan
13-01-2017

Storing oplossen bij ziggo

Gisteren ochtend storing bij Ziggo, dan denk je dat ze dat dan wel netjes zullen oplossen. Bel je om 16 uur als op de site staat dat de storing verholpen is dat nog niets het doet (geen tv, geen internet, geen telefoon) Zeggen ze dat je nog even moet wachten, gaat vanzelf goed komen. Om 19 uur weer gebeld omdat nog steeds het probleem niet was verholpen, voor de 2e keer de meterkast op zn kop gezet alles los en weer vast maar nee hoor, geen resultaat. Zeggen ze dood leuk dat er over 5 dagen een monteur langs kan komen. Vanmorgen maar weer gebeld en gevraagd of er misschien toch iemand sneller kon komen. En zo klantvriendelijk als ziggo u's mag ik blij zijn dat Mn afspraak al staat anders had het weer een dag later geworden. Wat een ongelofelijke slechte service van Ziggo. Echt een drama. Als zij iets stuk maken komen ze na 5 dagen eens kijken! Klantvriendelijkheid echt een 0. Kijken of ze ook zo lang willen wachten op hun betalingen.

Fxxx
13-01-2017

Horizon box, gebruikersonvriendelijk

Een paar uur de Horizon geprobeerd te installeren, bleek dat de splitter geen retour had; niet gecheckt dus door Ziggo bij aanvraag apparaat, terwijl ze het ding destijds zelf hadden geplaatst. Daarna bleek dat video on demand en terugkijken niet waren geïnstalleerd. Zit er nog op te wachten. Verder is de bediening erg gebruikersonvriendelijk, d.w.z. zeer omslachtig. Ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan mijn vorige box (merknaam volgens de voorwaarden niet toegestaan, omdat dat als reclame kan worden beschouwd.) Tenslotte: de wachttijden aan de telefoon zijn exorbitant lang.

Mar
13-01-2017

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt

Voor mijn verhuizing al veel problemen met ziggo, ligt altijd aan de klant, zit in verkeerd systeem, regelmatig weken zonder verbinding, buren ook, dat kon niet, nou, bleek een kabel in de straat kapot te zijn.na de verhuizing zou alles goed geregeld zijn., is een grote ellende, sturen spullen naar oude adres, weer geen verbinding, 2 weken wachten op monteur, om de paar dagen valt de tv verbinding weg, bellen, bij elkaar uren in de wacht, wordt binnen 72 uur opgelost, nou niet dus, of binnen 24 uur, nee, ook niet, en maar weer uren bellen, heb nu nog alleen 1,2 en 3 maar betaal wel voor geheel pakket. Overstappen naar KPN of telecom, hoor ik dezelfde problemen over, ja, hebben monopoly positie dus de klant is alleen maar een geldbrengende rekening. Wat een k. Bedrijf

Dave
12-01-2017

5 maanden klant. 5 maanden problemen die erger worden.

Ziggo is echt het meest waardeloze bedrijf waar ik in mijn leven ooit mee te doen heb gehad. Ik kom net terug na 10 jaar in het buitenland te hebben gewoond en gewerkt, dus dit zegt wat. Ik heb sinds ik klant ben niks dan problemen. met tv en onstabiel internet. Vanaf dag 1 hang ik aan de telefoon en krijg beloftes te horen die nooit worden waar gemaakt. ook krijg ik onzin smoesjes zoals: "Het is te koud, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". of "Het is te warm, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". of heel origineel, "Het is te nat, hierdoor kunnen server problemen ontstaan". en zelfs, "we zijn onze servers aan het updaten, hierdoor kunnen problemen ontstaan". maar eigenlijk nooit " U boeit ons niet als klant meneer, wij zijn te groot om aangepakt te worden en hebben geen probleem waar we mee bezig zijn, daarom doen wij wat we willen en laten u hiervoor betalen". Ik heb 4 monteurs binnen gehad waarvan de laatste (een klein arrogent stuk onfatsoen) mijn vrouw zonder enig respect behandelde. alle 4 hebben niks opogelost maar zeiden allemaal dcat mijn binnenkomend signaal werkte. Zij hebben nooit een nieuwe box en router bij zich terwijl ik dit al sinds maanden aan geef dat hier een probleem ligt. Om dit door te laten dringen tot de klantenservice is een onmogelijke opgave. de klantenservice bij ziggo is er om tijd te rekken en neemt je niet serieus als klant. dit komt ook naar voren in alle gesprekken. veel van deze gesprekken heb ik opgenomen., evenals fout codes. ik begin hiermee en aardige case bijelkaar te krijgen. Na dat de klachtenservice zoals normaal voor de zoveelste keer niet volgens belofte terug reageerd (ik heb deze belofte 2 maal per mail en 2 maal per telefoon) heb ik besloten te bellen en te eisen dat ik eens serieus genomen wordt en dit probleem opgelost wordt en mijn gesprekken en video van de fouten vrij te geven. ook breng ik ziggo de tijd in rekening dat ik op een resolutie wacht. Ik kreeg hierdoor een nieuw modem opgestuurd. Het nieuwe witte modem van ziggo is redelijk goed. ziggo weet van de problemen van het oude zwarte modem maar zwijgt hierover. Tot op heden ben ik tevergeefs aan het wachten op de 3 keer beloofde call van de klachten service. in de tussentijd zet ik alle documenten die ik heb even op een blog in een poging mensen te behoeden voor deze ellende.

Rick
11-01-2017

Perfect!

Ik lees veel negatieve berichten over ziggo. Ik was al klant bij hun en ben veranderd van abbonnement vanwege de Horizon Box.

Ik heb maandag de wijziging aangevraagd, en vandaag waren de extra zenders al actief. Tenslotte kreeg ik 5 minuten geleden een mail met track en trace dat het pakket morgen bezorgd wordt.

Al met al een dikke 10 voor Ziggo

Loes
Deze klacht is opgelost
11-01-2017

Ongebruikvriendelijk!

De horizon is een regelrechte ramp, hij loopt vast, is traag en fatsoenlijk programma gemist kijken zit er ook niet in. tenminste niet als je gewoon even wil rondsneupen door het aanbod. Je zou denken dat iemand hier over nagedacht heeft, maar in plaats van een simpele alfabetische opsomming van titels laat ziggo per dag allemaal halfgebakken 'plaatjes' zien en je begrijpt dat het laden hiervan niet veel goeds doet voor die slome modem. met als resultaat dat de horizon weer vastloopt en ik voor het gemak toch maar weer Netflix ga kijken. en dan heb ik het nog niet eens over het waardeloze internet. had meer van ziggo verwacht!

Rcm
11-01-2017

Ze snappen er echt niets van . Wat een slechte service.

Ben al vanaf 2 dec aan het bellen voor een nieuwe aansluiting. Men zegt telkens dat alles geregeld is . Daarna kan het weer niet. Er is een aansluitdatum genoemd 12 jan 2017. Nu kan het weer 2 maanden duren. Er is geen aansluiting op dat adres . Hoezo niet. Ik heb gewoon tv en internet daar van ziggo. Kan niet zegt men. Ik heb er genoeg van na 3 uur aan de telefoon totaal. Ik ga ziggo die ik nu nog heb opzeggen . Ze zoeken het maar uit daar.

Wat een zooitje daar.

Paulien
11-01-2017

Zins het ziggo is, is het flut

Eerst werkte het prima ik had geen idee waar al die klachten vandaan kwamen, toen werdt het veranderd in ziggo wat een ramp, en je zou toch denken allen de naam veranderd! Afstandsbediening doet het regelmatig niet, opnemen vier programma's te gelijk, ja maar ze blijven steeds vaker hangen of er zit een loep in. Bedankt. Ziggo

Michel
10-01-2017

Waardeloos

Ben nu meer dan 40 uur bellen met ziggo nog geen stap verder integendeel het is alleen nog maar erger geworden er wordt gewoon niet geluisterd naar de klacht en een oplossing zit er niet in bij ziggo. Ik zou 2 januari mijn oude 06 nummer terug krijgen op 2 januari niks snap niet hoe het kan ik beloof binnen vijf werkdagen heb je eigen nummer weer terug maar helaas nu kreeg ik te horen dat mijn nummer niet meer bestaat snappen jullie het nog. Wie kan nu mijn probleem oplossen ik weet het niet meer.

Henrij
10-01-2017

Wat een Kut bedrijf .

Mijn moeder van bijna 80 zit al ruim 3 mnd zonder digitale tv En defecte decorder is de oorzaak van het probleem Een nieuwe decorder word vervolgen tot 3 maal toe na een verkeerd adres gestuurd Alles moet dan weer geannuleerd worden en weer opnieuw aan gemaakt worden . ? Wel word er 18.70 euro vervolgens van de rekening gehouden tot 3 maal toe Opzeggen wil ik pas doen als ik de 3 x 18.70 euro weer op de rekening van me moeder terug zie En dan nog maar te zwijgen over het slecht Nederlands sprekend telefoon personeel met hun extreem lange wacht tijden gr Henrij